Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo over lachen.
Zoiets doet men niet zomaar lijkt me.
En concreet gevaar voor HEEL Hannover? Like WTF!?
Dat is de letterlijke vertaling van terrorist ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Terrorisme is toch bangmakerij? Daar slaagt de politie aardig inquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Noem me maar paranoïde, maar ik vind dat er nu opeens wel buitengewoon veel zogenaamde dreiging is. Het lijkt wel op men bewust paniek wil zaaien.
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlogquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:05 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik was er 2 jaar terug. Ik zal ze even bellen dat ik wel iets wil zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van BN'ers die vorig jaar juni in Hannover waren?
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:06:45Hoofdcommissaris vd politie: 'serieuze aanwijzingen dat er plannen waren iets tot ontploffing te brengen' https://t.co/OqkohhDPsP reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens onze minister president is er niks aan de hand, we zijn alleen in oorlog
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zou volgens inlichtingendiensten een aanslag worden voorbereid, om 20:30u een persconferentie van de Duitse overheid.
Einde 8 minuten geledenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1vAxRoYrAmXKl
Periscope van Duitse verslaggever
Ik vermoed op een duitse zender, gelukkig heb ik schotelquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
Omdat Hannover in gevaar is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persco van de Duitse overheid? Omdat een voetbalmatch afgelast wordt op last van de politie?
Waaorm moet de Duitse overheid daar een persco over geven? Wat is deze?
NDR (op Ziggo kanaal 57)quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar dat uitgezonden wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |