Ik geloofde nooit zo in dat laatste, bleek echter wel zoquote:Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon je leven leiden en zorgen dat je zelf tevreden bent, ook als single. Dus ook gewoon uitgaan, onder de mensen zijn.
Relatiemateriaal vind je op 1 of andere manier altijd als je niet actief zoekt, maar je loopt er altijd zo tegenaan. Althans, dat is mijn ervaring.
Ik leef bijna in een identieke situatie. Ben 25, werkzaam in de techniek. Ik ga nog wel regelmatig stappen/naar de kroeg, al wordt het merkbaar minder.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
Waar ik een beetje mee zit is dat ik (heel) erg weinig nieuwe vrouwen leer kennen in mijn dagelijks leven. Ik ben nu 26, werk in de techniek op kantoor (100 man op kantoor waarvan 8 vrouwen van 45+), doe aan wielrennen (elke vrouw daar is bezet of word bejaagd) en echt vaak naar de kroeg ga ik ook niet.
Dan is een app als paiq en tinder natuurlijk wel leuk, maar het nadeel daarvan vind ik dat het zo verschrikkelijk lang duurt voordat je ofwel een match hebt, danwel een gesprek leuk afgerond inclusief date. Die dan vaak tegenvalt.
Dus misschien toch eens die 33 euro investerenIk vind alleen die leeftijdsrange wat groot. Ik zit niet echt op iemand van 20-23 of 28-35 te wachten
![]()
Het is ook niet zo zwart/wit natuurlijk, maar moet er toch een getal aan hangen. Anders kan ik net zo goed zeggen, ik geef alles tussen de 18-35 een kans ongeacht hoe ze in het leven staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind 'tussen de 20 en 25 met max nog een jaar studie te gaan' ook best beperkend eigenlijk
Wat als ze 26 is? Of 24 en moet nog 19 maanden?
Het zal wel aan mij liggen maar elke keer als ik aanstuur in danwel een date danwel een gesprek op scharrelen dan vinden ze het niets en als ik voor serieus ga dan is er geen klikquote:Op woensdag 18 november 2015 13:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik leef bijna in een identieke situatie. Ben 25, werkzaam in de techniek. Ik ga nog wel regelmatig stappen/naar de kroeg, al wordt het merkbaar minder.
Zit zelfs ook niet te wachten op vrouwen van 27++ en hun ook zeker niet op mij. Jonger heb ik minder moeite mee, al heb ik niet zoveel zin studentes die thuis wonen en nog meer dan een jaar naar school moeten. Ik heb mijn hbo al 3,5 jaar achter mij gelaten en die studenten tijd is nog een vage herinnering.
Ter illustratie, mijn ideaalbeeld is een vrouw van 20-25 die (bijna) klaar is met haar studie en op haarzelf woont. Het probleem is dat deze zeer schaars zijn, of ik ze niet tegenkom.
Al heb ik vooral het 'probleem' dat ik niet de ware(of echt goede) tref, niet dat ik geen dates krijg. Afgelopen jaar meer dates/maanden gescharreld dan ooit eerder. Soms via tinder, maar net zo vaak in het echt ontmoet.
Een hele tijd geen tinder gebruikt, want ik was moe van het extreem vele daten de afgelopen maanden. Kwam ook vooral door mijn laatste date, overigens in het echt tijdens een feest ontmoet. Sinds vorige week woensdag toch weer geinstalleerd en heb nu 2 dates staan. Een voor morgen en eentje zaterdag. Beide lijken me echt superleuk en precies wat ik zoek.
Heb voor mijn doen ook extreem veel matches dood laten bloeden, omdat ik niet met 10+ dames kan/wil daten en ik in mijn achterhoofd wist dat het waarschijnlijk toch niks zou gaan worden. Al praat ik nog steeds met enkele andere, mochten die 2 dates toch op niks uit lopen.
Dus nee, ik heb juist het idee dat tinder extreem goed werkt voor mij op dit moment.
Dat ligt niet aan jou. Die date zit er vaak nog wel in, maar wat ze dan verder precies willen?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar elke keer als ik aanstuur in danwel een date danwel een gesprek op scharrelen dan vinden ze het niets en als ik voor serieus ga dan is er geen klik
Zelfde ervaring hoor. Sowieso nooit een gesprek beginnen met aansturen op scharrelen. Dan gewoon daten en zien wat er van terecht komt. Zelf ben ik daar bewust wat vager in.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar elke keer als ik aanstuur in danwel een date danwel een gesprek op scharrelen dan vinden ze het niets en als ik voor serieus ga dan is er geen klik
Het is ook niet zo dat ik als openigszin vraag of ze hier is om eens even lekker doggystyle genomen te worden of een romantiek diner voor 2 wilt.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:37 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zelfde ervaring hoor. Sowieso nooit een gesprek beginnen met aansturen op scharrelen. Dan gewoon daten en zien wat er van terecht komt. Zelf ben ik daar bewust wat vager in.
Maar daardoor zijn er inderdaad ook genoeg afgeknapt omdat ik niet duidelijk genoeg ben in mijn interesse naar haar. Daar worden ze dan onzeker van ofzo. Krijg je zo'n gesprek van hoe zie je het nu eigenlijk of dat ze zelf twijfelen. Als je dan zegt dat je er wel toekomst inzien dan zijn ze juist wel 'ineens' verliefd.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
26quote:
Ze zijn er wel tussen de 26-29 alleen ik wil verder geen kinderen meer en ik denk eerlijk gezegd dat dat nummer 1 probleem was.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik zou moeten kiezen zou ik inderdaad niet voor een moeder gaan. Al moet ik ook zeggen dat ik er weinig moeite mee zou hebben als het verder wel klikt.
Nou. Hoe leuk iemand ook is, maar als een man een kind heeft dan hoeft het echt niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ze zijn er wel tussen de 26-29 alleen ik wil verder geen kinderen meer en ik denk eerlijk gezegd dat dat nummer 1 probleem was.
Ik geef ze daar overigens geen ongelijk in, het is wel veel gevraagd.
Dan gingen ze liever voor een oudere vrouw met rammelende eierstokken of toch een jonge studente.
Maar aan de andere kant ik heb altijd geroepen dat ik nóóit met een man zou gaan die al een kind zou hebben en nóóit uit mijn huidige stad ga vertrekken. Hmm Hmm![]()
Ik denk dat als je echt voor iemand valt dat er heel veel al niet meer toe doet.
Hoe oud ben jij? Op zich best begrijpelijk dat je dat liever niet hebt (ik date ook liever niet met een vrouw die al kinderen heeft) alleen kom je in een bepaalde leeftijdscategorie nu eenmaal meer mensen tegen die al een kind hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:01 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nou. Hoe leuk iemand ook is, maar als een man een kind heeft dan hoeft het echt niet.
22. Dus is niet aan de orde natuurlijk want ik date geen oude vaders. Maar al was ik 32... Andermans kind is voor mij sowieso een no go.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Op zich best begrijpelijk dat je dat liever niet hebt (ik date ook liever niet met een vrouw die al kinderen heeft) alleen kom je in een bepaalde leeftijdscategorie nu eenmaal meer mensen tegen die al een kind hebben.
Precies.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Op zich best begrijpelijk dat je dat liever niet hebt (ik date ook liever niet met een vrouw die al kinderen heeft) alleen kom je in een bepaalde leeftijdscategorie nu eenmaal meer mensen tegen die al een kind hebben.
Daar ben ik ook niet bang voor hoor. Was meer een stukje frustratie. Na een relatie van ~11 maanden ben ik nu weer zo'n 2 jaar single met hier en daar wat vrouwelijk contact. Ben wel weer toe aan een relatiequote:Op woensdag 18 november 2015 14:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
De ware komt wel een keer. Ooit.
Snap ik, gaat bij mij net zo. Hoewel minder lang single, maar in mijn leeftijdscategorie en omgeving lijkt het erop dat mannen vooral seks willen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor hoor. Was meer een stukje frustratie. Na een relatie van ~11 maanden ben ik nu weer zo'n 2 jaar single met hier en daar wat vrouwelijk contact. Ben wel weer toe aan een relatie
Ja dat is zo, maar zou het zelf belangrijker vinden dat zo'n kind zich prettig voelt en dat ik dat kind op nummer 1 zet. Terwijl het mijn kind dan niet eens isquote:Op woensdag 18 november 2015 14:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Precies.
Ik val op oudere mannen en dat betekent meestal dat ze al kinderen hebben. Voor mij geen probleem, het gaat tenslotte om hem.
Toch denk ik dat veel mensen een compromis sluiten op moment dat ze echt zoeken. Of dit uitstralen waardoor de echte goede vrouwen verder kijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat beide methodes net zo goed werken.
En zolang je een leuk leven hebt ben je in trek. Want je straalt uiot dat je lekker in je vel zit, zelfverzekerd, zelfvertrouwen etc. Dat maakt dat anderen voor je vallen imo.quote:Al voor mij nog geen van beiden, maar dat komt vanzelf ooit wel. En zo niet, want zoals je zegt, gewoon een leuk leven leiden, of dit nu met/zonder parter is of om wel/geen partner te vinden
Dan zit je nog niet in die categorie inderdaad. Dat komt meer naarmate de 30 nadert. Voorlopig nog niet dusquote:Op woensdag 18 november 2015 14:07 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
22. Dus is niet aan de orde natuurlijk want ik date geen oude vaders. Maar al was ik 32... Andermans kind is voor mij sowieso een no go.
Hoe oud ben jij? Op zich heb je wel gelijk, alleen merk ik aan mezelf dat zoiets me toch minder trekt. Ik sluit het niet uit (iets met gevoelens enzo) maar liever niet...quote:Op woensdag 18 november 2015 14:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Precies.
Ik val op oudere mannen en dat betekent meestal dat ze al kinderen hebben. Voor mij geen probleem, het gaat tenslotte om hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jaar valt toch nog best mee?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor hoor. Was meer een stukje frustratie. Na een relatie van ~11 maanden ben ik nu weer zo'n 2 jaar single met hier en daar wat vrouwelijk contact. Ben wel weer toe aan een relatieDat is deels een fase. Althans, als ik naar mezelf en mijn omgeving kijk, ik woonde samen toen ik 22 was maar mijn vrienden moesten er allemaal niet aan denken om een vaste relatie te hebben en waren inderdaad vooral bezig met zoveel mogelijk vrouwen versieren.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:11 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Snap ik, gaat bij mij net zo. Hoewel minder lang single, maar in mijn leeftijdscategorie en omgeving lijkt het erop dat mannen vooral seks willen.
Of ik ben kei oninteressant en alleen goed voor seks.. Daar ben ik nog niet uit.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zou er totaal geen probleem mee hebben, maar heb dan zelf ook kinderen. En ben ook 30+ trouwensquote:Op woensdag 18 november 2015 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik zou moeten kiezen zou ik inderdaad niet voor een moeder gaan. Al moet ik ook zeggen dat ik er weinig moeite mee zou hebben als het verder wel klikt.
Ja ik ga ook liever voor een vrouw zonder kinderen, nu laat ik dat nog weleens vallen. Maar als eigen kinderen dan ook afvalt, beetje wel de lasten maar niet de lusten in mijn ogen. En ik weet niet eens zeker of ik wel kinderen wil.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ze zijn er wel tussen de 26-29 alleen ik wil verder geen kinderen meer en ik denk eerlijk gezegd dat dat nummer 1 probleem was.
Ik geef ze daar overigens geen ongelijk in, het is wel veel gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |