twitter:FrankWielaard twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:53De fans van PSV zijn tevreden na #manpsv terecht dunkt me.. https://t.co/4bCd0aRBF6 reageer retweet
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:FrankWielaard twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:53De fans van PSV zijn tevreden na #manpsv terecht dunkt me.. https://t.co/4bCd0aRBF6 reageer retweet
Was goed man, maar 1 of 2 keer wel een foutje gemaakt op een erg onhandige plek maar bleef ongestraft.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
De balcontacten van Guardado volgens Opta.
Wat. Een. Held.
Hzo? Die maakt niet meer uit toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Enorm kut van die gemiste penalty uit bij Wolfsburg.
Dit inderdaad. Erg makkelijk om nu weer meteen te gaan roepen dat PSV het alleen nog in eigen hand heeft omdat de tegenstanders zo slecht zijn. PSV combineerde bij vlagen uitstekend en kan het, als ze zo spelen, elke ploeg in de Europese subtop heel moeilijk maken.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach joh dit is het niveau van 90% van de CL. Alleen real, barca en bayern steken erboven uit.
En dan nog zonder Jetro. Die legt per wedstrijd standaard 5 ballen panklaar voor een doelpunt.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Erg makkelijk om nu weer meteen te gaan roepen dat PSV het alleen nog in eigen hand heeft omdat de tegenstanders zo slecht zijn. PSV combineerde bij vlagen uitstekend en kan het, als ze zo spelen, elke ploeg in de Europese subtop heel moeilijk maken.
Je hebt in Europa 4 of 5 echte topploegen en daaronder heel lang niets. En in die subtop die dan volgt is het de vorm van de dag die regeert. Dit PSV zit daar gewoon tegenaan, jammer dat ze dat in de Eredivisie steeds niet op kunnen brengen.
Nogmaals PSV heeft geen kwaliteitsprobleem. Dit is verreweg de sterkste selectie die de Eredivisie in 6 jaar tijd heeft gezien. Ze moeten alleen ook tegen Willem 2 en dergelijke gewoon werken en dat verrekken ze.
Arias is soms nogal eens een driftkikker, doet ie wel vaker maar dat hoort bij hem, dat krijg je er echt niet meer uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Was natuurlijk voor de neutrale toeschouwer een draak van een wedstrijd. Maar dat maakt het niet minder leuk voor ons PSV supporters.
Guardado, Pröpper, Pereiro en Brenet erg goed. Hendrix, Bruma en Moreno speelden ook goed. Arias wederom erg domme gele kaart.
Brenet man. Willems moet zich nog gaan inspannen om hem er uit te spelen straks.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Was natuurlijk voor de neutrale toeschouwer een draak van een wedstrijd. Maar dat maakt het niet minder leuk voor ons PSV supporters.
Guardado, Pröpper, Pereiro en Brenet erg goed. Hendrix, Bruma en Moreno speelden ook goed. Arias wederom erg domme gele kaart.
Ja en? Als we dan maar eerst thuis spelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk gaan we door en loten we Barca of Bayern
Lijkt me geweldig. 1-8. 1 keer Locadia.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk gaan we door en loten we Barca of Bayern
Nee man, die onderschatten ze dan weer. Beter gewoon een echte topploeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje geluk loot je weer Zenit of een type Benfica. Niks mis mee man
Chelseaquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee man, die onderschatten ze dan weer. Beter gewoon een echte topploeg.
PSV gaat tweede eindigen (tenzij het gelijkspel wordt in Wolfsburg en PSV het doelsaldo compenseert) dus Arsenal en Valencia zijn onmogelijk. En Benfica-Atléti is een decider voor de P1/P2-verdeling.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd niveau Chelsea/Benfica/Atletico/Arsenal/Valencia.
Onterecht geel, deed helemaal niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Arias wederom erg domme gele kaart.
Is de loting niet random? Balen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat tweede eindigen (tenzij het gelijkspel wordt in Wolfsburg en PSV het doelsaldo compenseert) dus Arsenal en Valencia zijn onmogelijk. En Benfica-Atléti is een decider voor de P1/P2-verdeling.
Dat is toch al jaren volgens het volgende conceptquote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is de loting niet random? Balen.
Als N2 ben je sowieso al erg benadeeld.quote:Heen:
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
N2 v N1
Terug:
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
N1 v N2
Dit inderdaad. Gewoon fout gezien.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onterecht geel, deed helemaal niks.
Lolquote:Op woensdag 25 november 2015 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach joh dit is het niveau van 90% van de CL. Alleen real, barca en bayern steken erboven uit.
Maar Stijn, ben je blij voor me?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren volgens het volgende concept
[..]
Als N2 ben je sowieso al erg benadeeld.
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.quote:
Mentaliteit Lange ik zeg het je.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Dit PSV rolt Juve natuurlijk op. Lijkt me duidelijk. Het is dan wel even van belang dat er ebola uitbreekt bij de oude dame.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Zal mooi zijn kan ik erheen+ kwartfinale in zicht
Dan mis ik het vorige seizoen wel, met 10 man, met een achterstand, lekker boeiend, ik had altijd vertrouwen dat de winst wel werd gehaald. Ik het begin van het seizoen nog niet (niet gek na voorgaande jaren) maar halverwege zeker wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte omdat ik dacht over de negatieve gevolgen van het resultaat. Winst had gewoon gekund. Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar Stijn, ben je blij voor me?
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mentaliteit Lange ik zeg het je.
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanquote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte. Winst had gewoon gekund Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanLingaard
Locadia was daar flnk dwaas bezig ja, erg jammer. Is ook wat om als buitenspeler te moeten speler als spits, tegen het einde had hij wel een heerlijk typische buitenspeler actie. Heeft toch best een goed linkerbeen, die durf ik niet meer chocolade te noemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |