Ja samen schouders aan schoudersquote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de regels van de fundamentalistische islam, ja.
het was oorspronkelijk voornamelijk gericht tegen kutmarokkaantjes om recidive te voorkomen, en daar slaagde men wel in ja... dat het vervolgens een running gag onder naïef rechts werd is ook een feitquote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De sullige wijkagent op zijn fietsje en het theedrinken, wat waren we een stel linksche hippies. En ondertussen worden we geroemd voor het feit dat we beginnend salafisten zo goed van radicaliseren weten te weerhouden.
Ha, we hebben een Schriftgeleerde die onweerlegbare duidelijkheid kan geven over de woorden waar imams al eeuwen over twisten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Let ook op het prachtige Mohammedaanse gebruik van het woord 'onschuldig'. Domme westerlingen denken dan dat ons 'onschuldig' is, echter volgens de regels van de islam is iemand die geen islamiet is sowieso schuldig. En zo wordt er weer zand in de ogen van de ongelovigen gestrooid, en dat bevordert de verspreiding van islam. Hamdoelilah!
De zionisten hebben nul invloed anders dan dat kleine stukje land.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sta jij achter het zionistische gedachtegoed dan? Dat is echt super scary nl. En heeft een enorm grote en vernietigende invloed op de wereld.
Branden in de hel ben ik het niet mee eens.
Dat is ook wat bijvoorbeeld MI5 zegt. Dat hoe religieuzer de moslim hoe kleiner de kans is dat hij radicaliseert.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Aboutaleb moeten we gezamenlijk optrekken. Maar wat hij ontkent is de oceaan van afstand die ligt tussen de denkwijze zelfs van een niet extremistische moslim en voor gebrek aan een betere omschrijving gemiddelde bewoner van een westers land. Sommige van die deskundigen argumenteren zelfs dat we moslims veel meer ruimte moeten laten voor hun religie, zodat ze niet radicaliseren.
Ja, mooi is dat.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, we hebben een Schriftgeleerde die onweerlegbare duidelijkheid kan geven over de woorden waar imams al eeuwen over twisten.
Hallelujah, maak deze man grootmoefti van de gehele Arabische wereld.
Ik denk dat dit afkomstig is van een niet extremistische, zij het misschien vrij conservatieve moslim annex koranuitlegger. Het geeft wat mij betreft heel aardig aan hoe ver de denkwijzes uit elkaar liggen en dat het nogal moeilijk wordt om schouder aan schouder met elkaar op te trekken tegen salafisten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Duss...
Gelukkig denkt lang niet iedereen er zo over. Er staan ook reacties onder van moslims die het er niet mee eens zijn en die daar ook veel likes voor krijgen. Relatief dan, want hoe populair is die pagina überhaupt nou helemaal.
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er een beetje klaar mee dat het altijd de schuld van de zogenaamde zionisten is. Toevallig dat je het met dat branden in de hel niet eens bent. Heb je het wel gelezen? Het staat er namelijk vrij duidelijk.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.
Oh, je bent het nu toch met me eens dat er een islam is die dit leert? Nu ja, dat beschouw ik maar als winst.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de regels van de fundamentalistische islam, ja.
Slaagden ze wel in?quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
het was oorspronkelijk voornamelijk gericht tegen kutmarokkaantjes om recidive te voorkomen, en daar slaagde men wel in ja... dat het vervolgens een running gag onder naïef rechts werd is ook een feit
Volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van hoeveel invloed ze in de USA al hebben bv. Lees je eens een beetje in voordat je dit soort onzin uitkraamt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
De zionisten hebben nul invloed anders dan dat kleine stukje land.
Ga lekker in BNW je waanbeelden verkondigen. Man man man.
Net vond je het nog een supergoed stukquote:Op zondag 15 november 2015 14:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.
Ga weg.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van hoeveel invloed ze in de USA al hebben bv. Lees je eens een beetje in voordat je dit soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
In elke moslim familie is de meerderheid gewoon bezig met criminele activiteiten of radicalisme.
Wil je dat nu ontkennen? Da's naïef man!quote:
En jij kunt je niet voorstellen dat desondanks deze wereld mijlenver van de wereld van een gemiddelde bewoner van een westers seculier land afligt? En dat een brug daartussen nogal behoorlijk moeilijk wordt. Tenzij je ook wil beweren dat we dan maar meteen ons secularisme moeten opgeven, zodat we minder aanslagen hoeven te verwachten??? Maar dat lijkt dan op chantage in mijn ogen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is ook wat bijvoorbeeld MI5 zegt. Dat hoe religieuzer de moslim hoe kleiner de kans is dat hij radicaliseert.
http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1
Ah, niet meer de islam. Kijk, zo komen we ergens.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Oh, je bent het nu toch met me eens dat er een islam is die dit leert? Nu ja, dat beschouw ik maar als winst.
Ik denk dat ze ook in Nederland geen andere keus hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je ziet toch ook genoeg vrouwen in Nederland met hoofddoek en achter de man lopen? Als een vrouw in Nederland dat echt niet wil dan doet ze dat toch niet? Nogmaals je kunt dat soort dingen niet afdwingen, dat moet uit die mensen zelf komen.
Mensen hebben altijd een keus. Hoe moeilijk die ook is.quote:Op zondag 15 november 2015 14:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook in Nederland geen andere keus hebben.
Het merendeel van elke moslimfamilie is crimineel? Dat durf ik wel te ontkennen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wil je dat nu ontkennen? Da's naïef man!
Kiezen tussen leven en dood is vrij lastig ja.quote:Op zondag 15 november 2015 14:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd een keus. Hoe moeilijk die ook is.
572 op de 10.000 Marokkanen wordt verdacht (dus is niet eens bewezen schuldig) van criminele activiteiten. Ja, dat is inderdaad wel de meerderheid binnen elke moslimfamilie. Overduidelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Slaagden ze wel in?
Je moet eens de georganiseerde misdaad zien hoeveel Marokkanen daar de dienst uit maken![]()
In elke moslim familie is de meerderheid gewoon bezig met criminele activiteiten of radicalisme.
Ze gebruiken de westerse waarden als voetveeg!
okquote:Op zondag 15 november 2015 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij kunt je niet voorstellen dat desondanks deze wereld mijlenver van de wereld van een gemiddelde bewoner van een westers seculier land afligt? En dat een brug daartussen nogal behoorlijk moeilijk wordt. Tenzij je ook wil beweren dat we dan maar meteen ons secularisme moeten opgeven, zodat we minder aanslagen hoeven te verwachten??? Maar dat lijkt dan op chantage in mijn ogen.
Weer de schuld van de zionisten dit natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Ryan3 het volgende:
Mogen moslims bidden voor de slachtoffers van Parijs?
[ afbeelding ]
We moeten schouder aan schouder optrekken met elkaar?
Hahaha. Geert heeft je goed te pakken geloof ik.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Slaagden ze wel in?
Je moet eens de georganiseerde misdaad zien hoeveel Marokkanen daar de dienst uit maken![]()
Ze gebruiken de westerse waarden als voetveeg!
Hmm. Interessant argument.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is ook wat bijvoorbeeld MI5 zegt. Dat hoe religieuzer de moslim hoe kleiner de kans is dat hij radicaliseert.
http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1
Kennelijk moeten we dat maar voor lief nemen?quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weer de schuld van de zionisten dit natuurlijk
Die worden in de kraag gevat ja, die zijn zo dom geweest... maar ze hebben er schijt aan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
572 op de 10.000 Marokkanen wordt verdacht (dus is niet eens bewezen schuldig) van criminele activiteiten. Ja, dat is inderdaad wel de meerderheid binnen elke moslimfamilie. Overduidelijk.
ligt eraan waar je uit moet kiezen.?quote:Op zondag 15 november 2015 14:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd een keus. Hoe moeilijk die ook is.
"They say that they are concerned with those who use violence or actively support the use of violence and not those who simply hold politically extreme views."quote:
Twee zinnen en een los woord. En dan nog niet begrijpen wat er staat. Knap gedaan hoor. Jij gaat je VMBO-diploma wel halen dit jaar.quote:
En wat voor papiertje hebben ze jou gegeven dan?quote:Op zondag 15 november 2015 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Twee zinnen en een los woord. En dan nog niet begrijpen wat er staat. Knap gedaan hoor. Jij gaat je VMBO-diploma wel halen dit jaar.
Wel cijfers om trots op te zijn....quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
572 op de 10.000 Marokkanen wordt verdacht (dus is niet eens bewezen schuldig) van criminele activiteiten. Ja, dat is inderdaad wel de meerderheid binnen elke moslimfamilie. Overduidelijk.
Dat vraag ik me af, dit is immers mierenbevruchten over definities. Maar ik vind het winst dat ook jij tot het inzicht bent gekomen dat er 'een' islam bestaat die problemen oplevert, en dat meen ik oprecht. Misschien dat je dan ook eens kan gaan nadenken over wat het gevaar is van die islam en hoe we daar op een verstandige manier in het nu nog redelijk vrije en veilige westen mee kunnen omgaan. Het lijkt mij niet verstandig dat we het pad gaan bewandelen van een doorsnee moslimland, en ik denk dat we elkaar op dat punt wel kunnen vinden.quote:Op zondag 15 november 2015 14:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, niet meer de islam. Kijk, zo komen we ergens.
Spioneren & infiltreren.quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doe je eigenlijk met een vijand binnen je landsgrenzen?
Wat doe je eigenlijk met mensen die oproepen tot geweld?quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
In de gaten houden via Twitter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blijkbaar niet heel veel. Een IS-beul kan bijvoorbeeld niet eens teruggestuurd worden als hij over onze grens stapt...quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan anderen met die beul opzadelen? Lekker zeg...quote:Op zondag 15 november 2015 14:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel veel. Een IS-beul kan bijvoorbeeld niet eens teruggestuurd worden als hij over onze grens stapt...
wachten tot ze overgaan tot geweld.quote:Op zondag 15 november 2015 14:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met mensen die oproepen tot geweld?
Maar in sommige gevallen is het ook strafbaar. Beetje rare wet dit trouwens. Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.quote:
zijn wel een aantal ontsnapt he!quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is heel effectief, bleek maar weer afgelopen vrijdag.
Blijkbaar onderschat je de vijandquote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Buitenrechtelijk executeren is op dit moment wat overdreven nietwaar?
Een FOK!-mod-diploma, veterstrikdiploma, zwemdiploma A, rijbewijs A en B, een paar google-certificaten, Basis BHV, Spaans A1, Arabisch A1, HAVO, 2x HBO-propedeuse, 1x HBO-bachelor, 1x post-HBO master, wat gecertificeerde universitaire masterclasses.quote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
En wat voor papiertje hebben ze jou gegeven dan?
Raar hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 14:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.
Paar Nederlanders hadden wel boetes gekregen omdat ze rechtextremistische dingen riepe op fb of foraquote:Op zondag 15 november 2015 14:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar in sommige gevallen is het ook strafbaar. Beetje rare wet dit trouwens. Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.
-Niet doen-quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een FOK!-mod-diploma, veterstrikdiploma, zwemdiploma A, rijbewijs A en B, een paar google-certificaten, Basis BHV, Spaans A1, Arabisch A1, HAVO, 2x HBO-bachelor, 1x HBO, 1x post-HBO master, wat gecertificeerde universitaire masterclasses.
Ik bedoel dat het erg zinvol is om te wachten met actie ondernemen tot ze een bloedbad aanrichten.quote:
Nee ik kijk naar de cijfers.quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Blijkbaar onderschat je de vijand
Ah oke. Maar toch is de insteek naar moslims die dit soort dingen roepen toch heel anders. Het is meten met twee maten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:42 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Paar Nederlanders hadden wel boetes gekregen omdat ze rechtextremistische dingen riepe op fb of fora
Zekers.quote:Op zondag 15 november 2015 14:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar toch is de insteek naar moslims die dit soort dingen roepen toch heel anders. Het is meten met twee maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |