dit, ik vind dat we de naam moeten veranderen in sinterklaas en zwarte slaafquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:36 schreef seto het volgende:
hoe kan zwarte piet een baas zijn als blanke mensen de baas zijn?
nee hoor vriendje gun jou allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pciesquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Faeroer het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met hoorcollege in the middle of nowhere, hoef ik niet naar een café toe als het meezit/uitloopt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
pcies
kan je lekker snel naar de moskee
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaaktquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]Ga ik niet meer. Beetje Turkse 50-plussers in het Turks (wat ik toch niet versta) horen klagen over PKK, Nederland en wat dan ook na het gebed. Nee dank je.
rquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaakt
Dit is ook 1 van de dingen die je vaak te horen krijgt ja. Dan komen zij met allerlei uitspraken van geleerden welke niet altijd even betrouwbaar zijn, en voor je het weet is het 11 uur in de avond en kom je thuis met een kut gevoel, spendeer je je halve weekend aan het ontkrachten van dergelijke uitspraken om vervolgens te horen te krijgen "je bent nog jong, wat weet jij nou lolz haha" van de mensen in kwestie. Nee dank je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
ben je dan geen slechte moslim in de ogen van allah als je verzaakt
is niet zo erg tochquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is ook 1 van de dingen die je vaak te horen krijgt ja. Dan komen zij met allerlei uitspraken van geleerden welke niet altijd even betrouwbaar zijn, en voor je het weet is het 11 uur in de avond en kom je thuis met een kut gevoel, spendeer je je halve weekend aan het ontkrachten van dergelijke uitspraken om vervolgens te horen te krijgen "je bent nog jong, wat weet jij nou lolz haha" van de mensen in kwestie. Nee dank je.
Jezus vent, leer nee zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Faeroer het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met hoorcollege in the middle of nowhere, hoef ik niet naar een café toe als het meezit/uitloopt.
Moest lachen om dezequote:Op vrijdag 20 november 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 leerde jij maar nee te zeggen tegen taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |