Dan zijn ze wel door ja. Maakt het des te treuriger hoe ze het doen in de competitie. Kut Cocuquote:
Ajax zat dan ook nimmer in de eerste pot.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaat het slagen in een missie waarin Ajax hopeloos faalde jarenlang.
Maar ze moeten uit, dus ik vermoed een nederlaag.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel door ja. Maakt het des te treuriger hoe ze het doen in de competitie. Kut Cocu
CSKA winnen en sowieso EL toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uit, dus ik vermoed een nederlaag.
United, Vfl, CSKAquote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax zat dan ook nimmer in de eerste pot.
Natuurlijk maak het wel uit. United zit absoluut niet in dezelfde categorie als Barca en Real, die voor een Nederlandse club bijna per definitie twee verliespartijen opleveren.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
United, Vfl, CSKA
Barca, PSG, Apoel
Barca, Milan, Celtic
Dortmund, Real, City
Real, Lyon, Zagreb
Real, Milan, Auxurre
Zo veel maakt dat qua niveau van de poule niet uit mijns inziens (muv die van dortmund, real, city uiteraard) De andere potten zijn door de nieuwe opzet ook sterker geworden.
Maar aan de andere kant zijn Apoel, Celtic, Zagreb en Auxurre een stuk makkelijker te pakken dan VfL of CSKA.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk maak het wel uit. United zit absoluut niet in dezelfde categorie als Barca en Real, die voor een Nederlandse club bijna per definitie twee verliespartijen opleveren.
CSKA vind ik tamelijk overschat worden en Wolfsburg verloor net zijn absolute vedette.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn Apoel, Celtic, Zagreb en Auxurre een stuk makkelijker te pakken dan VfL of CSKA.
Overigens had Ajax vgm nog van Barca gewonnen. Weet alleen niet meer welk jaar.
toch hebben we het hard nodig voor de puntenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar de EL boeit mij niet echt eigk.
Schweinsteiger moet het meer van zijn werkethos hebben terwijl Hendrix overduidelijk de technische bagage ook heeft. Slechte vergelijking derhalve Ron.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Idd, Hendrix de nieuwe Schweinsteiger en Pröpper de nieuwe Iniesta.
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:14 schreef jpg97 het volgende:
Uit heeft PSV altijd veel meer moeite om een resultaat te halen. Tel dat op bij de kwaliteit die Man United heeft, en het publiek daar en ik voorspel een zure, verdiende 4-0. Zeker door dat gepruts achterin, en Zoet die van elk schot een 100% kans maakt door de bal terug in de voeten van een tegenstander te stompen.
Zo das niet mals.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
O19 heeft even het voorbeeld gegeven. Die hebben jong-United een compleet pak slag gegeven. 0-5.
Technisch haha.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schweinsteiger moet het meer van zijn werkethos hebben terwijl Hendrix overduidelijk de technische bagage ook heeft. Slechte vergelijking derhalve Ron.
Dat zie ik vanavond niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
O19 heeft even het voorbeeld gegeven. Die hebben jong-United een compleet pak slag gegeven. 0-5.
Niet nee?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zie ik vanavond niet gebeuren.
Dit is je eerste goede post en dat terwijl je hapt op een troll. Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |