Boksen is geen sport, behalve als Jeroen Zoet het doetquote:Op donderdag 26 november 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik je even flink in de hoek gedreven.
Dit is eigenlijk een kutupload. Er is een andere versie. Tig keer beterquote:Op donderdag 26 november 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de betere uploads.
Boeiend, AZ moet eerst zelf maar scoren.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Effe serieus: Dit is echt een kuttopic.
Stukje dartsen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
De vorige vond ik ook beter ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik had net een pracht TT, maar Don moest het verstieren.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een debiele TT trouwens.
Thempo?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ brengt ook geen enkel thempo in het spel..
Dat zeg je alleen maar omdat je geen Heracles UI hebt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een gigantische droogkloot en ben ontzettend sarcastisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van Basketbal, Wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
En Amstel.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
Lol. Da's ook niet echt gunstig. Wel beter dan 2-2.quote:
madquote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers is een act.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
Stijn is ook een act.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens Stijn ben ik een oprechte jongen. Zo, nu jij weer.
In reallife is het een Noor die postbode is, van dammen, handbal en bridge houdt, fan is van FC Emmen en Amstel drinkt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Wow.
jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks is Psv de enige club in de Europa League.
Dan win je hem wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks is Psv de enige club in de Europa League.
Dan moet Feyenoord het volgend seizoen maar weer doenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha ik krijg bij Nederlandse clubs altijd weer het idee dat het een doel is om in de laatste minuut nog een goal tegen te krijgen. Wat een kneuzen weer.
(Wel rampzalig voor het Nederlandse voetbal dit soort grappen natuurlijk)
Hoe laat spelen die eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongens, wisten jullie dat Feyenoord gewoon overwinterde in de Europa League?
#leukefeitjes
Die zien we dus over 2 weken terug bij de loting.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongens, wisten jullie dat Feyenoord gewoon overwinterde in de Europa League?
#leukefeitjes
Dit blijft een leuk grapje.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe laat spelen die eigenlijk?
Wij moeten ook oostblokvoetbal gaan spelenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Oostblokvoetbal is de aids van het voetbal.
Partizan speelt leuker dan United gisterenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het hopen ja. PSV houdt de Nederlandse eer hoog. Overigens zou het voor PSV wellicht beter zijn als ze in de el overwinteren. Dan zouden ze de uefa cup kunnen winnen dit jaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord het volgend seizoen maar weer doen
Random vraag: als je moest kiezen tussen voetbal en basketbal, wat zou je dan kiezen?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe laat spelen die eigenlijk?
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Partizan speelt leuker dan United gisteren
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja. PSV houdt de Nederlandse eer hoog. Overigens zou het voor PSV wellicht beter zijn als ze in de el overwinteren. Dan zouden ze de uefa cup kunnen winnen dit jaar.
Opper, ik sta met AC Milan bij rust 6-0 voor tegen Inter.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zien we dus over 2 weken terug bij de loting.
6-2quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, ik sta met AC Milan bij rust 6-0 voor tegen Inter.
Raad de uitslag.
Basketbal.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Random vraag: als je moest kiezen tussen voetbal en basketbal, wat zou je dan kiezen?
Wanneer was dat? Toen de USSR nog bestond zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
#leukefeitjes
Is een serieuze opmerking. Je krijgt net zoveel punten voor CL als EL. In de CL vliegt PSV er meteen uit in de knock outfase. In de Europa League niet.quote:
DOe eens aardig ja. Iedereen hier is een beetje een mafklapper trouwensquote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Maartenfr12 is een flinke mafklapper.
Toen bestond de Europa League helemaal nog niet, gekkie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen de USSR nog bestond zeker.
Nog altijd beter dan eredivisiequote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is niet onjuist.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DOe eens aardig ja. Iedereen hier is een beetje een mafklapper trouwens
Nou zeg dat wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Tegen een Benfica oid verliezen ze dan met 3/4 - 0.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja. PSV houdt de Nederlandse eer hoog. Overigens zou het voor PSV wellicht beter zijn als ze in de el overwinteren. Dan zouden ze de uefa cup kunnen winnen dit jaar.
Bewijs: Hij is fan van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Relatief ten opzichte van de rest dan.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Een bewering die men als waarheid aangenomen wil zien wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Celtic - Ajax wordt 4-0
Oh nee toen was het nog UEFA Cup.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen bestond de Europa League helemaal nog niet, gekkie.
ajax ook nietquote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajax zo niet wint, dan weet ik het ook niet meer. Celtic mist het halve elftal en kan er met de basisploeg al helemaal niets van.
Echter geldt dat voor Ajax ookquote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajax zo niet wint, dan weet ik het ook niet meer. Celtic mist het halve elftal en kan er met de basisploeg al helemaal niets van.
Dat is dus het probleem: Ajax kan er ook niks vanquote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ja want ze loten natuurlijk meteen Benfica. Kans is toch vrij groot op een kutclub.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Tegen een Benfica oid verliezen ze dan met 3/4 - 0.
Hoeveelste in de poule staat ajax?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
AFC Ajax's Kenny Tete has won more tackles (15) and intercepted more passes (23) than any other player in the #UEL this season.
Slidings Kenny
Europa Cup 3 zelfs.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee toen was het nog UEFA Cup.
Het is Ajax. We spelen thuis ook gelijk tegen dat stelletje kneuzen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Eensquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Midtjylland gaat zometeen winnen van Legia.
Tuurlijk niet. Ik support Legia.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Midtjylland gaat zometeen winnen van Legia.
Kwart finale , dan liggen ze er uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja want ze loten natuurlijk meteen Benfica. Kans is toch vrij groot op een kutclub.
Voor bekerwinnaarsquote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Of 3, zat te twijfelen, je had Europacup 1 (dat is nu CL) 2 en 3. Wat was ook alweer 2 dan?
Dan worden jullie ieder jaar kampioen. Lijkt me ook niet veel aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Stelling: Ajax moet worden opgeheven.
Ajax heeft de laatste jaren idd bewezen dat je er in de knock outfase van de EL ook heel makkelijk uit kan vliegen. Dus in die zin heb je gelijk. Maar normaal moet PSV in staat worden geacht om de finale te halen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
eensquote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
Stelling: Stijn vindt Radler lekker.
Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste jaren idd bewezen dat je er in de knock outfase van de EL ook heel makkelijk uit kan vliegen. Dus in die zin heb je gelijk. Maar normaal moet PSV in staat worden geacht om de finale te halen.
Ja klopt inderdaad, prachtig toernooi. Eigenlijk vreemd dat ze dat hebben afgeschaft.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
Europacup 2 was voor de bekerwinnaars? Weet het niet meer
Ja, toen de EC1 nog echt voor kampioenen was.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
Europacup 2 was voor de bekerwinnaars? Weet het niet meer
en hij heeft fr12 in zijn naam, dat is ook veelzeggend.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bewijs: Hij is fan van het Nederlands elftal.
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kwam er al op. Was eigenlijk wel leuk.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste jaren idd bewezen dat je er in de knock outfase van de EL ook heel makkelijk uit kan vliegen. Dus in die zin heb je gelijk. Maar normaal moet PSV in staat worden geacht om de finale te halen.
Kwartfinale maximaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Halve finale?
Weet ook niet meer waarom eigenlijk. Zal wel met geld te maken hebben. Zoals alles.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, prachtig toernooi. Eigenlijk vreemd dat ze dat hebben afgeschaft.
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.
Dat sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.
Die weet ik niet meer. Wat ook altijd leuk was, zul jij het niet mee eens zijn denk ik, het Amsterdam 700 toernooi. Bestaat ook al niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen kwamen er nog grote clubs naar de Arena. Nu komen Molde en Celtic.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.quote:
De Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger had je de PTT Telecompetitie.
B elftal van Sevilla jaquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
En de Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Mjah dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
Dat zei ik al.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En de Gouden Gids Divisie.
Daar ben ik niet zo van overtuigd. Vanuit de historie heb je gelijk (Nederlandse clubs verliezen altijd van die Portugezen) maar qua kwaliteit heeft PSV minimaal net zo'n goed elftal als de clubs die jij noemt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.
Om de hulpdiensten te appen als die kutopel WEER stuk is.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
Haha ja. Heb het liefste alleen maar mensen op Facebook die ik ook in het echt ken. Maar doe er sowieso niks meer op. Hoop dat je het mij kan vergeven.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij ontvriend
Hans Kraaij Sr. Managergame.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
Zit 'ie nog steeds elke dag in de mac ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger speelde VFL Bochum in dit shirt.
[ afbeelding ]
Ik wacht op je vriendinquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.
De goede jaren '90quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Vroeger had je de Residentie Cup. Won ADO van Barcelona.
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van overtuigd. Vanuit de historie heb je gelijk (Nederlandse clubs verliezen altijd van die Portugezen) maar qua kwaliteit heeft PSV minimaal net zo'n goed elftal als de clubs die jij noemt.
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirtquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.
Ja, niet normaal manquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zit 'ie nog steeds elke dag in de mac ja?
Die van CSKA, Wolfsburg en United zijn ook beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.
Op welke posities dan? Verdediging? PSV heeft een geweldige spits en geweldige middenvelders. Bruma is ook niet zo slecht als iedereen beweert, alleen de buitenspelers vind ik ondermaats.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.
Klopt, daarom is het ook knap wat ze nu presteren. Dat zie ik ze echter niet volhouden tot een finale van een toernooi.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die van CSKA, Wolfsburg en United zijn ook beter.
De cameraman filmde een halve minuut Arveladze in plaats van Laudrup die prachtig scoorde. (belachelijk hoe ik dit soort details altijd nog weet)quote:
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meerquote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirt
En de VHS bandenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meer
Hm, ik vond dat niet zulke hele mooie shirts.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirt
Nee de jeugd kent alleen nog maar USB sticksquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meer
Ik weet niet meer wat ik er toen van vond eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, ik vond dat niet zulke hele mooie shirts.
Molde is pas over twee weken.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat Ajax heel Europa molde.
Bergbaumuseum is echt schitterend. Mooi uitzicht over de stad ook van bovenop de schachtbok.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Bochum is trouwens een leuke stad.
De Jong is een geweldige spits in de Eredivisie en is ook wel van waarde in Europa, maar echt potten breken kan hij natuurlijk niet. Het middenveld is aardig, al is alleen Guardado een echt constante factor.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op welke posities dan? Verdediging? PSV heeft een geweldige spits en geweldige middenvelders. Bruma is ook niet zo slecht als iedereen beweert, alleen de buitenspelers vind ik ondermaats.
Is Stijn maagd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Stijn heeft voor zijn 40e seks?
Koppen kan hij als de beste.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is een geweldige spits in de Eredivisie en is ook wel van waarde in Europa, maar echt potten breken kan hij natuurlijk niet. Het middenveld is aardig, al is alleen Guardado een echt constante factor.
Je moet eens naar Extra Schicht. De nacht van de industriecultuur.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bergbaumuseum is echt schitterend. Mooi uitzicht over de stad ook van bovenop de schachtbok.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Stijn heeft eerder seks dan JR-Style.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Doe ik ook, alleen voor de analyse schakel ik naar 7.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hou het bij het schakelkanaal. Dat is echt genot.
Klopt, al wordt dat ook lastiger met de verdedigers die hij in Europa tegenkomt en zonder buitenspelers die een voorzet geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koppen kan hi jals de beste.
Niet met een matras.....quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stelling: Stijn heeft eerder seks dan JR-Style.
JR heeft vast al seks gehad.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel irritant.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook ga doen. Hopen dat Liverpool wint. Sturridge weer geblesseerd ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met een Emilia Clarke opblaaspop.quote:
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Zorro het volgende:
Aha ik zie dat dit dus eigenlijk de Amstel Cup is?
Ik vermoed met een hoop dominerenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Eens zien hoe dit weer compleet fout gaat lopen.
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergeverquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Toen kwamen die stomme badjassen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.
JR heeft al heel veel matrassen ontmaagd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klutsgoal van Lustig in de 88ste minuut waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergever
Wanneer zijn ze daar mee begonnen eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen kwamen die stomme badjassen.
Ik hoop nog steeds dat bij dat interview Erik van Muiswinkel opeens zijn pruik af doetquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergever
Niet slecht.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een Emilia Clarke opblaaspop.
Gisteren liep Sterling een blessure op. Liverpool fans vinden dit leuk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook ga doen. Hopen dat Liverpool wint. Sturridge weer geblesseerd ofzo
Wat is dit voor satirequote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Opperkleurder vindt de shirts van Ajax erg smaakvol, ik snap niet waarom.
Jesper Gronkjaer, Peter van Vossen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.
Overmars(ja echt)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?
Matras met een Lion King dekbedovertrekquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR heeft al heel veel matrassen ontmaagd.
Uiteraardquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gisteren liep Sterling een blessure op. Liverpool fans vinden dit leuk.
Ik schrijf hem even op om er straks thuis naar te kijken. De wifi in de trein werkt weer voor geen tering.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet eens naar Extra Schicht. De nacht van de industriecultuur.
Dit mag niet van Don.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jesper Gronkjaer, Peter van Vossen.
PvVquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nettoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?
Ik denk vooral aan Stijn Vreven.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het weer vies saai dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed met een hoop domineren
Zingen zuipen en zie maar hoe je weer thuiskomtquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat bij dat interview Erik van Muiswinkel opeens zijn pruik af doet
Alleen als je totaal gestoord ben besluit je hoofdcoach van Fortuna te wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna heeft nog steeds geen nieuwe hoofdcoach.
Dirk Kuijt?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Stijn Vreven.
Overigens is het landschafspark in Duisburg bij nacht ook fantastisch. Of de Zeche zollverein in Essen. Sterk ondergewaardeerd dat Ruhrgebiet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schrijf hem even op om er straks thuis naar te kijken. De wifi in de trein werkt weer voor geen tering.
Ook ja. Was wel een geinig Utrecht-elftal in die tijd. Normaal zou ik het grootste deel van de spelers kunnen opnoemen, maar ben niet helemaal scherp vandaag.quote:
Ik vind het een beetje overdreven voor Marseille - Groningen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben er klaar voor, broek op de knieën, IPA in de ene hand, leuter in de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |