SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Vies koud in het Fûgellân.quote:Op zondag 22 november 2015 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Actueel in Dokkum:
Temperature 4,0 °C
Dew Point 1,2 °C
Windchill 1,9 °C
Humidity 82%
Rainfall Today 2,4 mm
Wind Speed (gust) 19,3 km/h
Wind Speed (avg) 8,0 km/h
Veel hagelbuien gehad, 1x schoot de wind uit naar 56km/h. Ook een moment dat er even helemaal geen wind aanwezig was![]()
Minima 2 graden tijdens die hagelbui
Echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
in de mouse-over las ik natte sneequote:Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef GekkePoes het volgende:
Net voor het eerst een 'wintergevoel' toen ik buiten liep. Winderig buiten en natte sneeuw in mijn gezicht
quote:Op zondag 22 november 2015 18:10 schreef MaLo het volgende:
Echt koud vandaag. En ik zat vandaag in een voetbalstadion. Waar ik normaal dus nooit kom. Koude wind, natte sneeuw, echt fijn.
Edit: en nog een slechte wedstrijd ookLol daar zou ik bij 16 graden en zon nog niet eens heen willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
In Den Haag regent het nu, terwijl de temperatuur aan de grond net onder het vriespunt duikt..quote:Op zondag 22 november 2015 21:50 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat alle buien voor de kust uitsterven, nu het toch dicht bij het vriespunt zit.
Mooi. Scheelt weer een hoop ellende.quote:Op zondag 22 november 2015 21:50 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat alle buien voor de kust uitsterven, nu het toch dicht bij het vriespunt zit.
Godver, vanmorgen krabben en het woord standkachel was het eerste dat bij me opkwam ja.quote:Op zondag 22 november 2015 22:03 schreef Snowsquall het volgende:
Ik heb een standkachelmaar die moet nog ingebouwd worden
Ik ging jaren geleden altijd met mensen vissen vlak voor laag water, en lieten we ons met een platbodem op een zandbank vastlopen. heerlijk stabiel, en met hoogwater waren we weer los.quote:Op maandag 23 november 2015 07:09 schreef Resistor het volgende:
+3,1°C hier op het balkon (3-hoog, sensor hangt op een zeer beschutte plek, want dat is de enige plek in de zomer uit de zon), maar ik zie een dun laagje ijs op de voorruit van mijn auto.
Meestal ben ik van de buren de gene die het minste hoeft te krabben, want mijn auto staat op een beschutte plek. Vorige nachtvorst moest een buurman krabben, en ik kon gewoon wegrijden met 1x de ruitenwissers aan en de zijramen met een trekker schoonmaken.
Hopelijk is het aankomende zaterdag ook mooi weer, in ieder geval weinig wind, want de vis is op in de vriezer, en ik wil weer verse vis, en die haal je op zee![]()
(ik ben zeer goed bestand tegen zeeziekte, maar een schommelende boot is zo lastig vissen)
De pluim?quote:Op maandag 23 november 2015 10:11 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar kan ik de grafiek met de verschillende voorspellingen (control/oper etc) vinden voor het weer de komende paar dagen in Nederland op de KNMI site.
Na de nieuwe website kan ik helemaal niets meer terug vinden.
de wc is hier de gang door, naast de badkamerquote:Op maandag 23 november 2015 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben nu alweer klaar met de kou, waar blijft die wc.
Dat doe ik je op dit moment niet aan. Glazuur kan ook maar zoveel hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 19:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
de wc is hier de gang door, naast de badkamer
Die komt er aan. Lijkt voorlopig echt nog geen winter te worden.quote:Op maandag 23 november 2015 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben nu alweer klaar met de kou, waar blijft die wc.
Nee, want het seizoen waar we ons nu in bevinden heet herfst.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we überhaupt wel winter dit seizoen?
Goeiequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nee, want het seizoen waar we ons nu in bevinden heet herfst.
maar in de herfst verwacht men al winterweer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nee, want het seizoen waar we ons nu in bevinden heet herfst.
Een vriezer die aan winterse temperaturen moet wennen?quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Vriezzer het volgende:
Dat was frisjes vandaag op het station. Niet dat het echt koud was, maar ik moet nog even wennen aan de winterse temperaturen.
Dat hebben we nu ook. Maar het zal wel weer niet koud genoeg zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:09 schreef aloa het volgende:
[..]
maar in de herfst verwacht men al winterweer.
dit is niet echt winterweer vind ik. IJsdagen moeten we hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat hebben we nu ook. Maar het zal wel weer niet koud genoeg zijn.
Eerder stormachtig weer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef kebabkever het volgende:
Wat zeggen de diverse weermodellen over de kou komende tijd? Is er al flink koufront in aantocht?:)
En de kans daarop is groter in de winter, ipv dat eindeloze getuur naar lichtpuntjes..al sinds half oktoberquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:14 schreef aloa het volgende:
[..]
dit is niet echt winterweer vind ik. IJsdagen moeten we hebben
Gelijk jij misschien naar lichtpuntjes voor zomers weer zoekt halverwege maart?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En de kans daarop is groter in de winter, ipv dat eindeloze getuur naar lichtpuntjes..al sinds half oktober
Uiteraard. Januari en februari zijn de echte wintermaanden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En de kans daarop is groter in de winter, ipv dat eindeloze getuur naar lichtpuntjes..al sinds half oktober
Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk jij misschien naar lichtpuntjes voor zomers weer zoekt halverwege maart?
Februari 2012quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard. Januari en februari zijn de echte wintermaanden.
December 1998quote:
Toen was ik 8, daar weet ik niet veel meer vanquote:
Ik wel, ik was net bevallen van m'n dochter, ze kwam thuis in de sneeuwquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen was ik 8, daar weet ik niet veel meer van
Dat is toch jaarlijksquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wel, ik was net bevallen van m'n dochter, ze kwam thuis in de sneeuw
ik beval niet jaarlijks hoorquote:
Jaaaaaa, daar is die grap weer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een vriezer die aan winterse temperaturen moet wennen?
Klopt, dat was hier in het Noorden een rustige, windstille dag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef DJMO het volgende:
vreemd eigenlijk dat ik niemand hoor over de sneeuwstorm van tien jaar geleden
Die was op 25 november.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef DJMO het volgende:
(vanuit Nunspeet)quote:Ik weet dat het 15:00 is, maar je moet nog even naar Arnhem voor een spoedstoring.
En er dan nog 2 uur over doen om thuis te komen (Nunspeet-Bunschoten, normaal 35 minuten)quote:Oh nee, de klant redt zich nog wel even, toch maar niet. Ga maar naar huis, we hebben verder niets meer te doen.
Ja, ik heb rond 16u de luxaflex maar weer dichtgedraaid en het licht aangedaan, was er zat vanquote:Op woensdag 25 november 2015 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nu wel wat lichter dan gister en het regent niet meer constant. Men wat was het een deprimerende zaad dag gister.
's Middags om 17.00 naar huis van Leiden naar regio Den Bosch. Het hele stuk N11/A27 niks aan het handje, ondanks alarmerende berichten op de radio. Toch maar bij de laatste benzinepomp getankt en een dosis frisdrank en snoep ingeslagen. Om 17.45 achteraan gesloten bij de oprit A2 om vervolgens pas om 00.15 op bestemming te zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef DJMO het volgende:
Die dag had ik me rijbewijs gehaald. Kreeg je toen nog gelijk mee en naar de HCC beurs geweest in Utrecht. Terugweg tot in de nacht over gedaan naar Nijmegen toe. Op de radio hoorde je al monsterfiles van minimaal 50km overal. Gelijk mooi ritje gehad dus.quote:
Ik zat ook nog op school, 3 uur over gedaan om terug naar huis te komen (normaal 25 minuten)quote:Op donderdag 26 november 2015 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10 jaar geleden had ik nog stage en school. De goede oude tijd
Een scandinavisch hoog komt zo nu en dan voorbij in de kaarten, maar we praten over heel, hele lange termijn. Voorlopig wil geen enkel groot model in de redelijke termijn er aan. Het is zonaal wat de klok slaat. Op WW wel een mooie opmerking ''deze kaarten zijn zelfs erg zo anti winters dat ze zeldzaam zijn''quote:Op donderdag 26 november 2015 12:52 schreef aloa het volgende:
lange termijn laat meer hogedruk zien. Als dat nu blijft liggen boven Scandinavie![]()
[ afbeelding ]
Dat idd. Ik hoop dat dat hoog nog flink wat noordelijker komt te liggen. Boven Scandinaviëquote:Op donderdag 26 november 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een scandinavisch hoog komt zo nu en dan voorbij in de kaarten, maar we praten over heel, hele lange termijn. Voorlopig wil geen enkel groot model in de redelijke termijn er aan. Het is zonaal wat de klok slaat. Op WW wel een mooie opmerking ''deze kaarten zijn zelfs erg zo anti winters dat ze zeldzaam zijn''
Wat ik allemaal niet snap.. we zitten bijna in december. Er is nog 3 maanden de tijd.. laat het eerst maar een paar keer goed stormen
komend weekend weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik allemaal niet snap.. we zitten bijna in december. Er is nog 3 maanden de tijd.. laat het eerst maar een paar keer goed stormen
dat is de oude pluimquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:56 schreef Dven het volgende:
En pluim NL wordt warmer en warmer
[ afbeelding ]
Vrijdag 27 november 10:03 is oud?quote:
Gebeurd vaker met die pluim. Dan is de pagina nog niet vernieuwd en zie je de oude pluim.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:14 schreef poederbrief het volgende:
[..]
nu is hij veranderd, eerst stond er die van 22:04
Als er maar geen neerslag is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:56 schreef aloa het volgende:
Iets minder als voorgaande run, maar blijft winters vooruitzicht.
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar hoe lang dat is. En dan heb je nog niet eens alle auto's achter elkaar staan (want meerbaansweg).quote:
Op de A50 tussen Arnhem en Apeldoorn was de vertraging toen nog groter: mensen die vrijdag van het werk naar huis gingen kwamen pas zaterdagmiddag thuis.quote:
Ik zie een zuidelijke stroming.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:56 schreef aloa het volgende:
Iets minder als voorgaande run, maar blijft winters vooruitzicht.
[ afbeelding ]
kan nog alle kanten op!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een zuidelijke stroming.
In dat Bulgarije van hem waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:49 schreef kree het volgende:
sneeuw?
http://winterradar.buienradar.nl/
toen was ik -6 maandenquote:
Ik was toen ook nog niet zo gekke oud hoor (6 jaar)... Maar pa vond dat ik prima naar school kon lopen... Dat er niemand was toen ik daar eindelijk meer schaatsend dan lopend aankwam was een tweede...quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog niet zo gekke oud hoor (6 jaar)... Maar pa vond dat ik prima naar school kon lopen... Dat er niemand was toen ik daar eindelijk meer schaatsend dan lopend aankwam was een tweede...
Maakt niet uit, het was vanaf 31dec'78 t/m maart '79 superweerquote:Op zondag 29 november 2015 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Herstel, moet eigenlijk februari zijn...![]()
Dat sowieso!quote:Op zondag 29 november 2015 19:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was vanaf 31dec'78 t/m maart '79 superweer
Hier nog meer sneeuw, vanaf 2.30quote:
Volgens mij was het toen carnavalsvakantie ofzo. Wij waren bij opa en oma op de boerderij. Daar stond nog een oude bulldozer waarmee je de 500 meter naar de verharde weg vrij kon maken. Mooi gezicht terwijl wij een echte iglo bouwden waarin je rechtop kon staan.quote:Op zondag 29 november 2015 19:29 schreef AchJa het volgende:
Bij ons toen genietanks uit Havelte door de straat om de weg proberen begaanbaar te maken.
Zeker geen azobe palen gebruikt?quote:Op zondag 29 november 2015 20:16 schreef Djeez het volgende:
Het gaat hier flink tekeer in Assen! Bijna alle schuttingen in de tuin omgewaaid
Nee, gewoon geïmpregneerd houtquote:
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd en na een paar jaar alles aan flarden gewaaid bij een storm... Nu gewoon hardhouten palen en die houden het prima vol.quote:
Hier ben ik helaas niet voor verzekerd want ik heb een huurwoningquote:Op zondag 29 november 2015 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd en na een paar jaar alles aan flarden gewaaid bij een storm... Nu gewoon hardhouten palen en die houden het prima vol.
Maar met een beetje mazzel kun je het gewoon via de verzekering regelen als stormschade.
Ah, jammer...quote:Op zondag 29 november 2015 20:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier ben ik helaas niet voor verzekerd want ik heb een huurwoning
dat was episch, mijn jongste herinneringen denk ikquote:
Mooiste winter ooitquote:
Staat je bier nog rechtop?quote:Op zondag 29 november 2015 21:06 schreef Geerd het volgende:
Zijn er al beetje nieuws foto's binnen ??
Mijn schutting staat met hardhouten palen in beton als dat niet goed gaat :p maja in Zwolle ging het ook niet zoo hard
dat is die met auto's over Ijsselmeer toch?quote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooiste winter ooit![]()
Al lijkt een herhaling van 1963 me ook wel wat
Kloptquote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat is die met auto's over Ijsselmeer toch?
Hier in Groningen is alles weer redelijk rustig, ik denk dat dat wel goed komt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoop het wel over 2 uur thuis kijken of mijn huis er nog staat
24 a 25 graden minimaal. Ik zou daar echt gillend gek van worden.quote:Op maandag 30 november 2015 11:21 schreef Ener-G het volgende:
Dikke onweersbui hier, graadje of 24 met een luchtvochtigheid van 90%
in de bergen in het Puncak gebied bij Bogor, Java, Indonesie
Same here, al was dat voornamelijk omdat ik toen dus buiten in de sneeuw wilde spelen, maar ik was ziek dus dat kon/mocht niet...quote:Op zondag 29 november 2015 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was episch, mijn jongste herinneringen denk ik
Ik wil gewoon 365 dagen lang 25 graden, windstil, droog.quote:Op maandag 30 november 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Al 3 jaar ofzo 6 maanden herfst gehad, ik wil -20 en sneeuwstormen.
En uiteindelijk is alles een woestijn en kan je niet meer naar buiten door al het stof en smog. Nee dat schiet lekker op.quote:Op maandag 30 november 2015 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 365 dagen lang 25 graden, windstil, droog.
Gewoon de buitjes alleen s'avonds laat/s'nachts. Gewoon lekkere warme zomerdagen, alleen dan het hele jaar door. Nooit meer winterjassen hoeven te kopen, nooit meer natte sokken door de regen, nooit meer vertraagde treinen omdat er sneeuw op de rails ligt, nooit meer tegen de wind in hoeven te fietsen, en iedereen een Safari-olifant in de tuin, waarop we naar de stad kunnen rijden.quote:Op maandag 30 november 2015 15:05 schreef CyberCow het volgende:
[..]
En uiteindelijk is alles een woestijn en kan je niet meer naar buiten door al het stof en smog. Nee dat schiet lekker op.
Geef mij maar een winter waarin het overwegend droog is af en toe 2x in de maand een mooie sneeuwbui en de temperaturen altijd onder het vriespunt zodat er lekker overal geschaatst kan worden.
In de zomer tegen de 30 graden aan overwegend droog en in de avond regelmatig een dikke onweersbui om naar te gaan kijken.
De lente lekker veel zon waardoor de bomen mooi in blad komen overwegend droog en af en toe een goeie bui liefst in de nachten zodat je overdag lekker van het weer kan genieten.
Herfst paar keer goeie storm zodat de bomen in één keer kaal zijn en je niet iedere dag blad hoeft te gaan ruimen. Zon hoeft er niet echt te zijn want het donkere heeft ook wel wat. Regenen mag het van mij wel ook weer het liefste in de nacht.
Mijn auto staat in zo'n modderpoelquote:Op maandag 30 november 2015 15:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Op het grasveld hier kun je een beste buikschuiver maken zo'n modderpoel is het geworden.
En dan een volledig witte auto hebben.quote:Op maandag 30 november 2015 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto staat in zo'n modderpoel
Hij was van het weekend eindelijk weer schoon geworden door de regenquote:Op maandag 30 november 2015 15:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
En dan een volledig witte auto hebben.
Hier (Oldenzaal) stond al bijna een tunnel onder waterquote:Op maandag 30 november 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil vanavond laat het overzicht wel zien van neerslagsommen
Camera is weggewaaidquote:Op maandag 30 november 2015 20:02 schreef DJMO het volgende:
iemand nog een actuele foto beschikbaar?
ik heb gisteren nog om foto's gevraagd hierquote:Op dinsdag 1 december 2015 06:43 schreef Dven het volgende:
Laten we met z'n allen foto's gaan maken. Ik heb wel een beetje genoeg van Zuid-Afrika en Eemnes![]()
Gelukkige winter allemaal !
quote:Op dinsdag 1 december 2015 07:31 schreef Dven het volgende:
Daarom iedereen een fotootje maken vandaag. Kunnen we weer even vooruit
Wanneer?quote:
Eens komt hij wel weer voorbij... al denk ik dit jaar en volgend jaar nog niet.quote:
Ik denk eerder dat de kans met elk jaar kleiner wordt, of het moet een keer een toevallige uitzondering zijnquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Eens komt hij wel weer voorbij... al denk ik dit jaar en volgend jaar nog niet.
Het giet inderdaad maar door. Pfuuu. Waardeloos weer.quote:
Het is eindelijk eens droog nu.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het giet inderdaad maar door. Pfuuu. Waardeloos weer.
pics or it didn't happen!quote:
Met mijn mobiel gaat dat niet lukken. Het gaat niet zo zeer om de lucht zelf, maar om de omgeving. Alles kleurt oranje/rozequote:
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:52 schreef Ajaxfan het volgende:
Voorbeeldje (niet van mijzelf):
[ afbeelding ]
ja iddquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is ineens heel zacht buiten nu de regen is gestopt. Heerlijk.
Doe eens aardig over mijn mooie Eemnesquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef DJMO het volgende:
nou heren, dames .. waar blijven de foto´s?? Of moet ik eemnes of afrika weer op de kaart zetten(niet dat afrika mij verveelt hoor, vind het prachtige fotos)
hey, mij hoor je niet klagen! Ik vind dat je prachtige foto's maaktquote:Op woensdag 2 december 2015 07:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doe eens aardig over mijn mooie Eemnes
Dan is het goedquote:Op woensdag 2 december 2015 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hey, mij hoor je niet klagen! Ik vind dat je prachtige foto's maakt
Foto is foto. Hoe recenter hoe beter, maar het aantal foto's mag wel wat gevarieerder. Iedere dag Zuid-Afrika en Eemnes is een beetje te veel van het goede. Zonder daarbij over de kwaliteit van de plaatjes te willen oordelen. Dat zeker niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 07:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is het goedheb nog wel een zieke zonsondergang uit Portugal, alleen is die van vorig jaar.. En ga pas over paar weken weer.
Enige aparte foto die ik van de afgelopen tijd heb is deze. Al weet ik eigenlijk niet of die al gepost is.quote:Op woensdag 2 december 2015 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hey, mij hoor je niet klagen! Ik vind dat je prachtige foto's maakt
Zelfs al zou de controlerun volledig uitkomen, dan kun je amper spreken van winters weer met kwakkeltemperaturen. 't Is niet best. Afgaand op de diverse langetermijnverwachtingen verwacht ik zelf niet teveel meer van december. Dus iedere nachtvorst is al mooi meegenomen.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:31 schreef Dven het volgende:
Bij het ECMWF is de controlelijn iets van slag. Die laat zowaar op de LT misschien wel winters weer ontstaan.
[ afbeelding ]
De eerste helft lijkt redelijk vergeven te zijn ja. Misschien maakt de tweede helft wat goed.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Zelfs al zou de controlerun volledig uitkomen, dan kun je amper spreken van winters weer met kwakkeltemperaturen. 't Is niet best. Afgaand op de diverse langetermijnverwachtingen verwacht ik zelf niet teveel meer van december. Dus iedere nachtvorst is al mooi meegenomen.
ik kan me niet herinneren dat ik een foto van jou geplaatst heb tbh. Waar heb je deze gemaakt?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige aparte foto die ik van de afgelopen tijd heb is deze. Al weet ik eigenlijk niet of die al gepost is.
[ afbeelding ]
Ze verwachten voor morgenochtend vroeg redelijk wat mist hier in de stad. Ik zal kijken of ik wat vroeger op kan staan en kijken of ik een leuk plaatje kan maken van de berg. Zal ongeveer dit effect moeten geven
[ afbeelding ]
Veliko Tarnovo in Bulgarijequote:Op woensdag 2 december 2015 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat ik een foto van jou geplaatst heb tbh. Waar heb je deze gemaakt?
Mooie kaart voor in de zomerquote:Op woensdag 2 december 2015 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig de ZW hoek en geen winter te bekennen. Hoge druk in het zuiden en lage druk in het noorden.
[ afbeelding ]
Ik ben pro compensatie weer. Kom maar op met die vrieskou en bak sneeuw uit het niets.quote:
Brr.....quote:Op donderdag 3 december 2015 14:28 schreef Dven het volgende:
Hier heb ik een member die voor een 'The day after tomorrow'-scenario gaatWaar zal die stoppen? -60? -70?
[ afbeelding ]
Meh... -80°C, dat is net voorbij het sublimatiepunt van CO2.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:28 schreef Dven het volgende:
Hier heb ik een member die voor een 'The day after tomorrow'-scenario gaatWaar zal die stoppen? -60? -70?
[ afbeelding ]
Heb je een map met mijn naam?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef DJMO het volgende:
Nog even en iedereen uit WKN heeft z'n eigen foto mapje op m'n pc
kan ik voor zorgen hoor ..quote:
quote:
ik had hier (alkmaar) echt een prachtige dagquote:Op donderdag 3 december 2015 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Zodra ik weer wat leuke weerfoto's heb hoor je het wel. Zal er sowieso aan denken als ik ergens in het land ben en het weer er naar is. Vandaag was het thema vooral grauw en nattig
Heb je het beter dan ik gehad... Hier begon het vanmorgen al met regen, éénmaal in Den Haag was het niet veel beter en veel zon heb ik niet gezien. Temperatuur was wel goed te doen, voor de tijd van het jaarquote:Op donderdag 3 december 2015 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had hier (alkmaar) echt een prachtige dagmooie zonsopgang gezien, geen regen en aangenaam qua temperatuur
quote:Op donderdag 3 december 2015 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je het beter dan ik gehad... Hier begon het vanmorgen al met regen, éénmaal in Den Haag was het niet veel beter en veel zon heb ik niet gezien. Temperatuur was wel goed te doen, voor de tijd van het jaar
Oeh, leukquote:Op donderdag 3 december 2015 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(telefoon kwaliteit hoor)
ik schreef in het weerbericht al dat het een prachtige dag wasquote:Op donderdag 3 december 2015 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, leukLeuk contrast ook met die grijze lucht erbij. Die van mij zijn ook met een telefoon genomen
Camera elke keer meeslepen is ook zoiets
Heb aan een zware laptop al genoeg.
Misschien was die toevallig op de zuidpool?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Meh... -80°C, dat is net voorbij het sublimatiepunt van CO2.
Koolstofhagelquote:Op donderdag 3 december 2015 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Meh... -80°C, dat is net voorbij het sublimatiepunt van CO2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:51 schreef ACT-F het volgende:
TT klopt niet.Jouw plaatje en ondertitel, elke keer weer moet ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb je al vet lang toch? Zo lang zelfs dat iemand anders hem voor je teruggevonden had, toch?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Vanaf 2002, dus het beginquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jouw plaatje en ondertitel, elke keer weer moet ik lachendie heb je al vet lang toch? Zo lang zelfs dat iemand anders hem voor je teruggevonden had, toch?
Haha, ja, daar kan ik mij ergens nog wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanaf 2002, dus het beginFOK! was een keer alle UI's kwijt na een crash, maar gelukkig heb ik het originele bestand nog op mijn harde schijf kunnen vinden. Mijn ondertitel was in het begin nog lomper: Gas macht Spaß. Rond 4 mei was dat ineens een probleem
Ik heb net even al mijn UI's opgeslagenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanaf 2002, dus het beginFOK! was een keer alle UI's kwijt na een crash, maar gelukkig heb ik het originele bestand nog op mijn harde schijf kunnen vinden. Mijn ondertitel was in het begin nog lomper: Gas macht Spaß. Rond 4 mei was dat ineens een probleem
Jaquote:
Ja maar valt weinig op te zien helaas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:34 schreef DJMO het volgende:
hier was weinig te zien. Hebben jullie wel foto's gemaakt?
ik heb er al een paar gekregenquote:Op zaterdag 5 december 2015 08:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja maar valt weinig op te zien helaas.
Je ziet wel dat alles roze is en de lucht maar in de werkelijkheid was het 10x zo erg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog niet echt een soort van winterweer in zicht dus?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Misschien wat nachtvorst op de LT. Verder is het niet veel in NL. Vlees noch vis.
[ afbeelding ]
Nog niet echt mag best 'alles behalve' zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:09 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet echt een soort van winterweer in zicht dus?
Kan je niet op ok drukken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:45 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nou de buienradar.nl is ook de laatste tijd helemaal kut geworden, sinds het in handen is van RTL.
De cookie info balk vult een kwart van het beeldscherm opkut om te kijken dus.
Denk je werkelijk dat ze jouw surfgedrag niet kunnen volgen als je niet op ok/akkoord of wat dan ook klikt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Van mijn leven niet, RTL en adverteerders hoeven niets van mij te weten
Blij met de ruitenkrabber die ik van sinterklaas heb gekregenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Misschien wat nachtvorst op de LT. Verder is het niet veel in NL. Vlees noch vis.
[ afbeelding ]
Gisteravond hadden de pluimen er heel eventjes zin in. Vandaag is daar niet veel meer van over. Alhoewel de control wel eventjes gek doet op het eindequote:Op zondag 6 december 2015 00:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij met de ruitenkrabber die ik van sinterklaas heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |