Weet ook niet meer waarom eigenlijk. Zal wel met geld te maken hebben. Zoals alles.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, prachtig toernooi. Eigenlijk vreemd dat ze dat hebben afgeschaft.
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.
Dat sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.
Die weet ik niet meer. Wat ook altijd leuk was, zul jij het niet mee eens zijn denk ik, het Amsterdam 700 toernooi. Bestaat ook al niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen kwamen er nog grote clubs naar de Arena. Nu komen Molde en Celtic.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.quote:
De Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger had je de PTT Telecompetitie.
B elftal van Sevilla jaquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
En de Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger had je de PTT Telecompetitie.
Mjah dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
Dat zei ik al.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En de Gouden Gids Divisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |