Jammer man. Kan je weer niet netwerken.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huilen weet ik niet, maar dan gaat er wel nog een extra biertje open en ga ik de hele nacht nabeschouwingen en herhalingen kijken.
Godver wat baal ik dat ik niet naar het stadion kan.
Dit soort wedstrijden is voetbal belangrijker.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jammer man. Kan je weer niet netwerken.
Oh, wat ben je gedisciplineerd. Één extra biertje.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huilen weet ik niet, maar dan gaat er wel nog een extra biertje open en ga ik de hele nacht nabeschouwingen en herhalingen kijken.
Godver wat baal ik dat ik niet naar het stadion kan.
Ja, met morphine combineert dat niet zo lekker.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oh, wat ben je gedisciplineerd. Één extra biertje.
Dat is nogal een krachtige cocktail jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, met morphine combineert dat niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat heb je dat je morfine toegediend krijgt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beiden zouden mij enigszins verbazen, het tweede overigens een stuk meer dan het eerste.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:25 schreef Comprehendam het volgende:
Dit gaat een geweldig weekend worden. PSV wint, Ajax wint niet van Heerenveen.
Pijn, lijkt me het meest logische antwoord. Als je het niet erg vindt, dan laat ik het daar even bij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat heb je dat je morfine toegediend krijgt?
Pittig man, m'n pa werd te wazig van dat spul, hoop dat je het snel niet meer nodig hebt, affijn, ander onderwerp.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pijn, lijkt me het meest logische antwoord. Als je het niet erg vindt, dan laat ik het daar even bij.
Thanx.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pittig man, m'n pa werd te wazig van dat spul, hoop dat je het snel niet meer nodig hebt, affijn, ander onderwerp.
Gaat een spetterend duel worden komend weekend, kan bijna niet anders.
Juist wel man. Morfine.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Boeit ook niet, ik keek puur of er tieten te zien waren. Meteen doorgescrold.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
echt niemand kan lezen welke tekst ze heeft getatoeëerd
ik zie anders geen kut hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Boeit ook niet, ik keek puur of er tieten te zien waren. Meteen doorgescrold.Kut foto.
Lestienne nog niet bij de wedstrijdselectie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |