Ik had net een pracht TT, maar Don moest het verstieren.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een debiele TT trouwens.
Thempo?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ brengt ook geen enkel thempo in het spel..
Dat zeg je alleen maar omdat je geen Heracles UI hebt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een gigantische droogkloot en ben ontzettend sarcastisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van Basketbal, Wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
En Amstel.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
Lol. Da's ook niet echt gunstig. Wel beter dan 2-2.quote:
madquote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers is een act.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |