Kennelijk moeten we dat maar voor lief nemen?quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weer de schuld van de zionisten dit natuurlijk
Die worden in de kraag gevat ja, die zijn zo dom geweest... maar ze hebben er schijt aan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
572 op de 10.000 Marokkanen wordt verdacht (dus is niet eens bewezen schuldig) van criminele activiteiten. Ja, dat is inderdaad wel de meerderheid binnen elke moslimfamilie. Overduidelijk.
ligt eraan waar je uit moet kiezen.?quote:Op zondag 15 november 2015 14:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd een keus. Hoe moeilijk die ook is.
"They say that they are concerned with those who use violence or actively support the use of violence and not those who simply hold politically extreme views."quote:
Twee zinnen en een los woord. En dan nog niet begrijpen wat er staat. Knap gedaan hoor. Jij gaat je VMBO-diploma wel halen dit jaar.quote:
En wat voor papiertje hebben ze jou gegeven dan?quote:Op zondag 15 november 2015 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Twee zinnen en een los woord. En dan nog niet begrijpen wat er staat. Knap gedaan hoor. Jij gaat je VMBO-diploma wel halen dit jaar.
Wel cijfers om trots op te zijn....quote:Op zondag 15 november 2015 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
572 op de 10.000 Marokkanen wordt verdacht (dus is niet eens bewezen schuldig) van criminele activiteiten. Ja, dat is inderdaad wel de meerderheid binnen elke moslimfamilie. Overduidelijk.
Dat vraag ik me af, dit is immers mierenbevruchten over definities. Maar ik vind het winst dat ook jij tot het inzicht bent gekomen dat er 'een' islam bestaat die problemen oplevert, en dat meen ik oprecht. Misschien dat je dan ook eens kan gaan nadenken over wat het gevaar is van die islam en hoe we daar op een verstandige manier in het nu nog redelijk vrije en veilige westen mee kunnen omgaan. Het lijkt mij niet verstandig dat we het pad gaan bewandelen van een doorsnee moslimland, en ik denk dat we elkaar op dat punt wel kunnen vinden.quote:Op zondag 15 november 2015 14:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, niet meer de islam. Kijk, zo komen we ergens.
Spioneren & infiltreren.quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doe je eigenlijk met een vijand binnen je landsgrenzen?
Wat doe je eigenlijk met mensen die oproepen tot geweld?quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
In de gaten houden via Twitter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blijkbaar niet heel veel. Een IS-beul kan bijvoorbeeld niet eens teruggestuurd worden als hij over onze grens stapt...quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan anderen met die beul opzadelen? Lekker zeg...quote:Op zondag 15 november 2015 14:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel veel. Een IS-beul kan bijvoorbeeld niet eens teruggestuurd worden als hij over onze grens stapt...
wachten tot ze overgaan tot geweld.quote:Op zondag 15 november 2015 14:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met mensen die oproepen tot geweld?
Maar in sommige gevallen is het ook strafbaar. Beetje rare wet dit trouwens. Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.quote:
zijn wel een aantal ontsnapt he!quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is heel effectief, bleek maar weer afgelopen vrijdag.
Blijkbaar onderschat je de vijandquote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Buitenrechtelijk executeren is op dit moment wat overdreven nietwaar?
Een FOK!-mod-diploma, veterstrikdiploma, zwemdiploma A, rijbewijs A en B, een paar google-certificaten, Basis BHV, Spaans A1, Arabisch A1, HAVO, 2x HBO-propedeuse, 1x HBO-bachelor, 1x post-HBO master, wat gecertificeerde universitaire masterclasses.quote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
En wat voor papiertje hebben ze jou gegeven dan?
Raar hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 14:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.
Paar Nederlanders hadden wel boetes gekregen omdat ze rechtextremistische dingen riepe op fb of foraquote:Op zondag 15 november 2015 14:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar in sommige gevallen is het ook strafbaar. Beetje rare wet dit trouwens. Want je hebt tegenwoordig ook genoeg mensen die oproepen tot geweld om ISIS aan te vallen maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor veroordeeld werd.
-Niet doen-quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een FOK!-mod-diploma, veterstrikdiploma, zwemdiploma A, rijbewijs A en B, een paar google-certificaten, Basis BHV, Spaans A1, Arabisch A1, HAVO, 2x HBO-bachelor, 1x HBO, 1x post-HBO master, wat gecertificeerde universitaire masterclasses.
Ik bedoel dat het erg zinvol is om te wachten met actie ondernemen tot ze een bloedbad aanrichten.quote:
Nee ik kijk naar de cijfers.quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Blijkbaar onderschat je de vijand
Ah oke. Maar toch is de insteek naar moslims die dit soort dingen roepen toch heel anders. Het is meten met twee maten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:42 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Paar Nederlanders hadden wel boetes gekregen omdat ze rechtextremistische dingen riepe op fb of fora
Zekers.quote:Op zondag 15 november 2015 14:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar toch is de insteek naar moslims die dit soort dingen roepen toch heel anders. Het is meten met twee maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |