In jouw geval doet het er dan ook niet toe of ik wel of niet goed gekeurd wordt, want je bent een fokker en zeer wss erg lelijk, dus dan maakt het al niet meer uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent sws niet goedgekeurd, misschien als ik niet weet dat je sg bent op FOK! en ook langs die nare persoonlijkheid heen kijk omdat de nood hoog is.
heb jij een blauwe wafel?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry hoor maar sommige kutten zijn echt nasty as fuck
Zo waar het leven neukt mij elke dagquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Jongens elkaar gewoon in waarde laten, een wijze moslima zei hier een keer "Je hoeft geen dick gehad te hebben om te weten hoe het voelt."
Vind ik wel cute.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, uitwendige blinde darm.
whahahaha neger watquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Jongens elkaar gewoon in waarde laten, een wijze moslima zei hier een keer "Je hoeft geen dick gehad te hebben om te weten hoe het voelt."
watquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Gewoon een warme deobus zei Cripquote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Montelly het volgende:
Heb je gesport vndaagquote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, uitwendige blinde darm.
Oppervlakkig ook nog, dat kon er wel bij.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In jouw geval doet het er dan ook niet toe of ik wel of niet goed gekeurd wordt, want je bent een fokker en zeer wss erg lelijk, dus dan maakt het al niet meer uit.
Dat vind ik ook, maar ik ben geen man.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry hoor maar sommige kutten zijn echt nasty as fuck
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Van alle delen van het vrouwelijk lichaam is de kut wat mij betreft wel het minst interessant qua esthetiek.
muur?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.
no shitquote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik ben geen man.
Ja vleesmuur en een gat uiteraard.quote:
ohwquote:Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oftewel dat laat ik jullie denken.
Nee gewoon een vuistquote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een warme deobus zei Crip
Eerder een gang met losse stukken behang aan de muren bij de ingang.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een soort muur met lappen vlees.
Lolquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerder een gang met losse stukken behang aan de muren bij de ingang.
wtfquote:Op donderdag 3 december 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerder een gang met losse stukken behang aan de muren bij de ingang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |