Oh zou kunnen. Na bepaalde tijd is helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe.
Ja tijdje terug. Sprak ik je net te laat aan op fok naar het schijnt.
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
helderheid niet altijd mijn sterkste eigenschap.
hoho, ik ben geen d66'er hequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
hoho, ik ben geen d66'er he
pvda lid. Lijdend.quote:
Des te meer reden om het een prima TT te vinden dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Prima tt. Ozturk en kuzu denken vast anders.
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.quote:
Het gebrek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een gebrek die u met alle D66'ers deelt, edoch.
Oke Arnon.quote:
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Lid geworden rond campagnetijd en dat is wel boeiend. Lid gebleven, best interessant om een partij te zien. En natuurlijk sta ik niet geheel negatief tegenover hun ideeën. Maar stem niet zomaar pvda.
PVV is het alternatief?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met VVD, maar weet zo geen alternatief. Ook al mag Rutte wat mij betreft wel optyfen.
Ach die SP light is binnen de landsgrenzen niet mijn partij. Met de EU stem ik altijd wel op ze, gewoon omdat anti trol.quote:
quote:
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.quote:
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Het gebrek dat" lijkt me correct waar Mono het nu nog enkel naar "het gebrek die" heeft gecorrigeerd.
De moderne landwacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Ohjee, het team 10 voor taal is weer binnen.
Na zo'n nakkie heb je altijd een tijdelijke terugval, naar ik vernomen heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Een opgedirkte "ja oke, maar je snapte heus wel wat ik bedoelde" dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met die opmerking bedoelde ik uiteraard dat gebrek onzijdig is. D66'ers zijn kennelijk wat traag van begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |