Naar de ranglijst kijken en dan conclusies trekken kan iedereen. Ik hoop altijd dat mensen daar misschien wat langsheen kunnen kijken en zo hun eigen conclusies kunnen trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk om feiten niet opzij te zetten voor iets superieurs zoals jouw onderbuikgevoel.
De ranglijst is toch een relatief betrouwbare afspiegeling van kwaliteiten van teams? En statistieken over doelpunten, assists, creëren van kansen, pass nauwkeurigheid, balverlies, gewonnen duels, etc etc een relatief betrouwbare methode voor het vergelijken van spelers?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Naar de ranglijst kijken en dan conclusies trekken kan iedereen. Ik hoop altijd dat mensen daar misschien wat langsheen kunnen kijken en zo hun eigen conclusies kunnen trekken
twitter:HectorMorenoh twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 22:56:42And She said YES!! 💍😍.. #OneLove ❤ #Blessed 🙏🏽 #TeAmo @irenematinez ! 💑 https://t.co/BeDbcf1Pcm reageer retweet
Misschien laat hij nu eens zien waarom PSV hem een topsalaris betaald.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:25 schreef Brammess het volgende:
twitter:HectorMorenoh twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 22:56:42And She said YES!! 💍😍.. #OneLove ❤ #Blessed 🙏🏽 #TeAmo @irenematinez ! 💑 https://t.co/BeDbcf1Pcm reageer retweet
Goede mentaliteit, pass, kopper, fysieke kwaliteiten en weinig foutjes. Ik zie het probleem niet. Behalve dat je in deze treurige periode, qua weer, als mexicaan notabene, je vriendin een aanzoek doet...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien laat hij nu eens zien waarom PSV hem een topsalaris betaald.
Ik gok op een huwelijk in de Mexicaanse zomer. Dat zijn mooie feesten. Het contrast met dit druilerige Hollandse fuckweer kan niet groter zijn. Des te onvergetelijker wordt de bruiloft.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Goede mentaliteit, pass, kopper, fysieke kwaliteiten en weinig foutjes. Ik zie het probleem niet. Behalve dat je in deze treurige periode, qua weer, als mexicaan notabene, je vriendin een aanzoek doet...
Dat zal het zijn (mbt het huwelijk)!quote:Op woensdag 2 december 2015 07:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik gok op een huwelijk in de Mexicaanse zomer. Dat zijn mooie feesten. Het contrast met dit druilerige Hollandse fuckweer kan niet groter zijn. Des te onvergetelijker wordt de bruiloft.
Verder met je eens. Als mensen ontkennen dat Moreno een fantastische Eredivisie verdediger is, dan zijn ze verblind door hun PSV-haat. Hij had een wat stroeve start (vind je het gek na zo'n lange blessure en ineens weer in een andere competitie), maar is nu gewoon erg sterk bezig. Ik zie weinig verdedigers in de Eredivisie die bij hem in de buurt komen.
Ja het is dan echt seconde werk.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef nils7 het volgende:
Damn dat was snel uitverkocht, netjes om 10 uur kon ik er in (na wat haperen van de site). Daarna elk vak wat ik aan kon klikken stond "uitverkocht" damn...
Ja maatje en ik wilde een passe-partout nemen tot hij erachter kwam dat ie de eerste wedstrijd op vakantie zou zijnquote:Op woensdag 2 december 2015 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het is dan echt seconde werk.
het waren dan ook nog maar een paar kaartenquote:Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef nils7 het volgende:
Damn dat was snel uitverkocht, netjes om 10 uur kon ik er in (na wat haperen van de site). Daarna elk vak wat ik aan kon klikken stond "uitverkocht" damn...
Nog genoeg kaarten online verkrijgbaar als je echt wil.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou die wedstrijd ook heel graag bijwonen, wat een spektakel kan dat worden zeg. Ben nu al gespannen...maar goed, dan maar thuis op de bank of ergens in de kroeg kijken.
waar dan?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog genoeg kaarten online verkrijgbaar als je echt wil.
Vast wel op Marktplaats als je een paar honderd euro over hebt.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog genoeg kaarten online verkrijgbaar als je echt wil.
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
Lestienne terug op het trainingsveld.
PSV-CSKAquote:Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
en ook meteen een persconferentie, dat vind ik best knap. Hij verwacht snel weer te spelen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
Persconferentie is hier terug te zien: https://www.periscope.tv/w/1YqJDvnjZkBKVquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ook meteen een persconferentie, dat vind ik best knap. Hij verwacht snel weer te spelen.
Kampioen 15/16quote:Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |