Klopt, daarom is het ook knap wat ze nu presteren. Dat zie ik ze echter niet volhouden tot een finale van een toernooi.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die van CSKA, Wolfsburg en United zijn ook beter.
De cameraman filmde een halve minuut Arveladze in plaats van Laudrup die prachtig scoorde. (belachelijk hoe ik dit soort details altijd nog weet)quote:
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meerquote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirt
En de VHS bandenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meer
Hm, ik vond dat niet zulke hele mooie shirts.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had Ajax nog een mooi TDK shirt
Nee de jeugd kent alleen nog maar USB sticksquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TDK bekend van de cassettebandjes die kent de huidige generatie niet meer
Ik weet niet meer wat ik er toen van vond eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, ik vond dat niet zulke hele mooie shirts.
Molde is pas over twee weken.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat Ajax heel Europa molde.
Bergbaumuseum is echt schitterend. Mooi uitzicht over de stad ook van bovenop de schachtbok.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Bochum is trouwens een leuke stad.
De Jong is een geweldige spits in de Eredivisie en is ook wel van waarde in Europa, maar echt potten breken kan hij natuurlijk niet. Het middenveld is aardig, al is alleen Guardado een echt constante factor.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op welke posities dan? Verdediging? PSV heeft een geweldige spits en geweldige middenvelders. Bruma is ook niet zo slecht als iedereen beweert, alleen de buitenspelers vind ik ondermaats.
Is Stijn maagd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Stijn heeft voor zijn 40e seks?
Koppen kan hij als de beste.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is een geweldige spits in de Eredivisie en is ook wel van waarde in Europa, maar echt potten breken kan hij natuurlijk niet. Het middenveld is aardig, al is alleen Guardado een echt constante factor.
Je moet eens naar Extra Schicht. De nacht van de industriecultuur.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bergbaumuseum is echt schitterend. Mooi uitzicht over de stad ook van bovenop de schachtbok.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Stijn heeft eerder seks dan JR-Style.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Doe ik ook, alleen voor de analyse schakel ik naar 7.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hou het bij het schakelkanaal. Dat is echt genot.
Klopt, al wordt dat ook lastiger met de verdedigers die hij in Europa tegenkomt en zonder buitenspelers die een voorzet geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koppen kan hi jals de beste.
Niet met een matras.....quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stelling: Stijn heeft eerder seks dan JR-Style.
JR heeft vast al seks gehad.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel irritant.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook ga doen. Hopen dat Liverpool wint. Sturridge weer geblesseerd ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met een Emilia Clarke opblaaspop.quote:
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Zorro het volgende:
Aha ik zie dat dit dus eigenlijk de Amstel Cup is?
Ik vermoed met een hoop dominerenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Eens zien hoe dit weer compleet fout gaat lopen.
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergeverquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Toen kwamen die stomme badjassen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.
JR heeft al heel veel matrassen ontmaagd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klutsgoal van Lustig in de 88ste minuut waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergever
Wanneer zijn ze daar mee begonnen eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen kwamen die stomme badjassen.
Ik hoop nog steeds dat bij dat interview Erik van Muiswinkel opeens zijn pruik af doetquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn is een goede aankoop net als Viergever
Niet slecht.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een Emilia Clarke opblaaspop.
Gisteren liep Sterling een blessure op. Liverpool fans vinden dit leuk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook ga doen. Hopen dat Liverpool wint. Sturridge weer geblesseerd ofzo
Wat is dit voor satirequote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Opperkleurder vindt de shirts van Ajax erg smaakvol, ik snap niet waarom.
Jesper Gronkjaer, Peter van Vossen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Amstel Cup, dat waren de mooiste jaren van de KNVB Beker.
Overmars(ja echt)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?
Matras met een Lion King dekbedovertrekquote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR heeft al heel veel matrassen ontmaagd.
Uiteraardquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gisteren liep Sterling een blessure op. Liverpool fans vinden dit leuk.
Ik schrijf hem even op om er straks thuis naar te kijken. De wifi in de trein werkt weer voor geen tering.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet eens naar Extra Schicht. De nacht van de industriecultuur.
Dit mag niet van Don.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jesper Gronkjaer, Peter van Vossen.
PvVquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nettoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd? LitmanenAFCA?
Ik denk vooral aan Stijn Vreven.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het weer vies saai dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed met een hoop domineren
Zingen zuipen en zie maar hoe je weer thuiskomtquote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat bij dat interview Erik van Muiswinkel opeens zijn pruik af doet
Alleen als je totaal gestoord ben besluit je hoofdcoach van Fortuna te wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna heeft nog steeds geen nieuwe hoofdcoach.
Dirk Kuijt?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Stijn Vreven.
Overigens is het landschafspark in Duisburg bij nacht ook fantastisch. Of de Zeche zollverein in Essen. Sterk ondergewaardeerd dat Ruhrgebiet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schrijf hem even op om er straks thuis naar te kijken. De wifi in de trein werkt weer voor geen tering.
Ook ja. Was wel een geinig Utrecht-elftal in die tijd. Normaal zou ik het grootste deel van de spelers kunnen opnoemen, maar ben niet helemaal scherp vandaag.quote:
Ik vind het een beetje overdreven voor Marseille - Groningen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben er klaar voor, broek op de knieën, IPA in de ene hand, leuter in de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |