abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157916620
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 09:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Twente ook, maar heel Nederland wil Ziyech hebben. Die hele ranglijst koppelen aan kwaliteiten van spelers is me een partij onzinning.
Eh, over het algemeen zijn de spelers van teams hoger op de ranglijst beter. Daarom staan ze hoger op de ranglijst.

Dat ontkrachten met een uitzondering is juist redelijk onzinnig :')
  maandag 30 november 2015 @ 10:10:26 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157916800
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 09:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eh, over het algemeen zijn de spelers van teams hoger op de ranglijst beter. Daarom staan ze hoger op de ranglijst.

En dan wat? Dan is Eriksen een betere speler dan Wijnaldum of Clasie? Ik denk dat vrijwel iedereen dat hier met je eens is. Dat is ook totaal niet relevant voor de discussie.

Mijn punt was dat Bazoer, als je kijkt naar wat er in de Europese (sub)top rondloopt gewoon dertien in dozijn is. En toch worden door de Ajax-supporters (en dat treurige Technisch Hartje) alle superlatieven weer uit de kast getrokken. Net als eerder bij Eriksen. En bij Boilesen. En bij Mads Rits. En bij Hoesen. En bij Andersen. En bij Zivkovic. En bij Meleg. En bij Ozbiliz. En bij Hose. En bij al die anderen waar we nooit meer iets van horen. Zeg eens, wat is het laatste Ajax-supertalent uit die fantastische opleiding (beste van de wereld en blahblah) die de Europese top heeft gehaald?

Juist, geen van allen halen ze de Europese top, dus waarom zou dat bij Bazoer anders zijn?
pi_157917209
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan wat? Dan is Eriksen een betere speler dan Wijnaldum of Clasie? Ik denk dat vrijwel iedereen dat hier met je eens is. Dat is ook totaal niet relevant voor de discussie.

Mijn punt was dat Bazoer, als je kijkt naar wat er in de Europese (sub)top rondloopt gewoon dertien in dozijn is. En toch worden door de Ajax-supporters (en dat treurige Technisch Hartje) alle superlatieven weer uit de kast getrokken. Net als eerder bij Eriksen. En bij Boilesen. En bij Mads Rits. En bij Hoesen. En bij Andersen. En bij Zivkovic. En bij Meleg. En bij Ozbiliz. En bij Hose. En bij al die anderen waar we nooit meer iets van horen. Zeg eens, wat is het laatste Ajax-supertalent uit die fantastische opleiding (beste van de wereld en blahblah) die de Europese top heeft gehaald?

Juist, geen van allen halen ze de Europese top, dus waarom zou dat bij Bazoer anders zijn?
Bazoer komt natuurlijk niet uit de Ajax jeugd. Als je niet ziet dat die jongen onmiskenbaar talent heeft, denk ik dat je met een verkeerde bril kijkt. Dat hij erg veel potentie heeft is ook een feit. Waar je altijd over kunt redetwisten is of die potentie er ook uit gaat komen. Dat kun je op voorhand niet zeggen. Ik denk niet dat jij had verwacht dat Suarez ooit bij Barca terecht zou komen. Ik in ieder geval niet. Er wordt nu geroepen dat Ziyech naar de top 3 moet, maar het is helemaal geen voldongen feit dat hij daar dezelfde rol kan invullen dat hij nu bij Twente doet. Is gewoon onmogelijk te voorspellen omdat de situatie compleet anders is. Veel meer druk. 10 "goede" spelers om je heen in plaats waardoor niet alles meer om jou draait.

Je kunt het niet voorspellen. Daarom is deze hele discussie kut.
  maandag 30 november 2015 @ 10:48:50 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157917323
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bazoer komt natuurlijk niet uit de Ajax jeugd. Als je niet ziet dat die jongen onmiskenbaar talent heeft, denk ik dat je met een verkeerde bril kijkt. Dat hij erg veel potentie heeft is ook een feit. Waar je altijd over kunt redetwisten is of die potentie er ook uit gaat komen. Dat kun je op voorhand niet zeggen. Ik denk niet dat jij had verwacht dat Suarez ooit bij Barca terecht zou komen. Ik in ieder geval niet. Er wordt nu geroepen dat Ziyech naar de top 3 moet, maar het is helemaal geen voldongen feit dat hij daar dezelfde rol kan invullen dat hij nu bij Twente doet. Is gewoon onmogelijk te voorspellen omdat de situatie compleet anders is. Veel meer druk. 10 "goede" spelers om je heen in plaats waardoor niet alles meer om jou draait.

Je kunt het niet voorspellen. Daarom is deze hele discussie kut.
Voorspellen niet. Dat is onzinnig en dat geef ik eerder ook aan. Soms zijn spelers tot hun 22e ook niets bijzonders en ontwikkelen ze zich daarna ineens spectaculair en soms is het andersom.

Maar potentie kun je wel zien en je kunt dat ook koppelen aan wat een speler kan en hoe bijzonder dat is voor de positie waar hij speelt.

Natuurlijk is Bazoer maar voor een klein deel opgeleid bij Ajax, maar ze hebben daar wel zijn kwaliteiten anders ingeschat voor de positie die zij in hem zagen. En op door positie haakt hij snel aan op het niveau van Ajax en dat is knap.

Maar wat als hij zich wel had gericht op de rol van opbouwende CV? Had hij dan misschien een grotere kans gehad om op die positie zoiets bijzonders te kunnen dat hij maar de top kan? Wie zal het zeggen.
pi_157917791
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voorspellen niet. Dat is onzinnig en dat geef ik eerder ook aan. Soms zijn spelers tot hun 22e ook niets bijzonders en ontwikkelen ze zich daarna ineens spectaculair en soms is het andersom.

Maar potentie kun je wel zien en je kunt dat ook koppelen aan wat een speler kan en hoe bijzonder dat is voor de positie waar hij speelt.

Natuurlijk is Bazoer maar voor een klein deel opgeleid bij Ajax, maar ze hebben daar wel zijn kwaliteiten anders ingeschat voor de positie die zij in hem zagen. En op door positie haakt hij snel aan op het niveau van Ajax en dat is knap.

Maar wat als hij zich wel had gericht op de rol van opbouwende CV? Had hij dan misschien een grotere kans gehad om op die positie zoiets bijzonders te kunnen dat hij maar de top kan? Wie zal het zeggen.
Je bevestigt inderdaad gelukkig de totale onzinnigheid van deze discussie.

Pereiro is geniaal aan de bal. Als hij de bal niet heeft is hij echt nog zoekende. Ik denk dat het een heel groot talent is, maar dat heeft te maken met flair en een enorm goede basistechniek.
pi_157918323
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mijn punt is dat om te presteren als Eriksen, je zeker een absoluut toptalent in de eredivisie moet zijn. Maar goed, ik zal jullie topic niet verder met deze discussie vervuilen :)
pi_157927181
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 09:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat je niet serieus bent.
Dit, dus.
pi_157932457
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, juist heel constant. 4e, 5e, 4e, 5e, 6e, 5e de afgelopen jaren. Newcastle 12e, 5e, 16e, 10e, 15e. Je moet wel heel subjectief zijn om dat vergelijkbaar te willen noemen. En Eriksen was volgens Squawka derde en eerste qua prestaties van Tottenham in de afgelopen twee seizoenen, dus ook je beoordeling van spelers is helaas ook niet gespeend van enige subjectiviteit.
Statistiekjes, leuk. Als je dat niet even opzij kunt zetten en de conclusie niet kunt trekken dat er betere spelers bij Tottenham zijn (of in ieder geval belangrijkere) dan is dat niet mijn zaak natuurlijk :)
  maandag 30 november 2015 @ 23:17:20 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_157935442
Heerlijk om te zien dat Labyad zijn carriere compleet aan het verprutsen is in Portugal *O* _O-
  dinsdag 1 december 2015 @ 06:55:03 #85
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157938481
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk om te zien dat Labyad zijn carriere compleet aan het verprutsen is in Portugal *O* _O-
wat dan? En die Bakali, want dat was t bij Valencia helemaal na 2 potjes?
pi_157938489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 06:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat dan? En die Bakali, want dat was t bij Valencia helemaal na 2 potjes?
Labyad is naar het tweede elftal gezet en speelt daar ook niets klaar. Nu willen ze hem in de winter dumpen.
Dit, dus.
pi_157938789
LabyRat :')
  dinsdag 1 december 2015 @ 08:56:26 #88
242666 BeamofLight
pi_157939031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:19 schreef Gutanoth het volgende:
LabyRat :')
snap nie?
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:29:11 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157939344
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 06:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Labyad is naar het tweede elftal gezet en speelt daar ook niets klaar. Nu willen ze hem in de winter dumpen.
Bakkali deed het best aardig als hij inviel, maar de trainer die zo veel vertrouwen in hem heeft is ontslagen. Afwachten dus.
pi_157939571
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bakkali deed het best aardig als hij inviel, maar de trainer die zo veel vertrouwen in hem heeft is ontslagen. Afwachten dus.
Dat valt wel mee. Nuno was gewoon een marionet van Jorge Mendes, ook de zaakwaarnemer van Bakkali. Nuno werd opgedragen zoveel mogelijk spelers uit zijn stal op te stellen. Afgelopen zondag tegen Sevilla 9 van de 11, als ik het goed heb gehoord. Negredo, die voor 30 miljoen is gekocht en een andere zaakwaarnemer heeft, is gewoon verbannen uit het elftal, bijvoorbeeld.
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:57:15 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157939676
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:50 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Nuno was gewoon een marionet van Jorge Mendes, ook de zaakwaarnemer van Bakkali. Nuno werd opgedragen zoveel mogelijk spelers uit zijn stal op te stellen. Afgelopen zondag tegen Sevilla 9 van de 11, als ik het goed heb gehoord. Negredo, die voor 30 miljoen is gekocht en een andere zaakwaarnemer heeft, is gewoon verbannen uit het elftal, bijvoorbeeld.
Tja, maar dan blijft het toch afwachten wat de nieuwe trainer gaat doen?
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:23:44 #92
242666 BeamofLight
pi_157945079
PSV hoeft er niet op te rekenen dat Andrés Guardado lang bij de club zal spelen. De Mexicaanse middenvelder van de Eindhovenaren heeft aangegeven zijn carričre niet bij PSV af te willen sluiten, maar graag terug te willen keren naar Mexico.
"Je weet het natuurlijk nooit in het voetbal, maar ik denk niet dat PSV mijn eindstation is", aldus de Mexicaan in gesprek met ELF Voetbal Magazine. "Ik hoop ooit terug te keren naar Mexico voor mijn laatste stappen als voetballer en zal mijn carričre dus waarschijnlijk niet bij PSV afsluiten."

haha, die eerste regel...
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:35:48 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157945316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
PSV hoeft er niet op te rekenen dat Andrés Guardado lang bij de club zal spelen. De Mexicaanse middenvelder van de Eindhovenaren heeft aangegeven zijn carričre niet bij PSV af te willen sluiten, maar graag terug te willen keren naar Mexico.
"Je weet het natuurlijk nooit in het voetbal, maar ik denk niet dat PSV mijn eindstation is", aldus de Mexicaan in gesprek met ELF Voetbal Magazine. "Ik hoop ooit terug te keren naar Mexico voor mijn laatste stappen als voetballer en zal mijn carričre dus waarschijnlijk niet bij PSV afsluiten."

haha, die eerste regel...
Alsof hij over 2 jaar zijn carričre al gaat afsluiten ofzo.

Nu denk ik eigenlijk gewoon dat hij nog een stap gaat maken voor hij terug naar Mexico gaat, maar goed. Dat is niet de strekking van het artikel.

Als hij zich in de CL zo blijft laten zien, dan gaat hij echt nog wel naar een Europese subtopper.
pi_157945987
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, maar dan blijft het toch afwachten wat de nieuwe trainer gaat doen?
O, ja, natuurlijk. Ik wilde het vertrouwen in Bakkali even bagatelliseren, want als hij Frits Sissing als zaakwaarnemer had gehad, was hij nooit bij een club als Valencia terechtgekomen en speelde hij nu in het tweede van Sint Truiden of zo. Overdrijf, maar je snapt het punt.
pi_157946244
Voor de duidelijkheid;

Redactie Sport dinsdag 1 december 2015 @ 15:35:34 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157946580
Toch extra zuur dat Pereiro die bal tegen CSKA over kreeg anders was je al bijna zeker door :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157946709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch extra zuur dat Pereiro die bal tegen CSKA over kreeg anders was je al bijna zeker door :')
Altijd zuur als je op die manier een punt laat liggen.

We hebben het iig volledig in eigen hand of we doorgaan. Op zware arbitrale dwalingen na kunnen we het alleen onszelf kwalijk nemen als we na de winterstop niet meer actief zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:15:00 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157948710
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid;

[ afbeelding ]
Meer dan 50% kans dus. :D

Gewoon niet verliezen. Dat is gewoon het uitgangspunt.
pi_157949220
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Statistiekjes, leuk. Als je dat niet even opzij kunt zetten en de conclusie niet kunt trekken dat er betere spelers bij Tottenham zijn (of in ieder geval belangrijkere) dan is dat niet mijn zaak natuurlijk :)
Inderdaad, belachelijk om feiten niet opzij te zetten voor iets superieurs zoals jouw onderbuikgevoel.
pi_157949513
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Pereiro heeft die potentie ook. Nogmaals, ik gebruik het woord 'potentie' met een reden. Het is zeker niet gegarandeerd, maar die twee jongens behoren tot de meest talentvolle spelers in de Eredivisie.

Wat mij betreft mag Bergwijn daar ook bij, maar die is nog wel erg jong en ik vind dat je je in dit soort voorspellingen terughoudend moet opstellen en je moet beperken tot spelers met redelijk wat speeltijd in het eerste.

Verder heb je jongens als Tete en Ziyech die die potentie hebben. Veel meer zijn er niet. Ja, jij zult ongetwijfeld weer met een lijstje supertalenten van Ajax komen, maar die neem ik met een paar korreltjes zout.
Ziyech? Laat die zich eerst maar eens bewijzen bij een club waar het niet 'alle ballen op Ziyech' is en die meespeelt om de prijzen. Ik zie die jongen niet hoger eindigen dan een club als Southampton, Schalke of Villareal. Niks mis mee natuurlijk, maar subtop. Maar ook dan moet hij nog hard zijn best doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157950432
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Inderdaad, belachelijk om feiten niet opzij te zetten voor iets superieurs zoals jouw onderbuikgevoel.
Naar de ranglijst kijken en dan conclusies trekken kan iedereen. Ik hoop altijd dat mensen daar misschien wat langsheen kunnen kijken en zo hun eigen conclusies kunnen trekken :)
pi_157952718
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Naar de ranglijst kijken en dan conclusies trekken kan iedereen. Ik hoop altijd dat mensen daar misschien wat langsheen kunnen kijken en zo hun eigen conclusies kunnen trekken :)
De ranglijst is toch een relatief betrouwbare afspiegeling van kwaliteiten van teams? En statistieken over doelpunten, assists, creëren van kansen, pass nauwkeurigheid, balverlies, gewonnen duels, etc etc een relatief betrouwbare methode voor het vergelijken van spelers?

Compleet vertrouwen op je eigen beoordelingsvermogen neemt het risico met zich mee dat je clubvoorkeur een rol speelt bij je beoordeling van spelers.
pi_157958649
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:40:11 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157959047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:25 schreef Brammess het volgende:
Misschien laat hij nu eens zien waarom PSV hem een topsalaris betaald.
pi_157960294
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Misschien laat hij nu eens zien waarom PSV hem een topsalaris betaald.
Goede mentaliteit, pass, kopper, fysieke kwaliteiten en weinig foutjes. Ik zie het probleem niet. Behalve dat je in deze treurige periode, qua weer, als mexicaan notabene, je vriendin een aanzoek doet...
  woensdag 2 december 2015 @ 07:48:00 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157960938
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:13 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Goede mentaliteit, pass, kopper, fysieke kwaliteiten en weinig foutjes. Ik zie het probleem niet. Behalve dat je in deze treurige periode, qua weer, als mexicaan notabene, je vriendin een aanzoek doet...
Ik gok op een huwelijk in de Mexicaanse zomer. Dat zijn mooie feesten. Het contrast met dit druilerige Hollandse fuckweer kan niet groter zijn. Des te onvergetelijker wordt de bruiloft.

Verder met je eens. Als mensen ontkennen dat Moreno een fantastische Eredivisie verdediger is, dan zijn ze verblind door hun PSV-haat. Hij had een wat stroeve start (vind je het gek na zo'n lange blessure en ineens weer in een andere competitie), maar is nu gewoon erg sterk bezig. Ik zie weinig verdedigers in de Eredivisie die bij hem in de buurt komen.
pi_157961151
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 07:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik gok op een huwelijk in de Mexicaanse zomer. Dat zijn mooie feesten. Het contrast met dit druilerige Hollandse fuckweer kan niet groter zijn. Des te onvergetelijker wordt de bruiloft.

Verder met je eens. Als mensen ontkennen dat Moreno een fantastische Eredivisie verdediger is, dan zijn ze verblind door hun PSV-haat. Hij had een wat stroeve start (vind je het gek na zo'n lange blessure en ineens weer in een andere competitie), maar is nu gewoon erg sterk bezig. Ik zie weinig verdedigers in de Eredivisie die bij hem in de buurt komen.
Dat zal het zijn (mbt het huwelijk)!

Ik vind geen enkele centrale verdediger in de eredivisie beter dan Moreno. Zoals Willems de beste linksback is, Guardado de beste middenvelder en Luuk de beste spits. Oeioei gewaagd!
  woensdag 2 december 2015 @ 11:51:00 #108
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157961312
Damn dat was snel uitverkocht, netjes om 10 uur kon ik er in (na wat haperen van de site). Daarna elk vak wat ik aan kon klikken stond "uitverkocht" damn...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157962046
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef nils7 het volgende:
Damn dat was snel uitverkocht, netjes om 10 uur kon ik er in (na wat haperen van de site). Daarna elk vak wat ik aan kon klikken stond "uitverkocht" damn...
Ja het is dan echt seconde werk.
  woensdag 2 december 2015 @ 12:26:21 #110
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157962085
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:24 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja het is dan echt seconde werk.
Ja maatje en ik wilde een passe-partout nemen tot hij erachter kwam dat ie de eerste wedstrijd op vakantie zou zijn :')

Had nog wel hoop dat er een paar niet hun kaartje konden kopen als ze hun random reader ofzo niet bij hadden op het werk.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 december 2015 @ 14:13:02 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157964325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef nils7 het volgende:
het waren dan ook nog maar een paar kaarten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157964557
Ik zou die wedstrijd ook heel graag bijwonen, wat een spektakel kan dat worden zeg. Ben nu al gespannen...maar goed, dan maar thuis op de bank of ergens in de kroeg kijken.
pi_157964657
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou die wedstrijd ook heel graag bijwonen, wat een spektakel kan dat worden zeg. Ben nu al gespannen...maar goed, dan maar thuis op de bank of ergens in de kroeg kijken.
Nog genoeg kaarten online verkrijgbaar als je echt wil.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 2 december 2015 @ 15:31:21 #114
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157965831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

waar dan?
N/A
  woensdag 2 december 2015 @ 15:42:45 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157966036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vast wel op Marktplaats als je een paar honderd euro over hebt.
pi_157966269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:31 schreef nils7 het volgende:

[..]

waar dan?
Seatwave.nl
Viagogo.nl
& marktplaats idd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_157982256
Lestienne terug op het trainingsveld.
  donderdag 3 december 2015 @ 09:46:48 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157982273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
_O_
pi_157983467
quote:
PSV-CSKA
92" 2-1 Lestienne
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 december 2015 @ 14:17:02 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157986761
quote:
en ook meteen een persconferentie, dat vind ik best knap. Hij verwacht snel weer te spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157987099
Lestienne _O_
pi_157988132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en ook meteen een persconferentie, dat vind ik best knap. Hij verwacht snel weer te spelen.
Persconferentie is hier terug te zien: https://www.periscope.tv/w/1YqJDvnjZkBKV
pi_157988920
quote:
Kampioen 15/16
  donderdag 3 december 2015 @ 16:36:17 #124
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_157989937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

PSV-CSKA
92" 2-1 Lestienne
Dan ga ik huilen
  donderdag 3 december 2015 @ 16:41:21 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157989982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dan ga ik huilen
Huilen weet ik niet, maar dan gaat er wel nog een extra biertje open en ga ik de hele nacht nabeschouwingen en herhalingen kijken.

Godver wat baal ik dat ik niet naar het stadion kan.
pi_157991317
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Huilen weet ik niet, maar dan gaat er wel nog een extra biertje open en ga ik de hele nacht nabeschouwingen en herhalingen kijken.

Jammer man. Kan je weer niet netwerken.
  donderdag 3 december 2015 @ 18:28:25 #127
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157991737
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:03 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Jammer man. Kan je weer niet netwerken.
Dit soort wedstrijden is voetbal belangrijker.
pi_158009390
Eerst maar eens kijken of we Vitesse-uit zonder schade door kunnen komen, dan kan de blik weer op dinsdag :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158009748
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Oh, wat ben je gedisciplineerd. Één extra biertje. O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:33:54 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158009954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:24 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Oh, wat ben je gedisciplineerd. Één extra biertje. O+
Ja, met morphine combineert dat niet zo lekker. :D
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:38:00 #131
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_158010040
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is nogal een krachtige cocktail ja :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_158010067
Dit gaat een kut weekend worden
U MAD?
pi_158010364
quote:

[..]

:X Da's geen kattepis.
pi_158011000
quote:

[..]

Wat heb je dat je morfine toegediend krijgt?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_158011049
Dit gaat een geweldig weekend worden. PSV wint, Ajax wint niet van Heerenveen.
pi_158012105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:25 schreef Comprehendam het volgende:
Ajax wint niet van Heerenveen.
Hoe kom je daar bij?
pi_158012168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:25 schreef Comprehendam het volgende:
Dit gaat een geweldig weekend worden. PSV wint, Ajax wint niet van Heerenveen.
Beiden zouden mij enigszins verbazen, het tweede overigens een stuk meer dan het eerste. :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:25:08 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158012269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat heb je dat je morfine toegediend krijgt?
Pijn, lijkt me het meest logische antwoord. Als je het niet erg vindt, dan laat ik het daar even bij.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:53:48 #139
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_158013871
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Pijn, lijkt me het meest logische antwoord. Als je het niet erg vindt, dan laat ik het daar even bij.
Pittig man, m'n pa werd te wazig van dat spul, hoop dat je het snel niet meer nodig hebt, affijn, ander onderwerp.

Gaat een spetterend duel worden komend weekend, kan bijna niet anders.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:06:08 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158015165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:53 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Pittig man, m'n pa werd te wazig van dat spul, hoop dat je het snel niet meer nodig hebt, affijn, ander onderwerp.

Gaat een spetterend duel worden komend weekend, kan bijna niet anders.
Thanx.

Vitesse heeft een prima selectie, één van de sterkste van de Eredivisie, maar de laatste weken gaat het wat minder. Eigenlijk sinds de tweede helft tegen Ajax. Maar het is een ploeg die er zomaar weer in één keer volledig kan staan. Veel individuele kwaliteiten gecombineerd met echte vechters.

PSV zal zich, onbewust of niet, toch ook bezig houden met de aankomende CL pot. Wordt absoluut spannend.
pi_158018608
quote:

[..]

Juist wel man. Morfine. _O_
pi_158020706

koekoek
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:04:37 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158021025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

koekoek
Je zus?
pi_158023220
Pröpper, goede persoonlijkheid _O_
pi_158023735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

koekoek
echt niemand kan lezen welke tekst ze heeft getatoeëerd
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:52:25 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_158027158
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

echt niemand kan lezen welke tekst ze heeft getatoeëerd
Boeit ook niet, ik keek puur of er tieten te zien waren. Meteen doorgescrold. :( Kut foto.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 december 2015 @ 14:13:51 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158032127
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:52 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Boeit ook niet, ik keek puur of er tieten te zien waren. Meteen doorgescrold. :( Kut foto.
ik zie anders geen kut hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_158037856
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:45:28 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_158037920
quote:
Lestienne nog niet bij de wedstrijdselectie.
Had ik eerlijk gezegd ook nog niet verwacht, wel gehoopt. Maar hij zit met een trainingsachterstand.
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:00:55 #150
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_158038202
quote:
Leuk voor Jozefzoon ^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')