Haha, ik zou het kind toch belangrijker vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:18 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
De ervaring leert mij dat ik geen nummers moet zetten
Ze zijn even belangrijk
Nee, maar ben toch op zoek naar iets serieuzers.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets mis met seks
[..]
Verschil in levensfase tussen jou en mij dus. Net als dat ik geen eerste of tweedejaarsstudente hoef omdat die heel anders in het leven staat.
Dat is wel heel erg makkelijk geroepen, zit vaak veel meer achter. Maar ik snap wel volkomen dat er mannen zijn die er moeite mee hebben hoor, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:17 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja ik ga ook liever voor een vrouw zonder kinderen, nu laat ik dat nog weleens vallen. Maar als eigen kinderen dan ook afvalt, beetje wel de lasten maar niet de lusten in mijn ogen. En ik weet niet eens zeker of ik wel kinderen wil.
Ander ritme dan iemand die fulltime werkt. Althans, dat is mijn ervaring. Feel free to chang emy mindquote:Op woensdag 18 november 2015 14:28 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nee, maar ben toch op zoek naar iets serieuzers.
Ik ben een eerstejaars en derdejaars studenteHoezo staan die anders in het leven?
Als het je eigen vlees en bloed is komt die echt wel op de eerste plaats, kunnen mensen ontkennen maar het is echt zoquote:Op woensdag 18 november 2015 14:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Haha, ik zou het kind toch belangrijker vinden.
Dat is waar... Maar dat vind ik niet negatief.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ander ritme dan iemand die fulltime werkt. Althans, dat is mijn ervaring. Feel free to chang emy mind
Ligt er een beetje aan, ik ben zometeen op mijn 27ste ook weer student alleen ik werk daarnaast wel nog en heb al ervaring met het "grote mensen leven".quote:Op woensdag 18 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was op mijn 27ste opnieuw eerstejaars student
Je kunt toch ook gewoon proberen er achter te komen hoe iemand in het leven staat ipv dat invullen op basis van zoiets raars als een studiejaar?
preciesquote:Op woensdag 18 november 2015 14:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als het je eigen vlees en bloed is komt die echt wel op de eerste plaats, kunnen mensen ontkennen maar het is echt zo![]()
Dat is mij ook zo vaak gevraagd op een date.." Ben ik dan altijd nummer 2?!?!" Eh
Foute gedachte. Als het uit raakt dan is het moeilijk het kind ook los te latenquote:Op woensdag 18 november 2015 14:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Haha, ik zou het kind toch belangrijker vinden.
Dat is juist wat ik bedoel, dat het zo weinig zegtquote:Op woensdag 18 november 2015 14:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, ik ben zometeen op mijn 27ste ook weer student alleen ik werk daarnaast wel nog en heb al ervaring met het "grote mensen leven".
Ik heb ooit eens gesproken met een 32 jarige vent, studeerde zijn hele leven, nooit nog gewerkt en woonde bij zijn moeder, dat gaat mij echt te ver hoor
Klopt, ik kan ook alleen mijn visie er op geven. Ik heb dan ook geen kinderen terwijl dat in mijn categorie vrij normaal is.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makkelijk geroepen, zit vaak veel meer achter. Maar ik snap wel volkomen dat er mannen zijn die er moeite mee hebben hoor, ieder zijn ding.
Nee, hè?!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:29 schreef Faxie het volgende:
Ik zou niet eens kinderen van mezelf willen, laat staan van een ander
Het is ook niet vooraf al zo zwart/wit. Maar juist uit mijn ervaring als ik dan meer contact met iemand heb. Daaruit blijkt dan dat ik liever niet iemand heb die nog minstens 3 jaar moet studeren. Zeker als het dan via tinder is, dan stop ik er al minder energie in. En meestal doet die meid dat dan ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt toch ook gewoon proberen er achter te komen hoe iemand in het leven staat ipv dat invullen op basis van zoiets raars als een studiejaar?
Het is een beetje hetzelfde als een kind. Van mij hoeft het niet per se. Als ik als een blok voor een studente val dan is dat zo, ik ben er iig niet naar op zoek.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ja alleen zou jij het aankijken met iemand zoals ik aangeef? Ik ben daarna direct afgehaakt. Ik wist dat al dezelfde dag tijdens het appen. Ik heb het hem ook eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik bedoel, dat het zo weinig zegt
Waarom niet gewoon er achter proberen te komen hoe iemand is voor je het invult?
WIE WEET verandert de juiste vrouw de gedachte wel.quote:
Bij mij duurde dat meer dan een jaar, maar dat was ook een ietwat uitzonderlijke situatie.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Wat was voor iedereen trouwens de tijd tussen verbreken relatie en opnieuw gaan daten?
Ik ben ook pas op mijn 28e afgestudeerd. Al werkte ik toen al wel een jaar na het afronden van mijn eerste studie. Ik zou me inderdaad niet blind staren op opleiding en hoe ver iemand daarin is. Het gaat uiteindelijk toch om een klik...quote:Op woensdag 18 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap niet waarom we zo langs elkaar heen praten?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja alleen zou jij het aankijken met iemand zoals ik aangeef? Ik ben daarna direct afgehaakt. Ik wist dat al dezelfde dag tijdens het appen. Ik heb het hem ook eerlijk gezegd.
Bekrompen niet.. Maar kans is aanwezig dat je daardoor iets leuks laat schieten.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als een kind. Van mij hoeft het niet per se. Als ik als een blok voor een studente val dan is dat zo, ik ben er iig niet naar op zoek.
Redenen:
Verschil in levensstijl, leeftijd enzovoorts. Noem me gerust bekrompen
Neuh dat geloof ik nietquote:Op woensdag 18 november 2015 14:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
WIE WEET verandert de juiste vrouw de gedachte wel.
Dus na X aantal dates denk jij; dit wordt de mama van mijn kinderen.
West side story strugglesquote:En de derde haar vriendinnengroep bleek op gespannen voet te staan met mijn vriendengroep.
Duidelijkheid en eerlijkheid zijn best wel fijn jaquote:Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Kut dat je al 2 dagen geen reactie hebt zeg! Succes met het spelletje al lijkt t me best kut.Duidelijkheid is fijner.
Gewoon vragen zou ook duidelijkheid kunnen geven.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duidelijkheid en eerlijkheid zijn best wel fijn ja
Ik denk dat als je voor iemand valt, en dan echt volleidg ervoor valt, dat soort zaken allemaal naar de achtergrond verschuiven.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Bekrompen niet.. Maar kans is aanwezig dat je daardoor iets leuks laat schieten.
Maar als jij voor de werkende dertigers wil gaan is dat ook leuk.
Uhu klopt. Maakt het leven voor jezelf ook leukerquote:Op woensdag 18 november 2015 14:14 schreef sanger het volgende:
En zolang je een leuk leven hebt ben je in trek. Want je straalt uiot dat je lekker in je vel zit, zelfverzekerd, zelfvertrouwen etc. Dat maakt dat anderen voor je vallen imo.
Dat heb ik nooit begrepen, wat is daar onbeleefd aan? Zeker op een online forumquote:Op woensdag 18 november 2015 14:16 schreef yats het volgende:
potver, ik bedenk me net hoe onbeleefd het eigenlijk is dat ik nu al twee vrouwen naar hun leeftijd gevraagd heb...oops
Wat een prettig bij effect is indd.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu klopt. Maakt het leven voor jezelf ook leuker![]()
Na al die jaren nog steeds kieskeurigquote:Ik mag ook niet klagen over mannelijke aandacht ofzo, dus scharrels her en der heb ik wel.
MAar toch al wel tig jaar vrijgezel. En dat ligt ook zeker aan mij
Die zijn dus onzeker, en moet je links laten liggenquote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen die moeilijk doen over hun leeftijd
Misschien juist wel steeds kieskeurigerquote:Op woensdag 18 november 2015 15:08 schreef sanger het volgende:
Na al die jaren nog steeds kieskeurig
Ik heb geen idee waarom je genoegen zou moeten nemen met... Het hele daten ding is voor mij toch compleet nieuw dus zal het moeten gaan ontdekkenquote:Op woensdag 18 november 2015 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien juist wel steeds kieskeuriger
Waarom zou je genoegen nemen met.. wil toch minimaal een leuke klik met iemand hebben, op zowel persoonlijk als lichamelijk gebied. En zolang die ontbreken (of 1 van beide) houdt het al snel op.
Nou nee hoor.... dat is een fabel.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mensen een compromis sluiten op moment dat ze echt zoeken. Of dit uitstralen waardoor de echte goede vrouwen verder kijken.
Is wel een gevoel hoor
[..]
En zolang je een leuk leven hebt ben je in trek. Want je straalt uiot dat je lekker in je vel zit, zelfverzekerd, zelfvertrouwen etc. Dat maakt dat anderen voor je vallen imo.
Mag je een fabel vinden maar doe mij maar een man die z'n leven op orde heeft en daar tevreden over is ipv zo'n wanhopig geval dat denkt dat z'n leven pas leuk is als hij iemand heeftquote:Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee hoor.... dat is een fabel.
Als een man helemaal tevreden is zit hij echt niet op je te wachten hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag je een fabel vinden maar doe mij maar een man die z'n leven op orde heeft en daar tevreden over is ipv zo'n wanhopig geval dat denkt dat z'n leven pas leuk is als hij iemand heeft
Er is een verschil tussen tevreden zijn met je leven en je leven compleet hebben denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een man helemaal tevreden is zit hij echt niet op je te wachten hoor
Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een man helemaal tevreden is zit hij echt niet op je te wachten hoor
Dan ben je blijkbaar niet tevreden genoegquote:Op woensdag 18 november 2015 15:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen?
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehadquote:Op woensdag 18 november 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar niet tevreden genoeg
ja sort ofquote:
Ja klopt, hoewel ik ook best snap dat ze niet al te happig over wil komen enz. Heb voor mezelf in ieder geval een tijd terug al een '3 strikes out' regel ingesteldquote:Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Kut dat je al 2 dagen geen reactie hebt zeg! Succes met het spelletje al lijkt t me best kut.Duidelijkheid is fijner.
Dus jij bent niet tevreden?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehad
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen?
hahahahsquote:Op woensdag 18 november 2015 15:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehad
Daar doelde ik niet op, maar goed puntquote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....quote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?
O zo..quote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....
Ehhh jij bent dus niet tevreden. En denkt dat je alleen tevreden kan zijn als je alles hebt. Ik ga toch voor de optie tevreden proberen te zijn zonder alles te hebben. Anders ben ik dus ongelukkig tot ik alles heb, en ga ik me vervelen op het moment dat ik tevreden ben. Want dan is er toch niks nieuws meer te ontdekken als ik jou moet geloven.quote:
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook niet op eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....
owquote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.
Zucht laat ook maarquote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.
Sorry ik bitchte te snelquote:Op woensdag 18 november 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zucht laat ook maar![]()
Maar jij kan blijkbaar tevreden zijn terwijl je toch meer wilt. Knap hoor
Nee ik besef me dat ik niet altijd alles kan hebben om tevreden te kunnen zijn. En dat is maar goed ook met een chronische ziekte.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zucht laat ook maar![]()
Maar jij kan blijkbaar tevreden zijn terwijl je toch meer wilt. Knap hoor
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik besef me dat ik niet altijd alles kan hebben om tevreden te kunnen zijn. En dat is maar goed ook met een chronische ziekte.
En als mijn vriend niet open had gestaan voor een open relatie, had ik toch een andere manier moeten vinden om "tevreden" te zijn. Accepteren dat hij de enige zou zijn, of zonder hem verder. Had ik ook niet gehad wat ik wilde, maar heel gelukkig kunnen zijn.
En een relatie dus ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?
Kwestie van tevreden zijn met wat je hebt (of kunt krijgen). Neemt niet weg dat je best kunt verlangen naar iemand om dat mee te delen.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?
quote:
Dat dus...Het is heel normaal om een relatie te willen/te missen als je vrijgezel bent en er naar te verlangen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde/genegenheid/waardering van anderen, in welke vorm zich dat dan uit is verder aan de persoon zelf. Dat je dat niet hebt betekent niet dat je verder niet tevreden kunt zijn met je leven.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Kwestie van tevreden zijn met wat je hebt (of kunt krijgen). Neemt niet weg dat je best kunt verlangen naar iemand om dat mee te delen.
En dat dan weer omdat je dat op een of andere manier uitstraalt, waardoor je aantrekkelijker bent voor mensen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Je moet tevreden zijn met de kleine simpele dingen in het leven en niet je geluk van externe factoren laten afhangen. Als je dat beheerst sta je zoveel makkelijker in het leven en gaat alles een stuk makkelijker, bv date.
Ook dat inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:06 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat dan weer omdat je dat op een of andere manier uitstraalt, waardoor je aantrekkelijker bent voor mensen.
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingquote:Op woensdag 18 november 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Het is heel normaal om een relatie te willen/te missen als je vrijgezel bent en er naar te verlangen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde/genegenheid/waardering van anderen, in welke vorm zich dat dan uit is verder aan de persoon zelf. Dat je dat niet hebt betekent niet dat je verder niet tevreden kunt zijn met je leven.
Maar op een andere manier dan je in een relatie zou krijgenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingook zonder relatie.
Dat kan, dan heb je geluk. Ik heb het nu helaas niet buiten vriendschappen om,maar dat komt wel weer.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingook zonder relatie.
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, dan heb je geluk. Ik heb het nu helaas niet buiten vriendschappen om,maar dat komt wel weer.
Je moet ook een ideaalbeeld los kunnen laten en je open kunnen stellen voor wat er wel is en wat je daar uit kunt halen. We leven in 2015, het idee van de standaard levensloop met boymeetsgirl en 2.1 kind is achterhaald.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar op een andere manier dan je in een relatie zou krijgen
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..quote:Op woensdag 18 november 2015 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook een ideaalbeeld los kunnen laten en je open kunnen stellen voor wat er wel is en wat je daar uit kunt halen. We leven in 2015, het idee van de standaard levensloop met boymeetsgirl en 2.1 kind is achterhaald.
Het staat iedereen vrij een andere invulling te zoeken afhankelijk van de geboden mogelijkheden.
Kijken naar wat er wel is maakt het leven zo veel leuker en liever.
Volgens mij was het "je" moet als in "men" moet en niet zozeer gericht aan jou.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..
Wat Cue zegt. Niet perse aan jou gericht.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..
Nu vestig je weer al je hoop op één match, wat als dat uiteindelijk misloopt? Wellicht dat je beter met meerdere kan daten, dan hoef je niet teleurgesteld te worden als een meisje niets meer van zich laat horen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Net na een paar dagen stilte persoonlijk antwoord gekregen van een Tinder match waar ik de hoop al had opgegeven, blablabla druk geen internet, maar heeft nog wel interesse dus misschien binnenkort eindelijk weer eens een date
Meerdere vrouwen daten?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nu vestig je weer al je hoop op één match, wat als dat uiteindelijk misloopt? Wellicht dat je beter met meerdere kan daten, dan hoef je niet teleurgesteld te worden als een meisje niets meer van zich laat horen.
Dus dat.quote:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als het zou kunnen, waarom niet? Heb je altijd wat achter de hand.
Verdeeltquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.
Don't hate the player, hate the game...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.
Als de dames daar maar niet achter komen...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als de dames daar maar niet achter komen...
Ik zou het met je eens zijn geweest als het een ander persoon was.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.
Jouw kringen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.
Owquote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Uhm...
Mensen die ik ken? Mijn omgeving?
Klinkt als een collectief bewustzijn? Of mogen jullie alleen binnen de gemeente daten?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.
Waar ik eigenlijk mee wil zeggen dat we niet echt op zoek zijn, maar daten omdat we iemand spontaan leuk vinden.
Ik heb het niet eens over mijn gemeente.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt als een collectief bewustzijn? Of mogen jullie alleen binnen de gemeente daten?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over mijn gemeente.
Haha oké!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], ik was niet serieus. Zal volgende keer smiley erbij plakken.
Dat ligt dan echt aan hem zelf. Sowieso denk ik dat hij eerst iets aan het onderliggende issue moet doen zodat het minder erg is als het op niets uitloopt. Want dat dat gaat gebeuren en we het hier lezen durf ik wel te voorspellen. Maar ja, dat kunnen we blijven zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tot dat er geneukt is is het een free-for-all, en dan vind ik mijzelf nog ouderwets.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar ik eigenlijk mee wil zeggen dat we niet echt op zoek zijn, maar daten omdat we iemand spontaan leuk vinden.
Geldt toch ook voor niet-exclusiviteit?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:09 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook gewoon niet zo slim om exclusiviteit te verwachten voor het besproken is.
Dat komt omdat je date om te daten. Daarom zit je ook op een datingsite. Wij daten omdat wij die persoon leuk vinden (van beide kanten) met de bedoeling iets meer te bekijken (met elkaar). Dan is het vanzelfsprekend dat je je dan alleen focust op die persoon.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Moro het volgende:
[..]
Tot dat er geneukt is is het een free-for-all, en dan vind ik mijzelf nog ouderwets.
Het lijkt me vrij normaal dat dat niet op de eerste date ter sprake komt. Dan moet je uberhaupt maar afwachten of het klikt voor je daarover nagedacht hebt. Als je dan tot een punt komt dat je denkt "ok ik vind hem/haar zo leuk, daar wil ik wel exclusiviteit mee" zul je dat moeten zeggen.. Ook als je tot de conclusie komt dat je niet exclusief met iemand wil zijn lijkt me dat handig om aan te geven, of als je dat vanaf het begin al wil. Maar dan kan het dus best zijn dat iemand er wel voor open staat maar nog niet dat punt bereikt heeft.. Maar dat is hoe ik het zie.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geldt toch ook voor niet-exclusiviteit?
wat?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat komt omdat je date om te daten. Daarom zit je ook op een datingsite. Wij daten omdat wij die persoon leuk vinden (van beide kanten) met de bedoeling iets meer te bekijken (met elkaar). Dan is het vanzelfsprekend dat je je dan alleen focust op die persoon.
Ja maar dat is dus aannemen dat de hele wereld een zelfde kijk heeft op relaties/dezelfde behoeftes heeft, en dat vind ik dus niet erg slim. Tenzij je het duidelijk aangeeft dat je dat verwacht.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat komt omdat je date om te daten. Daarom zit je ook op een datingsite. Wij daten omdat wij die persoon leuk vinden (van beide kanten) met de bedoeling iets meer te bekijken (met elkaar). Dan is het vanzelfsprekend dat je je dan alleen focust op die persoon.
Achter de hand hebben voor het geval, is van beide kanten een afknapper.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus aannemen dat de hele wereld een zelfde kijk heeft op relaties/dezelfde behoeftes heeft, en dat vind ik dus niet erg slim. Tenzij je het duidelijk aangeeft dat je dat verwacht.
Ja maar dat moet je dan toch eerst uitspreken voordat je verwachten schept die niet kloppen en je "op naar een volgende" kan.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ik verwacht niet dat je het begrijpt, noch verwacht ik dat je het ermee eens moet zijn. Daarom heb ik het ook over de mensen die ik ken in het echte leven. En als die persoon toevallig niet eenzelfde kijk heeft, ook niet erg want dan zijn we toch niet "voor elkaar". Op naar een volgende.
Tja, als je buiten de "kring" wilt daten lijkt het me verstandig om dat eerst uit te spreken, ja. Er binnen is het gewoon een ongeschreven regel. Nou ja, geen regel eigenlijk. Maar we denken meestal hetzelfde.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dan toch eerst uitspreken voordat je verwachten schept die niet kloppen en je "op naar een volgende" kan.
wat is die kring? Ik snap er oprecht heel weinig vanquote:Op woensdag 18 november 2015 22:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Tja, als je buiten de "kring" wilt daten lijkt het me verstandig om dat eerst uit te spreken, ja. Er binnen is het gewoon een ongeschreven regel. Nou ja, geen regel eigenlijk. Maar we denken meestal hetzelfde.
Wtf.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Tja, als je buiten de "kring" wilt daten lijkt het me verstandig om dat eerst uit te spreken, ja. Er binnen is het gewoon een ongeschreven regel. Nou ja, geen regel eigenlijk. Maar we denken meestal hetzelfde.
Gewoon de omgeving waar we ons bewegen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is die kring? Ik snap er oprecht heel weinig van
Wie is we dan? Jij en je siamese broer?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:01 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gewoon de omgeving waar we ons bewegen.
Ik heb het niet over de gemeente ofzo, hoor. Ik heb het over het milieu waar ik mij bevind. Je weet wel, waar mensen anders denken dan jou. Andere moraal?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wtf.
Leg eens uit, want het klinkt alsof je in één of andere sekte zit.
Ja, maar je praat alsof jullie één geheel zijn. Collectief dezelfde moralen en blik op zaken. Dat klinkt gewoon alsof het één of andere speciale gemeenschap is.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gemeente ofzo, hoor. Ik heb het over het milieu waar ik mij bevind. Je weet wel, waar mensen anders denken dan jou. Andere moraal?
Maar dan nog kun je toch niet weten dat iedereen daar op een zelfde manier date en denkt?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gemeente ofzo, hoor. Ik heb het over het milieu waar ik mij bevind. Je weet wel, waar mensen anders denken dan jou. Andere moraal?
In elk geval niet waar jij je bevindtquote:Op woensdag 18 november 2015 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie is we dan? Jij en je siamese broer?
Ah gut, voel je je nu al aangevallen?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In elk geval niet waar jij je bevindt
Ben je gelovig?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In elk geval niet waar jij je bevindt
Als je er zo vaag over blijft doen moet je ook niet verwachten dat mensen zich begripvol opstellen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet meer echt.
Ik heb gewoon een andere denkwijze, goed?
Ik val je niet aan of zo?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet meer echt.
Dit topic zit vol met andersdenkendenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet meer echt.
Ik heb al gezegd dat de mensen die ik tot nu toe irl ken, mensen zijn die daten omdat ze iemand heel erg leuk vinden en niet persé daten omdat ze iemand moeten hebben. Als jij niet bewust op zoek bent en je iemand spontaan ontmoet en erg leuk vindt, wil je haar toch beter leren kennen en alleen op haar focussen?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je er zo vaag over blijft doen moet je ook niet verwachten dat mensen zich begripvol opstellen.
Daarom zeg ik dat ik het zelf altijd aangeef. Maar ook als je niet monogaam wil zijn kan het best een paar dates duren voordat je die knoop doorhakt toch? Het is voor iedereen anders. Daarom geen aannames doen voor je je verwachtingen uitspreekt.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hipandhappening2015heid ten spijt zou ik het niet tof vinden op en date te belanden met iemand die in een open relatie blijkt te zitten, zonder dat deze persoon het gemeld heeft. Nu is dat vrijwel onmogelijk omdat ik dus wel eens inhoudelijk een gesprek met een persoon voer voor ik er mee op date ga, maar stel dat.
Het zou anders zijn als iemand in principe polygaam is, maar momenteel vrijgezel. Ook niet tof, maar minder niettof.
Je herkent ze wel, geloof me. Ze zoeken elkaar op.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik val je niet aan of zo?
Ik snap gewoon niet waarom je denkt dat opvattingen en hoe men handelt 1 op 1 het zelfde zijn omdat je in een bepaald milieu zit
Maar waarom ga je er vanuit dat andere mensen niet daten omdat ze iemand leuk vinden?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat de mensen die ik tot nu toe irl ken, mensen zijn die daten omdat ze iemand heel erg leuk vinden en niet persé daten omdat ze iemand moeten hebben. Als jij niet bewust op zoek bent en je iemand spontaan ontmoet en erg leuk vindt, wil je haar toch beter leren kennen en alleen op haar focussen?
Assumption is the mother of all fuck-ups, ik ben niet zo van vertrouwen dat het wel goed zit en vanzelfsprekendheid sterker vaak komt het onderwerp monogamie ook nog wel aan bod.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Achter de hand hebben voor het geval, is van beide kanten een afknapper.
Hoe oud is ze dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef Morphisor het volgende:
Nou, mijn date is weer naar huis; ze woont nog thuis en heeft blijkbaar issues met haar ouders wat betreft laat thuiskomen enzo![]()
Dus uiteindelijk was ze maar een paar uur hier, van half 8 tot 11 ofzo. Maar ik klaag niet, want het laatste uur kwam er geen woord meer aan te pas, en ze moest eigenlijk zelfs half 11 al thuis zijn, dus ik ga deze maar als geslaagd afvinken
21.. Ik vind het zelf ook beetje apart, maar zit nogal een geschiedenis achter blijkbaar. Wilde ze nog niet verder op in gaan.quote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:09 schreef joyvke het volgende:
Deze vrijdag een date (of naja het weekend aangezien hij vanuit Frankrijk komt). Sinds tijden niet zoveel zin gehad om iemand te ontmoeten.
Wel of niet monogaam zijn heb je als het goed is al besloten voordat je een paar dates hebt gehad?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik het zelf altijd aangeef. Maar ook als je niet monogaam wil zijn kan het best een paar dates duren voordat je die knoop doorhakt toch? Het is voor iedereen anders. Daarom geen aannames doen voor je je verwachtingen uitspreekt.
Stop maar, het haalt niks uitquote:Op donderdag 19 november 2015 06:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Open relaties en exclusiviteit in een zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |