SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 19-11-2015 19:01:07 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ze is wel lekker.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Zij spoort sowieso van geen kant.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen kijk eens in mijn fobo lol
nieuwe fokster acc gemaakt heb dr meteen gespot als camgirl
had in een ver verleden nog beetje met haar gepraat op OkCupid ook
lol
Ik vind haar geil. Srsly.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou haar wel doen. Misschien spoort ze niet maar daar voelt je piemel toch niks van.
Als je denkt aan Pixie dan wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Toch niet wie ik denk wie jullie bedoelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Hey JakkenHakker ben je ook Beach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik houd gewoon niet van dikkuh wijvuh.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey JakkenHakker ben je ook Beach?
wow kun je dit nog eens vertellequote:Op woensdag 18 november 2015 22:28 schreef Drinky het volgende:
Goede eerste gymsessie weer. Ecto's die 40kg deadliften met snap city form, een oude man die mij na een C&J met lockout hold to failure even komt vertellen dat ik die gewichten gewoon rustig neer moet zetten. Man man man man man man man man man man man
man
gr
Ze kunnen gewoon niet tegen myn x-fit skills.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow kun je dit nog eens vertelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
wel typisch jaquote:Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet tegen myn x-fit skills.
Nee alleen handstand, schouderblessure is na een halfjaar nog steeds niet helemaal overquote:Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel typisch ja
baard en C&J
deed je ook handstand pushups?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Bah, wat zonde, die foto in KPD. Was ooit zo'n lekker tietje.
Maakt niet uit bby, in mijn hart is altijd extra ruimte voor zo'n speciaal legoblokje zoals jij.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
srs? Jij hebt al een vriendin toch?
@no1, onder andere.
@Deuce, close enough..
ja maar geen succesvolle helaas verdien maar 8k per dagquote:Op donderdag 19 november 2015 09:08 schreef Questular het volgende:
Wauw ben jij een ceo ofzo? Ik moet gewoon zelf mn koffie halen....
Hahahahahhquote:Ik had ergens iets gepost over dat ik een beetje verdrietig was, en daar reageerde mijn vriend op, en we raakten in gesprek.
Hij was echt heel lief, en ik kon maar niet geloven dat er gewoon een willekeurige jongen van het internet de tijd nam om mij te troosten, en grapjes tegen me te maken om me op te vrolijken. k had ergens iets gepost over dat ik een beetje verdrietig was, en daar reageerde mijn vriend op, en we raakten in gesprek.
Hij was echt heel lief, en ik kon maar niet geloven dat er gewoon een willekeurige jongen van het internet de tijd nam om mij te troosten, en grapjes tegen me te maken om me op te vrolijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |