Dus jij bent niet tevreden?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehad
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen?
hahahahsquote:Op woensdag 18 november 2015 15:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehad
Daar doelde ik niet op, maar goed puntquote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....quote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nouu. Als ik echt tevreden ben met iemand dan hoef ik geen nieuwe mannen! Denk dat ie daarop doelt ..?
O zo..quote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....
Ehhh jij bent dus niet tevreden. En denkt dat je alleen tevreden kan zijn als je alles hebt. Ik ga toch voor de optie tevreden proberen te zijn zonder alles te hebben. Anders ben ik dus ongelukkig tot ik alles heb, en ga ik me vervelen op het moment dat ik tevreden ben. Want dan is er toch niks nieuws meer te ontdekken als ik jou moet geloven.quote:
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook niet op eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat een tevreden man niet zit te wachten op een vrouw met vrije seksueel verkeer....
owquote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.
Zucht laat ook maarquote:Op woensdag 18 november 2015 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij doelt er op dat je pas tevreden kan zijn met je leven als je de perfecte man gevonden hebt.
Sorry ik bitchte te snelquote:Op woensdag 18 november 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zucht laat ook maar![]()
Maar jij kan blijkbaar tevreden zijn terwijl je toch meer wilt. Knap hoor
Nee ik besef me dat ik niet altijd alles kan hebben om tevreden te kunnen zijn. En dat is maar goed ook met een chronische ziekte.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zucht laat ook maar![]()
Maar jij kan blijkbaar tevreden zijn terwijl je toch meer wilt. Knap hoor
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik besef me dat ik niet altijd alles kan hebben om tevreden te kunnen zijn. En dat is maar goed ook met een chronische ziekte.
En als mijn vriend niet open had gestaan voor een open relatie, had ik toch een andere manier moeten vinden om "tevreden" te zijn. Accepteren dat hij de enige zou zijn, of zonder hem verder. Had ik ook niet gehad wat ik wilde, maar heel gelukkig kunnen zijn.
En een relatie dus ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?
Kwestie van tevreden zijn met wat je hebt (of kunt krijgen). Neemt niet weg dat je best kunt verlangen naar iemand om dat mee te delen.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het allemaal niet te graag willen toch?
quote:
Dat dus...Het is heel normaal om een relatie te willen/te missen als je vrijgezel bent en er naar te verlangen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde/genegenheid/waardering van anderen, in welke vorm zich dat dan uit is verder aan de persoon zelf. Dat je dat niet hebt betekent niet dat je verder niet tevreden kunt zijn met je leven.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Kwestie van tevreden zijn met wat je hebt (of kunt krijgen). Neemt niet weg dat je best kunt verlangen naar iemand om dat mee te delen.
En dat dan weer omdat je dat op een of andere manier uitstraalt, waardoor je aantrekkelijker bent voor mensen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Je moet tevreden zijn met de kleine simpele dingen in het leven en niet je geluk van externe factoren laten afhangen. Als je dat beheerst sta je zoveel makkelijker in het leven en gaat alles een stuk makkelijker, bv date.
Ook dat inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:06 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat dan weer omdat je dat op een of andere manier uitstraalt, waardoor je aantrekkelijker bent voor mensen.
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingquote:Op woensdag 18 november 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Het is heel normaal om een relatie te willen/te missen als je vrijgezel bent en er naar te verlangen. Ieder mens wil uiteindelijk liefde/genegenheid/waardering van anderen, in welke vorm zich dat dan uit is verder aan de persoon zelf. Dat je dat niet hebt betekent niet dat je verder niet tevreden kunt zijn met je leven.
Maar op een andere manier dan je in een relatie zou krijgenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingook zonder relatie.
Dat kan, dan heb je geluk. Ik heb het nu helaas niet buiten vriendschappen om,maar dat komt wel weer.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde/genegenheid/waarderingook zonder relatie.
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, dan heb je geluk. Ik heb het nu helaas niet buiten vriendschappen om,maar dat komt wel weer.
Je moet ook een ideaalbeeld los kunnen laten en je open kunnen stellen voor wat er wel is en wat je daar uit kunt halen. We leven in 2015, het idee van de standaard levensloop met boymeetsgirl en 2.1 kind is achterhaald.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar op een andere manier dan je in een relatie zou krijgen
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..quote:Op woensdag 18 november 2015 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook een ideaalbeeld los kunnen laten en je open kunnen stellen voor wat er wel is en wat je daar uit kunt halen. We leven in 2015, het idee van de standaard levensloop met boymeetsgirl en 2.1 kind is achterhaald.
Het staat iedereen vrij een andere invulling te zoeken afhankelijk van de geboden mogelijkheden.
Kijken naar wat er wel is maakt het leven zo veel leuker en liever.
Volgens mij was het "je" moet als in "men" moet en niet zozeer gericht aan jou.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..
Wat Cue zegt. Niet perse aan jou gericht.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, phoebe, hoe kom je erbij dat ik boymeetsgirl en 2.1 kind zoek? Ik ben overigens best tevreden met mijn leven..
Nu vestig je weer al je hoop op één match, wat als dat uiteindelijk misloopt? Wellicht dat je beter met meerdere kan daten, dan hoef je niet teleurgesteld te worden als een meisje niets meer van zich laat horen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Net na een paar dagen stilte persoonlijk antwoord gekregen van een Tinder match waar ik de hoop al had opgegeven, blablabla druk geen internet, maar heeft nog wel interesse dus misschien binnenkort eindelijk weer eens een date
Meerdere vrouwen daten?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nu vestig je weer al je hoop op één match, wat als dat uiteindelijk misloopt? Wellicht dat je beter met meerdere kan daten, dan hoef je niet teleurgesteld te worden als een meisje niets meer van zich laat horen.
Dus dat.quote:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als het zou kunnen, waarom niet? Heb je altijd wat achter de hand.
Verdeeltquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom tegen wie je het zegt. Ik ben overigens geen voorstander met meerdere vrouwen tegelijk daten. Dat heb ik geprobeerd maar werkte voor mij niet omdat je dan je aandacht verdeeld.
Don't hate the player, hate the game...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.
Als de dames daar maar niet achter komen...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar ja, in het geval van Deezer is hij nu helemaal blij maar wat als ze straks afhaakt dan loopt het weer uit op een teleurstelling. Vandaar dat als je tijdens het daten contact onderhoud met meerdere dames je altijd iemand hebt om op terug te vallen.
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als de dames daar maar niet achter komen...
Ik zou het met je eens zijn geweest als het een ander persoon was.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Sowieso vind ik zelf dat je elkaar weinig verplicht bent totdat je afspraken maakt met elkaar over wel/niet exclusief zijn.
Jouw kringen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.
Owquote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Uhm...
Mensen die ik ken? Mijn omgeving?
Klinkt als een collectief bewustzijn? Of mogen jullie alleen binnen de gemeente daten?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
In "mijn kringen" daten we met één tot duidelijk is dat daar niets méér uit zal komen. Dan kijken we naar een volgende. Maar ik denk dat het ook meespeelt dat we niet in datingsites zitten, maar elkaar gewoon in het echt hebben ontmoet en elkaar leuk vinden.
Waar ik eigenlijk mee wil zeggen dat we niet echt op zoek zijn, maar daten omdat we iemand spontaan leuk vinden.
Ik heb het niet eens over mijn gemeente.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt als een collectief bewustzijn? Of mogen jullie alleen binnen de gemeente daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |