quote:Rond de HDI Arena, het stadion in de Duitse stad, wordt het decor gekleurd door de blauwe zwaailichten van honderden politieauto's. De vondst van een verdacht pakketje leidde tot chaotische taferelen op de toegangswegen rond het stadion, die een uur lang geblokkeerd waren.
En nu, wat moet ik nu met m'n chips en cola?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Tism het volgende:
Er was een verdachte koffer aangetroffen. Het bleek een valse bommelding..
In de blender en door een rietje opdrinken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En nu, wat moet ik nu met m'n chips en cola?
Dat lijkt mij een zeer aparte smaakervaring.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In de blender en door een rietje opdrinken.
Ik heb me laten vertellen dat dat ook goed werkt met Doritos en Mountain Dew.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een zeer aparte smaakervaring.
Dat was om 18.00 uur, dit staat er blijkbaar los van. Politie doet nog geen mededeling.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Tism het volgende:
Er was een verdachte koffer aangetroffen. Het bleek een valse bommelding..
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom?
Als dit elftal wordt opgeblazen worden we er niet per definitie slechter van.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom?
Als dit elftal wordt opgeblazen worden we er niet per definitie slechter van.
quote:Duitse media melden dat zich rond het stadion van Hannover 96 'verdachte personen' zouden ophouden of hebben opgehouden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rland-afgelast.dhtml
Eerst zo heel stoer van: we gaan de boel NIET afblazen, we laten ons NIET leiden door angstquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Zal wel vals alarm zijn, maar kan me de schichtigheid in de nasleep van de terreurgolf wel voorstellen.
De verdachten hadden hun gezicht gedeeltelijk verhuld achter een oranje opblaasklomp, en zongen luidkeels nationalistische liederen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:33 schreef Gezicht het volgende:
Volgens de schreeuwkop op bild.de zijn er verdachte personen gesignaleerd bij het stadion.
quote:Germany-Netherlands friendly in Hannover canceled by police
The international friendly between Germany and the Netherlands in Hanover has been canceled over security concerns, German police have confirmed. A suspicious object had been found before the game.
Less than two hours before kick-off the international match between Germany and the Netherlands in Hanover has been canceled by German police.
No official reason has been given, however earlier in the evening a "suspicious object" had been discovered by police forces around the stadium. Road blocks were set-up and no fans were allowed to enter the area surrounding the HDI-Arena. However, police did eventually open the roads, allowing journalists and fans to enter the stadium.
An official announcement from the police forces stated for fans to not 'stand still' and to 'move away from the stadium'.
More to follow...
http://www.dw.com/en/germ(...)by-police/a-18856630
Tja, als het geen loosalarm blijkt te zijn is het toch wel erg lullig. Beter afgelast dan stoer vasthouden aan wat eerder gezegd is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef PatatFriet het volgende:
Tas met ballonnen?
[..]
Eerst zo heel stoer van: we gaan de boel NIET afblazen, we laten ons NIET leiden door angst
En dan vervolgens toch cancellen
Is er eigenlijk ooit in de geschiedenis wel eens een vergeten of achtergelaten koffer gevonden waarin daadwerkelijk een bom bleek te zitten ergens? In mijn beleving vliegen er elke keer dat de explosieven opruimingsdienst zo'n koffer tot ontploffing brengt alleen maar natte handdoeken, ongestreken overhemden en boxershorts met remsporen door de lucht.quote:Volgens VTM Nieuws is de vondst van een verdachte koffer de aanleiding.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Houtenbeen het volgende:
livestream
http://www.ndr.de/eventlivestream2352.html
Blaas dan de boel gewoon op voorhand op afquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:42 schreef Voszje het volgende:
Tja, als het geen loosalarm blijkt te zijn is het toch wel erg lullig. Beter afgelast dan stoer vasthouden aan wat eerder gezegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |