Snelheid, verdedigend, linksbenig, schot, traptechniek, swag etc. etc.quote:
Tegen Manchester United dribbelde hij zich er anders aardig uit, een keer dwars door de verdediging, maar zo te zien in die situatie schrok hij er zelf ook van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat hij zich constant vast dribbelt.
Verdedigend?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Snelheid, verdedigend, linksbenig, schot, traptechniek, swag etc. etc.
Lees is terug wat je zegt.quote:
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lees is terug wat je zegt.
"Als die Brenet nou ook eens voorzet kon geven dan was hij tien keer beter geweest dan Willems, kan hij misschien nog op oefenen, zou fantastisch zijn."
Willems heeft zo veel meer dan Brenet. Willems is een van de beste spelers uit de eredivisie. Eén wedstrijd met Willems is 5 tot 10 kansen extra.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 14:01:25Lestienne komt volgende week naar Eindhoven, verwacht Cocu. Hij wil zich snel weer op het voetbal richten. reageer retweet
Op rechts zou hij opbouwend makkelijker uit de voeten moeten kunnen. Straks gewoon Arias banken, die is dit seizoen gewoon echt niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.
twitter:Brug17 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:04:09Zou het een overweging zijn van #knvb om Vitesse-PSV een dag te vervroegen? Dag extra voorbereiden op CSKA kan cruciaal zijn. Nood is hoog reageer retweet
Nee. Dan kan ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Brug17 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 10:04:09Zou het een overweging zijn van #knvb om Vitesse-PSV een dag te vervroegen? Dag extra voorbereiden op CSKA kan cruciaal zijn. Nood is hoog reageer retweet
Houd je bek, Arnoldquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
quote:Woordvoerder Hans van Kastel van de KNVB laat weten dat de bond openstaat voor de suggestie van de PSV-coach. Voorwaarde is wel dat Vitesse en PSV overeenstemming bereiken en dat zendgemachtigde FOX Sports medewerking verleent. “Zijn alle zogeheten voetbalpartijen eruit, dan dient de burgemeester nog toestemming te geven voor verplaatsing”, zegt hij in het Eindhovens Dagblad.
Klopt, Brenet blijft me verrassen dit seizoen. Ben benieuwd waar dit bij hem eindigt. Begint steeds meer op een toptalent te lijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorzetten inderdaad, en hij is ook een fantastische spelers, maar Brenet laat toch nu ook in de grote wedstrijden zien wat hij in zijn mars heeft, wat er in potentie uitkomt, voeg bij die kwaliteiten nog een prachtige assist en dan is hij een sterspeler op komst.
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Klopt, Brenet blijft me verrassen dit seizoen. Ben benieuwd waar dit bij hem eindigt. Begint steeds meer op een toptalent te lijken.
Het is wel te hopen dat hij op niveau terug komtquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.
En nu is het één van de grootste talenten van Europa op de linksback.
jammertwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 18:16:54PSV heeft Narsingh waarschijnlijk pas in 2016 terug. https://t.co/GZfa8kJ5GV https://t.co/cInS2WRk4o reageer retweet
Kutzooi, nu moeten we het met Pereiro doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef Brammess het volgende:
jammertwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 18:16:54PSV heeft Narsingh waarschijnlijk pas in 2016 terug. https://t.co/GZfa8kJ5GV https://t.co/cInS2WRk4o reageer retweet
Ja, bij Ajax hebben jullie daar inmiddels geen goede ervaringen mee na Boilesen en Fischer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat hij op niveau terug komt
Ik gun niemand een blessure toe, maar ik kan me best voorstellen dat bij sommige mensen nu het muziekje Genot door Ricky aan staat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:17 schreef Brammess het volgende:
Cocu verzint wel iets hoor. Maher op rechts ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kutzooi, nu moeten we het met Pereiro doen
Maar is dat om zijn aanvallende kwaliteiten of om zijn verdedigende kwaliteiten?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat te snel oordelen ook niet goed is. Willems werd het eerste jaar ook uitgelachen. Kan me nog herinneren dat hij toen door fuckin' Schaken alle kanten voorbij werd gelopen.
En nu is het één van de grootste talenten van Europa op de linksback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |