Hermann mag doen wat ie wil.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je bent met Paus of je bent met de SC, tijd om te kiezen zwakkeling.
17:37, Roosendaal Centraalquote:Op donderdag 3 december 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben godverdomme niet boos, kutkind
Maakt niet uit, worden je kleren ook niet viesquote:Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus man geef me wat meer tijd, zit hier in m'n onderbroek
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriendquote:Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maakt niet uit, worden je kleren ook niet vies
Denken dat ik kom.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriend
Jouw gewicht zou inderdaad in je voordeel moeten werken, maar door een gebrek aan behendigheid lig je waarschijnlijk alsnog binnen no-time te zandhappen.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige die straks op de grond ligt, vriend
je neef ali mep ik ook neerquote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denken dat ik kom.Stuur gewoon mijn neef op je af
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zandquote:Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw gewicht zou inderdaad in je voordeel moeten werken, maar door een gebrek aan behendigheid lig je waarschijnlijk alsnog binnen no-time te zandhappen.
Ikzelf zou het jou niet aandoen op een tegelvloer te tyfen, vandaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zand
wist wil dat je van mijn sexy gezicht hieldquote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ikzelf zou het jou niet aandoen op een tegelvloer te tyfen, vandaar.
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijkquote:
Nee, ben gewoon een pussy.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist wil dat je van mijn sexy gezicht hield
wollahquote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je neef ali mep ik ook neer
[..]
weet niet in wat voor kutstad jij woont maar hier liggen er gewoon tegels ipv zand
ik heet godverdrie Leonquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijk
Ik help jou sws ookquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit een potje UFC gekeken dus ik denk wel dat ik Guus en Hans makkelijk knockout kan slaan, tegelijk
Bah, chocola.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |