Ik weet van vrienden van me dat ze het best chill vinden dat er iemand bij is die niet onder invloed is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
Of je doet het gewoon met iemand die je wél vertrouwt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
De kenner heeft gesprokenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar oké
Naja. Tuurlijk ene pakt het anders op dan de andere. Maar je weet iig dat degene niet 100% nuchter is of wel dan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar oké
ik vind dat ook wel chill ja, degene die nuchter is denkt daar vaak anders overquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet van vrienden van me dat ze het best chill vinden dat er iemand bij is die niet onder invloed is.
Dan nog niet mijn ding. Je bent allebei in een andere wereld. Is minder leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of je doet het gewoon met iemand die je wél vertrouwt.
Ja nou, als ik weet dat anderen toch gaan gebruiken en ik heb er geen zin in dan ga ik niet mee, maar ik drink wel gewoon mijn biertjes dan ofzo, ben toch niet zo snel van de kaart.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dat ook wel chill ja, degene die nuchter is denkt daar vaak anders over
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling inquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja. Tuurlijk ene pakt het anders op dan de andere. Maar je weet iig dat degene niet 100% nuchter is of wel dan.
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.quote:
Ik ben daar denk ik ook te para voor. Alsnog tuurlijk je kan niet iemand verplichten het zelfde te nemen als jou. Dus ja op moment denk ik dan ook. Oke fuck het dan alleen ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling in
Is juist leuk je eigen grenzen ontdekken. Je eigen extreme etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.
Ik kan ook heel moeilijk dronken worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.
Ik moest een keertje nuchter blijven bij een concert, want moest rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling in
drugs zijn niets voor jou; stop ermeequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik ben daar denk ik ook te para voor.
Vind ik niet, ik weet mijn grenzen en ga er niet graag overheen. En ik vind niet dat ik meteen saai ben als ik mijn grenzen niet opzoek. Kan gek genoeg doen met en zonder drank op.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is juist leuk je eigen grenzen ontdekken. Je eigen extreme etc.
ja ik doel op andere middelen, nuchter zijn tussen dronken mensen is hel op aardequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest een keertje nuchter blijven bij een concert, want moest rijden.
Al die dronken lui om je heen was ook al een belevenis
Kut voor haarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef krioro het volgende:
[insert filmpje van die chick die na één pilletje straight retarded for life was]
knarsentandende gabbers op feestjes vond ik ook niet zo leukquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik doel op andere middelen, nuchter zijn tussen dronken mensen is hel op aarde
Ik merk aan mijn praten wel snel dat ik wat dronken wordt, maar de bewustzijn van de dingen om mij heen verlies ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan ook heel moeilijk dronken worden.
Whyquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
drugs zijn niets voor jou; stop ermee
dat zijn de liefste mensen van de wereldquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
knarsentandende gabbers op feestjes vond ik ook niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |