Boksen is geen sport, behalve als Jeroen Zoet het doetquote:Op donderdag 26 november 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik je even flink in de hoek gedreven.
Dit is eigenlijk een kutupload. Er is een andere versie. Tig keer beterquote:Op donderdag 26 november 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de betere uploads.
Boeiend, AZ moet eerst zelf maar scoren.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Effe serieus: Dit is echt een kuttopic.
Stukje dartsen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
De vorige vond ik ook beter ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik had net een pracht TT, maar Don moest het verstieren.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een debiele TT trouwens.
Thempo?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ brengt ook geen enkel thempo in het spel..
Dat zeg je alleen maar omdat je geen Heracles UI hebt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een gigantische droogkloot en ben ontzettend sarcastisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van Basketbal, Wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
En Amstel.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
Lol. Da's ook niet echt gunstig. Wel beter dan 2-2.quote:
madquote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers is een act.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers is één van de weinigen op dit forum waarvan ik oprecht benieuwd ben wat de neuk dat voor gozer is in real life. Een studerende Colombiaan die houdt van basketbal, wielrennen en voetbal, fan is van PSV en La Chouffe drinkt.
Wow.
Stijn is ook een act.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens Stijn ben ik een oprechte jongen. Zo, nu jij weer.
In reallife is het een Noor die postbode is, van dammen, handbal en bridge houdt, fan is van FC Emmen en Amstel drinkt.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
Wow.
jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks is Psv de enige club in de Europa League.
Dan win je hem wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks is Psv de enige club in de Europa League.
Dan moet Feyenoord het volgend seizoen maar weer doenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha ik krijg bij Nederlandse clubs altijd weer het idee dat het een doel is om in de laatste minuut nog een goal tegen te krijgen. Wat een kneuzen weer.
(Wel rampzalig voor het Nederlandse voetbal dit soort grappen natuurlijk)
Hoe laat spelen die eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongens, wisten jullie dat Feyenoord gewoon overwinterde in de Europa League?
#leukefeitjes
Die zien we dus over 2 weken terug bij de loting.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongens, wisten jullie dat Feyenoord gewoon overwinterde in de Europa League?
#leukefeitjes
Dit blijft een leuk grapje.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe laat spelen die eigenlijk?
Wij moeten ook oostblokvoetbal gaan spelenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Oostblokvoetbal is de aids van het voetbal.
Partizan speelt leuker dan United gisterenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Oostblokvoetbal is de aids van het voetbal.
Laten we het hopen ja. PSV houdt de Nederlandse eer hoog. Overigens zou het voor PSV wellicht beter zijn als ze in de el overwinteren. Dan zouden ze de uefa cup kunnen winnen dit jaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord het volgend seizoen maar weer doen
Random vraag: als je moest kiezen tussen voetbal en basketbal, wat zou je dan kiezen?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe laat spelen die eigenlijk?
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Partizan speelt leuker dan United gisteren
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja. PSV houdt de Nederlandse eer hoog. Overigens zou het voor PSV wellicht beter zijn als ze in de el overwinteren. Dan zouden ze de uefa cup kunnen winnen dit jaar.
Opper, ik sta met AC Milan bij rust 6-0 voor tegen Inter.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zien we dus over 2 weken terug bij de loting.
6-2quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, ik sta met AC Milan bij rust 6-0 voor tegen Inter.
Raad de uitslag.
Basketbal.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Random vraag: als je moest kiezen tussen voetbal en basketbal, wat zou je dan kiezen?
Wanneer was dat? Toen de USSR nog bestond zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:46 schreef Pascalus het volgende:
#leukefeitjes
Is een serieuze opmerking. Je krijgt net zoveel punten voor CL als EL. In de CL vliegt PSV er meteen uit in de knock outfase. In de Europa League niet.quote:
DOe eens aardig ja. Iedereen hier is een beetje een mafklapper trouwensquote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Maartenfr12 is een flinke mafklapper.
Toen bestond de Europa League helemaal nog niet, gekkie.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen de USSR nog bestond zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |