twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 23:10:2359,5% - Since the start of 13/14, only Middlesbrough recorded a higher duel success rate in a match against Man Utd than PSV tonight. Force. reageer retweet
Bedankt Hansquote:Op woensdag 25 november 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
Ik zie realiseer me nu pas dat PSV met een overwinning vandaag al door zou zijn geweest![]()
Dan was de stand
1 Wolfsburg 9
2 PSV 9
3 Man Utd 7
4 CSKA 4
Wolfsburg - Man Utd was dan:
Winst Man Utd -> PSV op onderling resultaat voor Wolfsburg
Geen winst Man Utd -> PSV meer punten dan Man utd.
Wat een gemiste kans
Graag gedaan.quote:
PSV staat niet voor Wolfsburg op onderling resultaatquote:Op woensdag 25 november 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat PSV met een overwinning vandaag al door zou zijn geweest![]()
Dan was de stand
1 Wolfsburg 9
2 PSV 9
3 Man Utd 7
4 CSKA 4
Wolfsburg - Man Utd was dan:
Winst Man Utd -> PSV op onderling resultaat voor Wolfsburg
Geen winst Man Utd -> PSV meer punten dan Man utd.
Wat een gemiste kans
Volgens deze redenatie kan Cambuur volgend jaar de CL winnen. Geld doet er helemaal niet toe, namelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een gare redenatie heb je. Dat Depay en Martial samen 100m gekost zouden hebben zegt niks over hun kwaliteiten. Liverpool kocht een paar jaar terug nog een zooitje bij elkaar met als financiële uitschieter Carroll. Die kon er ook geen hout van. Tottenham hetzelfde, met het geld uit de verkoop van Bale kochten ze spelers als Sandro, Capoue en Chadli. Wat was dat een kutteam.
Ik wist dat ik wat over het hoofd zagquote:Op woensdag 25 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV staat niet voor Wolfsburg op onderling resultaat
Omdat het een lul van een vent is.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo fluiten ze steeds bij Zlatan?
Chelsea - Porto lijkt me inderdaad een formaliteit hoewel ik graag naar Porto kijkquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Oh oh oh, geen Olympiakos-Arsenal uitzenden.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Engelse voetbal is grootste hype ooit. City geeft miljoenen uit en verliest 2x van het slechtste Juve in 5 jaar.
Nee, die kosten voor jan l*l zo veel geld...quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een gare redenatie heb je. Dat Depay en Martial samen 100m gekost zouden hebben zegt niks over hun kwaliteiten. Liverpool kocht een paar jaar terug nog een zooitje bij elkaar met als financiële uitschieter Carroll. Die kon er ook geen hout van. Tottenham hetzelfde, met het geld uit de verkoop van Bale kochten ze spelers als Sandro, Capoue en Chadli. Wat was dat een kutteam.
Wicky laten we hopen dat Klopgod je favoriete PL club kampioen maakt. Zie t nog zo gebeuren ookquote:
En dat is best knap, van Gaal zie ik nog steeds als een tactische baas, dat Cocu dat zo weet tegen te gaan is goed. Ondanks dat ik begon te brullen toen Hendrix eruitging.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
Natuurlijk garandeert meer geld geen betere spelers.
Maar kijk eens naar de ploeg van United. Elke speler in de basis of op de bank bij Manchester zou bij PSV, Ajax of Feyenoord een onbetwiste basisspeler zijn.
Dan is het gewoon aan de trainer te wijten als het niets wordt. Cocu was van Gaal vandaag gewoon tactisch de baas. En ja, hij koos op het eind voor wat zekerheid om niet tegen een laatste minuut zeperd aan te lopen.
Tegen jongens als Martial, Mata, Young en Felliani is dat gewoon verstandig. Die kunnen uit het niets scoren.
Die laatste 2 kunnen er geen kut van. Martial is nog een talent en Mata een Chelsea afdankertje. Dat speelt dan bij de grootste club ter wereld.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
Natuurlijk garandeert meer geld geen betere spelers.
Maar kijk eens naar de ploeg van United. Elke speler in de basis of op de bank bij Manchester zou bij PSV, Ajax of Feyenoord een onbetwiste basisspeler zijn.
Dan is het gewoon aan de trainer te wijten als het niets wordt. Cocu was van Gaal vandaag gewoon tactisch de baas. En ja, hij koos op het eind voor wat zekerheid om niet tegen een laatste minuut zeperd aan te lopen.
Tegen jongens als Martial, Mata, Young en Felliani is dat gewoon verstandig. Die kunnen uit het niets scoren.
En toch zouden ze alle vier basisspeler zijn bij elke club in de Eredivisie. Kwalitatief gewoon betere spelers dan PSV op die posities heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die laatste 2 kunnen er geen kut van. Martial is nog een talent en Mata een Chelsea afdankertje. Dat speelt dan bij de grootste club ter wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |