Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.quote:
Mentaliteit Lange ik zeg het je.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Dit PSV rolt Juve natuurlijk op. Lijkt me duidelijk. Het is dan wel even van belang dat er ebola uitbreekt bij de oude dame.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Zal mooi zijn kan ik erheen+ kwartfinale in zicht
Dan mis ik het vorige seizoen wel, met 10 man, met een achterstand, lekker boeiend, ik had altijd vertrouwen dat de winst wel werd gehaald. Ik het begin van het seizoen nog niet (niet gek na voorgaande jaren) maar halverwege zeker wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelofelijk dat je nagenoeg hetzelfde team afgelopen weekend zo ziet schutteren? We kunnen moeilijk stellen dat Falkenburg beter is dan Rooney.
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte omdat ik dacht over de negatieve gevolgen van het resultaat. Winst had gewoon gekund. Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar Stijn, ben je blij voor me?
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mentaliteit Lange ik zeg het je.
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanquote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel erg blij voor je. Ik was zelfs lang boos dat PSV het niet afmaakte. Winst had gewoon gekund Maar pas na de wedstrijd kwam ik erachter dat PSV het in eigen hand heeft.
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanLingaard
Locadia was daar flnk dwaas bezig ja, erg jammer. Is ook wat om als buitenspeler te moeten speler als spits, tegen het einde had hij wel een heerlijk typische buitenspeler actie. Heeft toch best een goed linkerbeen, die durf ik niet meer chocolade te noemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was veel te slordig op de counter als het in de zestien kwam. Locadia verprutste twee kansen, soms rare schoten vanuit de tweede lijn terwijl er nog veel ruimte om te combineren lag. Dat is gewoon zonde.
Wat speelde Hendrix weer goed, hé. Jammer dat Cocu het nodig vond om hem te wisselen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspel was wel terecht natuurlijk. ManU had natuurlijk wel de betere kansen. Ik denk aan die lucky redding van Zoet en die bal vanLingaard
Hendrix bleef goed overeind ja. Beste vond ik Pröpper. Die was zo goed aan de bal hè. Echt van genoten. En die gekke Brenet. Guardado haalt in dit soort wedstrijden een dusdanig hoog niveau dat ik kritisch wordt wanneer hij een bal verkeerd speelt.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat speelde Hendrix weer goed, hé. Jammer dat Cocu het nodig vond om hem te wisselen.
Over twee weken mag de beste linksback van Europa het laten zien. Zonde dat Arias geschorst is.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix bleef goed overeind ja. Beste vond ik Pröpper. Die was zo goed aan de bal hè. Echt van genoten. En die gekke Brenet. Guardado haalt in dit soort wedstrijden een dusdanig hoog niveau dat ik kritisch wordt wanneer hij een bal verkeerd speelt.
Dat is wat kort door de bocht. De Wijs is een talent, maar meer een centrale verdediger.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken mag de beste linksback van Europa het laten zien. Zonde dat Arias geschorst is.
Simon Poulsen joh!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat kort door de bocht. De Wijs is een talent, maar meer een centrale verdediger.
Hoe? Die zijn binnen 10 minuten op.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Zal mooi zijn kan ik erheen
1 iets is zeker, in een paar dagen tijd veranderen de kwaliteiten van de spelers niet noemenswaardig. Dus ja, het is een kwestie van mentaliteit. De spelers willen zichzelf graag goed presenteren als de scouts van buitenlandse clubs kijken en als de tegenstander wat beter/bekender is dan hebben ze er meer zin in.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens lange. Toch ernstig dat ze daar niet van leren.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arrogantie hafc ik zeg het je. Beter denken te zijn dan je eigenlijk bent en niet de volle 100% geven.
Uitvak. En desnoods marktplaats ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe? Die zijn binnen 10 minuten op.
Kan PSV nog derde worden in de poule?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goede zaken voor PSV! Ze hebben nu warempel geheel in eigen hand of dat ze zich plaatsen. Met 1 wedstrijd voor het einde zijn alle vier de plaatsen nog haalbaar in de poule terwijl ze drie van die vier plaatsen in eigen hand hebben, dat lijkt me best wel een beetje bijzonder.
quote:Op donderdag 26 november 2015 06:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan PSV nog derde worden in de poule?
Eerste, tweede en vierde volgens mij wel. Maar derde weet ik niet.
Oeps, zie het ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV speelt gelijk, Man utd wint.
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV op de Sport Bible![]()
https://www.facebook.com/(...)58214788/?permPage=1
quote:Some say you can still hear them singing...
lol, rekenwonder. We staan nu 3equote:Op donderdag 26 november 2015 06:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan PSV nog derde worden in de poule?
Eerste, tweede en vierde volgens mij wel. Maar derde weet ik niet.
Nummer 2 van de PL, boven Arsenal, City, Liverpool, Chelsea. Heerlijk die jaloezie.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Knap hoor een gelijkspel tegen het allerslechste United in jaren.
Leicester staat eerste in de PL, wat is je punt?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nummer 2 van de PL, boven Arsenal, City, Liverpool, Chelsea. Heerlijk die jaloezie.
Jaloezie is a bitch.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Iemand is een beetje mad.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Best knap ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Bronson_ het volgende:
Het is ver boven verwachting ja. Zelfs als we nu verliezen tegen CSKA en met 7 punten 4e worden hebben we het behoorlijk goed gedaan in zo'n poule. Worden we 3e met 8 punten is het 'erg goed' en mochten we met 10 punten 2e of zelfs 1e worden dan is het niks minder dan 'fantastisch'.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie presteren echt fantastisch in de CL. Het is ook echt geen makkelijke poule. Misschien geen absolute topteams, maar wel drie subtop teams waar je in principe gewoon de underdog tegen bent. Hopelijk kan PSV de druk aan in de laatste wedstrijd, de eerste wedstrijd waarin je zelf favoriet bent en ook nog eens je kan plaatsen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
Als Brenet zo blijft spelen, dan kan Blind straks niet meer om hem heen. In deze vorm is hij, zelfs op links, echt niet minder dan de rommel die er nu bij Oranje loopt.
Hoe zou hij nu op rechts zijn?
Dan moeten ManU en Wolfsburg gelijkspelen en wij slechts even met 3 doelpunten verschil van CSKA winnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
1e plaats zou echt fucking nice zijn.
Brenet blijft niet zo spelen, die valt in de ED net als veel van zijn matties gewoon weer terug naar (zeer) bedenkelijk niveau. Is ook een beetje de rode draad in zijn carrière bij PSV. Soms hele goede wedstrijden gespeeld, soms hele slechte en veel middelmaat.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
Als Brenet zo blijft spelen, dan kan Blind straks niet meer om hem heen. In deze vorm is hij, zelfs op links, echt niet minder dan de rommel die er nu bij Oranje loopt.
Hoe zou hij nu op rechts zijn?
Gelijkspel in Wolfsburg en dan loten tegen Olympiacos/Arsenal, Roma, Valencia/Gent, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
1e plaats zou echt fucking nice zijn.
Gentgenot zou handig zijn. Gelijk klappen uitdelen voor de UEFA-ranking.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel in Wolfsburg en dan loten tegen Olympiacos/Arsenal, Roma, Valencia/Gent, niks mis mee.
Ik heb de UEFA alvast gebeld, wordt een lege tribune tegen CSKA.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)chester?ICID=HP_TS_2
er is maar een Knegselquote:Op donderdag 26 november 2015 13:12 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe lang jullie Guardado kunnen behouden als hij zelfs tegen Manchester United de beste man op het veld is
Gefaald in de Europese middenmoot dit dat. Kan er eigenlijk helemaal niets van. Veel te klein om een topper te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:12 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe lang jullie Guardado kunnen behouden als hij zelfs tegen Manchester United de beste man op het veld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik overigens wel jammer vind, is dat de beste speler die we hebben ook degene is die het grootste verval laat zien tussen topwedstrijden en wedstrijden tegen het linkerrijtje. Dat is ook geen goed signaal naar de rest van het team. Guardado is echt een factor 10 minder tegen een Cambuur of Willem 2.
Vorig jaar had je dan Wijnaldum nog die in die wedstrijden volle bak ging, maar dat zie je Pröpper ook niet doen.
Dat viel mij ook op ja, publiek bij Mensjester is echt om te janken zo stil. Alsof je bij Ajax zit als 410 weer eens staakt.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
Leukste was nog dat daar 80.000 man in kunnen en er bij Excelsior nog meer sfeer heerst. Hoorde alleen psv fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |