ja, maar dan gaat elke energydrank fabrikant failliet..quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.
Oh ja en energydrank.
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan gaat elke energydrank fabrikant failliet..
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meerquote:
Wow rigoureusquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.
Oh ja en energydrank.
Doe normaal gek... Wat moet nielsnul dan drinken...quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en energydrank.
Snap dat je anders je kansen ziet slinken idd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef McNulty het volgende:
ik vind dat meloewa-achtigen juist heel veel breezertjes moeten drinken
Dan zoekt Max maar een andere sponsorquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meer
ghb en chloroform heeft wel mijn voorkeur uiteraard.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat je anders je kansen ziet slinken idd.
gewoon illegaal zelf stoken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal gek... Wat moet nielsnul dan drinken...
Komt wel goed met hemquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meer
Vooral chloroform vanwege haar volle billenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
ghb en chloroform heeft wel mijn voorkeur uiteraard.
oh jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan zoekt Max maar een andere sponsor
Bavaria 0%quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappigquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er bier is!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
Wie komt er morgen Sinterklaas vieren bij mij?
Stel je eerst maar voor enzoquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
Alleen als ik jou mag uitpakkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
speciaal vrij gepakt vandaag voor dit soort quotes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral chloroform vanwege haar volle billen
Is ie zo groot?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn beste vriend werkt als een kuisheidsgordel
van je vrienden moet je het hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
cockblocker?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Jij altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag uitpakken
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
speciaal vrij gepakt vandaag voor dit soort quotes.
tis niet meer wat het was dit datquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meer
zus zoquote:
kutuserquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username uit?
Misschien..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tussen d'r ogen stompen?
quote:
ik zie de gelijkenis niet echt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Kon geen goeie foto vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet echt.
maar zou dr doen
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf![]()
alleen door die ene opmerking van gisteren toen ik je FOK! aartsrivaal paus even hielp?
Niet zulke moeilijke woorden en metaforen gebruiken Guus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.
Zoals de waard is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |