Waar noem ik accountancy? Werkte hiervoor en nu voor een productiebedrijf, omdat 'accountancy' (assurance, semantics maar goed) mij niet lag. Zou jij toch moeten weten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we gewoon even ophouden met doen alsof de accountancy-wereld de maffia is?
Het zijn kantoorsullen die een rekenmachine kunnen gebruiken. Big whoop.
en thuis heb je ook al geen kut te vertellenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar zit nog in de proefperiode. HR recruiter (waar ik een niet al te beste historie mee heb wegens een traineeship tijdens m'n bachelor) en m'n manager zitten er ook bij, elke vrijdag. Is niet gewoon even relaxed wat drinken maar zielsslopend en irritant. Destijds werd door haar gezegd dat ik niet in het team paste, in mijn optiek omdat ik mensen niet in hun rug prik zoals andere werknemers wel deden.
Misschien, maar we hebben het hier over het gedoe ná het werk. Geforceerd leuk en sociaal doen, met mensen die ik alleen ken doordat ik salaris ontvang. Jij bent de beste vrienden met je collega's buiten het werk om?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef seto het volgende:
enige wat jij doet is klagen over je collega's
mss ben je zelf wel niet zo'n plezier om mee te werken?
kom je wel FF opzoeken met jbquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha jan thiel is wel een beetje Salou-esque man. Morgen ander strand verkennen. Zal een lijstje maken met best places voor als je vakantie gaat vieren.
niet allemaal maar er zijn er wel een paar waar ik zonder moeite een paar biertjes mee kan drinkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien, maar we hebben het hier over het gedoe ná het werk. Geforceerd leuk en sociaal doen, met mensen die ik alleen ken doordat ik salaris ontvang. Jij bent de beste vrienden met je collega's buiten het werk om?
Fair enough. Hoop dat dat hier op den duur wat minder geforceerd gaat voelen dan. Ik zie het wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
niet allemaal maar er zijn er wel een paar waar ik zonder moeite een paar biertjes mee kan drinken
Geniet ervan, koken kunnen we wel.quote:
koop zon camping gasstelquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geniet ervan, koken kunnen we wel.
Ik baal echt van de elektrische kookplaat in het huis waar ik nu zit. Wordt niet warm genoeg om vlees mee dicht te schroeien. In januari weer verhuizen.
Neh, er zijn meer redenen om te willen verhuizen. Zit nu in een grote studio, kost klauwen met geld qua airco 's nachts (elektriciteit is hier 2,5 keer zo duur) en wil gewoon een eckt appartement. Maar voor nu woon ik gratis dus prima.quote:
iidd een oud gezegde gaat zo van;quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef seto het volgende:
enige wat jij doet is klagen over je collega's
mss ben je zelf wel niet zo'n plezier om mee te werken?
je bent dikquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben alles. Ik ben liefde. Ik ben Ben.
lekker manquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ga Karafırın piliç sarma pakken denk ik
Op elevctrisch koken is gwn kut
DUUUUUUUUUUUUUWDEquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:01 schreef Deuce92 het volgende:
heb jij dikke hangende zakken clumsy?
bonuspuntenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:23 schreef seto het volgende:
ik maar 12
als ik meer drugs neem krijg ik dan meer antwoorden goed?
dat is omdat ik heel veel heroine gebruikquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zow kaasje jij hebt echt obskure filmpjes in je signature
ander keertje man vanavond lekker bankhangen met een wijntje, biertje en nootjequote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Sander vanavond FF thuistripje doen?;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |