Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo over lachen.
Zoiets doet men niet zomaar lijkt me.
En concreet gevaar voor HEEL Hannover? Like WTF!?
Dat is de letterlijke vertaling van terrorist ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Terrorisme is toch bangmakerij? Daar slaagt de politie aardig inquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlogquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik was er 2 jaar terug. Ik zal ze even bellen dat ik wel iets wil zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van BN'ers die vorig jaar juni in Hannover waren?
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:06:45Hoofdcommissaris vd politie: 'serieuze aanwijzingen dat er plannen waren iets tot ontploffing te brengen' https://t.co/OqkohhDPsP reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlog
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
Einde 8 minuten geledenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1vAxRoYrAmXKl
Periscope van Duitse verslaggever
Ik vermoed op een duitse zender, gelukkig heb ik schotelquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
Omdat Hannover in gevaar is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?
Waaorm moet de Duitse overheid daar een persco over geven? Wat is deze?
NDR (op Ziggo kanaal 57)quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
Is niet live iddquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op play drukken. Of is dat eerder opgenomen?
Grapje, neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?
Waaorm moet de Duitse overheid daar een persco over geven? Wat is deze?
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!quote:
Dit is een opgenomen periscope inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op play drukken. Of is dat eerder opgenomen?
Pannekookquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow crap. Ik was even in de veronderstelling dat Hannover in Engeland lag. En ik heb geen idee waarom?!!!!!!!!!!
Dat krijg je van teveel bier drinken en nootjes etenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Hannover wonen sowieso best veel moslims, relatief ook veel salafisten. Maar omdat nou als concrete dreiging te duiden?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef JeMoeder het volgende:
Er was een moslim binnen 30km van het stadion? Naja... kan nu wel overtrokken roepen, maar ik begrijp dat ze nu liever het zekere voor het onzekere nemen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat krijg je van teveel bier drinken en nootjes eten
Heeft wellicht met de arrestaties van de 7 mensen in Duitsland vandaag te maken?quote:Gegen 20 Uhr sollten Bundeskanzlerin Angela Merkel (CDU) und mehrere Kabinettsmitglieder in Hannover eintreffen. Sie wollten nach den schweren Anschlägen am Rande des Länderspiels in Frankreich ihre Solidarität bekunden.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Whehheehequote:
Typisch Engelse naam ook, Hannoverquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Wintar het volgende:
[..]LOL. Het is niet dat Hannover een of ander klein gehucht is ook.
Nee weet ik. Ik weet ook gewoon dat het in Duitsland ligt. Alleen net even compleet niet meer. Ik was echt in de veronderstelling Engelandquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Wintar het volgende:
[..]LOL. Het is niet dat Hannover een of ander klein gehucht is ook.
Het klinkt wel wat als hangoverquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Typisch Engelse naam ook, Hannover.
scoordquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef moemoe het volgende:
Ah, FOK! is toch aanwezig op Twitter.
[ afbeelding ]
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:11:03Man wordt onder schot gehouden, 1 km van stadion #Hannover https://t.co/CMROCwzAp9 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |