heb een hekel aan natte honden, die stinkenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hetero mannen die niet van natte poesjes houden____________________
trkte klagtquote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xDquote:
noem jij sg's puni nu een hond?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een hekel aan natte honden, die stinken
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
"vleeslapjes"quote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
hmm, dat genre hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee de vleeslapjes ruiken er enkel naar omdat Bello er altijd aan likt.
Nee nee nee maar het ging over neuken en dan denk ik altijd automatisch aan hondenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij sg's puni nu een hond?
Ja kan er niks aan doen dat jij beef curtains hebt hequote:
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat genre hou ik niet zo van
mooi nee opwindend jaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is dat gay? Moet je als heteroman elke kut mooi vinden omdat kut?
chai heeft vast nog wel ergens een linkje voor jequote:Op donderdag 3 december 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, zou graag in contact komen met mensen met dezelfde fetisj.
hhhhhhhquote:Op donderdag 3 december 2015 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik zie dubbel wanneer ik naar je post kijk xD
haha je kan wel merken dat je geen idee hebt waar je over praatquote:Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat jij beef curtains hebt he
dat hangt geheel af van het lichaam dat er aan vast hangtquote:
ja mits de rest van de persoon al is goedgekeurd uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hangt geheel af van het lichaam dat er aan vast hangt
Jij bent sws niet goedgekeurd, misschien als ik niet weet dat je sg bent op FOK! en ook langs die nare persoonlijkheid heen kijk omdat de nood hoog is.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja mits de rest van de persoon al is goedgekeurd uiteraard
Joh, uitwendige blinde darm.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Van alle delen van het vrouwelijk lichaam is de kut wat mij betreft wel het minst interessant qua esthetiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |