Dat is sowieso waar het écht om draaitquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:01 schreef jpg97 het volgende:
Dan maar de Johan Cruijff schaal proberen te winnen volgend seizoen.
Dan most PSV zich diep schamenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar serieus het is wel duidelijk dat Ajax kampioen wordt. PSV prutst nou eenmaal tegen het rechter rijtje.
quote:
Ach, veel te vroeg om die conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar serieus het is wel duidelijk dat Ajax kampioen wordt. PSV prutst nou eenmaal tegen het rechter rijtje.
klopt, maar deze lijn kan je niet lang meer doortrekken, dan kost het gewoon teveel punten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, veel te vroeg om die conclusie te trekken.
Ach, Willems en Lestienne terug en we spelen de hele Eredivisie naar de klote.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, maar deze lijn kan je niet lang meer doortrekken, dan kost het gewoon teveel punten.
Middenveld is te slecht. Ziyech kopen aub.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, Willems en Lestienne terug en we spelen de hele Eredivisie naar de klote.
Houdt toch op man. Beste middenveld van de Eredivisie, by far. Dat is absoluut niet de zwakke schakel, en al helemaal niet op voetballend vlak.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Middenveld is te slecht. Ziyech kopen aub.
Propper is de nieuwe Maher. Hendrix kan niet voetballen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Beste middenveld van de Eredivisie, by far. Dat is absoluut niet de zwakke schakel, en al helemaal niet op voetballend vlak.
Natuurlijk zie ik Ziyech graag als versterking, maar het probleem is niet 'kwaliteit'. Kwalitatief is PSV goed genoeg, anders win je niet eenvoudig van Ajax en Feyenoord en pak je niet zo makkelijk punten in de CL.
Het feit dat ze het met name in de kleine wedstrijden af laten weten moet toch signaal genoeg voor je zijn om dat te snappen, of niet.
Is goed Bronson_.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Propper is de nieuwe Maher. Hendrix kan niet voetballen.
Ik denk Feyenoord ook een kanshebber is maar je gaat er vanuit dat Ajax alles gaat winnen dan rest van het seizoen. Ook hun kunnen bijv een flinke dip krijgen wegens nog dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wij bakken er anders ook niks van hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk Feyenoord ook een kanshebber is maar je gaat er vanuit dat Ajax alles gaat winnen dan rest van het seizoen. Ook hun kunnen bijv een flinke dip krijgen wegens nog dit seizoen.
Dan moet je wel de beker winnen, ikzelf denk dat we de volgende ronde al niet overlevenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:01 schreef jpg97 het volgende:
Dan maar de Johan Cruijff schaal proberen te winnen volgend seizoen.
Dat kan zeker, maar als we het spel en de resultaten tot nu toe als leidraad pakken dan is het wel duidelijk dat Ajax tot nu toe het beste speelt en presteert.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk Feyenoord ook een kanshebber is maar je gaat er vanuit dat Ajax alles gaat winnen dan rest van het seizoen. Ook hun kunnen bijv een flinke dip krijgen wegens nog dit seizoen.
Drink er nog 1 zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Propper is de nieuwe Maher. Hendrix kan niet voetballen.
Idd, Hendrix de nieuwe Schweinsteiger en Pröpper de nieuwe Iniesta.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Drink er nog 1 zou ik zeggen
Nee joh, gekkie. Zo goed zijn ze nu ook weer niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Idd, Hendrix de nieuwe Schweinsteiger en Pröpper de nieuwe Iniesta.
Heroïsche 2-1 nederlaag.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorspelling: afgetekende nederlaag vanavond.
Je speelt uit tegen de nummer 2 van de premier league. Dan lijkt me uitgaan van een overwinnig wat naïef.quote:
Doelsaldo van PSV qua gescoorde doelpunten is beter (6 voor, 6 tegen) dan Wolfsburg (4 voor, 4 tegen). Als PSV en Wolfsburg op het einde gelijk staan zal ook het doelsaldo doorslaggevend zijn omdat het onderling resultaat precies hetzelfde is.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Discussie op het werk: waarom staat PSV nu 2e en Wolfsburg 3e? En hoe is dit aan einde van de rit als nummer 2 en 3 nog steeds gelijk staan?
En wat als doelsado allebei ook gelijk zou zijn dus allebei 6-6 of 4-4quote:Op woensdag 25 november 2015 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doelsaldo van PSV qua gescoorde doelpunten is beter (6 voor, 6 tegen) dan Wolfsburg (4 voor, 4 tegen). Als PSV en Wolfsburg op het einde gelijk staan zal ook het doelsaldo doorslaggevend zijn omdat het onderling resultaat precies hetzelfde is.
Geen ideequote:Op woensdag 25 november 2015 12:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
En wat als doelsado allebei ook gelijk zou zijn dus allebei 6-6 of 4-4
PSV door op alfabetquote:
quote:The teams are ranked according to points (3 points for a win, 1 point for a draw, 0 points for a loss). If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied in the order given to determine the rankings (regulations Article 17.01):[4]
1. higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;
2. superior goal difference from the group matches played among the teams in question;
3. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question;
4. higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question;
5. if, after having applied criteria 1 to 4, teams still have an equal ranking, criteria 1 to 4 are reapplied exclusively to the matches between the teams in question to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria 6 to 12 apply;
6. superior goal difference in all group matches;
7. higher number of goals scored in all group matches;
8. higher number of away goals scored in all group matches;
9. higher number of wins in all group matches;
10. higher number of away wins in all group matches;
11. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
12. higher club coefficient.
[4] http://www.uefa.org/Multi(...)2235751_DOWNLOAD.pdf
Je hebt internet. Gebruik het.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
Kan iemand dus even uitzoeken hoe het met de kaarten zit
Loten vgm.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
En wat als doelsado allebei ook gelijk zou zijn dus allebei 6-6 of 4-4
Dat is niet zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:05 schreef theodoor9 het volgende:
Tijdens de vorige wedstrijd werd trouwens door de commentator meermaals verteld dat psv nu een beter onderling resultaat heeft. Maar dat lijkt me sterk.
Als PSV weer wint vanavondquote:Op woensdag 25 november 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg nog steeds 2-2 vanavond.
Dan gaat het slagen in een missie waarin Ajax hopeloos faalde jarenlang.quote:
Dan zijn ze wel door ja. Maakt het des te treuriger hoe ze het doen in de competitie. Kut Cocuquote:
Ajax zat dan ook nimmer in de eerste pot.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaat het slagen in een missie waarin Ajax hopeloos faalde jarenlang.
Maar ze moeten uit, dus ik vermoed een nederlaag.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel door ja. Maakt het des te treuriger hoe ze het doen in de competitie. Kut Cocu
CSKA winnen en sowieso EL toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uit, dus ik vermoed een nederlaag.
United, Vfl, CSKAquote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax zat dan ook nimmer in de eerste pot.
Natuurlijk maak het wel uit. United zit absoluut niet in dezelfde categorie als Barca en Real, die voor een Nederlandse club bijna per definitie twee verliespartijen opleveren.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
United, Vfl, CSKA
Barca, PSG, Apoel
Barca, Milan, Celtic
Dortmund, Real, City
Real, Lyon, Zagreb
Real, Milan, Auxurre
Zo veel maakt dat qua niveau van de poule niet uit mijns inziens (muv die van dortmund, real, city uiteraard) De andere potten zijn door de nieuwe opzet ook sterker geworden.
Maar aan de andere kant zijn Apoel, Celtic, Zagreb en Auxurre een stuk makkelijker te pakken dan VfL of CSKA.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk maak het wel uit. United zit absoluut niet in dezelfde categorie als Barca en Real, die voor een Nederlandse club bijna per definitie twee verliespartijen opleveren.
CSKA vind ik tamelijk overschat worden en Wolfsburg verloor net zijn absolute vedette.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn Apoel, Celtic, Zagreb en Auxurre een stuk makkelijker te pakken dan VfL of CSKA.
Overigens had Ajax vgm nog van Barca gewonnen. Weet alleen niet meer welk jaar.
toch hebben we het hard nodig voor de puntenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar de EL boeit mij niet echt eigk.
Schweinsteiger moet het meer van zijn werkethos hebben terwijl Hendrix overduidelijk de technische bagage ook heeft. Slechte vergelijking derhalve Ron.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Idd, Hendrix de nieuwe Schweinsteiger en Pröpper de nieuwe Iniesta.
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:14 schreef jpg97 het volgende:
Uit heeft PSV altijd veel meer moeite om een resultaat te halen. Tel dat op bij de kwaliteit die Man United heeft, en het publiek daar en ik voorspel een zure, verdiende 4-0. Zeker door dat gepruts achterin, en Zoet die van elk schot een 100% kans maakt door de bal terug in de voeten van een tegenstander te stompen.
Zo das niet mals.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
O19 heeft even het voorbeeld gegeven. Die hebben jong-United een compleet pak slag gegeven. 0-5.
Technisch haha.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schweinsteiger moet het meer van zijn werkethos hebben terwijl Hendrix overduidelijk de technische bagage ook heeft. Slechte vergelijking derhalve Ron.
Dat zie ik vanavond niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
O19 heeft even het voorbeeld gegeven. Die hebben jong-United een compleet pak slag gegeven. 0-5.
Niet nee?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zie ik vanavond niet gebeuren.
Dit is je eerste goede post en dat terwijl je hapt op een troll. Gefeliciteerdquote:
Gewoonweg kut, zeker als je de wedstrijd in ogenschouw neemt. Slechte wedstrijd, veel fouten en een mazzelgoal.quote:
Niks ervan, gewoon gaan voor gelijkspel of winnen vanavond.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
Dan gaan we maar voor Europa league.
zonder Narsingh en Lestiene heb je gewoon geen snelheid voorin, je strand nu steeds op 20 meter van de goal met countersquote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorin heb je toch een kwaliteitsprobleem. Zeker zonder Lestienne
voor mijn hart is winnen thuis beterquote:Op woensdag 25 november 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Wolfsburg - Manchester 3-0 en PSV - CSKA 0-0
Het zal kolken in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Lemming22 het volgende:
Hoppa. Dat wordt een heerlijke pot straks thuis tegen CSKA. Nu al zin in
Verlies je ben je ook meteen helemaal klaarquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor mijn hart is winnen thuis beter
we kunnen eerste en laatste wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verlies je ben je ook meteen helemaal klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horen jullie het eens van iemand anders![]()
![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Gefeliciteerd jongens,
Maaaaar:
Quootje van RedcaféSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horen jullie het eens van iemand anders![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nnnnondeju
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Gefeliciteerd jongens,
Maaaaar:
Quootje van RedcaféOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horen jullie het eens van iemand anders![]()
![]()
![]()
![]()
Dit doet pijn zeg![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gefeliciteerd jongens,
Maaaaar:
Quootje van RedcaféOp Redtube hebben ze een andere mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horen jullie het eens van iemand anders![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:2183% - Joshua Brenet has won 83% of his personal duels (12) in PSV's match against Manchester United tonight. Boss. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:2183% - Joshua Brenet has won 83% of his personal duels (12) in PSV's match against Manchester United tonight. Boss. reageer retweet
Die solo van Brenetquote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach joh dit is het niveau van 90% van de CL. Alleen real, barca en bayern steken erboven uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben er eens goed voor gaan zitten. Maar wat zijn dit 2 matige ploegen in de cl zeg. Degene die doorgaat zal niet weten wat zich overkomt in een volgende ronde. Sportief gezien kunnen deze ploegen beter el spelen en met heel veel mazzel miss een halve finale halen.
CSKA thuis is de zwaarste pot van de poulequote:Op woensdag 25 november 2015 22:54 schreef tja77 het volgende:
Heksenketel over 2 weken in Eindhoven, als die toch eens gewonnen wordt....
Je wint thuis van zowel Man. Utd. als Wolfsburg, dus moet een overwinning tegen die Russen ook kunnen. Maar misschien schuilt daar het gevaar in.
Die hebben uit nog geen punt gepakt.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
CSKA thuis is de zwaarste pot van de poule
twitter:FrankWielaard twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:53De fans van PSV zijn tevreden na #manpsv terecht dunkt me.. https://t.co/4bCd0aRBF6 reageer retweet
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:FrankWielaard twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:53De fans van PSV zijn tevreden na #manpsv terecht dunkt me.. https://t.co/4bCd0aRBF6 reageer retweet
Was goed man, maar 1 of 2 keer wel een foutje gemaakt op een erg onhandige plek maar bleef ongestraft.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
De balcontacten van Guardado volgens Opta.
Wat. Een. Held.
Hzo? Die maakt niet meer uit toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Enorm kut van die gemiste penalty uit bij Wolfsburg.
Dit inderdaad. Erg makkelijk om nu weer meteen te gaan roepen dat PSV het alleen nog in eigen hand heeft omdat de tegenstanders zo slecht zijn. PSV combineerde bij vlagen uitstekend en kan het, als ze zo spelen, elke ploeg in de Europese subtop heel moeilijk maken.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach joh dit is het niveau van 90% van de CL. Alleen real, barca en bayern steken erboven uit.
En dan nog zonder Jetro. Die legt per wedstrijd standaard 5 ballen panklaar voor een doelpunt.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Erg makkelijk om nu weer meteen te gaan roepen dat PSV het alleen nog in eigen hand heeft omdat de tegenstanders zo slecht zijn. PSV combineerde bij vlagen uitstekend en kan het, als ze zo spelen, elke ploeg in de Europese subtop heel moeilijk maken.
Je hebt in Europa 4 of 5 echte topploegen en daaronder heel lang niets. En in die subtop die dan volgt is het de vorm van de dag die regeert. Dit PSV zit daar gewoon tegenaan, jammer dat ze dat in de Eredivisie steeds niet op kunnen brengen.
Nogmaals PSV heeft geen kwaliteitsprobleem. Dit is verreweg de sterkste selectie die de Eredivisie in 6 jaar tijd heeft gezien. Ze moeten alleen ook tegen Willem 2 en dergelijke gewoon werken en dat verrekken ze.
Arias is soms nogal eens een driftkikker, doet ie wel vaker maar dat hoort bij hem, dat krijg je er echt niet meer uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Was natuurlijk voor de neutrale toeschouwer een draak van een wedstrijd. Maar dat maakt het niet minder leuk voor ons PSV supporters.
Guardado, Pröpper, Pereiro en Brenet erg goed. Hendrix, Bruma en Moreno speelden ook goed. Arias wederom erg domme gele kaart.
Brenet man. Willems moet zich nog gaan inspannen om hem er uit te spelen straks.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Was natuurlijk voor de neutrale toeschouwer een draak van een wedstrijd. Maar dat maakt het niet minder leuk voor ons PSV supporters.
Guardado, Pröpper, Pereiro en Brenet erg goed. Hendrix, Bruma en Moreno speelden ook goed. Arias wederom erg domme gele kaart.
Ja en? Als we dan maar eerst thuis spelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk gaan we door en loten we Barca of Bayern
Lijkt me geweldig. 1-8. 1 keer Locadia.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk gaan we door en loten we Barca of Bayern
Nee man, die onderschatten ze dan weer. Beter gewoon een echte topploeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje geluk loot je weer Zenit of een type Benfica. Niks mis mee man
Chelseaquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, die onderschatten ze dan weer. Beter gewoon een echte topploeg.
PSV gaat tweede eindigen (tenzij het gelijkspel wordt in Wolfsburg en PSV het doelsaldo compenseert) dus Arsenal en Valencia zijn onmogelijk. En Benfica-Atléti is een decider voor de P1/P2-verdeling.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd niveau Chelsea/Benfica/Atletico/Arsenal/Valencia.
Onterecht geel, deed helemaal niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Arias wederom erg domme gele kaart.
Is de loting niet random? Balen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat tweede eindigen (tenzij het gelijkspel wordt in Wolfsburg en PSV het doelsaldo compenseert) dus Arsenal en Valencia zijn onmogelijk. En Benfica-Atléti is een decider voor de P1/P2-verdeling.
Dat is toch al jaren volgens het volgende conceptquote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is de loting niet random? Balen.
Als N2 ben je sowieso al erg benadeeld.quote:Heen:
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
Terug:
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
Dit inderdaad. Gewoon fout gezien.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onterecht geel, deed helemaal niks.
Lolquote:Op woensdag 25 november 2015 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach joh dit is het niveau van 90% van de CL. Alleen real, barca en bayern steken erboven uit.
Maar Stijn, ben je blij voor me?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren volgens het volgende concept
[..]
Als N2 ben je sowieso al erg benadeeld.
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.quote:
Mentaliteit Lange ik zeg het je.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Dit PSV rolt Juve natuurlijk op. Lijkt me duidelijk. Het is dan wel even van belang dat er ebola uitbreekt bij de oude dame.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Zal mooi zijn kan ik erheen+ kwartfinale in zicht
Dan mis ik het vorige seizoen wel, met 10 man, met een achterstand, lekker boeiend, ik had altijd vertrouwen dat de winst wel werd gehaald. Ik het begin van het seizoen nog niet (niet gek na voorgaande jaren) maar halverwege zeker wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte omdat ik dacht over de negatieve gevolgen van het resultaat. Winst had gewoon gekund. Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar Stijn, ben je blij voor me?
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mentaliteit Lange ik zeg het je.
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanquote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte. Winst had gewoon gekund Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanLingaard
Locadia was daar flnk dwaas bezig ja, erg jammer. Is ook wat om als buitenspeler te moeten speler als spits, tegen het einde had hij wel een heerlijk typische buitenspeler actie. Heeft toch best een goed linkerbeen, die durf ik niet meer chocolade te noemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.
Wat speelde Hendrix weer goed, hé. Jammer dat Cocu het nodig vond om hem te wisselen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanLingaard
Hendrix bleef goed overeind ja. Beste vond ik Pröpper. Die was zo goed aan de bal hè. Echt van genoten. En die gekke Brenet. Guardado haalt in dit soort wedstrijden een dusdanig hoog niveau dat ik kritisch wordt wanneer hij een bal verkeerd speelt.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat speelde Hendrix weer goed, hé. Jammer dat Cocu het nodig vond om hem te wisselen.
Over twee weken mag de beste linksback van Europa het laten zien. Zonde dat Arias geschorst is.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix bleef goed overeind ja. Beste vond ik Pröpper. Die was zo goed aan de bal hè. Echt van genoten. En die gekke Brenet. Guardado haalt in dit soort wedstrijden een dusdanig hoog niveau dat ik kritisch wordt wanneer hij een bal verkeerd speelt.
Dat is wat kort door de bocht. De Wijs is een talent, maar meer een centrale verdediger.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken mag de beste linksback van Europa het laten zien. Zonde dat Arias geschorst is.
Simon Poulsen joh!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat kort door de bocht. De Wijs is een talent, maar meer een centrale verdediger.
Hoe? Die zijn binnen 10 minuten op.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Zal mooi zijn kan ik erheen
1 iets is zeker, in een paar dagen tijd veranderen de kwaliteiten van de spelers niet noemenswaardig. Dus ja, het is een kwestie van mentaliteit. De spelers willen zichzelf graag goed presenteren als de scouts van buitenlandse clubs kijken en als de tegenstander wat beter/bekender is dan hebben ze er meer zin in.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens lange. Toch ernstig dat ze daar niet van leren.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.
Uitvak. En desnoods marktplaats ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe? Die zijn binnen 10 minuten op.
Kan PSV nog derde worden in de poule?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goede zaken voor PSV! Ze hebben nu warempel geheel in eigen hand of dat ze zich plaatsen. Met 1 wedstrijd voor het einde zijn alle vier de plaatsen nog haalbaar in de poule terwijl ze drie van die vier plaatsen in eigen hand hebben, dat lijkt me best wel een beetje bijzonder.
quote:Op donderdag 26 november 2015 06:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan PSV nog derde worden in de poule?
Eerste, tweede en vierde volgens mij wel. Maar derde weet ik niet.
Oeps, zie het ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV speelt gelijk, Man utd wint.
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV op de Sport Bible![]()
https://www.facebook.com/(...)58214788/?permPage=1
quote:Some say you can still hear them singing...
lol, rekenwonder. We staan nu 3equote:Op donderdag 26 november 2015 06:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan PSV nog derde worden in de poule?
Eerste, tweede en vierde volgens mij wel. Maar derde weet ik niet.
Nummer 2 van de PL, boven Arsenal, City, Liverpool, Chelsea. Heerlijk die jaloezie.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Knap hoor een gelijkspel tegen het allerslechste United in jaren.
Leicester staat eerste in de PL, wat is je punt?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nummer 2 van de PL, boven Arsenal, City, Liverpool, Chelsea. Heerlijk die jaloezie.
Jaloezie is a bitch.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Iemand is een beetje mad.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Best knap ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Het is ver boven verwachting ja. Zelfs als we nu verliezen tegen CSKA en met 7 punten 4e worden hebben we het behoorlijk goed gedaan in zo'n poule. Worden we 3e met 8 punten is het 'erg goed' en mochten we met 10 punten 2e of zelfs 1e worden dan is het niks minder dan 'fantastisch'.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie presteren echt fantastisch in de CL. Het is ook echt geen makkelijke poule. Misschien geen absolute topteams, maar wel drie subtop teams waar je in principe gewoon de underdog tegen bent. Hopelijk kan PSV de druk aan in de laatste wedstrijd, de eerste wedstrijd waarin je zelf favoriet bent en ook nog eens je kan plaatsen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
Als Brenet zo blijft spelen, dan kan Blind straks niet meer om hem heen. In deze vorm is hij, zelfs op links, echt niet minder dan de rommel die er nu bij Oranje loopt.
Hoe zou hij nu op rechts zijn?
Dan moeten ManU en Wolfsburg gelijkspelen en wij slechts even met 3 doelpunten verschil van CSKA winnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
1e plaats zou echt fucking nice zijn.
Brenet blijft niet zo spelen, die valt in de ED net als veel van zijn matties gewoon weer terug naar (zeer) bedenkelijk niveau. Is ook een beetje de rode draad in zijn carrière bij PSV. Soms hele goede wedstrijden gespeeld, soms hele slechte en veel middelmaat.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
Als Brenet zo blijft spelen, dan kan Blind straks niet meer om hem heen. In deze vorm is hij, zelfs op links, echt niet minder dan de rommel die er nu bij Oranje loopt.
Hoe zou hij nu op rechts zijn?
Gelijkspel in Wolfsburg en dan loten tegen Olympiacos/Arsenal, Roma, Valencia/Gent, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
1e plaats zou echt fucking nice zijn.
Gentgenot zou handig zijn. Gelijk klappen uitdelen voor de UEFA-ranking.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel in Wolfsburg en dan loten tegen Olympiacos/Arsenal, Roma, Valencia/Gent, niks mis mee.
Ik heb de UEFA alvast gebeld, wordt een lege tribune tegen CSKA.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)chester?ICID=HP_TS_2
er is maar een Knegselquote:Op donderdag 26 november 2015 13:12 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe lang jullie Guardado kunnen behouden als hij zelfs tegen Manchester United de beste man op het veld is
Gefaald in de Europese middenmoot dit dat. Kan er eigenlijk helemaal niets van. Veel te klein om een topper te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:12 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe lang jullie Guardado kunnen behouden als hij zelfs tegen Manchester United de beste man op het veld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik overigens wel jammer vind, is dat de beste speler die we hebben ook degene is die het grootste verval laat zien tussen topwedstrijden en wedstrijden tegen het linkerrijtje. Dat is ook geen goed signaal naar de rest van het team. Guardado is echt een factor 10 minder tegen een Cambuur of Willem 2.
Vorig jaar had je dan Wijnaldum nog die in die wedstrijden volle bak ging, maar dat zie je Pröpper ook niet doen.
Dat viel mij ook op ja, publiek bij Mensjester is echt om te janken zo stil. Alsof je bij Ajax zit als 410 weer eens staakt.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
Leukste was nog dat daar 80.000 man in kunnen en er bij Excelsior nog meer sfeer heerst. Hoorde alleen psv fans.
Op een gegeven moment kreeg ik het idee dat sommige united fans maar mee gingen zingen met die van PSV.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, publiek bij Mensjester is echt om te janken zo stil. Alsof je bij Ajax zit als 410 weer eens staakt.
Krijg je door al die dure klant onvriendelijke kut prijzen. Hou je alleen maar toeristen over.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, publiek bij Mensjester is echt om te janken zo stil. Alsof je bij Ajax zit als 410 weer eens staakt.
De zuurtegraad van deze post is geweldig genieten geblazen. Dank.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Klopt. Lestienne moet maar snel zijn rouwverwerking in een hogere versnelling zetten. We hebben hem keihard nodig.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Locadia op links blijft zielig
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.
Ja, maar niet verrassend. Die jongens worden van jongs af aan geadoreerd en krijgen op veel te jonge leeftijd veel te veel geld. Dan ga je snel naast je schoenen lopen. Wat me wel verrast is dat de clubs hier niet meer aandacht aan besteden. Betrek de ouders er van jongs af aan bij, spreek af dat je de eerste jaren zo weinig mogelijk van het geld besteed, laat die jongens meehelpen in het huishouden, dit soort simpele zaken. Als je wil dat het voetballertje een topper wordt dan doe je zoiets toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens lange. Toch ernstig dat ze daar niet van leren.
En we weten allemaal dat MU binnen 1,5 jaar het beste MU sinds een van de teams van Ferguson gaat zijn. Van Gaal deed het bij Ajax, Barcelona en München, hij zal het hier ook doen. Waarom hij met Barcelona niet de CL kon winnen is nog steeds een raadsel voor mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nummer 2 van de PL, boven Arsenal, City, Liverpool, Chelsea. Heerlijk die jaloezie.
Zo bijzonder was het strijdplan nou ook weer niet hè. Terughoudend spelen en hopen op een counter of doelpunt uit een standaardsituatie en dan maar hopen dat United niet weet te scoren. Dat zal elke enigszins realistische coach doen als hij met een vergelijkbare ploeg tegen United moet spelen....quote:Op donderdag 26 november 2015 15:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat MU binnen 1,5 jaar het beste MU sinds een van de teams van Ferguson gaat zijn. Van Gaal deed het bij Ajax, Barcelona en München, hij zal het hier ook doen. Waarom hij met Barcelona niet de CL kon winnen is nog steeds een raadsel voor mij.
Ontopic, zou PSV een voordeel hebben gehad doordat Cocu als geen ander weet hoe van Gaal werkt? Van Gaal zijn teams zijn sterk maar ze zijn ook erg voorspelbaar, Cocu heeft voldoende onder van Gaal gespeeld dat hij als geen ander weet hoe je tegen een van zijn teams moet spelen.
Natuurlijk maar hoe goed dat lukt hangt wel af van allerlei details. Als je die niet goed ziet dan is het lastig om zo lang de verdediging dicht te houden. Je moet weten hoe de aanvallende spelers van de tegenpartij passen en lopen, wat ze bij standaardsituaties doen etc.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het strijdplan nou ook weer niet hè. Terughoudend spelen en hopen op een counter of doelpunt uit een standaardsituatie en dan maar hopen dat United niet weet te scoren. Dat zal elke enigszins realistische coach doen als hij met een vergelijkbare ploeg tegen United moet spelen....
En ik maar denken dat dit een intelligente, tactisch ingegeven, wissel was van Philip.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jorrit en Luciano geblesseerd, ernst nog niet bekend.
En dan moet je wat mazzel hebben. Kan me 2 corners herinneren waarbij de PSV'ers niks in te brengen hadden in hun persoonlijke duel met hun tegenstander en het dus tot een kans voor United leidde. Moreno en de Jong waren de schuldigen volgens mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk maar hoe goed dat lukt hangt wel af van allerlei details. Als je die niet goed ziet dan is het lastig om zo lang de verdediging dicht te houden. Je moet weten hoe de aanvallende spelers van de tegenpartij passen en lopen, wat ze bij standaardsituaties doen etc.
100 miljoen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:12 schreef Henrys het volgende:
En Andersen is de nieuwe Laudrup?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
100 miljoen.
En dan Serero halen, die is zelfs beter lees ik hier.
idd, en slechter dan het United dat 7de eindigde héquote:Op donderdag 26 november 2015 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Onhaalbaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Andersen is de nieuwe Laudrup?
Hij was ook te spreken over Pröpper.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:39 schreef Morendo het volgende:
Rio Ferdinand was in zijn nabeschouwing voor BT Sports trouwens zeer te spreken over Guardado. Hij zei zelfs dat United zo'n middenvelder mist momenteel.
Rio heeft er kijk opquote:Op donderdag 26 november 2015 15:39 schreef Morendo het volgende:
Rio Ferdinand was in zijn nabeschouwing voor BT Sports trouwens zeer te spreken over Guardado. Hij zei zelfs dat United zo'n middenvelder mist momenteel.
Die kan er ook niets van hoor. En Hendrix ook niet, hele beperkte voetballer.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij was ook te spreken over Pröpper.
twitter:Kevin_strootman twitterde op donderdag 26-11-2015 om 15:57:29Feels good to touch the ball again. https://t.co/S5J7CBCu07 reageer retweet
Omdat het een leuk liedje is om te zingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef Donnis het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_yaya_kolochant.html
waarom zingen ze dit totaal irrelevante liedje?
zijn keigek.in het hooftquote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef Donnis het volgende:
Handjes boven de dekens, Kevin.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op donderdag 26-11-2015 om 15:57:29Feels good to touch the ball again. https://t.co/S5J7CBCu07 reageer retweet
2012 beldequote:Op donderdag 26 november 2015 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Omdat het een leuk liedje is om te zingen.
Omdat het een City liedje is. Beetje trollen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef Donnis het volgende:
Laten we hopen dat het dit keer goed gaatquote:Op donderdag 26 november 2015 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in. Sowieso is de kans dat hij de Europese top nog gaat bestormen nu wel echt tot het nulpunt gedaald.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dit keer goed gaat
Speelde inderdaad ge-wel-dig. Het kan bijna niet, maar misschien komt 'ie ooit nog in de buurt van Hendrixquote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij was ook te spreken over Pröpper.
Veel balgevoel heeft die gast. Zo jammer dat dat er dan tegen die kutclubjes in de Eredivisie niet uitkomt.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Speelde inderdaad ge-wel-dig. Het kan bijna niet, maar misschien komt 'ie ooit nog in de buurt van Hendrix
Dat schot ook waar hij eerst even 3x hooghield.. Sta je dan te kijken als Bastian Schweinsteiger (wie)?![]()
Hij is zeker niet speciaal minder dan de rest imo. Vind 'm over het algemeen zeker ruim voldoende scoren. Verder gaat hij wel mee in de algemene tendens van het team inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Veel balgevoel heeft die gast. Zo jammer dat dat er dan tegen die kutclubjes in de Eredivisie niet uitkomt.
Hoewel, ook dan druipt de klasse er vanaf bij Propper. Alleen moet zijn effectiviteit echt omhoog.
Blijf het raar vinden dat Ajax niet voor hem is gegaan ipv Gudelj en/of Zinkgraven.
Zit hem in het feit dat Kolo in Liverpool en Yaya bij City speelt.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef Donnis het volgende:
En Propper die de bal hoog houdt tijdens een sprint. Kon er geen gif van maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kwam deze ook net even tegen
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zo'n Falkenburg dan nog net een maatje te groot is
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kwam deze ook net even tegen
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zo'n Falkenburg dan nog net een maatje te groot is
Dit team is al het beste sinds Fergie. Er heeft maar één team tussen Fergie en Louis gezeten en dat bakte er geen kut van.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat MU binnen 1,5 jaar het beste MU sinds een van de teams van Ferguson gaat zijn. Van Gaal deed het bij Ajax, Barcelona en München, hij zal het hier ook doen. Waarom hij met Barcelona niet de CL kon winnen is nog steeds een raadsel voor mij.
Ontopic, zou PSV een voordeel hebben gehad doordat Cocu als geen ander weet hoe van Gaal werkt? Van Gaal zijn teams zijn sterk maar ze zijn ook erg voorspelbaar, Cocu heeft voldoende onder van Gaal gespeeld dat hij als geen ander weet hoe je tegen een van zijn teams moet spelen.
Fergie is dan ook heel erg lang coach geweest van MU, van Gaal is goed maar hij moet nog maar zien of dat hij net zo'n sterk team krijgt als het beste team onder Ferguson de CL won.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit team is al het beste sinds Fergie. Er heeft maar één team tussen Fergie en Louis gezeten en dat bakte er geen kut van.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:25 schreef Slaro het volgende:
Als die Brenet nou ook eens voorzet kon geven dan was hij tien keer beter geweest dan Willems, kan hij misschien nog op oefenen, zou fantastisch zijn.
Alleen omdat zijn voorzetten minder zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mag de veters van Jetro niet eens strikken
Neen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
Alleen omdat zijn voorzetten minder zijn.
En omdat hij zich constant vast dribbelt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
Alleen omdat zijn voorzetten minder zijn.
Snelheid, verdedigend, linksbenig, schot, traptechniek, swag etc. etc.quote:
Tegen Manchester United dribbelde hij zich er anders aardig uit, een keer dwars door de verdediging, maar zo te zien in die situatie schrok hij er zelf ook van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat hij zich constant vast dribbelt.
Verdedigend?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Snelheid, verdedigend, linksbenig, schot, traptechniek, swag etc. etc.
Lees is terug wat je zegt.quote:
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lees is terug wat je zegt.
"Als die Brenet nou ook eens voorzet kon geven dan was hij tien keer beter geweest dan Willems, kan hij misschien nog op oefenen, zou fantastisch zijn."
Willems heeft zo veel meer dan Brenet. Willems is een van de beste spelers uit de eredivisie. Eén wedstrijd met Willems is 5 tot 10 kansen extra.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 14:01:25Lestienne komt volgende week naar Eindhoven, verwacht Cocu. Hij wil zich snel weer op het voetbal richten. reageer retweet
Op rechts zou hij opbouwend makkelijker uit de voeten moeten kunnen. Straks gewoon Arias banken, die is dit seizoen gewoon echt niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.
twitter:Brug17 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:04:09Zou het een overweging zijn van #knvb om Vitesse-PSV een dag te vervroegen? Dag extra voorbereiden op CSKA kan cruciaal zijn. Nood is hoog reageer retweet
Nee. Dan kan ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Brug17 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:04:09Zou het een overweging zijn van #knvb om Vitesse-PSV een dag te vervroegen? Dag extra voorbereiden op CSKA kan cruciaal zijn. Nood is hoog reageer retweet
Houd je bek, Arnoldquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
quote:Woordvoerder Hans van Kastel van de KNVB laat weten dat de bond openstaat voor de suggestie van de PSV-coach. Voorwaarde is wel dat Vitesse en PSV overeenstemming bereiken en dat zendgemachtigde FOX Sports medewerking verleent. “Zijn alle zogeheten voetbalpartijen eruit, dan dient de burgemeester nog toestemming te geven voor verplaatsing”, zegt hij in het Eindhovens Dagblad.
Klopt, Brenet blijft me verrassen dit seizoen. Ben benieuwd waar dit bij hem eindigt. Begint steeds meer op een toptalent te lijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Klopt, Brenet blijft me verrassen dit seizoen. Ben benieuwd waar dit bij hem eindigt. Begint steeds meer op een toptalent te lijken.
Het is wel te hopen dat hij op niveau terug komtquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.
En nu is het één van de grootste talenten van Europa op de linksback.
jammertwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 18:16:54PSV heeft Narsingh waarschijnlijk pas in 2016 terug. https://t.co/GZfa8kJ5GV https://t.co/cInS2WRk4o reageer retweet
Kutzooi, nu moeten we het met Pereiro doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef Brammess het volgende:
jammertwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 18:16:54PSV heeft Narsingh waarschijnlijk pas in 2016 terug. https://t.co/GZfa8kJ5GV https://t.co/cInS2WRk4o reageer retweet
Ja, bij Ajax hebben jullie daar inmiddels geen goede ervaringen mee na Boilesen en Fischer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat hij op niveau terug komt
Ik gun niemand een blessure toe, maar ik kan me best voorstellen dat bij sommige mensen nu het muziekje Genot door Ricky aan staat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef Brammess het volgende:
Cocu verzint wel iets hoor. Maher op rechts ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kutzooi, nu moeten we het met Pereiro doen
Maar is dat om zijn aanvallende kwaliteiten of om zijn verdedigende kwaliteiten?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.
En nu is het één van de grootste talenten van Europa op de linksback.
Vlak voor Willems zijn blessure was dat gewoon goed in balans. Afgelopen seizoen heeft hij sinds de winterstop gewoon uitstekend verdedigt en was hij ook verdedigend verreweg de beste back van de Eredivisie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar is dat om zijn aanvallende kwaliteiten of om zijn verdedigende kwaliteiten?
Ik denk dat ze aan een gelijkspel genoeg hebben voor de 2e plek. Ik zie Man. Utd nl. wel verliezen bij Wolfsburg. Dat moet wel lukken, CSKA is in principe de 'makkelijkste' tegenstander.quote:Op zondag 29 november 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat overwintering voor PSV al zeker was, maar als er wordt verloren van CSKA dan is er zelfs geen UEFA-cup, dat zou wel heel zuur zijn
Ligt er aan hoe ze verliezen. Zelfde aantal punten dan en doelsaldo PSV is beter. En qua onderling resultaat hebben ze in Moskou natuurlijk 2 uitgoals gemaakt.quote:Op zondag 29 november 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat overwintering voor PSV al zeker was, maar als er wordt verloren van CSKA dan is er zelfs geen UEFA-cup, dat zou wel heel zuur zijn
Je kan in de laatste wedstrijd zowel nog 4e als 1e worden idd. Bloedje, bloedje spannend dusquote:Op zondag 29 november 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo in CL. Bij een nederlaag liggen ze eruit.quote:Op zondag 29 november 2015 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ze verliezen. Zelfde aantal punten dan en doelsaldo PSV is beter. En qua onderling resultaat hebben ze in Moskou natuurlijk 2 uitgoals gemaakt.
Ow, dacht dat het andersom was. Hoe dan ook zijn die uitgoals die ik noemde natuurlijk niet relevant als ze twee keer verliezen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo in CL. Bij een nederlaag liggen ze eruit.
Punten > onderling resultaat > doelsaldo> aantal gemaakte doelpunten> ???quote:Op zondag 29 november 2015 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het andersom was. Hoe dan ook zijn die uitgoals die ik noemde natuurlijk niet relevant als ze twee keer verliezen.
Maar je hebt gelijk.
Alfabetquote:Op zondag 29 november 2015 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Punten > onderling resultaat > doelsaldo> aantal gemaakte doelpunten> ???
Het zou eens echt zo zijnquote:
Er zijn competities waar dat zo is, maar meestal wordt er geloot bij exact gelijke stand en gelijk onderling resultaat.quote:
Ik vind het wel leuk voor die jongen. Begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen en dat zie je vooral terug in zijn aanvallende akties. Verdedigend mag het nog wel een stukje beter.quote:
Ze moeten ff aan het doelsaldo werken.quote:Op zondag 29 november 2015 17:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ze spelen goed, al had het eigenlijk al minstens 6-0 moeten staan.
Tweede helft is niet om aan te zien tot nu toe.quote:Op zondag 29 november 2015 17:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ze spelen goed, al had het eigenlijk al minstens 6-0 moeten staan.
quote:Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef tja77 het volgende:
Pereiro in de basis, zul je zien dat hij een redelijk onzichtbare wedstrijd speelt.
Liever een onzichtbare Pereiro dan een zichtbare Narsingh.quote:
Joh, verassend zeg van iemand die zich altijd indekt.quote:Op zondag 29 november 2015 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zo'n makkelijke wedstrijd verwacht na een CL uitwedstrijd.
Hey ouwe zuurbom, ben je er weer?quote:Op zondag 29 november 2015 18:40 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Joh, verassend zeg van iemand die zich altijd indekt.
Ik merk een boze ondertoon.quote:Op zondag 29 november 2015 18:40 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2015 18:40 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |