Zij is sowieso de knapste ja, Allleen ze veranderd ook qua uiterlijk als een kameleon.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:03 schreef McGrath het volgende:
Marnie uit Geordie Shore is wel tantoe lekker.
Dat dus... Je moet weten wanneer het kan sowieso. Maar saai is ook niets. Is leven te kort voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Che_ het volgende:
Moet geen dronkelap zijn, maar ook geen bekakt tutje. Classy met snufje hoodratchet is perfect
Doe mij maar Chloe. Lekker dikke benen en ass.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:03 schreef McGrath het volgende:
Marnie uit Geordie Shore is wel tantoe lekker.
Bekakt kan leuk zijn. Maar mag een beetje rough around the edges zijn ja. Niet ratchet gek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Che_ het volgende:
Moet geen dronkelap zijn, maar ook geen bekakt tutje. Classy met snufje hoodratchet is perfect
Sws niet saai in bed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat dus... Je moet weten wanneer het kan sowieso. Maar saai is ook niets. Is leven te kort voor.
Ja beetje jammerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zij is sowieso de knapste ja, Allleen ze veranderd ook qua uiterlijk als een kameleon.
Lippen ook opgespoten though.
Saai in bed ligt ook maar net aan de man bij de ene kan je los gaan bij de andere niet..quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sws niet saai in bed.
En niet kortzichtig (zoals supergirl)
Beetje spiritueel mag
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:12 schreef Neverknown het volgende:
Zou wel jammer vinden als m'n toekomstige anti drugs is of zo.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?
Lijkt me niet. Maar ik ken 'r verder ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt me een inlikkertje die one of the guys wil zijn.
Dat is helemaaaal niks
Lekker aan de paddotrip zonder een watcherquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar okéquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
Jij hebt wat met mentale spelletjes, elkaar bespelen, terugpakken etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |