1e kan niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV kan 1e worden
maar ook 2e
of 4e
Beide wedstrijden gelijk. Dan verandert de stand niet he.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan dat? Onderling resultaat is beter als CSKA uit wint bij PSV
aah op die fietsquote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelijk en United verliest niet?
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staanquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Matig is een groot woord, maar goed zal ik het niet noemen.
Winst Wolfsburg, gelijkspel PSV. Dan zijn ze derde.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
2-0 tegen CSKA, Wolfsburg - Manchester 0-0.quote:
Scoreboardjournalistiek. ManU is brandhout op het moment.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staan
Nee, dan is PSV 2e.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Winst Wolfsburg, gelijkspel PSV. Dan zijn ze derde.
Beide wedstrijden gelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel. PSV wint dik en Wolfsburg - Manchester blijft gelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
4 punten pakken tegen United
wie had dat gedacht
hoop ik niet dat ie in een man gaat vierenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja heeft m'n vriend een reden om 1 punt te gaan vieren in Man dan maar.
Ik had er 6 verwachtquote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
4 punten pakken tegen United
wie had dat gedacht
Vergeef ons.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Man man man mensen kunnen hier niet rekenen.
vertel jij het eensquote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Man man man mensen kunnen hier niet rekenen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hoop ik niet dat ie in een man gaat vieren
Ah, ik dacht dat het onderlinge resultaat in het voordeel van Wolfsburg was.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-0 tegen CSKA, Wolfsburg - Manchester 0-0.
Wat loopt hier iedereen opeens te geilen op United zegquote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen zo'n grote ploeg vind ik wel goed hoor. Je weet voor hoeveel geld aan spelers er op het veld staat? Alleen die Martial kost al meer dan alle 11 spelers die bij PSV in het veld staan
dankzij dat PSV thuis doorjaagde op dat extra doelpunt werd dat weer gelijk. Daarom voetbalde Wolfsburg ook nog vol doorquote:Op woensdag 25 november 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het onderlinge resultaat in het voordeel van Wolfsburg was.
NO NO, NO NO NO NO, NO NO NO NOtwitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:41:32#PSV-vak viert feestje in snel leeggestroomd Old Trafford met oa 2Unlimited's 'No limit' #manpsv https://t.co/ChHEf4YjGb reageer retweet
Hartstikke leuk allemaal dat ze goede spelers hebben, maar een coach + goed teamspel is minstens zo belangrijk .kijk eens naar Liverpool en Real Madrid. Kijkende naar Manchester United dit seizoen kon je weten dat je gewoon meer dan een punt kon halen. Zeker als je weet dat PSV heeft bewezen tegen Ajax/Feyenoord en tegen Wolfsburg en Manchester United prima te kunnen voetballen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
madquote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
Man United op 20% en psv kan nog niet winnen
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:43:2183% - Joshua Brenet has won 83% of his personal duels (12) in PSV's match against Manchester United tonight. Boss. reageer retweet
Toch heeft ie gelijk, deze ploeg moet veel beter kunnen.quote:
Ja want die willen niet door in de CL inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
Man United op 20% en psv kan nog niet winnen
Van Gaal is gewoon een kuttrainer.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want die willen niet door in de CL inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |