abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157661426
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de gemeente ofzo, hoor. Ik heb het over het milieu waar ik mij bevind. Je weet wel, waar mensen anders denken dan jou. Andere moraal?
Ja, maar je praat alsof jullie één geheel zijn. Collectief dezelfde moralen en blik op zaken. Dat klinkt gewoon alsof het één of andere speciale gemeenschap is.

"We bespreken dit met elkaar", "We daten niet buiten de cirkel". He wat.
pi_157661439
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de gemeente ofzo, hoor. Ik heb het over het milieu waar ik mij bevind. Je weet wel, waar mensen anders denken dan jou. Andere moraal?
Maar dan nog kun je toch niet weten dat iedereen daar op een zelfde manier date en denkt?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157661444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wie is we dan? Jij en je siamese broer?
In elk geval niet waar jij je bevindt :r
pi_157661476
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ah gut, voel je je nu al aangevallen?
pi_157661484
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ben je gelovig?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157661518
Hipandhappening2015heid ten spijt zou ik het niet tof vinden op en date te belanden met iemand die in een open relatie blijkt te zitten, zonder dat deze persoon het gemeld heeft. Nu is dat vrijwel onmogelijk omdat ik dus wel eens inhoudelijk een gesprek met een persoon voer voor ik er mee op date ga, maar stel dat.

Het zou anders zijn als iemand in principe polygaam is, maar momenteel vrijgezel. Ook niet tof, maar minder niettof.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157661525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ben je gelovig?
Niet meer echt.
Ik heb gewoon een andere denkwijze, goed?
pi_157661532
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Niet meer echt.
Als je er zo vaag over blijft doen moet je ook niet verwachten dat mensen zich begripvol opstellen.
pi_157661597
quote:

[..]

Niet meer echt.
Ik val je niet aan of zo?
Ik snap gewoon niet waarom je denkt dat opvattingen en hoe men handelt 1 op 1 het zelfde zijn omdat je in een bepaald milieu zit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157661631
quote:

[..]

Niet meer echt.
Dit topic zit vol met andersdenkenden ;)
pi_157661678
-ga elders, buiten FOK!, lopen trollen en zeikstralen-

[ Bericht 96% gewijzigd door motorbloempje op 18-11-2015 23:17:30 ]
pi_157661739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je er zo vaag over blijft doen moet je ook niet verwachten dat mensen zich begripvol opstellen.
Ik heb al gezegd dat de mensen die ik tot nu toe irl ken, mensen zijn die daten omdat ze iemand heel erg leuk vinden en niet persé daten omdat ze iemand moeten hebben. Als jij niet bewust op zoek bent en je iemand spontaan ontmoet en erg leuk vindt, wil je haar toch beter leren kennen en alleen op haar focussen?
pi_157661750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hipandhappening2015heid ten spijt zou ik het niet tof vinden op en date te belanden met iemand die in een open relatie blijkt te zitten, zonder dat deze persoon het gemeld heeft. Nu is dat vrijwel onmogelijk omdat ik dus wel eens inhoudelijk een gesprek met een persoon voer voor ik er mee op date ga, maar stel dat.

Het zou anders zijn als iemand in principe polygaam is, maar momenteel vrijgezel. Ook niet tof, maar minder niettof.
Daarom zeg ik dat ik het zelf altijd aangeef. Maar ook als je niet monogaam wil zijn kan het best een paar dates duren voordat je die knoop doorhakt toch? Het is voor iedereen anders. Daarom geen aannames doen voor je je verwachtingen uitspreekt. :)
pi_157661785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik val je niet aan of zo?
Ik snap gewoon niet waarom je denkt dat opvattingen en hoe men handelt 1 op 1 het zelfde zijn omdat je in een bepaald milieu zit
Je herkent ze wel, geloof me. Ze zoeken elkaar op.
pi_157661786
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:16 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat de mensen die ik tot nu toe irl ken, mensen zijn die daten omdat ze iemand heel erg leuk vinden en niet persé daten omdat ze iemand moeten hebben. Als jij niet bewust op zoek bent en je iemand spontaan ontmoet en erg leuk vindt, wil je haar toch beter leren kennen en alleen op haar focussen?
Maar waarom ga je er vanuit dat andere mensen niet daten omdat ze iemand leuk vinden?
En waarom zijn iemand beter leren kennen en focussen aan elkaar verbonden?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157661803
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dat komt omdat je date om te daten. Daarom zit je ook op een datingsite. Wij daten omdat wij die persoon leuk vinden (van beide kanten) met de bedoeling iets meer te bekijken (met elkaar). Dan is het vanzelfsprekend dat je je dan alleen focust op die persoon.

Achter de hand hebben voor het geval, is van beide kanten een afknapper.
Assumption is the mother of all fuck-ups, ik ben niet zo van vertrouwen dat het wel goed zit en vanzelfsprekendheid sterker vaak komt het onderwerp monogamie ook nog wel aan bod.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157661859
Laat maar :D
  woensdag 18 november 2015 @ 23:40:55 #293
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157662258
Nou, mijn date is weer naar huis; ze woont nog thuis en heeft blijkbaar issues met haar ouders wat betreft laat thuiskomen enzo 8)7

Dus uiteindelijk was ze maar een paar uur hier, van half 8 tot 11 ofzo. Maar ik klaag niet, want het laatste uur kwam er geen woord meer aan te pas, en ze moest eigenlijk zelfs half 11 al thuis zijn, dus ik ga deze maar als geslaagd afvinken *)
pi_157662428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef Morphisor het volgende:
Nou, mijn date is weer naar huis; ze woont nog thuis en heeft blijkbaar issues met haar ouders wat betreft laat thuiskomen enzo 8)7

Dus uiteindelijk was ze maar een paar uur hier, van half 8 tot 11 ofzo. Maar ik klaag niet, want het laatste uur kwam er geen woord meer aan te pas, en ze moest eigenlijk zelfs half 11 al thuis zijn, dus ik ga deze maar als geslaagd afvinken *)
Hoe oud is ze dan?
  woensdag 18 november 2015 @ 23:52:42 #295
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157662510
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe oud is ze dan?
21.. Ik vind het zelf ook beetje apart, maar zit nogal een geschiedenis achter blijkbaar. Wilde ze nog niet verder op in gaan.
pi_157662826
Deze vrijdag een date (of naja het weekend aangezien hij vanuit Frankrijk komt). Sinds tijden niet zoveel zin gehad om iemand te ontmoeten. :)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_157663024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:09 schreef joyvke het volgende:
Deze vrijdag een date (of naja het weekend aangezien hij vanuit Frankrijk komt). Sinds tijden niet zoveel zin gehad om iemand te ontmoeten. :)
Klinkt goed.

Oeff, ik heb een gesprek met een hele aantrekkelijke spontane Australische man op Paiq.
  donderdag 19 november 2015 @ 06:48:17 #298
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157663912
Open relaties en exclusiviteit in een zin :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157663926
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat ik het zelf altijd aangeef. Maar ook als je niet monogaam wil zijn kan het best een paar dates duren voordat je die knoop doorhakt toch? Het is voor iedereen anders. Daarom geen aannames doen voor je je verwachtingen uitspreekt. :)
Wel of niet monogaam zijn heb je als het goed is al besloten voordat je een paar dates hebt gehad?
pi_157664134
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 06:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Open relaties en exclusiviteit in een zin :')
Stop maar, het haalt niks uit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')