Alsof ik koffie pakte. Niemand zit aan mijn whisky.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:30 schreef seto het volgende:
waarom moet je dan zelf koffie halen?
BUSTED
Jongens luister eens eerst wat er gezegd word voordat je gaat oordelen. Ze roepen met zn allen " Sehitler olmez vatan bolunmez". Sehit betekent mensen die vechten voor hun land en cultuur (Dus de Fransen die zijn omgekomen in Parijs). De rest van de zin luidt: " Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot". Ze staan de Fransen bij en provoceren niet. Kom op zeg.. Wie kan in godsnaam protesteren tegen iets wat ze al twee maanden geleden zelf hebben meegemaakt? Grow up!quote:
Montelly die Grow Up! tegen andere zegt, dat ik deze dag nog heb mogen meemaken.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jongens luister eens eerst wat er gezegd word voordat je gaat oordelen. Ze roepen met zn allen " Sehitler olmez vatan bolunmez". Sehit betekent mensen die vechten voor hun land en cultuur (Dus de Fransen die zijn omgekomen in Parijs). De rest van de zin luidt: " Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot". Ze staan de Fransen bij en provoceren niet. Kom op zeg.. Wie kan in godsnaam protesteren tegen iets wat ze al twee maanden geleden zelf hebben meegemaakt? Grow up!
Persies vrind stelletje aso's!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:23 schreef seto het volgende:
maar fransen begrijpen toch niet wat ze zeggen dus wrm zijn ze niet gewoon stil?
Vraag me af of ze ook zo over de Koerden denken.quote:"Mensen die overleden zijn voor hun land en cultuur gaan nooit dood en zo gaat het land nooit kapot".
en wat is een kliko onder een verkeerslichtquote:Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hier nog één
Wat zijn twee containers op elkaar
Hahhaha
Goede grap toch
Heb zo'n buurvrouw met een kuttenkeffertje. Die rat luistert niet omdat zij te dom om te poepen is en weigert een hondenopleiding of weet ik het te volgen.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:58 schreef seto het volgende:
lekker voor je
LEKKER
GROTE K LEKKER
mijn week is nu serieus mooier geworden nu ik dit weet
LEKKER
E
K
K
E
R
Karel Ankerquote:Op donderdag 19 november 2015 13:58 schreef seto het volgende: