twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:31:23UPDATE: #Germany top GSG 9 counter-terrorism unit is on its way to the stadium in #Hannover reageer retweet
Open grenzen van Oost-Turkije tot West-Nederland. Tja..quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan claimen dat ze teruggekeerde Syriėgangers goed in de gaten houdenCharly Hebdo, afgelopen vrijdag Parijs, nu dit. Blijkt goed te werken dat beleid.
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt er op de Nederlandse netten nog over gesproken? Zo ja, welk net?²
Lama daar is alweer de reguliere programmering.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.
twitter:jmsardo twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:22:51#Germany: An ambulance with explosives reportedly found near #Hannover stadium acc @Kreiszeitung Police chief talked of "concrete threat". reageer retweet
Ik kan geen rtl z ontvangen, omdat het tv-signaal te slecht is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht RTL z maar daar is nu reclame.
Dat is gewoon wdrquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef Infection het volgende:
Persco hier te volgen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-situatie-hannover
lolquote:
Dit meldt Bild en het wordt door iedereen overgenomen zonder bron. Rond Parijs waren er ook allerlei onware geruchten, laten we voorzichtig doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:jmsardo twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 20:22:51#Germany: An ambulance with explosives reportedly found near #Hannover stadium acc @Kreiszeitung Police chief talked of "concrete threat". reageer retweet
Ik heb eerder het gevoel dat we vooral heel erg bang moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de angst regeert en er vermoedelijk echt niks aan de hand is.²
quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Onnoman het volgende:
zit ik nou naar een duitse versie van gtst te kijken via rtl nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |