quote:Rond de HDI Arena, het stadion in de Duitse stad, wordt het decor gekleurd door de blauwe zwaailichten van honderden politieauto's. De vondst van een verdacht pakketje leidde tot chaotische taferelen op de toegangswegen rond het stadion, die een uur lang geblokkeerd waren.
En nu, wat moet ik nu met m'n chips en cola?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Tism het volgende:
Er was een verdachte koffer aangetroffen. Het bleek een valse bommelding..
In de blender en door een rietje opdrinken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En nu, wat moet ik nu met m'n chips en cola?
Dat lijkt mij een zeer aparte smaakervaring.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In de blender en door een rietje opdrinken.
Ik heb me laten vertellen dat dat ook goed werkt met Doritos en Mountain Dew.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een zeer aparte smaakervaring.
Dat was om 18.00 uur, dit staat er blijkbaar los van. Politie doet nog geen mededeling.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Tism het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom?
Als dit elftal wordt opgeblazen worden we er niet per definitie slechter van.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom?
quote:Duitse media melden dat zich rond het stadion van Hannover 96 'verdachte personen' zouden ophouden of hebben opgehouden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rland-afgelast.dhtml
Eerst zo heel stoer van: we gaan de boel NIET afblazen, we laten ons NIET leiden door angstquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Zal wel vals alarm zijn, maar kan me de schichtigheid in de nasleep van de terreurgolf wel voorstellen.
De verdachten hadden hun gezicht gedeeltelijk verhuld achter een oranje opblaasklomp, en zongen luidkeels nationalistische liederen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:33 schreef Gezicht het volgende:
Volgens de schreeuwkop op bild.de zijn er verdachte personen gesignaleerd bij het stadion.
quote:Germany-Netherlands friendly in Hannover canceled by police
The international friendly between Germany and the Netherlands in Hanover has been canceled over security concerns, German police have confirmed. A suspicious object had been found before the game.
Less than two hours before kick-off the international match between Germany and the Netherlands in Hanover has been canceled by German police.
No official reason has been given, however earlier in the evening a "suspicious object" had been discovered by police forces around the stadium. Road blocks were set-up and no fans were allowed to enter the area surrounding the HDI-Arena. However, police did eventually open the roads, allowing journalists and fans to enter the stadium.
An official announcement from the police forces stated for fans to not 'stand still' and to 'move away from the stadium'.
More to follow...
http://www.dw.com/en/germ(...)by-police/a-18856630
Tja, als het geen loosalarm blijkt te zijn is het toch wel erg lullig. Beter afgelast dan stoer vasthouden aan wat eerder gezegd is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef PatatFriet het volgende:
Tas met ballonnen?
[..]
Eerst zo heel stoer van: we gaan de boel NIET afblazen, we laten ons NIET leiden door angst
En dan vervolgens toch cancellen
Is er eigenlijk ooit in de geschiedenis wel eens een vergeten of achtergelaten koffer gevonden waarin daadwerkelijk een bom bleek te zitten ergens? In mijn beleving vliegen er elke keer dat de explosieven opruimingsdienst zo'n koffer tot ontploffing brengt alleen maar natte handdoeken, ongestreken overhemden en boxershorts met remsporen door de lucht.quote:Volgens VTM Nieuws is de vondst van een verdachte koffer de aanleiding.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Houtenbeen het volgende:
livestream
http://www.ndr.de/eventlivestream2352.html
Blaas dan de boel gewoon op voorhand op afquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:42 schreef Voszje het volgende:
Tja, als het geen loosalarm blijkt te zijn is het toch wel erg lullig. Beter afgelast dan stoer vasthouden aan wat eerder gezegd is.
Blind wil niet verliezenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Tism het volgende:
Hallo Hallo, hier spricht die Polizei!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Houtenbeen het volgende:
livestream
Dit dus.quote:
Welk stadium?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Daarnaast het volgende:
Hoe de fuck komt een terrorist dan zo kort voor de aanvang de stadium binnen om daar een bom te plaatsen dan? Ik neem aan dat ze vandaag extra goed gingen opletten of er geen verdachte personen de stadium betreden?
twitter:BILD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:48:06+++ EIL: Aus Sicherheitsgründen wird auch TUI-Arena in Hannover vor Konzert der Söhne Mannheims evakuiert. #GERNED +++ reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:49:54FOREIGN INTELLIGENCE SERVICE WARNED GERMAN AUTHORITIES DURING THE DAY OF POSSIBLE ATTACK ON SOCCER FRIENDLY, TAGESSPIEGEL SAYS reageer retweet
Lekker muziekje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Houtenbeen het volgende:
livestream
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:51:02Ook concertzaal in stad ontruimd. #Hannover reageer retweet
Merkel zou er toch bij zijn met alle ministers?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:51:02Ook concertzaal in stad ontruimd. #Hannover reageer retweet
Hallo hallo hier ist die feuerwehr können sie mich hören?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hallo Hallo, hier spricht die Polizei!!!
Je moeder in een bad met kroekoep.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YqKDvrebjVJV
twitter:Newsweek twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:48:19#BREAKING: British Airways flight landed in Boston after woman allegedly attempts to enter cockpit https://t.co/0uI1p3UOGt reageer retweet
Pardon.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Je moeder in een bad met kroekoep.
Tja, dat moet dat verwende boevenjong van Oranje natuurlijk wel zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens buitenlandse inlichtingendiensten zijn er de laatste uren diverse verdachte personen naar Hannover gereisd.
Als ze rare hoeden, en glitters dragen, zijn het vermoedelijk vrienden van Memphis Depayquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens buitenlandse inlichtingendiensten zijn er de laatste uren diverse verdachte personen naar Hannover gereisd.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dat was een van de comment in de persicope.
Ik ben niet eens verbaasd. Daags na de aanslagen in Parijs roept Angela Merkel dat ze met alle ministers naar deze wedstrijd gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:58 schreef Wintar het volgende:
[..]
Als om elke scheet zo paniekerig gereageerd wordt wel ja.
Inderdaad, nogal vreemd dat die lui gewoon terug mogen komen alsof er niks gebeurd is. Iedereen weet waarom ze daar naartoe gaan en hoe gevaarlijk die figuren zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat krijg je als terugkerende Syrië strijders gewoon vrij kunnen rondlopen.
Ik zou daar niet zo over lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef Gezicht het volgende:
Volgens politie "concreet gevaar" voor heel Hannover.
NOS moet nu live verslag afbreken op last van de Politie![]()
RTL Duitsland ook, zat met een satellietfeed mee te kijken, die kerel was hypernerveus, elke keer als 'ie niet in de live uitzending was vroeg hij de politie in de buurt "we staan hier toch veilig hč?"quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef Gezicht het volgende:
Volgens politie "concreet gevaar" voor heel Hannover.
NOS moet nu live verslag afbreken op last van de Politie![]()
Noem me maar paranoīde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo over lachen.
Zoiets doet men niet zomaar lijkt me.
En concreet gevaar voor HEEL Hannover? Like WTF!?
Dat is de letterlijke vertaling van terrorist ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoīde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Terrorisme is toch bangmakerij? Daar slaagt de politie aardig inquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoīde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlogquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik was er 2 jaar terug. Ik zal ze even bellen dat ik wel iets wil zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van BN'ers die vorig jaar juni in Hannover waren?
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:06:45Hoofdcommissaris vd politie: 'serieuze aanwijzingen dat er plannen waren iets tot ontploffing te brengen' https://t.co/OqkohhDPsP reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlog
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
Einde 8 minuten geledenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1vAxRoYrAmXKl
Periscope van Duitse verslaggever
Ik vermoed op een duitse zender, gelukkig heb ik schotelquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
Omdat Hannover in gevaar is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?
Waaorm moet de Duitse overheid daar een persco over geven? Wat is deze?
NDR (op Ziggo kanaal 57)quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
Is niet live iddquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op play drukken. Of is dat eerder opgenomen?
Grapje, neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?
Waaorm moet de Duitse overheid daar een persco over geven? Wat is deze?
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!quote:
Dit is een opgenomen periscope inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op play drukken. Of is dat eerder opgenomen?
Pannekookquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!!!!!!!!!!
Dat krijg je van teveel bier drinken en nootjes etenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Hannover wonen sowieso best veel moslims, relatief ook veel salafisten. Maar omdat nou als concrete dreiging te duiden?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef JeMoeder het volgende:
Er was een moslim binnen 30km van het stadion? Naja... kan nu wel overtrokken roepen, maar ik begrijp dat ze nu liever het zekere voor het onzekere nemen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat krijg je van teveel bier drinken en nootjes eten
Heeft wellicht met de arrestaties van de 7 mensen in Duitsland vandaag te maken?quote:Gegen 20 Uhr sollten Bundeskanzlerin Angela Merkel (CDU) und mehrere Kabinettsmitglieder in Hannover eintreffen. Sie wollten nach den schweren Anschlägen am Rande des Länderspiels in Frankreich ihre Solidarität bekunden.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Whehheehequote:
Typisch Engelse naam ook, Hannoverquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Wintar het volgende:
[..]LOL. Het is niet dat Hannover een of ander klein gehucht is ook.
Nee weet ik. Ik weet ook gewoon dat het in Duitsland ligt. Alleen net even compleet niet meer. Ik was echt in de veronderstelling Engelandquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Wintar het volgende:
[..]LOL. Het is niet dat Hannover een of ander klein gehucht is ook.
Het klinkt wel wat als hangoverquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Typisch Engelse naam ook, Hannover.
scoordquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef moemoe het volgende:
Ah, FOK! is toch aanwezig op Twitter.
[ afbeelding ]
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:11:03Man wordt onder schot gehouden, 1 km van stadion #Hannover https://t.co/CMROCwzAp9 reageer retweet
Ik snap dat niet helemaal. Als men iets wil laten ontploffen daar, hoe kan dat in godsnaam een gevaar zijn voor heel Hannover?quote:Hannovers Polizeipräsident Volker Kluwe sprach im NDR von einer „konkreten Gefahrenlage für ganz Hannover. Es gab ernsthafte Planungen, etwas zur Explosion zu bringen”.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:14:48BREAKING - GERMAN POLICE DISCOVER TRUCK BOMB DISGUISED AS RESCUE VEHICLE NEAR SOCCER STADIUM IN HANNOVER, LOCAL MEDIA SAYS reageer retweet
Uhuquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
Dan denk ik al vlug aan een vuile atoombom.
Aloeha snackbar!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op de satellietfeed: "Het enige wat nog kan ontploffen is de frietpan, omdat de snackbar meteen ontruimd moest worden..."
Een bom in hulpverleningsvoertuigen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:14:48BREAKING - GERMAN POLICE DISCOVER TRUCK BOMB DISGUISED AS RESCUE VEHICLE NEAR SOCCER STADIUM IN HANNOVER, LOCAL MEDIA SAYS reageer retweet
Dat heel hannover moet je ook mer een korrel zout nemen, zoals ook heel parijs getroffen was vrijdagquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal. Als men iets wil laten ontploffen daar, hoe kan dat in godsnaam een gevaar zijn voor heel Hannover?
Dan denk ik al vlug aan een vuile atoombom.
Hoe betrouwbaar is deze twitteraart?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
ik hoop dat dat dus ook nep isquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoezo stelt iemand van de politie dan dat er een direct gevaar voor héél Hannover is?quote:
nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is deze twitteraart?
Betrouwbaarquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kut ochtendienstenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef nattermann het volgende:
Doe maar geen aanslag vanavond, ik moet morgenvroeg weer heel vroeg op
Zolang jij niet weet waar die luitjes heen zijn welquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo stelt iemand van de politie dan dat er een direct gevaar voor héél Hannover is?
Een paar bommetjes of zelfmoordterroristen zijn geen gevaar voor héél Hannover. Me dunkt.
Bierquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:17 schreef Geralt het volgende:
Ik ga een biertje pakken. En wat nootjes. En dan zien we wel.
Het is gewoon een betrouwbaar twitteraccount hoorquote:
twitter:MiManske twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:16:16Sprengstoff in Rettungswagen gefunden laut @Kreiszeitung. #GERNED #fuckyouisis reageer retweet
Wel rauwe nootjes he.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:17 schreef Geralt het volgende:
Ik ga een biertje pakken. En wat nootjes. En dan zien we wel.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-airways-boston.html
quote:Volgens Boston Globe zou de vrouw alcohol hebben gedronken en zijn er geen links met terroristische plannen.
Heeft hier helemaal niets mee te maken. Staat nota bene in het bericht.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Een voertuig van de rode halve maan valt flink op. Daar maakte IS een fout.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
WTF hoe hebben ze dat daar überhaupt in gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een betrouwbaar twitteraccount hoor
Maar goed ook de bild meld hettwitter:MiManske twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:16:16Sprengstoff in Rettungswagen gefunden laut @Kreiszeitung. #GERNED #fuckyouisis reageer retweet
Totaal niet relevantquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Incidentjequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bildquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar goed ook de bild meld hettwitter:MiManske twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:16:16Sprengstoff in Rettungswagen gefunden laut @Kreiszeitung. #GERNED #fuckyouisis reageer retweet
Ja, en over allerlei andere dingenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hij tweette destijds ook veel over Oekraīne toch?
Het is de bedoeling dat we achter iedere boom een terrorist zien, en bang worden van elke stinkende scheet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heeft hier helemaal niets mee te maken. Staat nota bene in het bericht.
Gewoon naar binnen rijden, met fake ID's wellicht.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Starm het volgende:
[..]
WTF hoe hebben ze dat daar überhaupt in gekregen
Bild is even betrouwbaar als Niburu. Ik wacht wel af tot de persco.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee die fake ID's waren toch juist het teken van een false flag? Want "waarom zou je een ID meenemen als je een aanslag pleegt?"quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen rijden, met fake ID's wellicht.
Wat dat aangaat hebben de terroristen al gewonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat we achter iedere boom een terrorist zien, en bang worden van elke stinkende scheet.
Ditquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dat aangaat hebben de terroristen al gewonnen natuurlijk
We geven ze inderdaad exact wat ze willen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mwa, over twee weken is iedereen Parijs weer vergeten en gaan we weer vanouds verder waar we mee bezig waren, tot het de volgende keer ergens prijs is en er weer honderd(en) doden te betreuren zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
twitter:Kreiszeitung twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:11:24Exklusive Info: Rettungswagen mit Sprengstoff vorm Stadion in Hannover entdeckt. https://t.co/of6dgr6WwB #dfb @dpa #gerned reageer retweet
welke feed is datquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gebeurt niet veel op de feed.
[ afbeelding ]
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:11:03Man wordt onder schot gehouden, 1 km van stadion #Hannover https://t.co/CMROCwzAp9 reageer retweet
Je kan moeilijk 50k mensen fouilleren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Maar ze fouilleren toch gewoon, dus dan zien ze toch wie er binnenkomt? Of gaat t niet zo bij wedstrijden.
Jawel, maar buiten het stadion is openbare weg. Daar kunnen ze niet iedereen controleren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Maar ze fouilleren toch gewoon, dus dan zien ze toch wie er binnenkomt? Of gaat t niet zo bij wedstrijden.
Wat brengen ze dat legendarisch zeg.quote:
sbs6quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Waarom zenden ze zo'n kut programma uit op SBS6 ipv nieuws uit Hannover
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:27:46Press conference by German interior minister in 3 minutes reageer retweet
Volgens die instabiel geaarde gast afgelopen zondag bij Paul de Leeuw is zo'n aanslag "best gezellig".quote:
Ik begrijp dat dus ook niet, kan je een keer kijkcijfers hebben gaan ze onzin uitzenden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Het standaard SBS publiek snapt dit soort dingen niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Waarom zou je niet aanvallen als het stadion leegstroomt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:28 schreef byah het volgende:
Als er bijna een uur lang dreiging is dan is het gevaar inmiddels geweken zou ik zeggen. Het gebeurt onverwachts of het gebeurt niet lijkt me.
quote:SBS6 gooit programmering om
SBS6, dat vanavond de oefeninterland Duitsland-Nederland zou uitzenden, heeft bliksemsnel de programmering aan moeten passen.
Het station brengt nu, net als elke dinsdag, Websnacks en een dubbele aflevering van NCIS; om 22.30 uur gevolgd door Hart van Nederland.
Periscope. Kan je mee live mee streamenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Geralt het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YpKkRMZayExj
Hoe doen die knakers dat?
Was met Parijs ook. Kan je dan met een programma je telefoon op laten nemen en rechtstreeks streamen naar internet??
http://nos.nl/artikel/206(...)oranje-afgelast.htmlquote:Behalve het voetbalstadion is ook een concertzaal in Hannover ontruimd.
Ik hoop zo bij RTL z.quote:
Iedereen is zo een journalist met wereldbereik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Geralt het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YpKkRMZayExj
Hoe doen die knakers dat?
Was met Parijs ook. Kan je dan met een programma je telefoon op laten nemen en rechtstreeks streamen naar internet??
Websnacks met Keesje Tol, das ist toll!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Leandra het volgende:
SBS6 vindt het kennelijk niet nodig om van het timeslot dat ze toch al voor Hannover gereserveerd hadden een nieuwsprogramma te maken, ik zie een of ander flauw programma met Kees Tol?
Ja en dan claimen dat ze teruggekeerde Syriëgangers goed in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Onnoman het volgende:
krijg je met die invasie vanuit Syrie.. Europese bevolking is terecht bang om vanuit elke hoek aangevallen te worden..
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:31:23UPDATE: #Germany top GSG 9 counter-terrorism unit is on its way to the stadium in #Hannover reageer retweet
Open grenzen van Oost-Turkije tot West-Nederland. Tja..quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan claimen dat ze teruggekeerde Syriëgangers goed in de gaten houdenCharly Hebdo, afgelopen vrijdag Parijs, nu dit. Blijkt goed te werken dat beleid.
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt er op de Nederlandse netten nog over gesproken? Zo ja, welk net?˛
Lama daar is alweer de reguliere programmering.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.
twitter:jmsardo twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:22:51#Germany: An ambulance with explosives reportedly found near #Hannover stadium acc @Kreiszeitung Police chief talked of "concrete threat". reageer retweet
Ik kan geen rtl z ontvangen, omdat het tv-signaal te slecht is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.
Dat is gewoon wdrquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef Infection het volgende:
Persco hier te volgen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-situatie-hannover
lolquote:
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:jmsardo twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:22:51#Germany: An ambulance with explosives reportedly found near #Hannover stadium acc @Kreiszeitung Police chief talked of "concrete threat". reageer retweet
Ik heb eerder het gevoel dat we vooral heel erg bang moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de angst regeert en er vermoedelijk echt niks aan de hand is.˛
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
zit ik nou naar een duitse versie van gtst te kijken via rtl nieuws?
Zijn alweer terug naar de reguliere programmering, FOK blijkt toch maar weer de enige site te zijn waar je bij nieuws wel op de hoogte blijft. Dankzij de users, dat wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik kan geen rtl z ontvangen, omdat het tv-signaal te slecht is.
Dit inderdaad...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
op n-tv wordt het ook gezegdquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.
Een veel makkelijker doelwit dan andere coalitielanden die IS bombarderen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef FlipjeHolland het volgende:
binnenkort is nederland dus aan de beurt.
10 Best Special Forces in the worldquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:31:23UPDATE: #Germany top GSG 9 counter-terrorism unit is on its way to the stadium in #Hannover reageer retweet
Bang worden gemaakt bedoel ik hiermee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat we vooral heel erg bang moeten zijn.
heb liever een brick threatquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.
Een of andere duitse serie??quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef Infection het volgende:
Persco hier te volgen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-situatie-hannover
Wordt gemeld door een lokale krant.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
twitter:drhelldigger twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:32:34@Conflicts @L0gg0l According to information from the local paper, an ambulance has been discovered with explosives. reageer retweet
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de angst regeert en er vermoedelijk echt niks aan de hand is.
Het zou te legendarisch zijn. Lijkt me sterk.˛
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
De orginele bron is de Kreiszeitung...die hebben het van 'hun bronnen' zoals ze schrijven...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met verwijzingen naar de Syrische vluchtelingen. Zou wel een goede zet van ze zijn. Dat zou hun standpunt aanzienlijk helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zat zelfs te denken.. misschien hebben extreem rechtse duitsers het wel op hun geweten..
tering jantje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |