1 2 3 4 | 1. Manchester Utd 4- 7 ( 5- 4) 2. PSV 4- 6 ( 6- 6) 3. VfL Wolfsburg 4- 6 ( 4- 4) 4. CSKA Moskou 4- 4 ( 4- 5) |
Kap met deze act.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad dat verwacht ik ook niet van Man U supporters.
Hij deed inderdaad heel weinig, maar maakte daarvoor ook al onnodig 2x een overtreding. Is gewoon niet handig.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Toine. PSV heeft het helemaal niet in eigen hand.
Wat?
Helemaal wel, pannenkoekquote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Als PSV wint zijn ze door, Hans.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Euh, jawel?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Zeker.quote:
Wat?
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef Ooku het volgende:
Wut PSV heeft toch niets in eigen hand?
Jij bent sinds je aanmelding op Fok! al niet serieus te nemen. Beter verwijder je je account weer.quote:
SORRY DAVY SORRYquote:Op woensdag 25 november 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Wolfsburg 9
2. Manchester United 8
3. PSV 7
Wat snap je niet?
PSV kan nog eerste wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Wolfsburg 9
2. Manchester United 8
3. PSV 7
Wat snap je niet?
Dit iddquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef L3gend het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat we van CSKA verliezen en dan helemaal niets hebben
Matig is een groot woord, maar goed zal ik het niet noemen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Wtf hoe kun je dit nou een matig resultaat vinden![]()
![]()
Daar ben ik bang voor jaquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef L3gend het volgende:
Want? United kon in de eerste helft al 3-0 staanquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Matig is een groot woord, maar goed zal ik het niet noemen.
Wat?
Zou drama zijn voor Nederlands voetbalquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef L3gend het volgende:
Is wel jouw favoriete woordje héquote:
Idemquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef L3gend het volgende:
of 3equote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV kan 1e worden
maar ook 2e
of 4e
Het feit dat deze fout zo opvallend is geeft weer hoe vaak je wel niet goed zit.quote:
welk woord?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Is wel jouw favoriete woordje hé
Davyquote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Zorro het volgende:
Bekijke het positief, wie had na de loting gezegd dat PSV het in de laatste wedstrijd in eigen hand zou hebben?
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het feit dat deze fout zo opvallend is geeft weer hoe vaak je wel niet goed zit.
rust / bekerquote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom steeds een week zonder cl?
Dus? Dit United is slecht, gewoon 6 punten moeten pakken tegen united in deze pool. Wees eerlijk, dit is geen Bayern, Real of Barca.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want? United kon in de eerste helft al 3-0 staan
gelijk en United verliest niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan dat? Onderling resultaat is beter als CSKA uit wint bij PSV
1e kan niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV kan 1e worden
maar ook 2e
of 4e
Beide wedstrijden gelijk. Dan verandert de stand niet he.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
aah op die fietsquote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelijk en United verliest niet?
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staanquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Matig is een groot woord, maar goed zal ik het niet noemen.
Winst Wolfsburg, gelijkspel PSV. Dan zijn ze derde.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
2-0 tegen CSKA, Wolfsburg - Manchester 0-0.quote:
Scoreboardjournalistiek. ManU is brandhout op het moment.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staan
Nee, dan is PSV 2e.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Winst Wolfsburg, gelijkspel PSV. Dan zijn ze derde.
Beide wedstrijden gelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel. PSV wint dik en Wolfsburg - Manchester blijft gelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
4 punten pakken tegen United
wie had dat gedacht
hoop ik niet dat ie in een man gaat vierenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja heeft m'n vriend een reden om 1 punt te gaan vieren in Man dan maar.
Ik had er 6 verwachtquote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
4 punten pakken tegen United
wie had dat gedacht
Vergeef ons.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Man man man mensen kunnen hier niet rekenen.
vertel jij het eensquote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Man man man mensen kunnen hier niet rekenen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hoop ik niet dat ie in een man gaat vieren
Ah, ik dacht dat het onderlinge resultaat in het voordeel van Wolfsburg was.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-0 tegen CSKA, Wolfsburg - Manchester 0-0.
Wat loopt hier iedereen opeens te geilen op United zegquote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staan
dankzij dat PSV thuis doorjaagde op dat extra doelpunt werd dat weer gelijk. Daarom voetbalde Wolfsburg ook nog vol doorquote:Op woensdag 25 november 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het onderlinge resultaat in het voordeel van Wolfsburg was.
NO NO, NO NO NO NO, NO NO NO NOtwitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:41:32#PSV-vak viert feestje in snel leeggestroomd Old Trafford met oa 2Unlimited's 'No limit' #manpsv https://t.co/ChHEf4YjGb reageer retweet
Hartstikke leuk allemaal dat ze goede spelers hebben, maar een coach + goed teamspel is minstens zo belangrijk .kijk eens naar Liverpool en Real Madrid. Kijkende naar Manchester United dit seizoen kon je weten dat je gewoon meer dan een punt kon halen. Zeker als je weet dat PSV heeft bewezen tegen Ajax/Feyenoord en tegen Wolfsburg en Manchester United prima te kunnen voetballen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
madquote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
Man United op 20% en psv kan nog niet winnen
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:2183% - Joshua Brenet has won 83% of his personal duels (12) in PSV's match against Manchester United tonight. Boss. reageer retweet
Toch heeft ie gelijk, deze ploeg moet veel beter kunnen.quote:
Ja want die willen niet door in de CL inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
Van Gaal is gewoon een kuttrainer.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want die willen niet door in de CL inderdaad.
Heeft zich sterk ontwikkelt. Begin van het seizoen was hij heel matig.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:2183% - Joshua Brenet has won 83% of his personal duels (12) in PSV's match against Manchester United tonight. Boss. reageer retweet
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk allemaal dat ze goede spelers hebben, maar een coach + goed teamspel is minstens zo belangrijk .kijk eens naar Liverpool en Real Madrid. Kijkende naar Manchester United dit seizoen kon je weten dat je gewoon meer dan een punt kon halen. Zeker als je weet dat PSV heeft bewezen tegen Ajax/Feyenoord en tegen Wolfsburg en Manchester United prima te kunnen voetballen.
Voorts heeft Cocu de wedstrijd gesaboteerd. Alleen maar zekerheidjes inbouwen, laffe verdedigende wissels doen terwijl je ziet dat je heel makkelijk kunt voetballen op de counter. Figuren als Locadia zijn funest voor je elftal. Die heeft in zijn eentje twee kansen volledig verprutst. Haal die vent er dan lekker uit en zet Bergwijn erin. Nee, lekker Hendrix eruit halen terwijl die de wedstrijd van zijn leven speelt. Ook niet meteen Pereiro opstellen maar in het kader van SNELHEID voor Narsingh kiezen.
Cocu snapt er niks van. Cocu heeft moedwillig de winst laten lopen.
En vorig seizoen was hij gewoon ronduit slecht, maar nu speelt hij wel aardigquote:Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft zich sterk ontwikkelt. Begin van het seizoen was hij heel matig.
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
wowquote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk allemaal dat ze goede spelers hebben, maar een coach + goed teamspel is minstens zo belangrijk .kijk eens naar Liverpool en Real Madrid. Kijkende naar Manchester United dit seizoen kon je weten dat je gewoon meer dan een punt kon halen. Zeker als je weet dat PSV heeft bewezen tegen Ajax/Feyenoord en tegen Wolfsburg en Manchester United prima te kunnen voetballen.
Voorts heeft Cocu de wedstrijd gesaboteerd. Alleen maar zekerheidjes inbouwen, laffe verdedigende wissels doen terwijl je ziet dat je heel makkelijk kunt voetballen op de counter. Figuren als Locadia zijn funest voor je elftal. Die heeft in zijn eentje twee kansen volledig verprutst. Haal die vent er dan lekker uit en zet Bergwijn erin. Nee, lekker Hendrix eruit halen terwijl die de wedstrijd van zijn leven speelt. Ook niet meteen Pereiro opstellen maar in het kader van SNELHEID voor Narsingh kiezen.
Haha idd. Hoeveel heeft Ajax gisteren ook weer gespeeld? Of mogen die morgen weer falen in een potje tegen molde of celtic?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
Hou op zegquote:Op woensdag 25 november 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat loopt hier iedereen opeens te geilen op United zeg
Glorie van United is al lang vergaan. Dat ze in deze pool na 5 wedstrijden niet zeker zijn van overwinteren zegt al genoeg.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha idd. Hoeveel heeft Ajax gisteren ook weer gespeeld? Of mogen die morgen weer falen in een potje tegen molde of celtic?
En wat zegt dat?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
Depay en Martial samen voor 100 miljoen gekocht
Plaatje uit 98, leuk. Tevens de eerste foto in kleur. Moet pijnlijk zijn dat PSV het Europees nu eigenlijk alleen doet voor Nederland he. Succes morgen.quote:
Dat United veel te veel betaalt voor spelers die nog niks hebben bewezen en waarvan er eentje zelfs zwaar overschat isquote:
Geld is inderdaad bepalend voor de kwaliteit op het veld , kloptquote:Op woensdag 25 november 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op zegBen jij nou een voetballiefhebber of loop je maar wat uit je nek te lullen hier?
Tot en met 2013 altijd in de top 3 van Engeland, 700 miljoen omzet. Depay en Martial samen voor 100 miljoen gekocht
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat United veel te veel betaalt voor spelers die nog niks hebben bewezen en waarvan er eentje zelfs zwaar overschat is
Klinkt plausibel, maar ik geloof niet dat Cocu moedwillig de winst heeft laten lopen. Hij wilde gewoon niet te aanvallend spelen, wat je goed recht is tegen een ploeg met betere spelers. Kansen/kansjes komen er altijd. Het had net zo goed zo kunnen lopen als tegen Man U thuis. Dan had er niemand er iets over gezegd.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Real Madrid * 5-13 (11- 3) 2. Paris S.Germain * 5-10 (10- 1) 3. Sjachtar Donetsk 5- 3 ( 7-12) 4. Malmö FF 5- 3 ( 1-13) Real Madrid - Malmö FF Paris St. Germain - Sjachtar Donetsk |
1 2 3 4 5 6 7 | 1. VfL Wolfsburg 5- 9 ( 6- 4) 2. Manchester Utd 5- 8 ( 5- 4) 3. PSV 5- 7 ( 6- 6) 4. CSKA Moskou 5- 4 ( 4- 7) VfL Wolfsburg - Manchester United PSV - CSKA Moskou |
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Atlético Madrid * 5-10 ( 9- 2) 2. Benfica * 5-10 ( 9- 6) 3. Galatasaray 5- 4 ( 5- 9) 4. FC Astana 5- 3 ( 4-10) Benfica - Atlético Madrid Galatasaray - FC Astana |
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Juventus * 5-11 ( 6- 2) 2. Manchester City * 5- 9 ( 8- 6) 3. Bor.M'gladbach 5- 5 ( 6- 8) 4. Sevilla 5- 3 ( 7-11) Sevilla - Juventus Manchester City - Borussia Mönchengladbach |
PSV had zonder die eerste zekerheidswisseltjes het prima onder de controle wat mij betreft. Om opeens een sterk spelende Hendrix eruit te halen puur en alleen om iemand tegen Fellaini te kunnen zetten, tsja. Ik zou er de moeite niet voor nemen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, maar ik geloof niet dat Cocu moedwillig de winst heeft laten lopen. Hij wilde gewoon niet te aanvallend spelen, wat je goed recht is tegen een ploeg met betere spelers. Kansen/kansjes komen er altijd. Het had net zo goed zo kunnen lopen als tegen Man U thuis. Dan had er niemand er iets over gezegd.
Tuurlijk. Denk jij echt dat een Nederlandse ploeg met onze budgetten ooit nog de kans heeft om de CL te winnen? Lijkt mij niet, wij kunnen niet opboksen tegen het grote geld in Engeland, Spanje, Duitsland en andere landen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geld is inderdaad bepalend voor de kwaliteit op het veld , klopt
Bedankt.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een overzichtje dan maar.
Stand groep A:
[ code verwijderd ]
Real Madrid is al zeker van groepswinst
GROEP B
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Benfica - Atléti voor de groepswinst dus. Galatasaray - FC Astana is om overwintering in de EL.
[ code verwijderd ]
Dat er voor heel veel geld aan goede spelers staat. Dus dat het des te knapper is dat PSV een punt weer te pakken.quote:
Veel geld =/= goede spelers.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat er voor heel veel geld aan goede spelers staat. Dus dat het des te knapper is dat PSV een punt weer te pakken.
Wat als de ploeg met geld geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn ? Een trainer hebben die zichzelf wijsmaakt dat ze de sterren van de hemel spelen terwijl het publiek hem al heeft uitgekotst ?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk. Denk jij echt dat een Nederlandse ploeg met onze budgetten ooit nog de kans heeft om de CL te winnen? Lijkt mij niet, wij kunnen niet opboksen tegen het grote geld in Engeland, Spanje en andere landen.
En ja, met meer geld koop je betere spelers. En spelers willen eerder komen omdat ze meer salaris kunnen verdienen.
twitter:FrankWielaard twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:53De fans van PSV zijn tevreden na #manpsv terecht dunkt me.. https://t.co/4bCd0aRBF6 reageer retweet
Ik vind geld niet bepalend voor kwaliteit. Genoeg voorbeelden van compleet mislukte dure transfers. Het hangt zoveel af van meerdere factoren dan alleen voetbalkwaliteit. Dit United bewijst dat des te meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat er voor heel veel geld aan goede spelers staat. Dus dat het des te knapper is dat PSV een punt weer te pakken.
Wat een gare redenatie heb je. Dat Depay en Martial samen 100m gekost zouden hebben zegt niks over hun kwaliteiten. Liverpool kocht een paar jaar terug nog een zooitje bij elkaar met als financiële uitschieter Carroll. Die kon er ook geen hout van. Tottenham hetzelfde, met het geld uit de verkoop van Bale kochten ze spelers als Sandro, Capoue en Chadli. Wat was dat een kutteam.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk. Denk jij echt dat een Nederlandse ploeg met onze budgetten ooit nog de kans heeft om de CL te winnen? Lijkt mij niet, wij kunnen niet opboksen tegen het grote geld in Engeland, Spanje, Duitsland en andere landen.
En ja, met meer geld koop je betere spelers. En spelers willen eerder komen omdat ze meer salaris kunnen verdienen.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 23:10:2359,5% - Since the start of 13/14, only Middlesbrough recorded a higher duel success rate in a match against Man Utd than PSV tonight. Force. reageer retweet
Bedankt Hansquote:Op woensdag 25 november 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
Ik zie realiseer me nu pas dat PSV met een overwinning vandaag al door zou zijn geweest![]()
Dan was de stand
1 Wolfsburg 9
2 PSV 9
3 Man Utd 7
4 CSKA 4
Wolfsburg - Man Utd was dan:
Winst Man Utd -> PSV op onderling resultaat voor Wolfsburg
Geen winst Man Utd -> PSV meer punten dan Man utd.
Wat een gemiste kans
Graag gedaan.quote:
PSV staat niet voor Wolfsburg op onderling resultaatquote:Op woensdag 25 november 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat PSV met een overwinning vandaag al door zou zijn geweest![]()
Dan was de stand
1 Wolfsburg 9
2 PSV 9
3 Man Utd 7
4 CSKA 4
Wolfsburg - Man Utd was dan:
Winst Man Utd -> PSV op onderling resultaat voor Wolfsburg
Geen winst Man Utd -> PSV meer punten dan Man utd.
Wat een gemiste kans
Volgens deze redenatie kan Cambuur volgend jaar de CL winnen. Geld doet er helemaal niet toe, namelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een gare redenatie heb je. Dat Depay en Martial samen 100m gekost zouden hebben zegt niks over hun kwaliteiten. Liverpool kocht een paar jaar terug nog een zooitje bij elkaar met als financiële uitschieter Carroll. Die kon er ook geen hout van. Tottenham hetzelfde, met het geld uit de verkoop van Bale kochten ze spelers als Sandro, Capoue en Chadli. Wat was dat een kutteam.
Ik wist dat ik wat over het hoofd zagquote:Op woensdag 25 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV staat niet voor Wolfsburg op onderling resultaat
Omdat het een lul van een vent is.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo fluiten ze steeds bij Zlatan?
Chelsea - Porto lijkt me inderdaad een formaliteit hoewel ik graag naar Porto kijkquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Oh oh oh, geen Olympiakos-Arsenal uitzenden.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Engelse voetbal is grootste hype ooit. City geeft miljoenen uit en verliest 2x van het slechtste Juve in 5 jaar.
Nee, die kosten voor jan l*l zo veel geld...quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een gare redenatie heb je. Dat Depay en Martial samen 100m gekost zouden hebben zegt niks over hun kwaliteiten. Liverpool kocht een paar jaar terug nog een zooitje bij elkaar met als financiële uitschieter Carroll. Die kon er ook geen hout van. Tottenham hetzelfde, met het geld uit de verkoop van Bale kochten ze spelers als Sandro, Capoue en Chadli. Wat was dat een kutteam.
Wicky laten we hopen dat Klopgod je favoriete PL club kampioen maakt. Zie t nog zo gebeuren ookquote:
En dat is best knap, van Gaal zie ik nog steeds als een tactische baas, dat Cocu dat zo weet tegen te gaan is goed. Ondanks dat ik begon te brullen toen Hendrix eruitging.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
Natuurlijk garandeert meer geld geen betere spelers.
Maar kijk eens naar de ploeg van United. Elke speler in de basis of op de bank bij Manchester zou bij PSV, Ajax of Feyenoord een onbetwiste basisspeler zijn.
Dan is het gewoon aan de trainer te wijten als het niets wordt. Cocu was van Gaal vandaag gewoon tactisch de baas. En ja, hij koos op het eind voor wat zekerheid om niet tegen een laatste minuut zeperd aan te lopen.
Tegen jongens als Martial, Mata, Young en Felliani is dat gewoon verstandig. Die kunnen uit het niets scoren.
Die laatste 2 kunnen er geen kut van. Martial is nog een talent en Mata een Chelsea afdankertje. Dat speelt dan bij de grootste club ter wereld.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
Natuurlijk garandeert meer geld geen betere spelers.
Maar kijk eens naar de ploeg van United. Elke speler in de basis of op de bank bij Manchester zou bij PSV, Ajax of Feyenoord een onbetwiste basisspeler zijn.
Dan is het gewoon aan de trainer te wijten als het niets wordt. Cocu was van Gaal vandaag gewoon tactisch de baas. En ja, hij koos op het eind voor wat zekerheid om niet tegen een laatste minuut zeperd aan te lopen.
Tegen jongens als Martial, Mata, Young en Felliani is dat gewoon verstandig. Die kunnen uit het niets scoren.
En toch zouden ze alle vier basisspeler zijn bij elke club in de Eredivisie. Kwalitatief gewoon betere spelers dan PSV op die posities heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die laatste 2 kunnen er geen kut van. Martial is nog een talent en Mata een Chelsea afdankertje. Dat speelt dan bij de grootste club ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |