Jij altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag uitpakken
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
speciaal vrij gepakt vandaag voor dit soort quotes.
tis niet meer wat het was dit datquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meer
zus zoquote:
kutuserquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username uit?
Misschien..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tussen d'r ogen stompen?
quote:
ik zie de gelijkenis niet echt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Kon geen goeie foto vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet echt.
maar zou dr doen
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf![]()
alleen door die ene opmerking van gisteren toen ik je FOK! aartsrivaal paus even hielp?
Niet zulke moeilijke woorden en metaforen gebruiken Guus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.
Zoals de waard is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |