quote:Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog bedankt voor naamtopic, heb hem uitgeprint
Samen handdoeken gevouwenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:16 schreef Catkiller het volgende:
dp post en die vetnek ook weer, toeval hoor
zit al de hele dag hijgend te wachten op dpquote:Op donderdag 3 december 2015 17:16 schreef Catkiller het volgende:
dp post en die vetnek ook weer, toeval hoor
Raar, gezien jullie een en dezelfde persoon zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit al de hele dag hijgend te wachten op dp
Favoriete userquote:
dp kan alleen maar rollen.quote:
Dit dus. Zo overduidelijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, gezien jullie een en dezelfde persoon zijn.
kut, betraptquote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je dat zo raar vindt, je zat net toch ook tegen je kloon Paus te pratenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ff pratenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je dat zo raar vindt, je zat net toch ook tegen je kloon Paus te praten
Zelfs ik kan niet zo debiel doen als Paus doet.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je dat zo raar vindt, je zat net toch ook tegen je kloon Paus te praten
paus is love paus is lifequote:Op donderdag 3 december 2015 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan niet zo debiel doen als Paus doet.
Of je bent met Paus of je bent met de SC, tijd om te kiezen zwakkeling.quote:
nee, ik wil gewoon allesquote:Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je bent met Paus of je bent met de SC, tijd om te kiezen zwakkeling.
Sorry, wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik iets willen wat ik al heb
Hermann mag doen wat ie wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je bent met Paus of je bent met de SC, tijd om te kiezen zwakkeling.
17:37, Roosendaal Centraalquote:Op donderdag 3 december 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben godverdomme niet boos, kutkind
Maakt niet uit, worden je kleren ook niet viesquote:Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus man geef me wat meer tijd, zit hier in m'n onderbroek
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriendquote:Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maakt niet uit, worden je kleren ook niet vies
Denken dat ik kom.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriend
Jouw gewicht zou inderdaad in je voordeel moeten werken, maar door een gebrek aan behendigheid lig je waarschijnlijk alsnog binnen no-time te zandhappen.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriend
je neef ali mep ik ook neerquote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denken dat ik kom.Stuur gewoon mijn neef op je af
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zandquote:Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw gewicht zou inderdaad in je voordeel moeten werken, maar door een gebrek aan behendigheid lig je waarschijnlijk alsnog binnen no-time te zandhappen.
Ikzelf zou het jou niet aandoen op een tegelvloer te tyfen, vandaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zand
wist wil dat je van mijn sexy gezicht hieldquote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ikzelf zou het jou niet aandoen op een tegelvloer te tyfen, vandaar.
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijkquote:
Nee, ben gewoon een pussy.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist wil dat je van mijn sexy gezicht hield
wollahquote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je neef ali mep ik ook neer
[..]
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zand
ik heet godverdrie Leonquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijk
Ik help jou sws ookquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijk
Bah, chocola.quote:
ja, godver, heb toch al lang genoeg gewerktquote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh hangzak
Onderschat mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan maakt die nog minder kans
ff langs supergirl dan.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zouden echt zieke double team moves doen
Swsquote:Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zouden echt zieke double team moves doen
Bedankt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn vorige uitspraak duidde eerder op overschatting. Derhalve merkwaardige comeback.
Paardrijles.quote:
Ahaha Hermann zijn zusje moet hem verdedigen wat beschamend.quote:
jelly dat ik iemand heb die mij überhaupt wil verdedigenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha Hermann zijn zusje moet hem verdedigen wat beschamend.
Kun je binnenkort boetes voor krijgen he. Van de Buma/Stemra...quote:
Ja ben echt jaloers op jou l, jij hebt je zus. WCH heeft zijn vrouw, en ik heb niks.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jelly dat ik iemand heb die mij überhaupt wil verdedigen
ja dan moeten ze me eerst vinden................................................................quote:Op donderdag 3 december 2015 17:53 schreef MAHL het volgende:
Al bij met One Punch Man Hermann?
[..]
Kun je binnenkort boetes voor krijgen he. Van de Buma/Stemra...
ach jaquote:Op donderdag 3 december 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ben echt jaloers op jou l, jij hebt je zus. WCH heeft zijn vrouw, en ik heb niks.
Niet groot. Maar ze gaan nu ook boetes uitdelen voor mensen die films torrentenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dan moeten ze me eerst vinden................................................................
nee maar hoe groot is de kans dat ik uit miljoenen gebruikers eruit geplukt word
Jessica Jones is wel goed ja alhoewel ik Daredevil iets beter vondquote:Op donderdag 3 december 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt heVan comic relief tot opperbaas
Jessica Jones al gezien? Istie beetje goed?
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet groot. Maar ze gaan nu ook boetes uitdelen voor mensen die films torrenten
Ochja, ik heb toch Netflix, dus download nauwelijks meer.
is dit een bekentenis?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?
als het met terugwerkende kracht geldt ben ik wel fuckedquote:
boetes uitdelenquote:
krijg je tenminste nog een beetje actiequote:Op donderdag 3 december 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het met terugwerkende kracht geldt ben ik wel fucked
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg je tenminste nog een beetje actie
weet ik veel, zelfde manier als in duitsland denk ikquote:
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, ben zelf seksueel gefrustreerd
misschien wel misschien nietquote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?
nee dusquote:
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te gevenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te geven
behalve in bed dan
chastity belt allesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
je hebt toch niet zo'n gristelijk meisje aan de haak geslagen hè
gr grquote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga eten poepen fappen douchen doei
link naar artikel?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, zelfde manier als in duitsland denk ik
netflix & fap?quote:
heb ik niet. Mahl misschien wel, aangezien hij erover begonquote:
Moeten ze eerst langs de rechter lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij providers gegevens vragen over downloaders, en dan schikkingen sturen.
Nee volgens mij niet, dat is wat moeilijker te traceren.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?
Ah oké, nice.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat is wat moeilijker te traceren.
gehaktballen die al de hele dag waren aan het pruttelen in jus. aardappelpuree en spinaziquote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je vies gegeten dan schatje?
lekker lekker en lekker mits a la creme uit de diepvriesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen die al de hele dag waren aan het pruttelen in jus. aardappelpuree en spinazi
Lol.quote:9 tips voor als mannen je alleen voor seks willen
1. Communiceer dat je niet ‘zo’n type vrouw’ bent (en zorg dat je het ook niet bent).
Heb je geen zin in een seksrelatie, wil je geen scharrel? Laat dit dan weten. Er zijn namelijk genoeg vrouwen die hier geen moeite mee hebben. En dan bedoel ik niet dat je op de eerste date moet verkondigen dat je op zoek bent naar de vader van je kinderen. Daar schrik je elke man mee af, ook degene die wel open staat voor een relatie.
En belangrijk, doe wat je zegt.
Heeft een vent een beetje fatsoen, dan zal hij niet verder met je gaan als jij duidelijk hebt gemaakt dat je meer wilt dan alleen seks. Wat hij wel zal doen is je vertellen dat hij geen interesse heeft in een relatie. Wil jij dan nog met hem afspreken? Dan gaat hij ervan uit dat jij daar ok mee bent.
Nee, volgens mij niet. Gaat ook niet snel gebeuren, schikking is een relatief laag bedrag, en probeer als Annie uit Almere maar een procedure aan te spannen tegen Stichting Brein. Die hebben al snel zoiets van 'ik betaal maar want heb geen zin in gedonder'.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst langs de rechter lijkt me.
Is er al eens een uitspraak over zoiets geweest?
jaquote:Op donderdag 3 december 2015 18:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lekker lekker en lekker mits a la creme uit de diepvries
Muziek moet je dan ook downloaden via Russische sites.quote:
wat ga je etenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Muziek moet je dan ook downloaden via Russische sites.
Maar ik ga eten, toedels en kusjes allemaal
Ze moeten die gegevens van de provider krijgen. Mag toch hopen dat die niet zomaar met de privacy van hun klanten laten fucken eigk.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Gaat ook niet snel gebeuren, schikking is een relatief laag bedrag, en probeer als Annie uit Almere maar een procedure aan te spannen tegen Stichting Brein. Die hebben al snel zoiets van 'ik betaal maar want heb geen zin in gedonder'.
De schoften
Link heb ik zo even niet, stond van de week op tweakers.
Nee, je snapt het niet. Vanaf vandaag is ze niet meer zo'n type.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Juist degenen die dat zeggen zijn wel zo'n type, maar dan stiekem.
5-6% ongeveerquote:
Uitgezakt? Dat is heel iets anders lieverd.quote:
Op deze manier ga ik je nooit meer prive foto's sturen he... haal offline manquote:Op donderdag 3 december 2015 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uitgezakt? Dat is heel iets anders lieverd.
[ afbeelding ]
Flaccid granny ass
Die aderenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
Keek altijd op tegen deze guy, meesterlijk physiek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:
Keek op als in dat je manlet bent?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt echt mee, komt door pose ook.quote:
Check die benen man, en hij zit gewoon op z'n gat.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt echt mee, komt door pose ook.
Wel kleine penis lijkt het. Ook als je meeneemt dat het door zijn verhoudingen sws wat kleiner lijkt.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, jij bent paarden gewendquote:Op donderdag 3 december 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel kleine penis lijkt het. Ook als je meeneemt dat het door zijn verhoudingen sws wat kleiner lijkt.
Hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel kleine penis lijkt het. Ook als je meeneemt dat het door zijn verhoudingen sws wat kleiner lijkt.
Zeg je ook alleen maar omdat jij lelijk bentquote:Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mannen die zo ijdel zijn, daar is wat mis mee
ben jij nie lelijk dnquote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat jij lelijk bent
Tong die zelfs op de FOK! facebook zijn arrogante tong act volhoudt.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige reacties zijn echt Nederland mijn Vaderland materiaal
Haha iddquote:Op donderdag 3 december 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof er trotse nl'ers zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
sommige reacties zijn echt Nederland mijn Vaderland materiaal
ja gvd zegquote:Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tong die zelfs op de FOK! facebook zijn arrogante tong act volhoudt.
Ooit zul jij ook ontmaagd wordenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
Hier word ik gewoon even vrolijk mens van.
Ja seks is iets bijzonders wat alleen uiterst knappe en sociale mensen kunnen krijgen.quote:
Gezamenlijk klagen over het weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze zijn daar gewoon te negatief voor.
Haha je impliceert nu dat hij ugly af is.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja seks is iets bijzonders wat alleen uiterst knappe en sociale mensen kunnen krijgen.
#justFOK!thoughts
Che of nult?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha je impliceert nu dat hij ugly af is.
haha mooi vn de binnenkantquote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben mooi van de binnenkant ;s ;s
Ik ook plaatselijk van binnenkant hueheheh ;$quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben mooi van de binnenkant ;s ;s
Ooit zal ook jij waardering krijgen voor da boodyquote:
Stim heeft de body van Nigella Lawson, dus zal hij vast wel hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ooit zal ook jij waardering krijgen voor da boody
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha je impliceert nu dat hij ugly af is.
Als je posts voor 1/3 uit ass, tits etc. bestaan dan sta je redelijk droogquote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja seks is iets bijzonders wat alleen uiterst knappe en sociale mensen kunnen krijgen.
#justFOK!thoughts
getallen zijn niet je ding blijkbaarquote:Op donderdag 3 december 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je posts voor 1/3 uit ass, tits etc. bestaan dan sta je redelijk droog
Ik sta doordeweeks bijna altijd droog. Niks nieuws.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
Best wel gefrustreerd trouwens Chai.
Welke geeft je niet meer, de shetlander of mozy?
zij heeft heeft curves on curves on curvesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stim heeft de body van Nigella Lawson, dus zal hij vast wel hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
zij heeft heeft curves on curves on curves
goeie milf wel
Ga maar in hoek zitten om na te denken over wat je zojuist hebt gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Curves on curves on curves.. Jammie.
h7h7h77h7777quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Crip het volgende:
Che![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/marokkaansestyle/videos/553333434819151/
Deze kwam laatst op tvquote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Curves on curves on curves.. Jammie.
Hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 18:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga maar in hoek zitten om na te denken over wat je zojuist hebt gedaan.
Hardopquote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha aan die ene poot zit veel meer vet dan de andere.
Wel een hottie.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:55 schreef Crip het volgende:
Che![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/marokkaansestyle/videos/553333434819151/
Wel lekkere knieholtecurves toch.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha aan die ene poot zit veel meer vet dan de andere.
die eerste heeft welmooi figuurquote:Op donderdag 3 december 2015 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
h7h7h77h7777
altijd wat met die soma's...
imo net zo lelijk uitgezakt als die andere pic. sorry als jij ook zon kont hebtquote:Op donderdag 3 december 2015 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uitgezakt? Dat is heel iets anders lieverd.
[ afbeelding ]
Flaccid granny ass
Koop een bril.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
imo net zo lelijk uitgezakt als die andere pic. sorry als jij ook zon kont hebt
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:10 schreef VeerEli het volgende:
''Is my vagina crying or are you just sexy?''![]()
deze ga ik een keer inzetten met uitgaan
Ja en dan in het Nederlands zekerquote:Op donderdag 3 december 2015 19:10 schreef VeerEli het volgende:
''Is my vagina crying or are you just sexy?''![]()
deze ga ik een keer inzetten met uitgaan
Huilt mijn vaginaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en dan in het Nederlands zeker
Nee schuurt gwn beter als het droog is.quote:
Moet me kut nou huilen of ben jij gwn zo lekkerquote:Op donderdag 3 december 2015 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en dan in het Nederlands zeker
ben je jihadist want je bent gewoon de bomquote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet me kut nou huilen of ben jij gwn zo lekker
gesproken door een eckte maagdquote:Op donderdag 3 december 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee schuurt gwn beter als het droog is.
heb een hekel aan natte honden, die stinkenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hetero mannen die niet van natte poesjes houden____________________
trkte klagtquote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xDquote:
noem jij sg's puni nu een hond?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
"vleeslapjes"quote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
hmm, dat genre hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
Nee nee nee maar het ging over neuken en dan denk ik altijd automatisch aan hondenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
Ja kan er niks aan doen dat jij beef curtains hebt hequote:
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat genre hou ik niet zo van
mooi nee opwindend jaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is dat gay? Moet je als heteroman elke kut mooi vinden omdat kut?
chai heeft vast nog wel ergens een linkje voor jequote:Op donderdag 3 december 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.
hhhhhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xD
haha je kan wel merken dat je geen idee hebt waar je over praatquote:Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat jij beef curtains hebt he
dat hangt geheel af van het lichaam dat er aan vast hangtquote:
ja mits de rest van de persoon al is goedgekeurd uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hangt geheel af van het lichaam dat er aan vast hangt
Jij bent sws niet goedgekeurd, misschien als ik niet weet dat je sg bent op FOK! en ook langs die nare persoonlijkheid heen kijk omdat de nood hoog is.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja mits de rest van de persoon al is goedgekeurd uiteraard
Joh, uitwendige blinde darm.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Van alle delen van het vrouwelijk lichaam is de kut wat mij betreft wel het minst interessant qua esthetiek.
In jouw geval doet het er dan ook niet toe of ik wel of niet goed gekeurd wordt, want je bent een fokker en zeer wss erg lelijk, dus dan maakt het al niet meer uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent sws niet goedgekeurd, misschien als ik niet weet dat je sg bent op FOK! en ook langs die nare persoonlijkheid heen kijk omdat de nood hoog is.
heb jij een blauwe wafel?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry hoor maar sommige kutten zijn echt nasty as fuck
Zo waar het leven neukt mij elke dagquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Jongens elkaar gewoon in waarde laten, een wijze moslima zei hier een keer "Je hoeft geen dick gehad te hebben om te weten hoe het voelt."
Vind ik wel cute.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, uitwendige blinde darm.
whahahaha neger watquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Jongens elkaar gewoon in waarde laten, een wijze moslima zei hier een keer "Je hoeft geen dick gehad te hebben om te weten hoe het voelt."
watquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Gewoon een warme deobus zei Cripquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Heb je gesport vndaagquote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, uitwendige blinde darm.
Oppervlakkig ook nog, dat kon er wel bij.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In jouw geval doet het er dan ook niet toe of ik wel of niet goed gekeurd wordt, want je bent een fokker en zeer wss erg lelijk, dus dan maakt het al niet meer uit.
Dat vind ik ook, maar ik ben geen man.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry hoor maar sommige kutten zijn echt nasty as fuck
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Van alle delen van het vrouwelijk lichaam is de kut wat mij betreft wel het minst interessant qua esthetiek.
muur?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.
no shitquote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik ben geen man.
Ja vleesmuur en een gat uiteraard.quote:
ohwquote:Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oftewel dat laat ik jullie denken.
Nee gewoon een vuistquote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een warme deobus zei Crip
Eerder een gang met losse stukken behang aan de muren bij de ingang.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.
Lolquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerder een gang met losse stukken behang aan de muren bij de ingang.
wtfquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat weet jij toch helemaal niet gekkiequote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
het raakt je wel hequote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis Niels, toen hij postte was sg er vast minder, en WCH ook. Echt fantastisch was dat.
Niels hield wel alles een beetje in balans jaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis Niels, toen hij postte was sg er vast minder, en WCH ook. Echt fantastisch was dat.
oke nielsquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ik had een keer een thaise, prachtig was ze serieus... en maar 450 baht
dat met die bff is nu dus ook voorbij he... lulquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
weet jij dt welquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat weet jij toch helemaal niet gekkie
een wat?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
Mag ik op je waterbed jou een mantra laten trillen
Ja je mening doet mij een hoopquote:
Het stoort me dat dit niet rijmt.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
De laatste bomen omver blazen, diep ademhalen
Je tenen groeien tegen mijn rug omhoog
Op de zee van beddengoed en slapen kun je niet
De brakke grond ligt op doeken gestreken
En ik lik je zoete dauwhuid
Mijn lippen tussen jouw benen geborgen
Jij slaakt een lachende kreet en zucht
En ineengeslagen zijn onze armen
Walmen vernevelen ons denken en liggen
Verscheurd tussen het sigaretten-as verstreken
Wachtend om als phoenix herboren te worden
In geen kosmos of tijd kan ons geheim ontrafelen
Want wij zijn allang verdwaald en vervaagd
In schaamteloze seks in klamme dekens
Ik mag je vagina graag
Dan bind ik je armen weer vast aan het bed
Met mijn blousje en zorg ik
Totdat ik spierpijn in mijn kaken krijg
Oh ik dacht aan een oude opelquote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch een spreuk die je moet herhalen?
Poëzie hoeft niet te rijmen. Ti's geen sinterklaasgedichtje...........quote:Op donderdag 3 december 2015 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het stoort me dat dit niet rijmt.
sickquote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
De laatste bomen omver blazen, diep ademhalen
Je tenen groeien tegen mijn rug omhoog
Op de zee van beddengoed en slapen kun je niet
De brakke grond ligt op doeken gestreken
En ik lik je zoete dauwhuid
Mijn lippen tussen jouw benen geborgen
Jij slaakt een lachende kreet en zucht
En ineengeslagen zijn onze armen
Walmen vernevelen ons denken en liggen
Verscheurd tussen het sigaretten-as verstreken
Wachtend om als phoenix herboren te worden
In geen kosmos of tijd kan ons geheim ontrafelen
Want wij zijn allang verdwaald en vervaagd
In schaamteloze seks in klamme dekens
Ik mag je vagina graag
Dan bind ik je armen weer vast aan het bed
Met mijn blousje en zorg ik
Totdat ik spierpijn in mijn kaken krijg
staat op scholieren.nl?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
Het was een fantastische week dan.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat met die bff is nu dus ook voorbij he... lul
Waarom staat hier een vraagteken achter, daar jij dit naar alle waarschijnlijkheid hebt gegoogled en het dus weet. Je kunt het beter stellen dan vragen.quote:
Was leuker zonder jouquote:Op donderdag 3 december 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was een fantastische week dan.
Ik heb ook genotenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was een fantastische week dan.
Die schrijver van het gedicht woont nu in Utrecht en jij hebt hem leren kennen?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom staat hier een vraagteken achter, daar jij dit naar alle waarschijnlijkheid hebt gegoogled en het dus weet. Je kunt het beter stellen dan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |