Die weet ik niet meer. Wat ook altijd leuk was, zul jij het niet mee eens zijn denk ik, het Amsterdam 700 toernooi. Bestaat ook al niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio was in 1999 de laatste winnaar. Vroeger had je ook nog de Intertoto Cup. Dat was pas genot.
Toen kwamen er nog grote clubs naar de Arena. Nu komen Molde en Celtic.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.quote:
De Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger had je de PTT Telecompetitie.
B elftal van Sevilla jaquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
En de Gouden Gids Divisie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Mjah dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vroeger had je het Amsterdam Tournament.
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Feyenoord won vorig jaar ook dikverdiend van eindwinnaar Sevilla. PSV heeft een fantastisch elftal dit jaar, ik krijg alleen de indruk dat ze dat zelf niet altijd beseffen. Moeten echt in staat zijn om te stunten.
Dat zei ik al.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En de Gouden Gids Divisie.
Daar ben ik niet zo van overtuigd. Vanuit de historie heb je gelijk (Nederlandse clubs verliezen altijd van die Portugezen) maar qua kwaliteit heeft PSV minimaal net zo'n goed elftal als de clubs die jij noemt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.
Om de hulpdiensten te appen als die kutopel WEER stuk is.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
Haha ja. Heb het liefste alleen maar mensen op Facebook die ik ook in het echt ken. Maar doe er sowieso niks meer op. Hoop dat je het mij kan vergeven.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij ontvriend
Hans Kraaij Sr. Managergame.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |