hjahahahquote:Op donderdag 19 november 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja, zat een keer op de bank stoned te zijn en toen leek die lantaarnpaal ook mij in de gaten te houden.Blij dat ik die shit niet meer heb. ben al labiel van mijzelf.
Ja, dat had ik toen ik 16 was.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
als je een normaal persoon bent dan heb je dat niet als je stoned bent hoor
dan voel je je gewoon relaxed door je hele lichaam en ga je beetje om domme shit lachen
Komt omdat ze die THC te hoog kweken, zit tegenwoordig soms rond de 25%... Gewoon die met goede THC/CBD verhouding voor goede chill.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
dan voel je je gewoon relaxed door je hele lichaam en ga je beetje om domme shit lachen
Heb van hasj wel eens draken gezien. Laatste keer softdrugs >2 jaar terug.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
Vol met aspartaam en andere ziekteverwekkers!?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso drugsdrink liever 7 up light
had je hasj gerookt voor je date met JB?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb van hasj wel eens draken gezien.
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso drugsdrink liever 7 up light
Wiet muffinsquote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.
Edibles werken niet bij mijquote:
Vind je? man als ik cum spuit het over mijn hoofd heen. Wat is dit voor matige cumshot.quote:
Gewoon dit. Grammetje smoken en relaxen maar. Wat is dat met al die gare paranoia shit? Raar volk...quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef seto het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:31 schreef seto het volgende:
[..]
had je hasj gerookt voor je date met JB?
ho ho ho
watquote:Op donderdag 19 november 2015 21:53 schreef V1z0R het volgende:
Posten tijdens ban?
/tr gemacht #jesuisbeach
hoe doe je dat? sry ben echt een weeddummyquote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon wiet vapen. Alle lusten zonder de lasten.
dat is een jongetje met lang haar of niet?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
hahaha, deze kwam erna. die chick bij 21 seconden. who was ass?
Met zo'n ding. Kost iets van 75 euro, minder verspilling, verhit de kruiden tot een specifieke temp waarbij alleen THC en CBD vrijkomt, en je kan er ook je telefoon mee opladenquote:
Haha ja toch corporations en illuminati willen je hersenspoelen daar heb ik de dreads voor. De herbs verrijken je geest en blokkeren de megahertzquote:Op donderdag 19 november 2015 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
bah drinky is vieze junk met baard en alles
je begint ook een beetje te klinken alsof je dreadlocks hebt
ik zal hier laatst for real NL toeristenmeisjes lopen met rasta vlechtjes op halflang blond haar. Oh, de plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha ja toch corporations en illuminati willen je hersenspoelen daar heb ik de dreads voor. De herbs verrijken je geest en blokkeren de megahertz
Plaatsvervangende schaamte omdat jij eigenlijk door de BBC uiteengereten zou willen worden terwijl je helemaal pampeloeris bent?quote:
hewat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte omdat jij eigenlijk door de BBC uiteengereten zou willen worden terwijl je helemaal pampeloeris bent?
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:22 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon jarlours omdat blanke pussy daar helemaal een gewild iets is, en een dikke reet waar je in NL mee kunt shinen daar gemeengoed is. Dat gaat niet je sterkste punt zijn c_c
Een BBC vinden die opzoek is naar intelligentie, vrij wilde gok op z'n minst
Je hebt zeker meerdere maatstaven genomen hèquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je hebt zeker meerdere maatstaven genomen hè
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat ze hier snakken om een dikke blanke reet, als ik de afgelopen 3 weken als maatstaf neem.
dwerg ook nog, met 1.76m. Hoge standaarden heb je. Misschien sta je daarom zo gillend droog?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.
wel waarheid dezequote:Op vrijdag 20 november 2015 00:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls, je bent een turkse dwergchubby, dat is heel iets anders dan blanke hollandsche volle teefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |