Oh zou kunnen. Na bepaalde tijd is helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe.
Ja tijdje terug. Sprak ik je net te laat aan op fok naar het schijnt.
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.
hoho, ik ben geen d66'er hequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
hoho, ik ben geen d66'er he
pvda lid. Lijdend.quote:
Des te meer reden om het een prima TT te vinden dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Prima tt. Ozturk en kuzu denken vast anders.
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.quote:
Het gebrek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Oke Arnon.quote:
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.
PVV is het alternatief?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.
Ach die SP light is binnen de landsgrenzen niet mijn partij. Met de EU stem ik altijd wel op ze, gewoon omdat anti trol.quote:
quote:
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.quote:
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.
De moderne landwacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Ohjee, het team 10 voor taal is weer binnen.
Na zo'n nakkie heb je altijd een tijdelijke terugval, naar ik vernomen heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Een opgedirkte "ja oke, maar je snapte heus wel wat ik bedoelde" dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan maar weer over pikken hebben, dus.
Naja als je niks weer te verzinnen behalve pikken en 10 voor taal dan tsja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan maar weer over pikken hebben, dus.
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja als je niks weer te verzinnen behalve pikken en 10 voor taal dan tsja.
Nooit achter je gezocht Tem.
Meestal zoeken ze iets achter Voorschrift.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.
Jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.
Weet jij alles van he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meestal zoeken ze iets achter Voorschrift.
Niet echt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:06 schreef Tem het volgende:
Heb je nog een mening over die Turkenactie, VS?
Interessant, vertel meer. Wat heb je besteld, waar en hoe laat denk je dat het dun langs je benen loopt?quote:
Kip loempia, foe yong hai met kip en nasi en een AA-drink. Lekker man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant, vertel meer. Wat heb je besteld, waar en hoe laat denk je dat het dun langs je benen loopt?
Gadver.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kip loempia, foe yong hai met kip en nasi en een AA-drink. Lekker man.
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.quote:
Niet voor niets staan die bekend als Chinese fallusobjecten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.
Dat zijn de mini-loempia's.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet voor niets staan die bekend als Chinese fallusobjecten.
3 inhoudelijke zinnen verwerkt in 30 minuten. Kwaliteit weer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Brandpunt, spannend muziekje en alles. Guido zit weer klaar.
Voor onze kaas is dat een stimulans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.
Ik zou toevallig net hier melden dat het zo over Rotterdam zal gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Brandpunt, spannend muziekje en alles. Guido zit weer klaar.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, een heel vervelend betweterig kereltje komt aan het woord.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou toevallig net hier melden dat het zo over Rotterdam zal gaan.
Ga zo wel kijken. Heb het afgezet toen ik zat te eten en een man ging vertellen hoe hij seks heeft met honden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, een heel vervelend betweterig kereltje komt aan het woord.
Lang leve kijk en luistergeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga zo wel kijken. Heb het afgezet toen ik zat te eten en een man ging vertellen hoe hij seks heeft met honden.
Edit: oh dat was NPO 3
Ja dat hoefde ik niet te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lang leve kijk en luistergeld.
Zie toch liever twee voor twaalf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Ohjee, het team 10 voor taal is weer binnen.
Hij had wel een punt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Die Rotterdammer met baard is nu al vervelend.
Mutant?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Die Rotterdammer met baard is nu al vervelend.
Niet echt spannend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver, wat is barca weer goed
Vanavond in brandpunt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar?Goede docent, weet echt absurd veel over Rotterdam.
Even teruggekeken, nou Erik Braun had wel wat meer aan het woord mogen komen.quote:
Die foto's in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef robin007bond het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45320039
Is dit waar?
Wat, die secularisatie in moslimlanden? Jazeker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef robin007bond het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45320039
Is dit waar?
Dat het door het ingrijpen zo bergafwaarts is gegaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, die secularisatie in moslimlanden? Jazeker.
Lijkt mij sterk dat het daar volledig aan te wijten is, waarbij ik zelfs betwijfel of er überhaupt ingegrepen is. Zeker het Perzië van de sjah lag dacht ik juist wel goed in het Westen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat het door het ingrijpen zo bergafwaarts is gegaan.
In Iran sowieso niet en ook Afghanistan in de schoenen van het Westen schuiven is gemakzuchtig. Allereerst was er de inmenging van de Sovjet-Unie. De VS steunde de tegenpartij. Vlak voor en na de ineenstorting van de Sovjet-Unie kon het Afghaanse regime de islamisering van het land niet voorkomen. De usual suspects uit het M-O hebben respectievelijk soennieten en sjiieten gesteund en uiteindelijk overwon de Taliban.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het daar volledig aan te wijten is, waarbij ik zelfs betwijfel of er überhaupt ingegrepen is. Zeker het Perzië van de sjah lag dacht ik juist wel goed in het Westen.
Aan de leiding in de republikeinse preliminary polls.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef robin007bond het volgende:
http://www.theguardian.co(...)work-they-deserve-it
Als Democraat kun je alleen maar hopen dat dat zo blijft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Aan de leiding in de republikeinse preliminary polls.
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als de voorspelde vertraging op de ns app per minuut met een minuut wordt verhoogd weet je meteen dat de voorspellende waarde ervan nul is.
De geschiedenis van de prestaties van de ns zijn een gegeven toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.
Of een metro die al vijf minuten lang elk moment kan komen. Zeg dan niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als de voorspelde vertraging op de ns app per minuut met een minuut wordt verhoogd weet je meteen dat de voorspellende waarde ervan nul is.
Nog lopend en met gevaar voor eigen leven naar de koffiestandplaats?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.
Het grappige is ook dat als je de punctualiteitscijfers neemt en die naast mijn incheck gegevens legt je al ziet dat ze niet kloppen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of een metro die al vijf minuten lang elk moment kan komen. Zeg dan niks.
Sowieso gaan al die scholieren beter met de fiets. Elitair gedoe met dat OV.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat als je de punctualiteitscijfers neemt en die naast mijn incheck gegevens legt je al ziet dat ze niet kloppen.
Maar goed, moeten die scholieren ook maar op andere tijdstippen reizen.
FOK!quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
NWS / Weens IS-sletjes doodgemarteld
Lekker topic weer.
Lekker risicotoeslag cashen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog lopend en met gevaar voor eigen leven naar de koffiestandplaats?
Om te janken.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
Lekker topic weer.
Tragisch verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
Lekker topic weer.
Het is natuurlijk niet alsof het bij de oorspronkelijke bron veel beter is.quote:
Internet is dan ook een zeer inspirerende omgeving.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alsof het bij de oorspronkelijke bron veel beter is.
Niet erg goed voor mijn vertrouwen in de beschaafdheid van de mens. Hemeltergend.quote:
Reya, wat is deze?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder doet schrijfstijl ook weer niet enorm ter zake.
Kaas- en eriksd bekommeren zich hier tegenwoordig om. Bovendien is mijn eigen beheersing van het Nederlands ook niet meer optimaal te noemen.quote:
Een foutje is tot daar aan toe, maar dat het ongevraagd programma's verwijdert gaat te ver.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef robin007bond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)mige-gebruikers.html
Bovenop al die andere belastingvrije toeslagen natuurlijk.quote:
Ik val niet binnen dat regime, aangezien ik permanent ingezetene van België ben.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bovenop al die andere belastingvrije toeslagen natuurlijk.
Zijn ze in NWS hun held al aan het verketteren?quote:
Anderzijds, dit is iets dat de Russen steeds flikken, boven andermans territorium vliegen zonder te communiceren.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:38 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een onbesuisde actie van Turkije om dat vliegtuig neer te halen, kennelijk was het vliegtuig het luchtruim van Turkije al weer uit.
Dat constateerde ik ook al, geldt overigens ook voor andere instellingen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef robin007bond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)mige-gebruikers.html
Het is juist een hele bewuste actie.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:38 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een onbesuisde actie van Turkije om dat vliegtuig neer te halen, kennelijk was het vliegtuig het luchtruim van Turkije al weer uit.
Nou en, denk ik dan, als ze er al weer uit zijn voordat je actie hebt kunnen ondernemen ben je gewoon te laat. Bovendien moet je je afvragen of vergelding van zo'n minieme schending wel het risico van escalatie waard is. Ik vind van niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderzijds, dit is iets dat de Russen steeds flikken, boven andermans territorium vliegen zonder te communiceren.
Ook bewuste acties kunnen onbesuisd zijn in mijn ogen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is juist een hele bewuste actie.
Ankara had de Russen ook al eerder op het matje geroepen en aangegeven dat ze moesten kappen met het bombarderen van de Turkmenen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is juist een hele bewuste actie.
Mensen die niet snappen dat andere mensen dingen niet snappen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen die niet snappen dat Syrische Turkmenen iets compleet anders zijn dan inwoners van Turkmenistan.
Dit is juist een typische strategie van beperkte escalatie; het duidelijk demarceren van grenzen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook bewuste acties kunnen onbesuisd zijn in mijn ogen.
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik vind wel dat het alles van provocatie heeft en bovendien, wie garandeert dat ze niets in hun schild voeren. Als het een foutje is of een grapje, dan communiceer je gewoon.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou en, denk ik dan, als ze er al weer uit zijn voordat je actie hebt kunnen ondernemen ben je gewoon te laat. Bovendien moet je je afvragen of vergelding van zo'n minieme schending wel het risico van escalatie waard is. Ik vind van niet.
De Turken waren simpelweg te laat daar het vliegtuig het luchtruim al weer uit was. Ik zie niet in hoe het neerschieten van een vliegtuig in een buitenlands luchtruim bijdraagt aan het markeren van grenzen en de-escalatie.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is juist een typische strategie van beperkte escalatie; het duidelijk demarceren van grenzen.
Dat 'snap' ik inderdaad niet. Je kunt toch niet alles weten?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen die niet snappen dat Syrische Turkmenen iets compleet anders zijn dan inwoners van Turkmenistan.
Het is berperkte escalatie; en het geeft grenzen aan, omdat Turkije nu duidelijk heeft gemaakt dat Rusland geen onbeperkte bewegingsvrijheid heeft in Syrië.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Turken waren simpelweg te laat daar het vliegtuig het luchtruim al weer uit was. Ik zie niet in hoe het neerschieten van een vliegtuig in een buitenlands luchtruim bijdraagt aan het markeren van grenzen en de-escalatie.
Hoezo niet, het zijn toch allebei moslims?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het was ook niet echt een serieuze opmerking.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'snap' ik inderdaad niet. Je kunt toch niet alles weten?
Is Atak eigenlijk een kloon van u?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een serieuze opmerking.
Het misverstand en de verwarring is logisch omdat twee groepen dezelfde naam hebben.
De Turken hadden er gewoon eerder bij moeten. Vindt men het luchtruim zodanig belangrijk dat ook miniemste schending aangepakt moet worden, dan moet je permanent in de lucht aanwezig zijn. Dus F16's laten rouleren inclusief de aanwezigheid van tankvliegtuigen, maar dat zullen ze wel weer te duur vinden.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik vind wel dat het alles van provocatie heeft en bovendien, wie garandeert dat ze niets in hun schild voeren. Als het een foutje is of een grapje, dan communiceer je gewoon.
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Turken hadden er gewoon eerder bij moeten. Vindt men het luchtruim zodanig belangrijk dat ook miniemste schending aangepakt moet worden, dan moet je permanent in de lucht aanwezig zijn. Dus F16's laten rouleren inclusief de aanwezigheid van tankvliegtuigen, maar dat zullen ze wel weer te duur vinden.
Oké, het kwam nogal Mutanterig overquote:Op woensdag 25 november 2015 11:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een serieuze opmerking.
Het misverstand en de verwarring is logisch omdat twee groepen dezelfde naam hebben.
Waarom zoek je alles bij de Turken? Het zijn de Russen die steeds weer op allerlei plaatsen ter wereld buiten hun boekje gaan. En dan komt er een keer dat dat niet wordt gepikt.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Turken hadden er gewoon eerder bij moeten. Vindt men het luchtruim zodanig belangrijk dat ook miniemste schending aangepakt moet worden, dan moet je permanent in de lucht aanwezig zijn. Dus F16's laten rouleren inclusief de aanwezigheid van tankvliegtuigen, maar dat zullen ze wel weer te duur vinden.
Kowloon en moslims. U weet zelf. Heb je hem ooit iets positiefs horen zeggen over moslims, moslimlanden of wat dan ook. Dat is onmogelijk. Ze zijn de boemannen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zoek je alles bij de Turken? Het zijn de Russen die steeds weer op allerlei plaatsen ter wereld buiten hun boekje gaan. En dan komt er een keer dat dat niet wordt gepikt.
Tsja.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kowloon en moslims. U weet zelf. Heb je hem ooit iets positiefs horen zeggen over moslims, moslimlanden of wat dan ook. Dat is onmogelijk. Ze zijn de boemannen.
Waarom zou het aan de Turken zijn om daarin te gaan scheidsrechteren? Betrek dan eerst de NAVO er bij, dat lijkt niet gebeurd te zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is berperkte escalatie; en het geeft grenzen aan, omdat Turkije nu duidelijk heeft gemaakt dat Rusland geen onbeperkte bewegingsvrijheid heeft in Syrië.
Omdat het hun landsgrenzen betreft. De Turken hebben herhaaldelijk, bij de voorgaande schendingen, de NAVO ervan op de hoogte gesteld. Duidelijk was toen ook dat de Turken de Russen hebben gewaarschuwd. Ook nu hebben de Turkse piloten diverse malen de Russen verzocht om van koers te veranderen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou het aan de Turken zijn om daarin te gaan scheidsrechteren? Betrek dan eerst de NAVO er bij, dat lijkt niet gebeurd te zijn.
Ze waren gewoon te laat, de vliegtuigen waren het luchtruim al weer uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het hun landsgrenzen betreft. De Turken hebben herhaaldelijk, bij de voorgaande schendingen, de NAVO ervan op de hoogte gesteld. Duidelijk was toen ook dat de Turken de Russen hebben gewaarschuwd. Ook nu hebben de Turkse piloten diverse malen de Russen verzocht om van koers te veranderen.
Omdat ik vind dat de Turken fout bezig zijn in deze kwestie. Ik heb niet iets fundamenteels tegen de Turken hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zoek je alles bij de Turken? Het zijn de Russen die steeds weer op allerlei plaatsen ter wereld buiten hun boekje gaan. En dan komt er een keer dat dat niet wordt gepikt.
Een schending is een schending. Niks te laat. Feit is dat het vliegtuig dat is neergeschoten niet nog een keer het luchtruim kan schenden. Simpel as that.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze waren gewoon te laat, de vliegtuigen waren het luchtruim al weer uit.
Ik vind het nogal wat om in een buitenlands luchtruim buitenlandse vliegtuigen neer te schieten. Erg onverstandig in mijn ogen. Was het vliegtuig in Turks luchtruim uit de lucht geschoten, dan hadden ze een punt gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een schending is een schending. Niks te laat. Feit is dat het vliegtuig dat is neergeschoten niet nog een keer het luchtruim kan schenden. Simpel as that.
Het is geen spelletje Risk.
Ik vind dit maar een zwak argument van je. Eerst volgen ze boven Turks grondgebied. Daarom zijn ze neergeschoten.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze waren gewoon te laat, de vliegtuigen waren het luchtruim al weer uit.
Het grote probleem is al die partijen met die tegengestelde belangen. Turkije houdt IS op de been door hun olie te kopen dat staat vast en daarom is Turkije fout in mijn ogen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de Turken fout bezig zijn in deze kwestie. Ik heb niet iets fundamenteels tegen de Turken hoor.
De consequentie is dat je het acceptabel vindt dat buitenlandse vliegtuigen in buitenlands luchtruim neergehaald worden. Dat lijkt mij een situatie die eerder escalerend werk dan het tegenovergestelde. Het wordt een chaos dat soort dingen vaker voor gaan komen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een zwak argument van je. Eerst volgen ze boven Turks grondgebied. Daarom zijn ze neergeschoten.
Dat lokken de Russen toch zelf uit? Ik snap niet dat je Turkije daarop aankijkt.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De consequentie is dat je het acceptabel vindt dat buitenlandse vliegtuigen in buitenlands luchtruim neergehaald worden. Dat lijkt mij een situatie die eerder escalerend werk dan het tegenovergestelde. Het wordt een chaos dat soort dingen vaker voor gaan komen.
Ben je vergeten dat het buurland Syrië feitelijk geen functionerende staat meer is. En dat de Russen vrijwel alles bombarderen wat beweegt zonder een fuck te geven om de burgerbevolking. En dat ze daarbij dus herhaaldelijk, ondanks waarschuwingen van Turkije, het luchtruim van Turkije schenden. Het is niet de eerste keer ofzo. Ook niet de tweede keer. Ik bedoel vergeleken met de acties van Rusland, niet alleen in Syrie en Turkije, maar ook in Oekraïne - is de actie van Turkije maar een lachertje natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om in een buitenlands luchtruim buitenlandse vliegtuigen neer te schieten. Erg onverstandig in mijn ogen. Was het vliegtuig in Turks luchtruim uit de lucht geschoten, dan hadden ze een punt gehad.
Dat is ook acceptabel voor de Russen. En dan doen zij dat nog met burgertoestellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De consequentie is dat je het acceptabel vindt dat buitenlandse vliegtuigen in buitenlands luchtruim neergehaald worden.
Aangezien het eigenlijk altijd zo is dat een presidentskandidaat, als hij eenmaal gekozen is, opeens heel ander beleid blijkt te gaan voeren dat grotendeels ingaat tegen al zijn beloften, kan ik er niet op wachten totdat Trump wint...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef robin007bond het volgende:
http://www.theguardian.co(...)work-they-deserve-it
Ik volg je niet, zoals ik in mijn beschreef is hoe ik nu naar de materie kijk. Het wordt een chaos als buitenlandse vliegtuigen boven buitenlands luchtruim neergeschoten worden, en dat vind ik zorgwekkend. Jammer dan dat je luchtruim geschonden is, het voorkomen van chaos is belangrijker.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lokken de Russen toch zelf uit? Ik snap niet dat je Turkije daarop aankijkt.
En dat moeten wij dus maar doen, en de Russen mogen gewoon doorgaan met het schenden van grenzen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik volg je niet, zoals ik in mijn beschreef is hoe ik nu naar de materie kijk. Het wordt een chaos als buitenlandse vliegtuigen boven buitenlands luchtruim neergeschoten worden, en dat vind ik zorgwekkend. Jammer dan dat je luchtruim geschonden is, het voorkomen van chaos is belangrijker.
Dat gaat maar om één bemanningslid. De andere is vermoord las ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef Disana het volgende:
Bovendien zijn beide Russische piloten in veiligheid
http://www.euronews.com/2(...)an-airbase-in-syria/
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Jammer.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat gaat maar om één bemanningslid. De andere is vermoord las ik.
Zeker niet, maar daarom hecht ik ook zoveel waarde aan dat ze er eerder bij hadden moeten zijn zodat ze in Turks luchtruim neergehaald hadden kunnen worden. En dat is goed mogelijk denk ik. De Turken hadden al in de lucht kunnen zijn voordat schending van het luchtruim plaats vond door ook fysiek te reageren op nadering van de Russische vliegtuigen in plaats van alleen verbaal. Nederland doet dat ook als er weer een Russische beren komen neuzen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat moeten wij dus maar doen, en de Russen mogen gewoon doorgaan met het schenden van grenzen.
Ik denk dat je daar heel anders over denkt als je buurland in een oorlog verzeilt is geraakt, je in een proxy-oorlog met een van de minderheden aan die kant van de grens bent geraakt, ondertussen het hele luchtruim van het buurland is bevolkt met militaire vliegtuigen van buitenlandse machten die ook nog eens aan je grens bombarderen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik volg je niet, zoals ik in mijn beschreef is hoe ik nu naar de materie kijk. Het wordt een chaos als buitenlandse vliegtuigen boven buitenlands luchtruim neergeschoten worden, en dat vind ik zorgwekkend. Jammer dan dat je luchtruim geschonden is, het voorkomen van chaos is belangrijker.
Wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan? Gisteren bleek namelijk dat ze een tijdje achter het vliegtuig hebben gezeten en bij herhaling hebben gevraagd om van koers te veranderen. Dit is bevestigd door andere piloten die daar in de buurt zaten.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zeker niet, maar daarom hecht ik ook zoveel waarde aan dat ze er eerder bij hadden moeten zijn zodat ze in Turks luchtruim neergehaald hadden kunnen worden. En dat is goed mogelijk denk ik. De Turken hadden al in de lucht kunnen zijn voordat schending van het luchtruim plaats vond door ook fysiek te reageren op nadering van de Russische vliegtuigen in plaats van alleen verbaal. Nederland doet dat ook als er weer een Russische beren komen neuzen.
Boven grondgebied vliegen is niet enkel een reden om eeb vliegtuig neer te halen. In een correct geval wordt het vliegtuig begeleid door straaljagers om buiten de grenzen te vliegen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een zwak argument van je. Eerst volgen ze boven Turks grondgebied. Daarom zijn ze neergeschoten.
Amerikaanse informatie geeft aan dat de vliegtuigen het Turkse luchtruim al weer uit waren. Dan zijn de Turken dus niet op tijd geweest.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan? Gisteren bleek namelijk dat ze een tijdje achter het vliegtuig hebben gezeten en bij herhaling hebben gevraagd om van koers te veranderen. Dit is bevestigd door andere piloten die daar in de buurt zaten.
Pardon? Het werkt nogal anders in de praktijk. Het is geen Europa.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boven grondgebied vliegen is niet enkel een reden om eeb vliegtuig neer te halen.
U kijkt op autistische wijze naar het vraagstuk, vandaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dat er mee te maken heeft.
Gezien de snelheden is dat niet vreemd. Het Russische vliegtuig heeft niet gereageerd op de orders van de Turken. En nogmaals. Dit is niet de eerste keer. Op een gegeven moment houdt het op. Er is reeds van tevoren gewaarschuwd richting Rusland.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Amerikaanse informatie geeft aan dat de vliegtuigen het Turkse luchtruim al weer uit waren. Dan zijn de Turken dus niet op tijd geweest.
Niet noodzakelijk bezwaarlijker dan wat daarvoor aan de macht was.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind Turkije eigenlijk gewoon een vreselijk land geworden.Niets tegen de mensen, wel iets tegen AK-partij en Erdogan
Ik word er ook nogal moe van. Het land gaat achteruit in plaats van vooruit.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind Turkije eigenlijk gewoon een vreselijk land geworden.Niets tegen de mensen, wel iets tegen AK-partij en Erdogan
Wij hadden geen Duitse bommenwerpers mogen neerhalen op 14 mei 1940.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Het werkt nogal anders in de praktijk. Het is geen Europa.
Je moet altijd eerst wachten op oorlogsverklaringen. Heb je dat nooit geleerd? Is er geen oorlogsverklaring, dan mag zo'n buitenlands militair (bewapend) vliegtuig ongestoord je luchtruim schenden.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hadden geen Duitse bommenwerpers mogen neerhalen op 14 mei 1940.
Het zal dan wel aan mij liggen maar ik vind het neerschieten van een buitenlands vliegtuig in buitenlands luchtruim zorgelijk. Het is weer een stapje in de richting die naar mijn idee de verkeerde is.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien de snelheden is dat niet vreemd. Het Russische vliegtuig heeft niet gereageerd op de orders van de Turken. En nogmaals. Dit is niet de eerste keer. Op een gegeven moment houdt het op. Er is reeds van tevoren gewaarschuwd richting Rusland.
Je negeert het feit dat ze nogal vaak gewaarschuwd zijn. Vooraf. En dat het buitenlandse luchtruim waar jij het over hebt - feitelijk ongecontroleerd is.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen maar ik vind het neerschieten van een buitenlands vliegtuig in buitenlands luchtruim zorgelijk. Het is weer een stapje in de richting die naar mijn idee de verkeerde is.
Misschien wilde het Russische gevechtsvliegtuig wel voedselpakketten droppen voor de arme Koerden.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst wachten op oorlogsverklaringen. Heb je dat nooit geleerd? Is er geen oorlogsverklaring, dan mag zo'n buitenlands militair (bewapend) vliegtuig ongestoord je luchtruim schenden.
Ik zie niet waarom dat rechten verschaft, en al zie je dat wel dan nog vind ik dat je er als land alles aan moet doen escalatie te voorkomen. Zelfs als daar trots of geloofwaardigheid voor moet wijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je negeert het feit dat ze nogal vaak gewaarschuwd zijn. Vooraf. En dat het buitenlandse luchtruim waar jij het over hebt - feitelijk ongecontroleerd is.
Ik vroeg mij al af waar de rijke selectie aan passende Omtzigt foto's vandaan komen. Maar te zien aan de link heeft u deze via uw EU connecties weten te vinden.quote:
Gelukkig niet. Anders was dat een slechte dag geweest voor alle professionals werkzaam in de stedelijke vernieuwing, projectontwikkeling, het vastgoed en de renovatie. Onze economie is gebaat bij een bloeiende bouwsector.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hadden geen Duitse bommenwerpers mogen neerhalen op 14 mei 1940.
Die kans heeft Rusland tot drie keer toe gehad. De Russen hebben echter wederom de confrontatie met Turkije opgezocht. Ergens houdt het op. Het Turks luchtruim continu schenden en dat op zijn beloop laten is niet alleen niet geloofwaardig, het tast de soevereiniteit en de veiligheid van het land aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat rechten verschaft, en al zie je dat wel dan nog vind ik dat je er als land alles aan moet doen escalatie te voorkomen. Zelfs als daar trots of geloofwaardigheid voor moet wijken.
GS had liever met wat klassieke grachtenpandjes kunnen schuiven, daar in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Anders was dat een slechte dag geweest voor alle professionals werkzaam in de stedelijke vernieuwing, projectontwikkeling, het vastgoed en de renovatie. Onze economie is gebaat bij een bloeiende bouwsector.
De Fransen en Amerikanen viseren toch vooral IS.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat doen de Russen eigenlijk überhaupt daar?
Wat doen die andere 17 landen in het Syrische luchtruim?
Waarom pakt iedereen alles behalve IS aan terwijl iedereen zegt tegen IS te vechten?
Ik heb eerlijk gezegd zeer grote twijfels. Lijkt ook alsof ze de chaos een beetje willen laten voortbestaan om het Assad ook weer niet te makkelijk te maken.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
De Fransen en Amerikanen viseren toch vooral IS.
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Van wie is die KruisvaarderEU een kloon? Ik vermoed Kowloon.
Dat verklaart meteen uw specialisatie in biologie.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Lavrov: We hear about illegal organ trade that is run through #Turkey, using organs of slaughtered Syrians
Ah, Turkije krijgt de Nederlandse behandeling.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
RUSSIA: Russia has banned any poultry meat from Turkey from the country claiming it has unsafe bacteria.
Ik kreeg 1000 roebel gestort van die vent. Had hij beloofd. Sindsdien reageer ik dagelijks even op Geenstijl, Powned en NuJij.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Grappig hoeveel Putin-liefhebbers dit land kent. Zou je niet verwachten na MH17. Hij heeft zijn propaganda goed op orde die vent.
Vooral internethelden vinden hem geweldig, die zijn niet meteen representatief voor de gehele bevolking.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Grappig hoeveel Putin-liefhebbers dit land kent. Zou je niet verwachten na MH17. Hij heeft zijn propaganda goed op orde die vent.
Ik hoop dat het blijft bij economische maatregelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, Turkije krijgt de Nederlandse behandeling.
Tja, ze vinden zichzelf ozo kritisch maar ze zouden met hun blinde fascistische geneuzel prima tussen de Russen passen. Geen wonder dat ze zo'N fan zijn van Putain.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heb je de film er ist wieder da gezien?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral internethelden vinden hem geweldig, die zijn niet meteen representatief voor de gehele bevolking.
Die zogenaamde Poetin-liefhebbers worden vooral gedreven door een intense afkeer van Turkije. En dat sentiment is weer een gevolg van de aanwezigheid van een groot aantal Turken in ons land en het feit dat Erdogan de islam hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oftewel, ordinaire haat jegens moslims en de islam.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zogenaamde Poetin-liefhebbers worden vooral gedreven door een intense afkeer van Turkije. En dat sentiment is weer een gevolg van de aanwezigheid van een groot aantal Turken in ons land en het feit dat Erdogan de islam hoog in het vaandel heeft staan.
True.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zogenaamde Poetin-liefhebbers worden vooral gedreven door een intense afkeer van Turkije. En dat sentiment is weer een gevolg van de aanwezigheid van een groot aantal Turken in ons land en het feit dat Erdogan de islam hoog in het vaandel heeft staan.
Jij hebt teruggeschreven dat je eerst Cordoba terugverwacht?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
True.
Geef Constantinopel terug jij vuile heiden!![]()
Las ik net.
Yup.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel, ordinaire haat jegens moslims en de islam.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je de film er ist wieder da gezien?
Niet alleen daar. Maar inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Is het je niet opgevallen dat het vooral de usual suspects in NWS zijn die fel van leer trekken tegen Turkije?
Gister was die acteur bij RTL Late Night. Toch wel vrij schokkend allemaal.quote:
De Indianen willen Manhattan las ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij hebt teruggeschreven dat je eerst Cordoba terugverwacht?
Ik moet hem maar eens gaan kijken, schijnt wel een goei te zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gister was die acteur bij RTL Late Night. Toch wel vrij schokkend allemaal.
En dan wel met in je achterhoofd: in principe wordt alleen Hitler gespeeld door een acteur.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik moet hem maar eens gaan kijken, schijnt wel een goei te zijn.
Was ook een recensent die de reacties uit de zaal (studenten) beschreef gedurende de film. Die waren naar het schijnt eerst ook wel lacherig maar werden naar verloop van tijd echt doodstil.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan wel met in je achterhoofd: in principe wordt alleen Hitler gespeeld door een acteur.
Kowloon is ook weer een kloon.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Van wie is die KruisvaarderEU een kloon? Ik vermoed Kowloon.
Lijkt mij een poging Rob Muntz na te doen:quote:Op woensdag 25 november 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je de film er ist wieder da gezien?
Ja, maar nee. Gewoon kijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij een poging Rob Muntz na te doen:
Wat is er dan zo spectaculair aan?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
Ik wilde gewoon mijn Rob Muntz adoratie weer even posten. Eeuwig jammer dat de VPRO hem niet meer trok op een gegeven moment.
Dit bijvoorbeeld, een Amerikaanse TV dominee live op TV godverdomme laten zeggenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er dan zo spectaculair aan?
Schaarste is goed voor de markt.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
GS had liever met wat klassieke grachtenpandjes kunnen schuiven, daar in Rotterdam.
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Toch een mooie waterfall chart gemaakt in Excel.
Vandaag was een productieve dag.
Margin Call al gezien? Fantastische film.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag was een productieve dag.
Het was nog niet zo makkelijk.quote:
Goede film inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Margin Call al gezien? Fantastische film.
Toch zeker 20% van de dag.quote:
Geen idee, eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch zeker 20% van de dag.
Had u iets anders verwacht?
Ik bekijk zelden pandjes.quote:
Ik kan de buitendienst uitkafferen, een uiterst dankbare positie.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bekijk zelden pandjes.
Ben sinds mijn plotselinge haarverlies niet fotogeniek genoeg voor de buitendienst.
Whehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bekijk zelden pandjes.
Ben sinds mijn plotselinge haarverlies niet fotogeniek genoeg voor de buitendienst.
En zij uw bonus uitlachen. Lijkt me ook genoegzaam.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan de buitendienst uitkafferen, een uiterst dankbare positie.
Ik verkeer in de genoeglijke situatie dat mijn compagne meer verdient dan ik, en mijn schade op dat vlak derhalve beperkt blijft. Dat compenseert de wat matige dertiende maand ruimschoots.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zij uw bonus uitlachen. Lijkt me ook genoegzaam.
Tevens een mod-bonus. Dat maakt ook een hoop goed.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeer in de genoeglijke situatie dat mijn compagne meer verdient dan ik, en mijn schade op dat vlak derhalve beperkt blijft. Dat compenseert de wat matige dertiende maand ruimschoots.
Prettig dat Kaas- hier meepost, vooral; zonder hem zou het maar een magere bonus blijven.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tevens een mod-bonus. Dat maakt ook een hoop goed.
Die 10 euro per note die wij ontvangen zorgt dat ik de winter door kan komen.
En php. Zonder hem was ik lid geworden van een vakbond.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Prettig dat Kaas- hier meepost, vooral; zonder hem zou het maar een magere bonus blijven.
Ik heb een ontzettende hekel aan de politiek van beide landen. Mag dat ook?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Is het je niet opgevallen dat het vooral de usual suspects in NWS zijn die fel van leer trekken tegen Turkije?
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan de politiek van beide landen. Mag dat ook?
Ik ben niet enthousiast over een Palestijnse staat.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet enthousiast bent over Erdogan ben je blijkbaar gelijk een Putin-lover.
Daarom modt u dus nooit op zaterdag.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet enthousiast over een Palestijnse staat.
Derhalve: ultra-orthodoxe zionist.
Dit is dan wel weer feitelijk correct.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
En ik ben niet pro-IS, dus islamofoob.
Weinig notes op zaterdag; iedereen heeft zin in het weekend.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom modt u dus nooit op zaterdag.
Ik weet dat de AIVD een voorraad heeft liggen. Ik zou daar eens informeren.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik wil voor een maat van mij zo'n IS-vlag kopen. Iemand enig idee waar men die doorgaans bestelt? De reguliere vlaggenadresjes schijnen ze niet op voorraad te hebben.
Nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik word treurig van het eeuwige geëmmer in het Midden Oosten. Zeg maar zo'n 20 jaar volg ik nu het nieuws en er is werkelijk nul vooruitgang geboekt in die contreien. Ze zoeken het maar uit wat mij betreft. Het Westen moet alleen zorgen dat ze hun terreur in de regio houden in plaats van naar hier exporteren. Ontwikkelingen richting vrede en een fatsoenlijke leefomgeving moeten uit de regio zelf komen. Maar dat duurt nog wel 200 jaar denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet enthousiast bent over Erdogan ben je blijkbaar gelijk een Putin-lover.
Er zijn legio drukkerijtjes die je in staat stellen om online zelf de bedrukking aan te leveren.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik wil voor een maat van mij zo'n IS-vlag kopen. Iemand enig idee waar men die doorgaans bestelt? De reguliere vlaggenadresjes schijnen ze niet op voorraad te hebben.
Iran is wat gematigder geworden.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik word treurig van het eeuwige geëmmer in het Midden Oosten. Zeg maar zo'n 20 jaar volg ik nu het nieuws en er is werkelijk nul vooruitgang geboekt in die contreien. Ze zoeken het maar uit wat mij betreft. Het Westen moet alleen zorgen dat ze hun terreur in de regio houden in plaats van naar hier exporteren. Ontwikkelingen richting vrede en een fatsoenlijke leefomgeving moeten uit de regio zelf komen. Maar dat duurt nog wel 200 jaar denk ik.
Misschien moet men ook ophouden allerlei randgroeperingen te steunen tegen regimes daar of invallen te doen om zo een voedingsbodem voor iets als IS te creëren, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik word treurig van het eeuwige geëmmer in het Midden Oosten. Zeg maar zo'n 20 jaar volg ik nu het nieuws en er is werkelijk nul vooruitgang geboekt in die contreien. Ze zoeken het maar uit wat mij betreft. Het Westen moet alleen zorgen dat ze hun terreur in de regio houden in plaats van naar hier exporteren. Ontwikkelingen richting vrede en een fatsoenlijke leefomgeving moeten uit de regio zelf komen. Maar dat duurt nog wel 200 jaar denk ik.
Verwarrend, negatieve bedragen op een positieve as.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schitterende presentatievorm:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik graag zo presenteer?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Verwarrend, negatieve bedragen op een positieve as.
Daar wordt een hoop over geprocedeerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk had zich al rijk gerekend met de invoering van de precarioheffing, en nu blijkt dat de meerderheid van de Tweede Kamer een verbod wil op deze belasting.
Lokale politici
Weet je wat ik persoonlijk daar een probleem aan vind? Dat je dan de vrouwen in de steek laat. Al die heibel komt van kerels en de vrouwen delven het onderspit. Maar ik begrijp waarom je het zegt en ik zie geen enkele goede oplossing.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien moet men ook ophouden allerlei randgroeperingen te steunen tegen regimes daar of invallen te doen om zo een voedingsbodem voor iets als IS te creëren, dat kan ook natuurlijk.
Is ook een bullshit-heffing. Het wil ook maar niet tot de lokale politici doordringen dat het een indirecte belasting betreft, omdat de aanbieders het toch wel doorbereken naar de klant.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar wordt een hoop over geprocedeerd.
Hier hebben vrouwen het anders ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik persoonlijk daar een probleem aan vind? Dat je dan de vrouwen in de steek laat. Al die heibel komt van kerels en de vrouwen delven het onderspit. Maar ik begrijp waarom je het zegt en ik zie geen enkele goede oplossing.
Ik maakte geen grapje hoor, onderdrukte en achtergestelde vrouwen in moslimlanden gaan me oprecht aan het hart. Dat salaris hier zal ooit wel eens rechtgetrokken worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier hebben vrouwen het anders ook niet makkelijk.
Ze krijgen immers minder salaris voor hetzelfde werk!!1
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien moet men ook ophouden allerlei randgroeperingen te steunen tegen regimes daar of invallen te doen om zo een voedingsbodem voor iets als IS te creëren, dat kan ook natuurlijk.
Ja, dan daar maar mijn heil zoeken. Thanks.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn legio drukkerijtjes die je in staat stellen om online zelf de bedrukking aan te leveren.
De kans is natuurlijk redelijk aanwezig dat je wel binnen de korste keren de AIVD op de stoep hebt staan nadat je een dergelijk ontwerp hebt opgestuurd.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dan daar maar mijn heil zoeken. Thanks.
Mijn bloeddruk stijgt door de erfpacht discussie.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook een bullshit-heffing. Het wil ook maar niet tot de lokale politici doordringen dat het een indirecte belasting betreft, omdat de aanbieders het toch wel doorbereken naar de klant.
De AIVD kan zelfs zonder account meelezen in dit topic tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk redelijk aanwezig dat je wel binnen de korste keren de AIVD op de stoep hebt staan nadat je een dergelijk ontwerp hebt opgestuurd.
Ik vind het ook nogal riskant voor een grap.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk redelijk aanwezig dat je wel binnen de korste keren de AIVD op de stoep hebt staan nadat je een dergelijk ontwerp hebt opgestuurd.
Ik zal ze mijn FOK! PoHi voorleggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als alternatief gemeentelijke accijnzen invoeren.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk had zich al rijk gerekend met de invoering van de precarioheffing, en nu blijkt dat de meerderheid van de Tweede Kamer een verbod wil op deze belasting.
Lokale politici
Mja, wie niet.. Alleen heeft Poetin niet zo'n gevoel voor humor.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Stiekem moet ik ook wel een beetje lachen om die actie van die Turken.
Het westen en de Russen lopen elkaar al decennia een beetje op subtiele wijze te provoceren. Lekker gevechtsvliegtuigen dicht langs elkaars luchtruim laten vliegen, beetje diplomatiek gesputter over en weer en harde woorden als beide partijen weer eens in een proxy-oorlog verzeild raken. Het conflict wordt nooit heet, want er bestaat een of andere onbeschreven regel die niet wordt overschreden. Het blijft dus ook bij plaagstootjes.
Proberen die Russen dat geintje uit te halen bij de Turken, blijkt dat die snorren daar niet van gediend zijn en wordt er direct een vliegtuig de lucht uitgeschoten.
Whehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik graag zo presenteer?
Waardeer je af op vastgoed, stapelt het alsnog.
Het MO is een wespennest waar je je leuter het beste uit kan houden, dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Ook zo grappig bizar detail is dat de piloten en daarna weer de helicopters die die piloten daarna wouden komen redden, weer door een heel andere partij onder vuur werden genomen
Dat geldt natuurlijk nog wel meer voor de landen in de regio zelf, inclusief Turkije.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mooi man.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Ook zo grappig bizar detail is dat de piloten en daarna weer de helicopters die die piloten daarna wouden komen redden, weer door een heel andere partij onder vuur werden genomen
Die gooit as we speak die buurt behoorlijk plat. Clustermunitie en alles.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi man.
Zal die Poetin leren, met z'n zuinige mondje.
Nichtenstreek.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:43 schreef Monolith het volgende:
Mark heeft dit natuurlijk gewoon geregeld met Erdogan als wraak voor MH17.
Lekker geld uitgeven aan Defensie en de bevolking van z'n eigen land in de stront laten zakken.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gooit as we speak die buurt behoorlijk plat. Clustermunitie en alles.
DAt vliegtuig was toch over een klein stukje Turkije gevlogen waar je met de snelheid van het vliegtuig binnen een paar tellen al weer overheen zou zijn gevlogen?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is nu überhaupt al duidelijk waar dat vliegtuig vloog? De Turken zeggen in Turkije, de Russen zeggen in Syrië. Ik vertrouw geen van beiden genoeg om het op basis van hun woord aan te nemen.
Een kort stukje boven Turkije. Alleen beschouwt Turkije een gebied van 5km buiten hun grens nu als no-fly zone.. Daar bevond het vliegtuig zich al wel minutenlang in. Waarom precies is me onduidelijk, het kan nog zijn dat ie alleen aan het circelen was om hoogte te het verliezen om te landen bijv. Hoeft niet eens een 'plaagstootje' te zijn geweest.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is nu überhaupt al duidelijk waar dat vliegtuig vloog? De Turken zeggen in Turkije, de Russen zeggen in Syrië. Ik vertrouw geen van beiden genoeg om het op basis van hun woord aan te nemen.
Is die no-fly zone afgekondigd door een van de partijen?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een kort stukje boven Turkije. Alleen beschouwt Turkije een gebied van 5km buiten hun grens nu als no-fly zone.. Daar bevond het vliegtuig zich al wel minutenlang in. Waarom precies is me onduidelijk, het kan nog zijn dat ie alleen aan het circelen was om hoogte te het verliezen om te landen bijv. Hoeft niet eens een 'plaagstootje' te zijn geweest.
Volgens de Amerikanen in Syrië toen het neergehaald werd, lijkt mij wel betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Voor zover ik weet eenzijdig door Turkije.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is die no-fly zone afgekondigd door een van de partijen?
Idd:quote:Op woensdag 25 november 2015 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen in Syrië toen het neergehaald werd, lijkt mij wel betrouwbaar.
Ik zeg ongezien ja, eens.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:12 schreef Kowloon het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens een topic geopend. Ik kan het nog, Kaas.
Effe kijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:12 schreef Kowloon het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens een topic geopend. Ik kan het nog, Kaas.
Vrolijke Frans in Spanje.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:34 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto voor achter op mijn boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |