Daar ben ik niet zo van overtuigd. Vanuit de historie heb je gelijk (Nederlandse clubs verliezen altijd van die Portugezen) maar qua kwaliteit heeft PSV minimaal net zo'n goed elftal als de clubs die jij noemt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de eindfase van de Europa League kom je tegen teams als Benfica, Porto, Zenith en de nodige Spaanse ploegen te staan. Daar verliezen ze van.
Om de hulpdiensten te appen als die kutopel WEER stuk is.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
Haha ja. Heb het liefste alleen maar mensen op Facebook die ik ook in het echt ken. Maar doe er sowieso niks meer op. Hoop dat je het mij kan vergeven.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij ontvriend
Hans Kraaij Sr. Managergame.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger had je de PTT Telecompetitie.
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom je 4G WiFi nodig hebt in een auto
Zit 'ie nog steeds elke dag in de mac ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger speelde VFL Bochum in dit shirt.
[ afbeelding ]
Ik wacht op je vriendinquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij dag en nacht in de mac zit.
De goede jaren '90quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Vroeger had je de Residentie Cup. Won ADO van Barcelona.
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van overtuigd. Vanuit de historie heb je gelijk (Nederlandse clubs verliezen altijd van die Portugezen) maar qua kwaliteit heeft PSV minimaal net zo'n goed elftal als de clubs die jij noemt.
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirtquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.
Ja, niet normaal manquote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zit 'ie nog steeds elke dag in de mac ja?
Die van CSKA, Wolfsburg en United zijn ook beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelde Ajax nog tegen in 97 volgens mij.
Op welke posities dan? Verdediging? PSV heeft een geweldige spits en geweldige middenvelders. Bruma is ook niet zo slecht als iedereen beweert, alleen de buitenspelers vind ik ondermaats.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik zou even de selecties van die clubs bekijken. Stuk beter dan PSV natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |