Als we de CL winnen met elke wedstrijd een slechte tweede helft, dan klaagt er niemand.quote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Weer een goede 1e helft. Weer een matige 2e helft. *zucht* Ah fijn, 3 punten.
Alleen Bazoer heeft dat talent in de Eredivisie eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro heeft die potentie ook. Nogmaals, ik gebruik het woord 'potentie' met een reden. Het is zeker niet gegarandeerd, maar die twee jongens behoren tot de meest talentvolle spelers in de Eredivisie.
Wat mij betreft mag Bergwijn daar ook bij, maar die is nog wel erg jong en ik vind dat je je in dit soort voorspellingen terughoudend moet opstellen en je moet beperken tot spelers met redelijk wat speeltijd in het eerste.
Verder heb je jongens als Tete en Ziyech die die potentie hebben. Veel meer zijn er niet. Ja, jij zult ongetwijfeld weer met een lijstje supertalenten van Ajax komen, maar die neem ik met een paar korreltjes zout.
Gebaseerd op wat? Over Fischer had men diezelfde teksten destijds.quote:Op zondag 29 november 2015 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen Bazoer heeft dat talent in de Eredivisie eerlijk gezegd.
Zijn spel wat anders? Fischer had ook potentie maar die heeft veel te lang stil gestaan terwijl Bazoer elke wedstrijd beter speelt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Over Fischer had men diezelfde teksten destijds.
Wat jij wilt man.quote:Op zondag 29 november 2015 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof er nog lang niet in. Hoop is in het geval Bazoer een flinke houvast, merk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn spel wat anders? Fischer had ook potentie maar die heeft veel te lang stil gestaan terwijl Bazoer elke wedstrijd beter speelt.
Dat kan je 30sec van te voren al voorspellen. Eerste helft richting Oost voetballen = 1ste helft goed en 2de helft ondermaats.quote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Weer een goede 1e helft. Weer een matige 2e helft. *zucht* Ah fijn, 3 punten.
En Hupperts dan?quote:Op zondag 29 november 2015 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bazoer is goed, en kan alles goed, maar niets uitmuntend. En daar zijn er heel veel van. Elke Europese (sub)topper heeft een type Bazoer lopen alleen dan beter.
quote:Op zondag 29 november 2015 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bazoer zie ik bij een topclub spelen hoor. Naast PSV.quote:Op maandag 30 november 2015 02:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Bazoer is een prima speler hoor. Maar dat speciale zie ik toch echt niet. Goeie werker en balafpakker. Zal vast wel ergens in de PL bij newcastle ofzo eindigen.
quote:Op zondag 29 november 2015 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naast Clasie bedoel je? Of naast Eriksen? Of naast Wijnaldum?quote:Op maandag 30 november 2015 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bazoer zie ik bij een topclub spelen hoor. Naast PSV.
Als hij er niet bij hoort, aan wie denk je dan? Ik vind het sowieso moeilijk om het te bepalen omdat het niveau in NL nu dermate laag is dat uitblinken ook weinig zegt.quote:Op maandag 30 november 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Naast Clasie bedoel je? Of naast Eriksen? Of naast Wijnaldum?
Dat niveau is het namelijk. En daar hoeft hij zich niet voor te schamen. Kun je een prima boterham mee verdienen in de subtop of middenmoot van de PL.
Overigens zie ik best dat hij zich tot een hoger niveau kan ontwikkelen. Het is alleen zeker niet de eerste speler waar ik aan denk bij 'toptalenten' in de Eredivisie.
Dat staat eerder in de discussie.quote:Op maandag 30 november 2015 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij er niet bij hoort, aan wie denk je dan? Ik vind het sowieso moeilijk om het te bepalen omdat het niveau in NL nu dermate laag is dat uitblinken ook weinig zegt.
Voorheen kon je mits geselecteerd die speler nog in het NL elftal beoordelen maar dat is inmiddels ook naar niveau Luxemburg gezakt.
Pereiro?quote:Op maandag 30 november 2015 08:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat staat eerder in de discussie.
Zit nogal een verschil tussen de clubs en het niveau van die drie spelers. Als je in je eerste jaar beste speler van Tottenham wil worden moet je echt wel het grootste talent van de Eredivisie zijn. Meedraaien bij Newcastle is een ander verhaal.quote:Op maandag 30 november 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Naast Clasie bedoel je? Of naast Eriksen? Of naast Wijnaldum?
Dat niveau is het namelijk. En daar hoeft hij zich niet voor te schamen. Kun je een prima boterham mee verdienen in de subtop of middenmoot van de PL.
Overigens zie ik best dat hij zich tot een hoger niveau kan ontwikkelen. Het is alleen zeker niet de eerste speler waar ik aan denk bij 'toptalenten' in de Eredivisie.
Tottenham kent evengoed hoge pieken en diepe dalen. Daarnaast steunt dat team echt niet op eriksen maar meer op spelers als loris, kane en dembele.quote:Op maandag 30 november 2015 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil tussen de clubs en het niveau van die drie spelers. Als je in je eerste jaar beste speler van Tottenham wil worden moet je echt wel het grootste talent van de Eredivisie zijn. Meedraaien bij Newcastle is een ander verhaal.
Dat valt wel mee, juist heel constant. 4e, 5e, 4e, 5e, 6e, 5e de afgelopen jaren. Newcastle 12e, 5e, 16e, 10e, 15e. Je moet wel heel subjectief zijn om dat vergelijkbaar te willen noemen. En Eriksen was volgens Squawka derde en eerste qua prestaties van Tottenham in de afgelopen twee seizoenen, dus ook je beoordeling van spelers is helaas ook niet gespeend van enige subjectiviteit.quote:Op maandag 30 november 2015 09:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tottenham kent evengoed hoge pieken en diepe dalen. Daarnaast steunt dat team echt niet op eriksen maar meer op spelers als loris, kane en dembele.
Maar het verschil in niveau is toch duidelijk, Tottenham is subtop, Southampton middenmoot en Newcastle degradatiekandidaatquote:Op maandag 30 november 2015 09:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tottenham kent evengoed hoge pieken en diepe dalen. Daarnaast steunt dat team echt niet op eriksen maar meer op spelers als loris, kane en dembele.
Twente ook, maar heel Nederland wil Ziyech hebben. Die hele ranglijst koppelen aan kwaliteiten van spelers is me een partij onzinning.quote:Op maandag 30 november 2015 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het verschil in niveau is toch duidelijk, Tottenham is subtop, Southampton middenmoot en Newcastle degradatiekandidaat
Dat doe ik ook niet maar deze clubs op 1 hoop gooien klopt ook niet want er zit wel degelijk verschil in.quote:Op maandag 30 november 2015 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twente ook, maar heel Nederland wil Ziyech hebben. Die hele ranglijst koppelen aan kwaliteiten van spelers is me een partij onzinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |