Oh zou kunnen. Na bepaalde tijd is helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe.
Ja tijdje terug. Sprak ik je net te laat aan op fok naar het schijnt.
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.
hoho, ik ben geen d66'er hequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
hoho, ik ben geen d66'er he
pvda lid. Lijdend.quote:
Des te meer reden om het een prima TT te vinden dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Prima tt. Ozturk en kuzu denken vast anders.
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.quote:
Het gebrek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Oke Arnon.quote:
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.
PVV is het alternatief?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.
Ach die SP light is binnen de landsgrenzen niet mijn partij. Met de EU stem ik altijd wel op ze, gewoon omdat anti trol.quote:
quote:
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.quote:
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.
De moderne landwacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Ohjee, het team 10 voor taal is weer binnen.
Na zo'n nakkie heb je altijd een tijdelijke terugval, naar ik vernomen heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Een opgedirkte "ja oke, maar je snapte heus wel wat ik bedoelde" dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan maar weer over pikken hebben, dus.
Naja als je niks weer te verzinnen behalve pikken en 10 voor taal dan tsja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan maar weer over pikken hebben, dus.
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja als je niks weer te verzinnen behalve pikken en 10 voor taal dan tsja.
Nooit achter je gezocht Tem.
Meestal zoeken ze iets achter Voorschrift.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.
Jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet ook helemaal niets achter mij zoeken.
Weet jij alles van he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meestal zoeken ze iets achter Voorschrift.
Niet echt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:06 schreef Tem het volgende:
Heb je nog een mening over die Turkenactie, VS?
Interessant, vertel meer. Wat heb je besteld, waar en hoe laat denk je dat het dun langs je benen loopt?quote:
Kip loempia, foe yong hai met kip en nasi en een AA-drink. Lekker man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant, vertel meer. Wat heb je besteld, waar en hoe laat denk je dat het dun langs je benen loopt?
Gadver.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kip loempia, foe yong hai met kip en nasi en een AA-drink. Lekker man.
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.quote:
Niet voor niets staan die bekend als Chinese fallusobjecten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.
Dat zijn de mini-loempia's.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet voor niets staan die bekend als Chinese fallusobjecten.
3 inhoudelijke zinnen verwerkt in 30 minuten. Kwaliteit weer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Brandpunt, spannend muziekje en alles. Guido zit weer klaar.
Voor onze kaas is dat een stimulans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige "chinees" wat nog enigszins te harden is zijn die loempia's. Verder om te walgen die meuk.
Ik zou toevallig net hier melden dat het zo over Rotterdam zal gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Brandpunt, spannend muziekje en alles. Guido zit weer klaar.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, een heel vervelend betweterig kereltje komt aan het woord.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou toevallig net hier melden dat het zo over Rotterdam zal gaan.
Ga zo wel kijken. Heb het afgezet toen ik zat te eten en een man ging vertellen hoe hij seks heeft met honden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, een heel vervelend betweterig kereltje komt aan het woord.
Lang leve kijk en luistergeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga zo wel kijken. Heb het afgezet toen ik zat te eten en een man ging vertellen hoe hij seks heeft met honden.
Edit: oh dat was NPO 3
Ja dat hoefde ik niet te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lang leve kijk en luistergeld.
Zie toch liever twee voor twaalf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Ohjee, het team 10 voor taal is weer binnen.
Hij had wel een punt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Die Rotterdammer met baard is nu al vervelend.
Mutant?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Die Rotterdammer met baard is nu al vervelend.
Niet echt spannend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver, wat is barca weer goed
Vanavond in brandpunt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar?Goede docent, weet echt absurd veel over Rotterdam.
Even teruggekeken, nou Erik Braun had wel wat meer aan het woord mogen komen.quote:
Die foto's in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef robin007bond het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45320039
Is dit waar?
Wat, die secularisatie in moslimlanden? Jazeker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef robin007bond het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45320039
Is dit waar?
Dat het door het ingrijpen zo bergafwaarts is gegaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, die secularisatie in moslimlanden? Jazeker.
Lijkt mij sterk dat het daar volledig aan te wijten is, waarbij ik zelfs betwijfel of er überhaupt ingegrepen is. Zeker het Perzië van de sjah lag dacht ik juist wel goed in het Westen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat het door het ingrijpen zo bergafwaarts is gegaan.
In Iran sowieso niet en ook Afghanistan in de schoenen van het Westen schuiven is gemakzuchtig. Allereerst was er de inmenging van de Sovjet-Unie. De VS steunde de tegenpartij. Vlak voor en na de ineenstorting van de Sovjet-Unie kon het Afghaanse regime de islamisering van het land niet voorkomen. De usual suspects uit het M-O hebben respectievelijk soennieten en sjiieten gesteund en uiteindelijk overwon de Taliban.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het daar volledig aan te wijten is, waarbij ik zelfs betwijfel of er überhaupt ingegrepen is. Zeker het Perzië van de sjah lag dacht ik juist wel goed in het Westen.
Aan de leiding in de republikeinse preliminary polls.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef robin007bond het volgende:
http://www.theguardian.co(...)work-they-deserve-it
Als Democraat kun je alleen maar hopen dat dat zo blijft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Aan de leiding in de republikeinse preliminary polls.
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als de voorspelde vertraging op de ns app per minuut met een minuut wordt verhoogd weet je meteen dat de voorspellende waarde ervan nul is.
De geschiedenis van de prestaties van de ns zijn een gegeven toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.
Of een metro die al vijf minuten lang elk moment kan komen. Zeg dan niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als de voorspelde vertraging op de ns app per minuut met een minuut wordt verhoogd weet je meteen dat de voorspellende waarde ervan nul is.
Nog lopend en met gevaar voor eigen leven naar de koffiestandplaats?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar wat meer observaties voor nodig zijn.
Het grappige is ook dat als je de punctualiteitscijfers neemt en die naast mijn incheck gegevens legt je al ziet dat ze niet kloppen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of een metro die al vijf minuten lang elk moment kan komen. Zeg dan niks.
Sowieso gaan al die scholieren beter met de fiets. Elitair gedoe met dat OV.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat als je de punctualiteitscijfers neemt en die naast mijn incheck gegevens legt je al ziet dat ze niet kloppen.
Maar goed, moeten die scholieren ook maar op andere tijdstippen reizen.
FOK!quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
NWS / Weens IS-sletjes doodgemarteld
Lekker topic weer.
Lekker risicotoeslag cashen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog lopend en met gevaar voor eigen leven naar de koffiestandplaats?
Om te janken.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
Lekker topic weer.
Tragisch verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Euribob het volgende:
Lekker topic weer.
Het is natuurlijk niet alsof het bij de oorspronkelijke bron veel beter is.quote:
Internet is dan ook een zeer inspirerende omgeving.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alsof het bij de oorspronkelijke bron veel beter is.
Niet erg goed voor mijn vertrouwen in de beschaafdheid van de mens. Hemeltergend.quote:
Reya, wat is deze?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder doet schrijfstijl ook weer niet enorm ter zake.
Kaas- en eriksd bekommeren zich hier tegenwoordig om. Bovendien is mijn eigen beheersing van het Nederlands ook niet meer optimaal te noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |