SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 19-11-2015 19:01:07 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ze is wel lekker.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Zij spoort sowieso van geen kant.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen kijk eens in mijn fobo lol
nieuwe fokster acc gemaakt heb dr meteen gespot als camgirl
had in een ver verleden nog beetje met haar gepraat op OkCupid ook
lol
Ik vind haar geil. Srsly.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou haar wel doen. Misschien spoort ze niet maar daar voelt je piemel toch niks van.
Als je denkt aan Pixie dan wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Toch niet wie ik denk wie jullie bedoelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Hey JakkenHakker ben je ook Beach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik houd gewoon niet van dikkuh wijvuh.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey JakkenHakker ben je ook Beach?
wow kun je dit nog eens vertellequote:Op woensdag 18 november 2015 22:28 schreef Drinky het volgende:
Goede eerste gymsessie weer. Ecto's die 40kg deadliften met snap city form, een oude man die mij na een C&J met lockout hold to failure even komt vertellen dat ik die gewichten gewoon rustig neer moet zetten. Man man man man man man man man man man man
man
gr
Ze kunnen gewoon niet tegen myn x-fit skills.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow kun je dit nog eens vertelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
wel typisch jaquote:Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet tegen myn x-fit skills.
Nee alleen handstand, schouderblessure is na een halfjaar nog steeds niet helemaal overquote:Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel typisch ja
baard en C&J
deed je ook handstand pushups?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Bah, wat zonde, die foto in KPD. Was ooit zo'n lekker tietje.
Maakt niet uit bby, in mijn hart is altijd extra ruimte voor zo'n speciaal legoblokje zoals jij.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
srs? Jij hebt al een vriendin toch?
@no1, onder andere.
@Deuce, close enough..
ja maar geen succesvolle helaas verdien maar 8k per dagquote:Op donderdag 19 november 2015 09:08 schreef Questular het volgende:
Wauw ben jij een ceo ofzo? Ik moet gewoon zelf mn koffie halen....
Hahahahahhquote:Ik had ergens iets gepost over dat ik een beetje verdrietig was, en daar reageerde mijn vriend op, en we raakten in gesprek.
Hij was echt heel lief, en ik kon maar niet geloven dat er gewoon een willekeurige jongen van het internet de tijd nam om mij te troosten, en grapjes tegen me te maken om me op te vrolijken. k had ergens iets gepost over dat ik een beetje verdrietig was, en daar reageerde mijn vriend op, en we raakten in gesprek.
Hij was echt heel lief, en ik kon maar niet geloven dat er gewoon een willekeurige jongen van het internet de tijd nam om mij te troosten, en grapjes tegen me te maken om me op te vrolijken.
Alsof ik koffie pakte. Niemand zit aan mijn whisky.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:30 schreef seto het volgende:
waarom moet je dan zelf koffie halen?
BUSTED
Jongens luister eens eerst wat er gezegd word voordat je gaat oordelen. Ze roepen met zn allen " Sehitler olmez vatan bolunmez". Sehit betekent mensen die vechten voor hun land en cultuur (Dus de Fransen die zijn omgekomen in Parijs). De rest van de zin luidt: " Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot". Ze staan de Fransen bij en provoceren niet. Kom op zeg.. Wie kan in godsnaam protesteren tegen iets wat ze al twee maanden geleden zelf hebben meegemaakt? Grow up!quote:
Montelly die Grow Up! tegen andere zegt, dat ik deze dag nog heb mogen meemaken.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jongens luister eens eerst wat er gezegd word voordat je gaat oordelen. Ze roepen met zn allen " Sehitler olmez vatan bolunmez". Sehit betekent mensen die vechten voor hun land en cultuur (Dus de Fransen die zijn omgekomen in Parijs). De rest van de zin luidt: " Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot". Ze staan de Fransen bij en provoceren niet. Kom op zeg.. Wie kan in godsnaam protesteren tegen iets wat ze al twee maanden geleden zelf hebben meegemaakt? Grow up!
Persies vrind stelletje aso's!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:23 schreef seto het volgende:
maar fransen begrijpen toch niet wat ze zeggen dus wrm zijn ze niet gewoon stil?
Vraag me af of ze ook zo over de Koerden denken.quote:"Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot".
en wat is een kliko onder een verkeerslichtquote:Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hier nog één
Wat zijn twee containers op elkaar
Hahhaha
Goede grap toch
Heb zo'n buurvrouw met een kuttenkeffertje. Die rat luistert niet omdat zij te dom om te poepen is en weigert een hondenopleiding of weet ik het te volgen.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:58 schreef seto het volgende:
lekker voor je
LEKKER
GROTE K LEKKER
mijn week is nu serieus mooier geworden nu ik dit weet
LEKKER
E
K
K
E
R
Karel Ankerquote:Op donderdag 19 november 2015 13:58 schreef seto het volgende:
lekker voor je
LEKKER
GROTE K LEKKER
mijn week is nu serieus mooier geworden nu ik dit weet
LEKKER
E
K
K
E
R
ook zo'n typisch Turks iets ja.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef Questular het volgende:
Het is wachten op de invasie in dit topic...
quote:Op donderdag 19 november 2015 00:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
srs? Jij hebt al een vriendin toch?
@no1, onder andere.
@Deuce, close enough..
Mooi gejat van Geenstijl, maar dit klopt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jongens luister eens eerst wat er gezegd word voordat je gaat oordelen. Ze roepen met zn allen " Sehitler olmez vatan bolunmez". Sehit betekent mensen die vechten voor hun land en cultuur (Dus de Fransen die zijn omgekomen in Parijs). De rest van de zin luidt: " Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot". Ze staan de Fransen bij en provoceren niet. Kom op zeg.. Wie kan in godsnaam protesteren tegen iets wat ze al twee maanden geleden zelf hebben meegemaakt? Grow up!
Had er maar 6 in totaal gekregen.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Faro pass seto ff een benzotje
Nederlandse grote K cultuur, zal het ook niet missen als ik hier weg ben eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had er maar 6 in totaal gekregen.Mis ze wel. Je 'moet' hier schijnt elke vrijdag naar een café gaan met je collega's, dat doen ze al jaren...
Is dit gewoon in NL, chillen na werktijd met je collega's? Wil gewoon zo snel mogelijk naar huis, eten, gym of wat dan ook met mensen die IK uitkies ipv mensen waar je mee zit opgescheept.
Wat is deze?
3,50 voor een vaasje, mam mam manquote:Op donderdag 19 november 2015 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Gast wees niet zo'n tyfusautist en drink een pilsje. Man man mam
Rugzak is voor even maar de gym is voor je leven.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Oh daar hebben we onze verlichte huisbackpacker weer.
Bij mij dronk niemand op het werk, die doken een cafe in. Nou is er in principe niks mis met een cafe, maar wel met werkcollega's.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb op m'n werk echt nog nooit betaald voor een pilsje.
gewoon collega's zoeken de niet werken haha ja tog latersquote:Op donderdag 19 november 2015 17:44 schreef Drinky het volgende:
Nou is er in principe niks mis met een cafe, maar wel met werkcollega's.
Ah. De reislustige puber. De man die heeft gereisd, geleef en andere culturen heeft geproefd en nu neerkijkt op datgene waar hij ooit onderdeel van uitmaakte. Nu is hij terug en leeft hij vol teleurstelling tot hij genoeg geld heeft gespaard om weer weg te mogen.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nederlandse grote K cultuur, zal het ook niet missen als ik hier weg ben eerlijk gezegd.
9-5 werken, daarna snel naar huis om 18:00 aan tafel, daarna een beetje DWDD en Pauw of weet ik het, beetje fappen en daarna volgende ochtend weer lekker aan het werk. Aan het einde van de week even "gek" doen met een paar vaasjes () met de collegae en daarna weer hetzelfde riedeltje.
De straten zijn levenloos, de mensen zijn levenloos. Robots overal.
Ja idd waarom moet je met die gasten wat gaan drinken.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bij mij dronk niemand op het werk, die doken een cafe in. Nou is er in principe niks mis met een cafe, maar wel met werkcollega's.
Je kunt ook zo nu en dan gaan, zonder meteen toe te geven aan groepsdruk.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had er maar 6 in totaal gekregen.Mis ze wel. Je 'moet' hier schijnt elke vrijdag naar een café gaan met je collega's, dat doen ze al jaren...
Is dit gewoon in NL, chillen na werktijd met je collega's? Wil gewoon zo snel mogelijk naar huis, eten, gym of wat dan ook met mensen die IK uitkies ipv mensen waar je mee zit opgescheept.
Wat is deze?
Vergeet de blog niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. De reislustige puber. De man die heeft gereisd, geleef en andere culturen heeft geproefd en nu neerkijkt op datgene waar hij ooit onderdeel van uitmaakte. Nu is hij terug en leeft hij vol teleurstelling tot hij genoeg geld heeft gespaard om weer weg te mogen.
Doe eens eentje>quote:Op donderdag 19 november 2015 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vergeet de blog niet.
Maar goed, als we over stereotypes gaan praten kun jij ook beter wegblijven. Nooffenscscse
Setonegergifquote:Op donderdag 19 november 2015 18:06 schreef seto het volgende:
sorry dacht even dat dit de gym was en niet het topic voor 16-jarigen die zich af willen zetten tegen de saaie volwassenen
Zo hé daar leg je wel even de vinger op de zere plek. Behalve het feit dat dit voor mij altijd gespeeld heeft, lang voor het reizen. De burgerlijkheid, regeltjes, saaie sociale normen en kringverjaardagen word je op een gegeven moment beu. Het valt gewoon op dat men in Nederland niet leeft voor het leven, maar vastzit in een bubbel van rijkdom, veiligheid en "gewoon normaal doen want dan doe je al gek genoeg". Daar hoef je niet verlicht voor te zijn of voor te reizen, gewoon dat bord even voor je kop vandaan halen.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. De reislustige puber. De man die heeft gereisd, geleef en andere culturen heeft geproefd en nu neerkijkt op datgene waar hij ooit onderdeel van uitmaakte. Nu is hij terug en leeft hij vol teleurstelling tot hij genoeg geld heeft gespaard om weer weg te mogen.
Duhquote:Op donderdag 19 november 2015 18:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zo hé daar leg je wel even de vinger op de zere plek. Behalve het feit dat dit voor mij altijd gespeeld heeft, lang voor het reizen. De burgerlijkheid, regeltjes, saaie sociale normen en kringverjaardagen word je op een gegeven moment beu. Het valt gewoon op dat men in Nederland niet leeft voor het leven, maar vastzit in een bubbel van rijkdom, veiligheid en "gewoon normaal doen want dan doe je al gek genoeg". Daar hoef je niet verlicht voor te zijn of voor te reizen, gewoon dat bord even voor je kop vandaan halen.
Nee zeggen is niet m'n sterkste kant.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
Je kunt ook zo nu en dan gaan, zonder meteen toe te geven aan groepsdruk.
Gewoon tijd voor jezelf nemen en schijt aan de haters.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee zeggen is niet m'n sterkste kant.Het zijn wel aardige mensen, maar wil gewoon m'n ding kunnen doen, eigen tijdschema, weinig variabelen. Geen behoefte aan nog meer drukte. Alles wordt ervaren als een trein die toetert, kapot veel geluid overal.
Het leven is zo gehaast en druk
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:28 schreef Questular het volgende:
Zet het anders ff op een tegeltje
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat die zichzelf opgeblazen heeft?
Gooooosing. 0 kills 1 death.
Goeie cijfers. Lekkere k/d
Inb4 Daily Mail. Ja idd sensatiekrant. Valt nog mee dat ze haar niet "aspiring model" noemen zoals de meeste vrouwen waar ze over berichtenquote:Pictured relaxing in a bubble bath (left) and posing with friends (right), this is the woman who blew herself up to become Europe's first female suicide bomber during the siege of Saint-Denis. A series of revealing new pictures of Hasna Ait Boulahcen have emerged in which the party-loving boozer, who had no interest in religion or the Koran according to her brother, is seen relaxing. Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives. It has now emerged that Ait Boulahcen was an 'extrovert' who drank alcohol and was nicknamed 'the cowgirl' because she often wore hats. She detonated a suicide vest during the police raid of an apartment block in Saint Denis, after they were tipped off that the mastermind of the Paris attacks was hiding inside. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Als ze zo westers is en help me help me roept, waarom blaast ze dat vest dan op.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Inb4 Daily Mail. Ja idd sensatiekrant. Valt nog mee dat ze haar niet "aspiring model" noemen zoals de meeste vrouwen waar ze over berichten
Vraag me af of ze dat ding zelf deed ontploffen, of dat iemand anders het knopje of wat dan ook indrukte. Hoeveel druks moet je nemen wil je dat kunnen/willen doen? Gaat toch in tegen je eigen overlevingsinstinct of wat?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 Daily Mail. Ja idd sensatiekrant. Valt nog mee dat ze haar niet "aspiring model" noemen zoals de meeste vrouwen waar ze over berichten
14.gifquote:
Je moet niks maat.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:25 schreef Faeroer het volgende:
Je 'moet' hier schijnt elke vrijdag naar een café gaan met je collega's, dat doen ze al jaren...
Geen idee, misschien zat ze bij die gasten en hebben ze haar gewoon die gordel omgedaan en richting politie geduwd. Denk niet dat die lui zich druk maken om het leven van een eventueel onschuldige vrouw.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ze zo westers is en help me help me roept, waarom blaast ze dat vest dan op.
Geef dat gewoon aan en ga zo nu en dan gewoon mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee zeggen is niet m'n sterkste kant.Het zijn wel aardige mensen, maar wil gewoon m'n ding kunnen doen, eigen tijdschema, weinig variabelen. Geen behoefte aan nog meer drukte. Alles wordt ervaren als een trein die toetert, kapot veel geluid overal.
Het leven is zo gehaast en druk
Echt hè.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij faalt met chicks scoren. En niet alleen op Fok.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.
Jij hoeft gelukkig niet te reizen om overal over te janken.
Nee, kreeg altijd last van tripjes die niet goed gingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:56 schreef Drinky het volgende:
Rustig jongons rook gewoon een jointje.
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:57 schreef Deuce92 het volgende:
heb je specifieke melkzakken in gedachten??
Trips van wiet? u wot m8?quote:Op donderdag 19 november 2015 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, kreeg altijd last van tripjes die niet goed gingen.
[..]
http://starwarswars.com/quote:Op donderdag 19 november 2015 18:56 schreef Drinky het volgende:
Rustig jongons rook gewoon een jointje.
Ik ook ja. Van wiet werd ik na een tijdje alleen maar paranoïde. Heb toen jaar lang alleen nog maar hasj gerookt en daarna gestopt.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging een keer helemaal foutNiet van Hasj, heb het wel van wiet gehad.
Mijn wasmand kwam tot leven. Ik was overtuigd dat ik iemand in huis had. In paniek vriendin geappt, die adviseerde mij uit bed te gaan en een redbull te drinken.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Van wiet werd ik na een tijdje alleen maar paranoïde. Heb toen jaar lang alleen nog maar hasj gerookt en daarna gestopt.
Ow ja, zat een keer op de bank stoned te zijn en toen leek die lantaarnpaal ook mij in de gaten te houden.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Wasmand tot leven
Ik had vooral dat ik in het donker fietste en dacht dat er iemand achter me aan reed. Of een draad over het fietspad had gespannen op nekhoogte.
die bubbel van rijkdom bevalt me wel.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zo hé daar leg je wel even de vinger op de zere plek. Behalve het feit dat dit voor mij altijd gespeeld heeft, lang voor het reizen. De burgerlijkheid, regeltjes, saaie sociale normen en kringverjaardagen word je op een gegeven moment beu. Het valt gewoon op dat men in Nederland niet leeft voor het leven, maar vastzit in een bubbel van rijkdom, veiligheid en "gewoon normaal doen want dan doe je al gek genoeg". Daar hoef je niet verlicht voor te zijn of voor te reizen, gewoon dat bord even voor je kop vandaan halen.
hjahahahquote:Op donderdag 19 november 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja, zat een keer op de bank stoned te zijn en toen leek die lantaarnpaal ook mij in de gaten te houden.Blij dat ik die shit niet meer heb. ben al labiel van mijzelf.
Ja, dat had ik toen ik 16 was.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
als je een normaal persoon bent dan heb je dat niet als je stoned bent hoor
dan voel je je gewoon relaxed door je hele lichaam en ga je beetje om domme shit lachen
Komt omdat ze die THC te hoog kweken, zit tegenwoordig soms rond de 25%... Gewoon die met goede THC/CBD verhouding voor goede chill.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
dan voel je je gewoon relaxed door je hele lichaam en ga je beetje om domme shit lachen
Heb van hasj wel eens draken gezien. Laatste keer softdrugs >2 jaar terug.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
Vol met aspartaam en andere ziekteverwekkers!?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso drugsdrink liever 7 up light
had je hasj gerookt voor je date met JB?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb van hasj wel eens draken gezien.
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso drugsdrink liever 7 up light
Wiet muffinsquote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.
Edibles werken niet bij mijquote:
Vind je? man als ik cum spuit het over mijn hoofd heen. Wat is dit voor matige cumshot.quote:
Gewoon dit. Grammetje smoken en relaxen maar. Wat is dat met al die gare paranoia shit? Raar volk...quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:31 schreef seto het volgende:
[..]
had je hasj gerookt voor je date met JB?
ho ho ho
watquote:Op donderdag 19 november 2015 21:53 schreef V1z0R het volgende:
Posten tijdens ban?
/tr gemacht #jesuisbeach
hoe doe je dat? sry ben echt een weeddummyquote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.
dat is een jongetje met lang haar of niet?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
hahaha, deze kwam erna. die chick bij 21 seconden. who was ass?
Met zo'n ding. Kost iets van 75 euro, minder verspilling, verhit de kruiden tot een specifieke temp waarbij alleen THC en CBD vrijkomt, en je kan er ook je telefoon mee opladenquote:
Haha ja toch corporations en illuminati willen je hersenspoelen daar heb ik de dreads voor. De herbs verrijken je geest en blokkeren de megahertzquote:Op donderdag 19 november 2015 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
bah drinky is vieze junk met baard en alles
je begint ook een beetje te klinken alsof je dreadlocks hebt
ik zal hier laatst for real NL toeristenmeisjes lopen met rasta vlechtjes op halflang blond haar. Oh, de plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha ja toch corporations en illuminati willen je hersenspoelen daar heb ik de dreads voor. De herbs verrijken je geest en blokkeren de megahertz
Plaatsvervangende schaamte omdat jij eigenlijk door de BBC uiteengereten zou willen worden terwijl je helemaal pampeloeris bent?quote:
hewat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte omdat jij eigenlijk door de BBC uiteengereten zou willen worden terwijl je helemaal pampeloeris bent?
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:22 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon jarlours omdat blanke pussy daar helemaal een gewild iets is, en een dikke reet waar je in NL mee kunt shinen daar gemeengoed is. Dat gaat niet je sterkste punt zijn c_c
Een BBC vinden die opzoek is naar intelligentie, vrij wilde gok op z'n minst
Je hebt zeker meerdere maatstaven genomen hèquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je hebt zeker meerdere maatstaven genomen hè
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.
dwerg ook nog, met 1.76m. Hoge standaarden heb je. Misschien sta je daarom zo gillend droog?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.
wel waarheid dezequote:Op vrijdag 20 november 2015 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.
neequote:Op vrijdag 20 november 2015 09:12 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
zou deze echt gebeurd zijn??
hahah zouden ze gestuurd hebben ROT OP HOMOquote:Zijn euforie sloeg woensdag om in bitter ongeloof toen hij een e-mail kreeg waarin het bedrijf hem alsnog afwijst. De organisatie had zijn Facebookprofiel bezocht en gezien dat Bas een relatie heeft met een man.
gewoon verplicht roze driehoek dragen zodat je bij voorbaat al weet waarmee je te maken hebtquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:47 schreef seto het volgende:
Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
[..]
hahah zouden ze gestuurd hebben ROT OP HOMO
hossel hier hossel daarquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zeker
net eerste order van m'n nieuwe bizz binnen
#datyoungentrepreneur
wilde vandaag de stad in om een BOEF sweater te halenquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend dankzij deze post mag jij wel een rebel truitje dragen als je wilt
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:36 schreef seto het volgende:
hoe kan zwarte piet een baas zijn als blanke mensen de baas zijn?
zou zelf ook niet aannemen. maar dan gewoon om zijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:47 schreef seto het volgende:
Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
[..]
hahah zouden ze gestuurd hebben ROT OP HOMO
doezoequote:Op vrijdag 20 november 2015 11:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hossel hier hossel daar
hoeveel money is er mee gemoeid?
Je weet tquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
wauw
echt grote bedragen vriend
op naar de top
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wilde vandaag de stad in om een BOEF sweater te halen
dit, ik vind dat we de naam moeten veranderen in sinterklaas en zwarte slaafquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:36 schreef seto het volgende:
hoe kan zwarte piet een baas zijn als blanke mensen de baas zijn?
nee hoor vriendje gun jou allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pciesquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Faeroer het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met hoorcollege in the middle of nowhere, hoef ik niet naar een café toe als het meezit/uitloopt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
pcies
kan je lekker snel naar de moskee
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaaktquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]Ga ik niet meer. Beetje Turkse 50-plussers in het Turks (wat ik toch niet versta) horen klagen over PKK, Nederland en wat dan ook na het gebed. Nee dank je.
rquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaakt
Dit is ook 1 van de dingen die je vaak te horen krijgt ja. Dan komen zij met allerlei uitspraken van geleerden welke niet altijd even betrouwbaar zijn, en voor je het weet is het 11 uur in de avond en kom je thuis met een kut gevoel, spendeer je je halve weekend aan het ontkrachten van dergelijke uitspraken om vervolgens te horen te krijgen "je bent nog jong, wat weet jij nou lolz haha" van de mensen in kwestie. Nee dank je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaakt
is niet zo erg tochquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is ook 1 van de dingen die je vaak te horen krijgt ja. Dan komen zij met allerlei uitspraken van geleerden welke niet altijd even betrouwbaar zijn, en voor je het weet is het 11 uur in de avond en kom je thuis met een kut gevoel, spendeer je je halve weekend aan het ontkrachten van dergelijke uitspraken om vervolgens te horen te krijgen "je bent nog jong, wat weet jij nou lolz haha" van de mensen in kwestie. Nee dank je.
Jezus vent, leer nee zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Faeroer het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met hoorcollege in the middle of nowhere, hoef ik niet naar een café toe als het meezit/uitloopt.
Moest lachen om dezequote:Op vrijdag 20 november 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 leerde jij maar nee te zeggen tegen taart.
Zou wel willen, maar zit nog in de proefperiode. HR recruiter (waar ik een niet al te beste historie mee heb wegens een traineeship tijdens m'n bachelor) en m'n manager zitten er ook bij, elke vrijdag. Is niet gewoon even relaxed wat drinken maar zielsslopend en irritant. Destijds werd door haar gezegd dat ik niet in het team paste, in mijn optiek omdat ik mensen niet in hun rug prik zoals andere werknemers wel deden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus vent, leer nee zeggen.
Die spieren betekenen weinig als je mentaal nog 14 bent.
gedraag je als een vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar zit nog in de proefperiode. HR recruiter (waar ik een niet al te beste historie mee heb wegens een traineeship tijdens m'n bachelor) en m'n manager zitten er ook bij, elke vrijdag. Is niet gewoon even relaxed wat drinken maar zielsslopend en irritant. Destijds werd door haar gezegd dat ik niet in het team paste, in mijn optiek omdat ik mensen niet in hun rug prik zoals andere werknemers wel deden.
Waar noem ik accountancy? Werkte hiervoor en nu voor een productiebedrijf, omdat 'accountancy' (assurance, semantics maar goed) mij niet lag. Zou jij toch moeten weten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we gewoon even ophouden met doen alsof de accountancy-wereld de maffia is?
Het zijn kantoorsullen die een rekenmachine kunnen gebruiken. Big whoop.
en thuis heb je ook al geen kut te vertellenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar zit nog in de proefperiode. HR recruiter (waar ik een niet al te beste historie mee heb wegens een traineeship tijdens m'n bachelor) en m'n manager zitten er ook bij, elke vrijdag. Is niet gewoon even relaxed wat drinken maar zielsslopend en irritant. Destijds werd door haar gezegd dat ik niet in het team paste, in mijn optiek omdat ik mensen niet in hun rug prik zoals andere werknemers wel deden.
Misschien, maar we hebben het hier over het gedoe ná het werk. Geforceerd leuk en sociaal doen, met mensen die ik alleen ken doordat ik salaris ontvang. Jij bent de beste vrienden met je collega's buiten het werk om?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef seto het volgende:
enige wat jij doet is klagen over je collega's
mss ben je zelf wel niet zo'n plezier om mee te werken?
kom je wel FF opzoeken met jbquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha jan thiel is wel een beetje Salou-esque man. Morgen ander strand verkennen. Zal een lijstje maken met best places voor als je vakantie gaat vieren.
niet allemaal maar er zijn er wel een paar waar ik zonder moeite een paar biertjes mee kan drinkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien, maar we hebben het hier over het gedoe ná het werk. Geforceerd leuk en sociaal doen, met mensen die ik alleen ken doordat ik salaris ontvang. Jij bent de beste vrienden met je collega's buiten het werk om?
Fair enough. Hoop dat dat hier op den duur wat minder geforceerd gaat voelen dan. Ik zie het wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
niet allemaal maar er zijn er wel een paar waar ik zonder moeite een paar biertjes mee kan drinken
Geniet ervan, koken kunnen we wel.quote:
koop zon camping gasstelquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geniet ervan, koken kunnen we wel.
Ik baal echt van de elektrische kookplaat in het huis waar ik nu zit. Wordt niet warm genoeg om vlees mee dicht te schroeien. In januari weer verhuizen.
Neh, er zijn meer redenen om te willen verhuizen. Zit nu in een grote studio, kost klauwen met geld qua airco 's nachts (elektriciteit is hier 2,5 keer zo duur) en wil gewoon een eckt appartement. Maar voor nu woon ik gratis dus prima.quote:
iidd een oud gezegde gaat zo van;quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef seto het volgende:
enige wat jij doet is klagen over je collega's
mss ben je zelf wel niet zo'n plezier om mee te werken?
je bent dikquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben alles. Ik ben liefde. Ik ben Ben.
lekker manquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ga Karafırın piliç sarma pakken denk ik
Op elevctrisch koken is gwn kut
DUUUUUUUUUUUUUWDEquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:01 schreef Deuce92 het volgende:
heb jij dikke hangende zakken clumsy?
bonuspuntenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:23 schreef seto het volgende:
ik maar 12
als ik meer drugs neem krijg ik dan meer antwoorden goed?
dat is omdat ik heel veel heroine gebruikquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zow kaasje jij hebt echt obskure filmpjes in je signature
ander keertje man vanavond lekker bankhangen met een wijntje, biertje en nootjequote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Sander vanavond FF thuistripje doen?;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |