Ik snap dat niet helemaal. Als men iets wil laten ontploffen daar, hoe kan dat in godsnaam een gevaar zijn voor heel Hannover?quote:Hannovers Polizeipräsident Volker Kluwe sprach im NDR von einer „konkreten Gefahrenlage für ganz Hannover. Es gab ernsthafte Planungen, etwas zur Explosion zu bringen”.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:14:48BREAKING - GERMAN POLICE DISCOVER TRUCK BOMB DISGUISED AS RESCUE VEHICLE NEAR SOCCER STADIUM IN HANNOVER, LOCAL MEDIA SAYS reageer retweet
Uhuquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
Dan denk ik al vlug aan een vuile atoombom.
Aloeha snackbar!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op de satellietfeed: "Het enige wat nog kan ontploffen is de frietpan, omdat de snackbar meteen ontruimd moest worden..."
Een bom in hulpverleningsvoertuigen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:14:48BREAKING - GERMAN POLICE DISCOVER TRUCK BOMB DISGUISED AS RESCUE VEHICLE NEAR SOCCER STADIUM IN HANNOVER, LOCAL MEDIA SAYS reageer retweet
Dat heel hannover moet je ook mer een korrel zout nemen, zoals ook heel parijs getroffen was vrijdagquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal. Als men iets wil laten ontploffen daar, hoe kan dat in godsnaam een gevaar zijn voor heel Hannover?
Dan denk ik al vlug aan een vuile atoombom.
Hoe betrouwbaar is deze twitteraart?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
ik hoop dat dat dus ook nep isquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoezo stelt iemand van de politie dan dat er een direct gevaar voor héél Hannover is?quote:
nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is deze twitteraart?
Betrouwbaarquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kut ochtendienstenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef nattermann het volgende:
Doe maar geen aanslag vanavond, ik moet morgenvroeg weer heel vroeg op
Zolang jij niet weet waar die luitjes heen zijn welquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo stelt iemand van de politie dan dat er een direct gevaar voor héél Hannover is?
Een paar bommetjes of zelfmoordterroristen zijn geen gevaar voor héél Hannover. Me dunkt.
Bierquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:17 schreef Geralt het volgende:
Ik ga een biertje pakken. En wat nootjes. En dan zien we wel.
Het is gewoon een betrouwbaar twitteraccount hoorquote:
twitter:MiManske twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:16:16Sprengstoff in Rettungswagen gefunden laut @Kreiszeitung. #GERNED #fuckyouisis reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |