abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 14:39:03 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157647977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Wat was voor iedereen trouwens de tijd tussen verbreken relatie en opnieuw gaan daten?
Bij mij duurde dat meer dan een jaar, maar dat was ook een ietwat uitzonderlijke situatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was op mijn 27ste opnieuw eerstejaars student :')

Je kunt toch ook gewoon proberen er achter te komen hoe iemand in het leven staat ipv dat invullen op basis van zoiets raars als een studiejaar? :?
Ik ben ook pas op mijn 28e afgestudeerd. Al werkte ik toen al wel een jaar na het afronden van mijn eerste studie. Ik zou me inderdaad niet blind staren op opleiding en hoe ver iemand daarin is. Het gaat uiteindelijk toch om een klik...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157647981
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja alleen zou jij het aankijken met iemand zoals ik aangeef? Ik ben daarna direct afgehaakt. Ik wist dat al dezelfde dag tijdens het appen. Ik heb het hem ook eerlijk gezegd.
Ik snap niet waarom we zo langs elkaar heen praten?
Dat hij nog thuis woont en niets afrond zegt toch juist iets over hoe hij is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157647994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is een beetje hetzelfde als een kind. Van mij hoeft het niet per se. Als ik als een blok voor een studente val dan is dat zo, ik ben er iig niet naar op zoek.
Redenen:
Verschil in levensstijl, leeftijd enzovoorts. Noem me gerust bekrompen :P
Bekrompen niet.. Maar kans is aanwezig dat je daardoor iets leuks laat schieten.

Maar als jij voor de werkende dertigers wil gaan is dat ook leuk. *O*
pi_157648028
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:38 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

WIE WEET verandert de juiste vrouw de gedachte wel.

Dus na X aantal dates denk jij; dit wordt de mama van mijn kinderen. O-)
Neuh dat geloof ik niet
pi_157648033
Ben wel benieuwd naar deze reeks.
Onlangs m'n vierde Tinderdate gehad. Eerste drie meiden waren stuk voor stuk erg knap, en zolang ik ze bezighield met wat actiefs (stukje lopen, kraampjes bekijken, gallerijtjes langsgaan) verliep t allemaal erg leuk en begonnen ze al snel wat lichamelijk contact te maken. Helaas ben ik niet zo snel wat dat betreft, ik speel t spelletje liever wat trager als t op echt versieren aankomt omdat ik anders te snel voor een meid val :')
Tweede helf van de date gingen we dan ergens koffie doen, maar telkens bleek dat we gewoon compleet niet matchten. Eerste was te jong (in gedrag), ze was 18, ik 24. Tweede zocht een ONS, was labiel en nog dronken van dr breakup de dag ervoor. En de derde haar vriendinnengroep bleek op gespannen voet te staan met mijn vriendengroep.

Nu laatst dus een vierde meid ontmoet. Qua uiterlijk leek ze me in eerste instantie niet echt het type waar ik snel op af zou stappen, knap wel maar gewoon niet m'n type dacht ik (is dat logisch?) maar het is grappig dat iemand steeds knapper/leuker wordt in je beleving naarmate het klikt. Ze is een jaar of vijf jonger dan ik, maar heeft veel buitenlandervaring (net als ik), lijkt slim en het gesprek liep heerlijk vlot en soepel.

Niet gezoend na afloop maar ze liet duidelijk merken me nog eens te willen zien, zei dat ik 'r mocht bellen enz. Heb daar wat koeltjes op gereageerd omdat ik t liefst een nachtje slaap over zulke ideeën, maar heb r de volgende dag toch maar geappt dat k t leuk had gehad en dat er een ronde twee moest komen. Afijn die hele dag had ze d'r internet uit, dag erna ontving ze 'm en vroeg naar mn weekend. Gereageerd en teruggevraagd maar nu al twee dagen geen reactie van haar kant. Denk dat 'k er maar even zal bellen, voelt als een hard-to-get spelletje. Heb niks met dat soort gedoe maar heb maar besloten -op advies van vrienden- t spelletje wat mee te spelen, part of the game they say :)
pi_157648082
quote:
En de derde haar vriendinnengroep bleek op gespannen voet te staan met mijn vriendengroep.
West side story struggles :D wtf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157648088
Kut dat je al 2 dagen geen reactie hebt zeg! Succes met het spelletje al lijkt t me best kut. ;( Duidelijkheid is fijner.
pi_157648120
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Kut dat je al 2 dagen geen reactie hebt zeg! Succes met het spelletje al lijkt t me best kut. ;( Duidelijkheid is fijner.
Duidelijkheid en eerlijkheid zijn best wel fijn ja :)
pi_157648134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Duidelijkheid en eerlijkheid zijn best wel fijn ja :)
Gewoon vragen zou ook duidelijkheid kunnen geven.
  woensdag 18 november 2015 @ 14:48:12 #185
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_157648200
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Bekrompen niet.. Maar kans is aanwezig dat je daardoor iets leuks laat schieten.

Maar als jij voor de werkende dertigers wil gaan is dat ook leuk. *O*
Ik denk dat als je voor iemand valt, en dan echt volleidg ervoor valt, dat soort zaken allemaal naar de achtergrond verschuiven.

Pas bij een break up krijg je dan gedachtes als zie je nou wel etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 november 2015 @ 14:52:06 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157648260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:14 schreef sanger het volgende:
En zolang je een leuk leven hebt ben je in trek. Want je straalt uiot dat je lekker in je vel zit, zelfverzekerd, zelfvertrouwen etc. Dat maakt dat anderen voor je vallen imo.
Uhu klopt. Maakt het leven voor jezelf ook leuker :)
Ik mag ook niet klagen over mannelijke aandacht ofzo, dus scharrels her en der heb ik wel.
MAar toch al wel tig jaar vrijgezel. En dat ligt ook zeker aan mij :)
  woensdag 18 november 2015 @ 14:58:48 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157648369
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:16 schreef yats het volgende:
potver, ik bedenk me net hoe onbeleefd het eigenlijk is dat ik nu al twee vrouwen naar hun leeftijd gevraagd heb...oops
Dat heb ik nooit begrepen, wat is daar onbeleefd aan? Zeker op een online forum :')
pi_157648376
Vrouwen die moeilijk doen over hun leeftijd :')
  woensdag 18 november 2015 @ 15:08:53 #189
65960 sanger
pi_157648587
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhu klopt. Maakt het leven voor jezelf ook leuker :)
Wat een prettig bij effect is indd.

quote:
Ik mag ook niet klagen over mannelijke aandacht ofzo, dus scharrels her en der heb ik wel.
MAar toch al wel tig jaar vrijgezel. En dat ligt ook zeker aan mij :)
Na al die jaren nog steeds kieskeurig :P
  woensdag 18 november 2015 @ 15:09:15 #190
65960 sanger
pi_157648599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen die moeilijk doen over hun leeftijd :')
Die zijn dus onzeker, en moet je links laten liggen :D :P
  woensdag 18 november 2015 @ 15:14:25 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157648710
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:08 schreef sanger het volgende:
Na al die jaren nog steeds kieskeurig :P
Misschien juist wel steeds kieskeuriger :+
Waarom zou je genoegen nemen met.. wil toch minimaal een leuke klik met iemand hebben, op zowel persoonlijk als lichamelijk gebied. En zolang die ontbreken (of 1 van beide) houdt het al snel op.
  woensdag 18 november 2015 @ 15:17:22 #192
65960 sanger
pi_157648767
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien juist wel steeds kieskeuriger :+
Waarom zou je genoegen nemen met.. wil toch minimaal een leuke klik met iemand hebben, op zowel persoonlijk als lichamelijk gebied. En zolang die ontbreken (of 1 van beide) houdt het al snel op.
Ik heb geen idee waarom je genoegen zou moeten nemen met... Het hele daten ding is voor mij toch compleet nieuw dus zal het moeten gaan ontdekken :') Ben nu voor het eerst in 19 jaar langer dan 2 maanden vrijgezel :')
pi_157648895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Toch denk ik dat veel mensen een compromis sluiten op moment dat ze echt zoeken. Of dit uitstralen waardoor de echte goede vrouwen verder kijken.

Is wel een gevoel hoor :)

[..]

En zolang je een leuk leven hebt ben je in trek. Want je straalt uiot dat je lekker in je vel zit, zelfverzekerd, zelfvertrouwen etc. Dat maakt dat anderen voor je vallen imo.
Nou nee hoor.... dat is een fabel.
pi_157648934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou nee hoor.... dat is een fabel.
Mag je een fabel vinden maar doe mij maar een man die z'n leven op orde heeft en daar tevreden over is ipv zo'n wanhopig geval dat denkt dat z'n leven pas leuk is als hij iemand heeft :+
pi_157649010
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mag je een fabel vinden maar doe mij maar een man die z'n leven op orde heeft en daar tevreden over is ipv zo'n wanhopig geval dat denkt dat z'n leven pas leuk is als hij iemand heeft :+
Als een man helemaal tevreden is zit hij echt niet op je te wachten hoor
  woensdag 18 november 2015 @ 15:31:25 #196
65960 sanger
pi_157649063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen tevreden zijn met je leven en je leven compleet hebben denk ik.
pi_157649073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen? :X
pi_157649100
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Want je kan niet tevreden zijn en toch open staan voor leuke nieuwe mensen? :X
Dan ben je blijkbaar niet tevreden genoeg
pi_157649144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan ben je blijkbaar niet tevreden genoeg
Als je het zo bekijkt kun je je zelf net zo goed van kant maken op het moment dat je tevreden bent want dan heb je toch alles al gehad :')
pi_157649152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

West side story struggles :D wtf
ja sort of :')
Maat van me ('Daniel') had met een meid uit haar vriendinnengroep, andere maat van me ('Jeroen') had Daniel geholpen een eind aan die relatie te breien omdat t niet liep en Daniel t niet durfde af te kappen. En het bleek dat een derde vriend ('Sander') onlangs had lopen hitten op de meid met wie ik koffie zat te drinken, dat ze meermaals had gezegd t niet leuk te vinden, maar dat 'ie van geen stoppen wist. En dat alles ging gepaard met wat drama en ze verwees nog naar dingen waar ik nooit van gehoord had :')

quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ja klopt, hoewel ik ook best snap dat ze niet al te happig over wil komen enz. Heb voor mezelf in ieder geval een tijd terug al een '3 strikes out' regel ingesteld :') 3x niet cool gedragen is klaar over uit en punt erachter. Ze staat nu dus op 1 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')